Teodor_Aynadzhiev Публикувано 5 януари 2008 Сподели Публикувано 5 януари 2008 Ако евентуално се намерят ентусиасти и направят колата както трябва, тя пакняма да изглежда и да се движи така както истинско AWD Turbo, просто имамного работи които трябва да се сменят, в крайна сметка какво остава от оригиналниявариянт - рязани ламарини и интериор, всичко (почти) друго трябва да се смени Окачване, спирачки, скоростна кутия,ел.инсталация, ред неща по двигателя и т.н.По-добре намери някой човек който да ти съдейства за регистрацията на едно AWD,не на 200 конски сили, а на 150 или нещо такова, за да избегнеш акциза и ДДС-то.Знам че много хора няма да харесат идеята ми, все пак не е законна, но това е начина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 5 януари 2008 Сподели Публикувано 5 януари 2008 За 25.000лв се продава ECLIPSE FWD TURBO 98г. с направен двигателл до 400коня ето ти тел.0899922612 ако теинтересува му звънимисля,че все още се продава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 Ето за омбрето още една обява, само не знам колко са реални тези цени. Има и други обяви в този сайт. Разгледай ги. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bcbjrcgk2caz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 6 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2008 vitekk да имам познати които мога да направят тая далавера с/у 2к но пък това още повече оскъпява и тоя еклипс ще мине 40к! прекалено много ми е.Jason тоя еклипс е с предно което е чудесно за драг но тръгна ли да звавиам тия 400 коня ще ми излязат през носа.pepper да тая обява става не е фрапиращо скъпа за разлика от другите в сайта Ако реша си купя GSТ ще търся такова нещо де като твоята обява дето си ми я дал ама все още съм тъп и упорит и искам да постигна това с моя еклипс защото нов означава 15к ще трябва да дам за да имам:( Трябва да ги дават безплатно :mitsu-smiley:-тата като всички блага от природата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 Колегата омбре иска да прави колата си 400-500 коня минимум иначе бих го посъветвал да взима от поли мотор на Ево и да го слага! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 6 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2008 Колеги, здравейте аз само да се отбия да кажа че утре ме приятемат за да ме режат в военна болница тъй че следващите 1-2-3 дена няма да мога да отговарям на темата НО обещавам да прочета всичко бавно и внимателни като се прибера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 11 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 януари 2008 Мерси много за съветите колеги Като гледам темата се е изчерпала И в крайна сметка ще ви послушам и да си намеря AWD. Ако не е много нахално и ако ви се отдаде възможност можете да ми помогнете в избора т.е. ако видите нещо интересно да споделите Ако не - здраве да е Мерси пак! Ще се видим тъка по форума Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay vanchev Публикувано 12 януари 2008 Сподели Публикувано 12 януари 2008 един въпрос не по темата :icon_blush: да не би случаино да си точно тоя Омбре с прослувутия и наи-известен сервиз само за Хонди в София Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
az_sum_bre_ombre Публикувано 12 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2008 Не, ако бях този човек щеше да е сервиз само за :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 януари 2008 Сподели Публикувано 12 януари 2008 един въпрос не по темата :icon_blush: да не би случаино да си точно тоя Омбре с прослувутия и наи-известен сервиз само за Хонди в СофияЕдва ли е той...........Омбре ми е приятел и ара само Хонди..............аз пък го ядосвам като карам само Мицута и като се засечем и се почва стария майтапчийски спор коя е по добрата кола........ :D той ми разправя за Витеци, аз му разправям за Мивеци и т.н. и т.н. край няма ............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 12 януари 2008 Сподели Публикувано 12 януари 2008 А по-лесно ли ще е да се направи колата да е със задно предаване от такава с предно?!? 