Премини към съдържание

Строят завод на Мицубиши


fen

Препоръчано мнение

Това го прочетох в сайта на Дарик:

 

Mitsubishi Motors и Министерството на икономическото развитие на Русия подписаха в петък съглашение за предоставяне на правото за сглобяване на автомобили в страната.

 

През миналата година ръководството на Mitsubishi търсеше терен за построяването на собствен завод в Русия. Най-вероятният партньор на японската компания в това начинание ще е PSA Peugeot Citroen. Френската и японската компании вече работят заедно, като Mitsubishi произвежда компактните всъдеходи C-Crosser и 4007, а за своя Outlander ползва дизелови мотори на PSA.

 

Mitsubishi от няколко години е най-продаваната марка в Русия и пазара непрекъснато нараства. Очаква се през 2008 година Русия да стане най-големият пазар на Mitsubishi в световен мащаб.

 

Агенция Speed-Press припомня, че миналата седмица PSA определи мястото на своя завод, който трябва да се появи до Калуга. Най-вероятно в близост ще бъде разположено и предприятието на Mitsubishi.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ужас!!! :icon_doh:

 

Може би само за руският пазар ще произвеждат, защото за там има някои разлики - гориво, окачване, корозионна защита, изолации, при това пазарът е много по-голям от европейския. Те и сега правят много коли като Деу и разни модели на GM, обаче такива в евросъюза не стъпват като импортни. Дано е така и с Мицубиши защото ако смятат да спрат продукцията им в Холандия и да я пратят в Русия, като едновременно спрат импорта от Япония, това ще е нож в гърба. Но не вярвам да са дотолкова тъпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста вероятно е произведеното в Русия да е по-качествено от произведеното в Европа. Поради простата причина, че там е капитализъм и предприемачът няма никакви социални ангажименти. Най-вероятно ще оборудват целия завод с роботи и персоналът ще е минимален.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Братушките са хитреци ама много къркат.

Дано не окалпазанят :mitsu-smiley:

 

Със сигурност пият по-малко от тука.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста вероятно е произведеното в Русия да е по-качествено от произведеното в Европа. Поради простата причина, че там е капитализъм и предприемачът няма никакви социални ангажименти. Най-вероятно ще оборудват целия завод с роботи и персоналът ще е минимален.

Мой приятел се колебае между новия Лансер и Тойота Корола Версо. А като нова кола, струваща не малко - чете момчето! Та за Съветските заводи се носели много добри отзиви. Като бивш собственик на Москвич - ама никак не мога да се доверя на братушките, дано поне само ги "асамблират" там - т.е. да пристигат сглобени основните агрегати - двигател и ск. кутия, да вкарат максимум роботика (все е по-добра от дори по-малко пил от бг руснак, да не говорим как е в понеделник сутрин). Ми не знам, дано... Щото такива ще са следващите :mitsu-smiley: тук.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

В България има 93% повишаване на продажбите на Мицубиши :rulez:

 

http://banks.dir.bg/2008/01/12/news2536955.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В България има 93% повишаване на продажбите на Мицубиши :rulez:

 

http://banks.dir.bg/2008/01/12/news2536955.html

 

 

Най- продаван модел е Dacia Logan - 2529 бройки.

 

:icon_blush: :icon_blush: :icon_blush:

 

Не е ли това феноменален успех за тази отвратителна кола? Как става така?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата струва 12000 лева нова, купуват я най-вече таксиметраджии и разни други

компании за служебни коли, но също и частни клиенти, това е нормално при заплатите тук ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най- продаван модел е Dacia Logan - 2529 бройки.

 

:icon_blush: :icon_blush: :icon_blush:

 

Не е ли това феноменален успех за тази отвратителна кола? Как става така?

 

Цената е атрактивна, добра рекламна стратегия, доста таксита виждам из София с такива.

Спомням си, че имаха например някаква промоция зимата - купуваш си колата и ти дават бонус 4 зимни гуми.

Амо може на някой да му се струва смешно, но такива неща продават колата според мен.

На другия фон сме ние - продавахме Outlander-a с летни гуми и през зимата, даже някой във форума се беше оплакал.

 

Простички неща, но някой трябва да се сети!

 

От друга страна много пъти сме обсъждали, че няма достатъчно реклама на Mitsubishi, но като видим резултатите от продажбите следва да си зададем логичния въпрос - нужна ли ни реклама?

 

Този резултат от почти 100% ръст трябва внимателно да се анализира - да се видят причините за това, да се направи план за новата година и така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто в Балкан Стар, както и за жалост в много други компании тук, в поверените на българи отдели - главно маркетинг и човешки ресурси 90% от началниците и служителите са абсолютни интриганти и малоумници, без минимално извинение за последното. Имам роднина, дилър на Мицубиши, който работеше в Б.С. до преди година и точно по същия начин беше потресен от подбора на кадри и крайната незаинтересованост и отвратителните стратегии за развитие от страна на маркетинговия отдел... По неговите думи - група от по-кадърните дилъри се мъчат да продадат нещо, маркетинга нехае, а другите им колеги само гледат да ги провалят... чисто и просто българска работа. Ако тези неща бяха наред, не 100, а 300 процента щеше да е ръста...

 

Иначе за Русия - на мен не ми звучат нещата на добре, но какво по-хубаво от това да ме опровергаят?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел се колебае между новия Лансер и Тойота Корола Версо.

 

Е какво е общото м/у новия Лансер и Тойота Корола Версо? :)

Разбирам да се колебае м/у новия Лансер и новата Тойота Корола.

Или м/у Спейс Стар и Тойота Корола Версо.

