Премини към съдържание

Хайде и аз в кюпа


Препоръчано мнение

Здравейте колеги,

 

С голяма радост станах горд собственик на 1.8 GDI - 116 к.с. Колата е страхотна, отлични първи впечатления и няколко наистина приятни изненади. 100-те кинта повече данък са кофти, но пък удоволствието си има цена! Искам да благодаря на всички, които споделят опит и впечатления. Сега почвам да дърпам каталога от линка и ще почета малко мнения и ценни съвети.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Здравейте колеги,

 

С голяма радост станах горд собственик на 1.8 GDI - 116 к.с. ...

 

:icon_n_oops: ?

 

Честито със здраве да си я караш! Обаче виж точно колко к.с. е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

първо да кажа, че данъка и би трябвало да е еднакъв на всякъде. Аз трябва да платя за ГДИ двигателя 151 лв. точно колкото е написал колегат по-нагоре, така че 200 лв. е абсурд.

 

А за другия колега, който си е купил каризма ГДИ, да му кажа, че или е 1.8 116 к.с., или е 1.8 125 кс. ГДИ. Друг вариант няма! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

първо да кажа, че данъка и би трябвало да е еднакъв на всякъде. Аз трябва да платя за ГДИ двигателя 151 лв. точно колкото е написал колегат по-нагоре, така че 200 лв. е абсурд.

 

Ами данъците в различните общини са различни, веднъж вече имаше тема и го обсъждахме. Така че зависи кой къде си е зарегистрирал колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

116 или 125 - това е въпросът....

В талона на колата пише 85 kW, което си са точно 116 коня. Обаче навсякъде (табло, капак на мотора, отстрани на калниците и май отзад на багажника) се кипри GDI. Ако не другото - този мотор не може да се сбърка...

Сега по номера на шасито заръчах SUN ремък, а мотора е по талон 4G93.

 

Ако не друго - на 116 коня им е по-малко данъка :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

първо да кажа, че данъка и би трябвало да е еднакъв на всякъде. Аз трябва да платя за ГДИ двигателя 151 лв. точно колкото е написал колегат по-нагоре, така че 200 лв. е абсурд.

 

А за другия колега, който си е купил каризма ГДИ, да му кажа, че или е 1.8 116 к.с., или е 1.8 125 кс. ГДИ. Друг вариант няма! :D

Точно! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

116 или 125 - това е въпросът....

В талона на колата пише 85 kW, което си са точно 116 коня. Обаче навсякъде (табло, капак на мотора, отстрани на калниците и май отзад на багажника) се кипри GDI. Ако не другото - този мотор не може да се сбърка...

Сега по номера на шасито заръчах SUN ремък, а мотора е по талон 4G93.

 

Ако не друго - на 116 коня им е по-малко данъка :icon_crying:

Колега, я най-добре вземи си напиши тук номера на рамата, за да ти кажем каква ти е колата, колко к.с. е и къде е грешката :icon_thumbup:

 

P.S.: А относно данък МПС за всяка община е различен. Аз например съм си нагласил едни 240 лв., които трябва да им платя за 1.8 GDI (125к.с.) на общ.Варна. :icon_censored:

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно данъка за GDI-125к.с. в Добрич е космическата сума от 303.30лв :icon_box:

Леллллеее човече аз мисле че моя е зле , ама тя вашата община направо ви съдира кожите :icon_crying:

 

 

Поправете ме ако греша... :icon_blush:

но 116 те коня на 1.8 двигателя не се ли води спортния вариант на каризмата

а 115 -те е с нормалното окачване

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно данъка за GDI-125к.с. в Добрич е космическата сума от 303.30лв :icon_box:

То ако данъка на Каризмата е такъв - какъв е на Галант V6 :icon_censored: сигурно нова кола!?!?!

Преди малко проверих и данъка на Галант 2.5 V6 е 443 лв !!!! :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно данъка за GDI-125к.с. в Добрич е космическата сума от 303.30лв :icon_box:
Значи в Пловдив общинарите да си ги преизбираме доживотно.........Същата кола е точно на -половина, до стотинка-данъка...........Ще полудея Ба си майката в каква страна живея.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, я най-добре вземи си напиши тук номера на рамата, за да ти кажем каква ти е колата, колко к.с. е и къде е грешката :icon_thumbup:

Рамата е XMDLNDA2AWF031072 и двигател 4G93HN7947. Внесена е от Англия (десен волан) ама така ме изкефи като автомобил, че ми падна пердето. Мотора е точно с големия капак ГДИ, но не мога да се вредя при един познат в сервиз да я обслужа. Освен клима и ел пакет няма много екстри, дори няма АБСистема.