4етох в няколко разли4ни 4ужди форуми ,4е било адски трудно но все пак имало някои сивици направени със задно ,та...? Ме4та ми е еклипса ми да е със задно задвижване на колелата, но другия ми въпрос е ,ако се надуят и конете с турбиниране и други разни и се направи 500 примерно ,ще се полу4и ли като онова порше турбо ,от ранните години ,което тръгва със задницата напред и е адски трудно за управление /не 4е съм карал реално такова ,но имаше една игра нийд фор спийд порше ,а и знам 4е в реални условия колата наистина е мн трудна за управление/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Phantomaz Публикувано 12 януари 2008 Сподели Публикувано 12 януари 2008 в ютуб.ком има доста еклипси със задно ,но вси4ки са правени от 4х4 към такава със задно ,само един пи4 видях който явно е тръгнал не от 4х4 http://eagletalon.net/ /трябва ли задължително да се обърне двигателя?/ ето го тук пак ,прави впе4атление това в коментарите отдолу "Its not that insane Sutherland. I have a 4G63 in a FD3S. Nothing is that insane man. Just a welder and a plasma cutter. Dont forget, everything to make the 4G63 into RWD format is available on the market today. They came RWD in the mighty max(well at least the block). Nice car though." Много ми е интересно дали така става нестабилна колата ,при суприте примерно не знам има ли някакви системи против поднасяне ,нали и те са със задно и ги правят много коне ,има супри 1000+... На този тук явно не му е лесно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 13 януари 2008 Сподели Публикувано 13 януари 2008 Не е лесно - те хората го написаха. Иначе това, което описваш е torque steer и го има не само при колите със задно, ами и при тези с предно. И при мен го има този момент лятото чат-пат и сега като е мокро навън Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Да добавя и аз някои нещица към описаните от колегите по-горе:1.Не е възможно от 140кс двигателят да достигне 220кс само с тези,по-горе описани операций от теб.2.След като монтираш избраните от теб валове и по-късно решиш да направиш двигателя с принодително пълнене ще трябва да ги махнеш и да сложиш заводските или такива за турбо,както и 80% от частите които си сложил включае и чипа-пари на вятъра.3.Почти не възможно е да намериш части в Европа от 4х4.4.По-лесно е да обърнеш волан от десен на ляв от колкото да направиш един автомобил от предно на 4х4.5.Засложава си да направиш един автомобил 4х4 когато той изобщо не се предлага такъв.6.300кс на предно не са никакъв проблем. Не се заигравай защото ще се на играеш(с това 4х4 преправяне).И накрая след известно време ще зарежеш всичко и ще си купиш някоя европейка и ще останеш с лошо впечетление за японките ,а то ще е погрешно. Информативно само,за Япония се предлагат Еклипси само с предно 250кс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Да добавя и аз някои нещица към описаните от колегите по-горе:1.Не е възможно от 140кс двигателят да достигне 220кс само с тези,по-горе описани операций от теб.2.След като монтираш избраните от теб валове и по-късно решиш да направиш двигателя с принодително пълнене ще трябва да ги махнеш и да сложиш заводските или такива за турбо,както и 80% от частите които си сложил включае и чипа-пари на вятъра.3.Почти не възможно е да намериш части в Европа от 4х4.4.По-лесно е да обърнеш волан от десен на ляв от колкото да направиш един автомобил от предно на 4х4.5.Засложава си да направиш един автомобил 4х4 когато той изобщо не се предлага такъв.6.300кс на предно не са никакъв проблем.Не се заигравай защото ще се на играеш(с това 4х4 преправяне).И накрая след известно време ще зарежеш всичко и ще си купиш някоя европейка и ще останеш с лошо впечетление за японките ,а то ще е погрешно. Информативно само,за Япония се предлагат Еклипси само с предно 250кс. Явно 300,че и повече коне за предно не са проблем,щото някъде имаше публикувано/в USA/ време за 400м 11секунди и нещо на Игъл Талон.После имаше и уговорка,че трябва по- специална техника на тръгване,спец.гуми,подходяща настройка на окачването.Пиша го понеже навсякъде чета 'с предно макс.200 к.с.' Скоро тук спорехме с колеги колко коня е моя Игъл и бях написал"колко пъти на магистралата Варна-София тръгвате от място" Защо всички свързват големите мощности с тръгването.Вярно не е възможно да тръгнеш с пълна газ,ама тия коли могат да тръгват и нормално.Моето мнение е че за всекидневна кола е по- добро предното предаване.Защото тази с 4*4 първо е по-тежка с около 200кила,което означава по-слабо ускорение във високите предавки/а именно на магистралата,когато се бъзикаш с гъзетата/,второ загуба на коне по развъртане на допълнителните механизми и трето по-голям разход на бензин.