А и всичко зависи дали си търси семейна кола или лимузина среден клас.

 

Иначе браво на братушките!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата струва 12000 лева нова, купуват я най-вече таксиметраджии и разни други

компании за служебни коли, но също и частни клиенти, това е нормално при заплатите тук ;-)

 

Мен галанта ми излезе малко над 12000, а заедно с ремонтите и обслужването, дето му направих, сигурно стъпва на едно ново рено клио. :D

Те индийците пуснаха кола за $3000 (ок. 4000 лв.) чисто нова, но със сигурност няма да ме привлекат като клиент. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен галанта ми излезе малко над 12000, а заедно с ремонтите и обслужването, дето му направих, сигурно стъпва на едно ново рено клио. :D

Те индийците пуснаха кола за $3000 (ок. 4000 лв.) чисто нова, но със сигурност няма да ме привлекат като клиент. ;)

 

 

Ако срявня с Каризма, това е пример за нискобюджетен автомобил - за момента ми струва почти нищо като инвестирани средства. Само 1-2 по-скъпи повреди, и то такива които са могли да бъдат избегнати при повече информираност от моя страна. И се чудя - как Дачия Логан може да е по-изгодна сделка, и не мога да се начудя, особено ако ще се кара дълго. Сигурно частите и консумативите са безплатни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... как Дачия Логан може да е по-изгодна сделка, и не мога да се начудя, особено ако ще се кара дълго. Сигурно частите и консумативите са безплатни.

Огромна част от българите са хитреци на дребно (като Бай Ганьо), търсят и купуват възможно най-евтиното, че ако има чалъм и за него ще се пазарят :rolleyes:

Предпочитат да вземат най-евтината втора употреба кола, като не си правят сметка колко пари ще похарчат след това за ремонти. Същото е и с новите коли.... англичаните имат една много хубава поговорка - Не съм толкова богат, за да купувам евтини неща. Това важи за всички стоки, не само за колите. Кинескопите на най-евтините телевизори се износват още преди да им е изтекла гаранцията, хората си мислят, че щом една стока е на пазара тя трябва да качествена колкото и по-скъпите такива. Да, ама не - както казваше Петко Бочаров. Явно трябва да мине доста време, докато хората се усетят. Докато има кой да купува боклуци, ще има и кой да ги предлага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не мислите ли, че може да има база за сравнение на Дачия Логан с Мицубиши Галант?

Кой нормален човек, седящ в колата и после седне в автомобила ще предпочете колата?

Оставете я Дачийката :) та за нея като споменават стандартното оборудване описват подвижен пепелник и запалка, автоматично осветление на багажника при отваряне, отопляемо задно стъкло и подобни... :) Вие някога замисляли ли сте се, че на Галанта задния подгерв му е към стандартното оборудване или това, че седалката като се регулира напред-назад също е стандартно оборудване... ?

Та има хора с примитивно мислене, които до вчера са карали Лада 1500S и си казват: "Ха, ето, нова кола за 12000лв. Супер!" Отиват и пазаруват. И всичките парички скътани през годините от сурвак отиват за кола и след 2-3 годинки..., не знам, не ми се мисли!

Карайте си Галантите и си свиркайте! :icon_n_whistling:

А, ако в Русия започнат производство на Мицубишита, можем само да се надяваме качеството да е като японското! Ама надали! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както колегата Реконструктор е казал .. един позапазен Галант с ремонтите му излиза 11 -12000 в зависимост колко тънко е взет. Ся ако пресметна на ум и на мене горе долу толкоз трябва да ми е стъпил без да броя газовия инжекцион .. в никакъв случай не бих си взел нова Дачия или малко Рено нови за тия пари .. Да си ги карат със здраве собствениците им ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Виждам, че по темата не е писано скоро, но пък сега я засичам.

 

Първо, на базата на 7 години опит от Русия: няма никакъв шанс качеството на произведеното там дори да се доближи до качеството на японците. Че и на холандците.

 

Не ме разбирайте погрешно, видял съм от братушките повече добро отколкото лошо. Но съм работил и с конструкторските им бюра, и с частните фирми, при това съм имал вземане-даване и с някои от военните заводи. Ами ... пълна скръб.

 

Има гениални момчета, но това не решава проблема.

 

А, и ако някой си мисли, че пием повече - заблуждава се. Вярно, че от как се прибрах от там практически отказах алкохола и то защото за 7 години не съм се дал на никого там :) но колко хора тук пият в 6 сутринта 200 грама водка вместо кафе? Там си е масова практика, правете си изводите.

 

За новите и старите коли - за мен лично, а като гледам и за вас, спора е безсмислен. Предпочитам 10 годишна японска кола пред чисто ново румънско, италианско или руско недоразумение. предполагам, всички знаете на какво основание :)

 

И последно, за разликите в автомобилите за руския и европейския пазар. Има ги, особено от към горива, щото все още има места където се намира само 72 октанов бенз. Няма грешка. 72. Виж, нафтата със сигурност е по-добра от тази в БГ. така де, то и бензина със съответната марка е по-добър, само да го има.

 

От друга страна, Москва е 12 милиона (2 пъти колкото цяла България), Питер и още няколко големи града са още около 50 милиона общо. И това е 95% от пазара. А там бензин има всякакъв и пътищата не са по-окаяни от нашите.

 

Щото дядя Вася от Тьмутаракан* никога няма да си купи Галант. По простата причина, че през половината година дори и Урал не може да мине по "пътищата" в района.

 

*за незапознатите с руския, това не е име на конкретно населено място, а е нещо като нарицателно, сродно с нашето "на п***а си лелина".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...