fen Публикувано 4 януари 2008 Сподели Публикувано 4 януари 2008 Това го прочетох в сайта на Дарик: Mitsubishi Motors и Министерството на икономическото развитие на Русия подписаха в петък съглашение за предоставяне на правото за сглобяване на автомобили в страната. През миналата година ръководството на Mitsubishi търсеше терен за построяването на собствен завод в Русия. Най-вероятният партньор на японската компания в това начинание ще е PSA Peugeot Citroen. Френската и японската компании вече работят заедно, като Mitsubishi произвежда компактните всъдеходи C-Crosser и 4007, а за своя Outlander ползва дизелови мотори на PSA. Mitsubishi от няколко години е най-продаваната марка в Русия и пазара непрекъснато нараства. Очаква се през 2008 година Русия да стане най-големият пазар на Mitsubishi в световен мащаб. Агенция Speed-Press припомня, че миналата седмица PSA определи мястото на своя завод, който трябва да се появи до Калуга. Най-вероятно в близост ще бъде разположено и предприятието на Mitsubishi. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 9 януари 2008 Сподели Публикувано 9 януари 2008 Браво на братушките ни! Дано да ги правят качествено както в япония Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 9 януари 2008 Сподели Публикувано 9 януари 2008 Братушките са хитреци ама много къркат.Дано не окалпазанят :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo iliev Публикувано 9 януари 2008 Сподели Публикувано 9 януари 2008 Ужас!!! :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 9 януари 2008 Сподели Публикувано 9 януари 2008 Ужас!!! :icon_doh: Може би само за руският пазар ще произвеждат, защото за там има някои разлики - гориво, окачване, корозионна защита, изолации, при това пазарът е много по-голям от европейския. Те и сега правят много коли като Деу и разни модели на GM, обаче такива в евросъюза не стъпват като импортни. Дано е така и с Мицубиши защото ако смятат да спрат продукцията им в Холандия и да я пратят в Русия, като едновременно спрат импорта от Япония, това ще е нож в гърба. Но не вярвам да са дотолкова тъпи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 10 януари 2008 Сподели Публикувано 10 януари 2008 Доста вероятно е произведеното в Русия да е по-качествено от произведеното в Европа. Поради простата причина, че там е капитализъм и предприемачът няма никакви социални ангажименти. Най-вероятно ще оборудват целия завод с роботи и персоналът ще е минимален. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 10 януари 2008 Сподели Публикувано 10 януари 2008 Братушките са хитреци ама много къркат.Дано не окалпазанят :mitsu-smiley: Със сигурност пият по-малко от тука. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 януари 2008 Сподели Публикувано 10 януари 2008 Доста вероятно е произведеното в Русия да е по-качествено от произведеното в Европа. Поради простата причина, че там е капитализъм и предприемачът няма никакви социални ангажименти. Най-вероятно ще оборудват целия завод с роботи и персоналът ще е минимален.Мой приятел се колебае между новия Лансер и Тойота Корола Версо. А като нова кола, струваща не малко - чете момчето! Та за Съветските заводи се носели много добри отзиви. Като бивш собственик на Москвич - ама никак не мога да се доверя на братушките, дано поне само ги "асамблират" там - т.е. да пристигат сглобени основните агрегати - двигател и ск. кутия, да вкарат максимум роботика (все е по-добра от дори по-малко пил от бг руснак, да не говорим как е в понеделник сутрин). Ми не знам, дано... Щото такива ще са следващите :mitsu-smiley: тук..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 13 януари 2008 Admin Сподели Публикувано 13 януари 2008 В България има 93% повишаване на продажбите на Мицубиши :rulez: http://banks.dir.bg/2008/01/12/news2536955.