При кола само за драг не споря,но колко са хората дето си позволяват да поддържат по една кола за драг,за стриит и за еври дей. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Сега и аз да допълня.В момента карам Eagle Talon Turbo AWD и искам само едно да кажа на друга кола не искам и да си помислям да се качвам има 250 коня на колелата добра е за драг за градско за магистрали за всичко няма такова зверче,на магистралите си бият мечки с мене старта и ускорението е доста по добро от колата която имах Eclipse Turbo FWD. която беше 300коня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Сега и аз да допълня.В момента карам Eagle Talon Turbo AWD и искам само едно да кажа на друга кола не искам и да си помислям да се качвам има 250 коня на колелата добра е за драг за градско за магистрали за всичко няма такова зверче,на магистралите си бият мечки с мене старта и ускорението е доста по добро от колата която имах Eclipse Turbo FWD. която беше 300коня.Не ми се спори колега...Хвърлям ти ръкавицата лятото от летящ(100km/h) старт с 250кс FWD? :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Не ми се спори колега...Хвърлям ти ръкавицата лятото от летящ(100km/h) старт с 250кс FWD? :icon_dance: :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Не ми се спори колега...Хвърлям ти ръкавицата лятото от летящ(100km/h) старт с 250кс FWD? :icon_dance:No comment. Ясно, точно... :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Сега и аз да допълня.В момента карам Eagle Talon Turbo AWD и искам само едно да кажа на друга кола не искам и да си помислям да се качвам има 250 коня на колелата добра е за драг за градско за магистрали за всичко няма такова зверче,на магистралите си бият мечки с мене старта и ускорението е доста по добро от колата която имах Eclipse Turbo FWD. която беше 300коня.На старта и на втора 100% ускорява по-добре,но не вярвам,че след трета предавка кола с 200кг по-тежка и 4*4 ще има по- добро ускорение от по-лека/с 200кг/ и с предно-при еднакви характеристики на двигателя.Надали някой оспорва, че олекотяването е основна част от тунинга.Колегите дори са склонни да дадат 800-900лв. за карбонов капак и да олекотят колата си с 10кг./виж 'купува-продава'/,или пък 1500лв за леки джанти като печелят 40 кг освен визията.Дори се свалят ключалки :D и емблеми...и пак не можеш да свалиш 200кг.Който не вярва нека си замери ускорението,после да сложи 4 торби цимент в колата и да повтори опита .Цитирам от статия: "Отстраняването на изброените елементи от автомобила може да намалимасата на състезателния автомобил до 20%, което ще подобри динамиката на автомобила с около 10% . " Т.е. ако кола с 1000кг дава време 10сек. то ако и свалим 200кг ще даде 9.0сек-и това ако не е по-добро ускорение.Пак подчертавам -тук говорим за FWD и AWD при еднакви купета,еднакви коне и след ВТОРА ПРЕДАВКА!!!!!!!!!!!!!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 AWD-30%(поне) загубиFWD-20% загуби Няма какво да спориме,двете системи са различни и предлагат различни удоволствия на шофиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jason Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Не ми се спори колега...Хвърлям ти ръкавицата лятото от летящ(100km/h) старт с 250кс FWD? :icon_dance: Ако е 250кс на двигателя FWD Vs AWD което е 250кс на колелата мисля,че няма да имам проблем,но ако сме с равни коне би трябвало да ме дръпни FWD. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 18 януари 2008 Сподели Публикувано 18 януари 2008 "Хвърлям ти ръкавицата лятото от летящ(100km/h) старт с 250кс FWD? icon_dance.gif" Не ми се свалят 200 к.с. за да се дърпам с FWD 250к.с.- :drinks: майтапя се бре хора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 20 януари 2008 Сподели Публикувано 20 януари 2008 Никога кола само с преден отворен диф не може да се сравнява като цяло с кола с два блокирани от три дифа. Много ме интересува че тия с WrongWheelDrive имали по-малко загуби. Никога повече DSM с предно за мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 20 януари 2008 Сподели Публикувано 20 януари 2008 93TSIAWD ти само направо ли караш с блокираните 2 диференциала :icon_hmm: Виж да кажеш LSD е друго Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.