Извинявам се за заплетения казус предварително! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За леки автомобили общинският съвет определя размера на данъка с наредбата по чл. 1, ал. 2 съобразно мощността на двигателя, коригиран с коефициент в зависимост от годината на производство, както следва:

 

1. до 37 kW включително - от 0,34 до 1,02 лв. за 1 kW;

 

2. над 37 kW до 55 kW включително - от 0,40 до 1,20 лв. за 1 kW;

 

3. над 55 kW до 74 kW включително - от 0,54 до 1,62 лв. за 1 kW;

 

4. над 74 kW до 110 kW включително - от 1,10 до 3,30 лв. за 1 kW;

 

5. над 110 kW - от 1,23 до 3,69 лв. за 1 kW.

 

В зависимост от годината на производство данъкът се умножава със следните коефициенти:

 

Брой на годините от годината Коефициент

 

на производство, включително

 

годината на производство

 

Над 14 години 1

 

Над 5 до 14 години включително 1,5

 

До 5 години включително 2,8

 

Естествено, данъкът варира в различните общини!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Angel P, Каризмата ти е 1.8 GDI (125 к.с.=92 кW), ниво на оборудване LX и е излязла от завода в края на 1997 г.. Ако вече си я регистрирал и в талона е 85 кW можеш единствено да почерпиш ;) , че ще плащаш по-нисък данък.

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Angel P, Каризмата ти е 1.8 GDI (125 к.с.=92 кW), ниво на оборудване LX и е излязла от завода в края на 1997 г.. Ако вече си я регистрирал и в талона е 85 кW можеш единствено да почерпиш ;) , че ще плащаш по-нисък данък.

:mitsu-smiley:

Мерси колега,

Точно така ще направя, понеже я купих с БГ номера на 3 седмици, а тогава са гледали от оригиналния талон :icon_clap: Черпенето може да стане най-лесно в края на месеца, понеже съм на почивка до Каварна и като минавам през Варна....

Ще сменим по 1 телефон да я погледнеш и да пийнем нещо!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Хайде още един голям ПЛЮС (+) за сервиз Ратола -Пловдив :D

Ходих за обслужване на возилото и останах с много добри впечатления от там!

Много са готини момчетата!

:respect:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде още един голям ПЛЮС (+) за сервиз Ратола -Пловдив :D

Ходих за обслужване на возилото и останах с много добри впечатления от там!

Много са готини момчетата!

:respect:

А дано,защото взеха да идват при мен хората,които са били в Ратола - Пловдив ..............малко странно, тъй като и аз съм с добри впечатления от тях,...............вече почвам да си мисля че клиентите лъжат че са поддържани там............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дано,защото взеха да идват при мен хората,които са били в Ратола - Пловдив ..............малко странно, тъй като и аз съм с добри впечатления от тях,...............вече почвам да си мисля че клиентите лъжат че са поддържани там............

Е , то мисля никъде няма гаранция че, на 100% отстраняват всички повреди.. та за това някой може да е останал с грешно мнение ! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...
......

.....

Основното което ме притеснява е примерно на ( при по ниска предавка няма проблем ) 4 -та или 5-та и скорост от 70 - 80 км/ч , ако подам малко по рязко газ ( т.е. и при по висока скорост 110 -120 пак ) като започне да ускорява започва едно тресене/вибрации на цялата кола .И това трае само като има ускорение , ако подържам постоянна скорост няма проблем.Интересното е че, се случва и да изчезнат тези вибрации. Не съм я карал на сервиз да видят тампоните на двигателя , но ако може да ме насочите какво може да е :icon_blush:

.....

.....

 

Най-после си го реших проблема, и в случай че някой има интерес какъв е :

 

От многото майстори дето ходих , и от разни нелогични предположения какво може да е ,

Реших да се оправам сам , нарочих си дясно вътрешно каре и го смених барабар със полуоската .

И хоп - няма тесене :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...