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 януари 2008 Сподели Публикувано 13 януари 2008 В България има 93% повишаване на продажбите на Мицубиши :rulez: http://banks.dir.bg/2008/01/12/news2536955.html Най- продаван модел е Dacia Logan - 2529 бройки. :icon_blush: :icon_blush: :icon_blush: Не е ли това феноменален успех за тази отвратителна кола? Как става така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Ами колата струва 12000 лева нова, купуват я най-вече таксиметраджии и разни другикомпании за служебни коли, но също и частни клиенти, това е нормално при заплатите тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Най- продаван модел е Dacia Logan - 2529 бройки. :icon_blush: :icon_blush: :icon_blush: Не е ли това феноменален успех за тази отвратителна кола? Как става така? Цената е атрактивна, добра рекламна стратегия, доста таксита виждам из София с такива. Спомням си, че имаха например някаква промоция зимата - купуваш си колата и ти дават бонус 4 зимни гуми. Амо може на някой да му се струва смешно, но такива неща продават колата според мен. На другия фон сме ние - продавахме Outlander-a с летни гуми и през зимата, даже някой във форума се беше оплакал. Простички неща, но някой трябва да се сети! От друга страна много пъти сме обсъждали, че няма достатъчно реклама на Mitsubishi, но като видим резултатите от продажбите следва да си зададем логичния въпрос - нужна ли ни реклама? Този резултат от почти 100% ръст трябва внимателно да се анализира - да се видят причините за това, да се направи план за новата година и така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celeborn Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Просто в Балкан Стар, както и за жалост в много други компании тук, в поверените на българи отдели - главно маркетинг и човешки ресурси 90% от началниците и служителите са абсолютни интриганти и малоумници, без минимално извинение за последното. Имам роднина, дилър на Мицубиши, който работеше в Б.С. до преди година и точно по същия начин беше потресен от подбора на кадри и крайната незаинтересованост и отвратителните стратегии за развитие от страна на маркетинговия отдел... По неговите думи - група от по-кадърните дилъри се мъчат да продадат нещо, маркетинга нехае, а другите им колеги само гледат да ги провалят... чисто и просто българска работа. Ако тези неща бяха наред, не 100, а 300 процента щеше да е ръста... Иначе за Русия - на мен не ми звучат нещата на добре, но какво по-хубаво от това да ме опровергаят? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Мой приятел се колебае между новия Лансер и Тойота Корола Версо. Е какво е общото м/у новия Лансер и Тойота Корола Версо? Разбирам да се колебае м/у новия Лансер и новата Тойота Корола.Или м/у Спейс Стар и Тойота Корола Версо.А и всичко зависи дали си търси семейна кола или лимузина среден клас. Иначе браво на братушките! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Ами колата струва 12000 лева нова, купуват я най-вече таксиметраджии и разни другикомпании за служебни коли, но също и частни клиенти, това е нормално при заплатите тук Мен галанта ми излезе малко над 12000, а заедно с ремонтите и обслужването, дето му направих, сигурно стъпва на едно ново рено клио. :D Те индийците пуснаха кола за $3000 (ок. 4000 лв.) чисто нова, но със сигурност няма да ме привлекат като клиент. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Мен галанта ми излезе малко над 12000, а заедно с ремонтите и обслужването, дето му направих, сигурно стъпва на едно ново рено клио. :D Те индийците пуснаха кола за $3000 (ок. 4000 лв.) чисто нова, но със сигурност няма да ме привлекат като клиент. ;) Ако срявня с Каризма, това е пример за нискобюджетен автомобил - за момента ми струва почти нищо като инвестирани средства. Само 1-2 по-скъпи повреди, и то такива които са могли да бъдат избегнати при повече информираност от моя страна. И се чудя - как Дачия Логан може да е по-изгодна сделка, и не мога да се начудя, особено ако ще се кара дълго. Сигурно частите и консумативите са безплатни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 ... как Дачия Логан може да е по-изгодна сделка, и не мога да се начудя, особено ако ще се кара дълго. Сигурно частите и консумативите са безплатни. Огромна част от българите са хитреци на дребно (като Бай Ганьо), търсят и купуват възможно най-евтиното, че ако има чалъм и за него ще се пазарят :rolleyes: Предпочитат да вземат най-евтината втора употреба кола, като не си правят сметка колко пари ще похарчат след това за ремонти. Същото е и с новите коли.... англичаните имат една много хубава поговорка - Не съм толкова богат, за да купувам евтини неща. Това важи за всички стоки, не само за колите. Кинескопите на най-евтините телевизори се износват още преди да им е изтекла гаранцията, хората си мислят, че щом една стока е на пазара тя трябва да качествена колкото и по-скъпите такива. Да, ама не - както казваше Петко Бочаров. Явно трябва да мине доста време, докато хората се усетят. Докато има кой да купува боклуци, ще има и кой да ги предлага. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Колеги, не мислите ли, че може да има база за сравнение на Дачия Логан с Мицубиши Галант? Кой нормален човек, седящ в колата и после седне в автомобила ще предпочете колата?Оставете я Дачийката та за нея като споменават стандартното оборудване описват подвижен пепелник и запалка, автоматично осветление на багажника при отваряне, отопляемо задно стъкло и подобни... Вие някога замисляли ли сте се, че на Галанта задния подгерв му е към стандартното оборудване или това, че седалката като се регулира напред-назад също е стандартно оборудване... ?Та има хора с примитивно мислене, които до вчера са карали Лада 1500S и си казват: "Ха, ето, нова кола за 12000лв. Супер!" Отиват и пазаруват. И всичките парички скътани през годините от сурвак отиват за кола и след 2-3 годинки..., не знам, не ми се мисли! Карайте си Галантите и си свиркайте! :icon_n_whistling: А, ако в Русия започнат производство на Мицубишита, можем само да се надяваме качеството да е като японското! Ама надали! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Както колегата Реконструктор е казал .. един позапазен Галант с ремонтите му излиза 11 -12000 в зависимост колко тънко е взет. Ся ако пресметна на ум и на мене горе долу толкоз трябва да ми е стъпил без да броя газовия инжекцион .. в никакъв случай не бих си взел нова Дачия или малко Рено нови за тия пари .. Да си ги карат със здраве собствениците им .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tef4o Публикувано 6 април 2008 Сподели Публикувано 6 април 2008 Виждам, че по темата не е писано скоро, но пък сега я засичам. Първо, на базата на 7 години опит от Русия: няма никакъв шанс качеството на произведеното там дори да се доближи до качеството на японците. Че и на холандците. Не ме разбирайте погрешно, видял съм от братушките повече добро отколкото лошо. Но съм работил и с конструкторските им бюра, и с частните фирми, при това съм имал вземане-даване и с някои от военните заводи. Ами ... пълна скръб. Има гениални момчета, но това не решава проблема. А, и ако някой си мисли, че пием повече - заблуждава се. Вярно, че от как се прибрах от там практически отказах алкохола и то защото за 7 години не съм се дал на никого там но колко хора тук пият в 6 сутринта 200 грама водка вместо кафе? Там си е масова практика, правете си изводите. За новите и старите коли - за мен лично, а като гледам и за вас, спора е безсмислен. Предпочитам 10 годишна японска кола пред чисто ново румънско, италианско или руско недоразумение. предполагам, всички знаете на какво основание И последно, за разликите в автомобилите за руския и европейския пазар. Има ги, особено от към горива, щото все още има места където се намира само 72 октанов бенз. Няма грешка. 72. Виж, нафтата със сигурност е по-добра от тази в БГ. така де, то и бензина със съответната марка е по-добър, само да го има. От друга страна, Москва е 12 милиона (2 пъти колкото цяла България), Питер и още няколко големи града са още около 50 милиона общо. И това е 95% от пазара. А там бензин има всякакъв и пътищата не са по-окаяни от нашите. Щото дядя Вася от Тьмутаракан* никога няма да си купи Галант. По простата причина, че през половината година дори и Урал не може да мине по "пътищата" в района. *за незапознатите с руския, това не е име на конкретно населено място, а е нещо като нарицателно, сродно с нашето "на п***а си лелина". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.