Премини към съдържание

Бързи Валове


Препоръчано мнение

Ако евентуално се намерят ентусиасти и направят колата както трябва, тя пак

няма да изглежда и да се движи така както истинско AWD Turbo, просто има

много работи които трябва да се сменят, в крайна сметка какво остава от оригиналния

вариянт - рязани ламарини и интериор, всичко (почти) друго трябва да се смени :-)

Окачване, спирачки, скоростна кутия,ел.инсталация, ред неща по двигателя и т.н.

По-добре намери някой човек който да ти съдейства за регистрацията на едно AWD,

не на 200 конски сили, а на 150 или нещо такова, за да избегнеш акциза и ДДС-то.

Знам че много хора няма да харесат идеята ми, все пак не е законна, но това е начина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За 25.000лв се продава ECLIPSE FWD TURBO 98г. с направен двигателл до 400коня ето ти тел.0899922612 ако те

интересува му звъни

мисля,че все още се продава

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето за омбрето още една обява, само не знам колко са реални тези цени. Има и други обяви в този сайт. Разгледай ги.

 

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bcbjrcgk2caz

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

vitekk да имам познати които мога да направят тая далавера с/у 2к но пък това още повече оскъпява и тоя еклипс ще мине 40к! прекалено много ми е.

Jason тоя еклипс е с предно което е чудесно за драг но тръгна ли да звавиам тия 400 коня ще ми излязат през носа.

pepper да тая обява става не е фрапиращо скъпа :) за разлика от другите в сайта :) Ако реша си купя GSТ ще търся такова нещо де като твоята обява дето си ми я дал ама все още съм тъп и упорит и искам да постигна това с моя еклипс :) защото нов означава 15к ще трябва да дам за да имам:( Трябва да ги дават безплатно :mitsu-smiley:-тата като всички блага от природата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата омбре иска да прави колата си 400-500 коня минимум иначе бих го посъветвал да взима от поли мотор на Ево и да го слага!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте аз само да се отбия да кажа че утре ме приятемат за да ме режат в военна болница тъй че следващите 1-2-3 дена няма да мога да отговарям на темата НО обещавам да прочета всичко бавно и внимателни като се прибера :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за съветите колеги :) Като гледам темата се е изчерпала :) И в крайна сметка ще ви послушам и да си намеря AWD. Ако не е много нахално и ако ви се отдаде възможност можете да ми помогнете в избора т.е. ако видите нещо интересно да споделите :) Ако не - здраве да е :) Мерси пак! Ще се видим тъка по форума :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

един въпрос не по темата :icon_blush:

да не би случаино да си точно тоя Омбре с прослувутия и наи-известен сервиз само за Хонди в София

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

един въпрос не по темата :icon_blush:

да не би случаино да си точно тоя Омбре с прослувутия и наи-известен сервиз само за Хонди в София

Едва ли е той...........Омбре ми е приятел и ара само Хонди..............аз пък го ядосвам като карам само Мицута и като се засечем и се почва стария майтапчийски спор коя е по добрата кола........ :D той ми разправя за Витеци, аз му разправям за Мивеци и т.н. и т.н. край няма ............ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А по-лесно ли ще е да се направи колата да е със задно предаване от такава с предно?!? 4етох в няколко разли4ни 4ужди форуми ,4е било адски трудно но все пак имало някои сивици направени със задно ,та...? Ме4та ми е еклипса ми да е със задно задвижване на колелата, но другия ми въпрос е ,ако се надуят и конете с турбиниране и други разни и се направи 500 примерно ,ще се полу4и ли като онова порше турбо ,от ранните години ,което тръгва със задницата напред и е адски трудно за управление /не 4е съм карал реално такова ,но имаше една игра нийд фор спийд порше:) ,а и знам 4е в реални условия колата наистина е мн трудна за управление/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

в ютуб.ком има доста еклипси със задно ,но вси4ки са правени от 4х4 към такава със задно ,само един пи4 видях който явно е тръгнал не от 4х4 http://eagletalon.net/ /трябва ли задължително да се обърне двигателя?/ ето го тук пак

,прави впе4атление това в коментарите отдолу

 

"Its not that insane Sutherland. I have a 4G63 in a FD3S. Nothing is that insane man. Just a welder and a plasma cutter. Dont forget, everything to make the 4G63 into RWD format is available on the market today. They came RWD in the mighty max(well at least the block). Nice car though."

 

Много ми е интересно дали така става нестабилна колата ,при суприте примерно не знам има ли някакви системи против поднасяне ,нали и те са със задно и ги правят много коне ,има супри 1000+... На този тук явно не му е лесно :)

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е лесно - те хората го написаха. Иначе това, което описваш е torque steer и го има не само при колите със задно, ами и при тези с предно. И при мен го има този момент лятото чат-пат и сега като е мокро навън :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя и аз някои нещица към описаните от колегите по-горе:

1.Не е възможно от 140кс двигателят да достигне 220кс само с тези,по-горе описани операций от теб.

2.След като монтираш избраните от теб валове и по-късно решиш да направиш двигателя с принодително пълнене ще трябва да ги махнеш и да сложиш заводските или такива за турбо,както и 80% от частите които си сложил включае и чипа-пари на вятъра.

3.Почти не възможно е да намериш части в Европа от 4х4.

4.По-лесно е да обърнеш волан от десен на ляв от колкото да направиш един автомобил от предно на 4х4.

5.Засложава си да направиш един автомобил 4х4 когато той изобщо не се предлага такъв.

6.300кс на предно не са никакъв проблем.

 

 

Не се заигравай защото ще се на играеш(с това 4х4 преправяне).И накрая след известно време ще зарежеш всичко и ще си купиш някоя европейка и ще останеш с лошо впечетление за японките ,а то ще е погрешно.

 

Информативно само,за Япония се предлагат Еклипси само с предно 250кс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя и аз някои нещица към описаните от колегите по-горе:

1.Не е възможно от 140кс двигателят да достигне 220кс само с тези,по-горе описани операций от теб.

2.След като монтираш избраните от теб валове и по-късно решиш да направиш двигателя с принодително пълнене ще трябва да ги махнеш и да сложиш заводските или такива за турбо,както и 80% от частите които си сложил включае и чипа-пари на вятъра.

3.Почти не възможно е да намериш части в Европа от 4х4.

4.По-лесно е да обърнеш волан от десен на ляв от колкото да направиш един автомобил от предно на 4х4.

5.Засложава си да направиш един автомобил 4х4 когато той изобщо не се предлага такъв.

6.300кс на предно не са никакъв проблем.

Не се заигравай защото ще се на играеш(с това 4х4 преправяне).И накрая след известно време ще зарежеш всичко и ще си купиш някоя европейка и ще останеш с лошо впечетление за японките ,а то ще е погрешно.

 

Информативно само,за Япония се предлагат Еклипси само с предно 250кс.

 

Явно 300,че и повече коне за предно не са проблем,щото някъде имаше публикувано/в USA/ време за 400м 11секунди и нещо на Игъл Талон.После имаше и уговорка,че трябва по- специална техника на тръгване,спец.гуми,подходяща настройка на окачването.

Пиша го понеже навсякъде чета 'с предно макс.200 к.с.' Скоро тук спорехме с колеги колко коня е моя Игъл и бях написал"колко пъти на магистралата Варна-София тръгвате от място" Защо всички свързват големите мощности с тръгването.Вярно не е възможно да тръгнеш с пълна газ,ама тия коли могат да тръгват и нормално.Моето мнение е че за всекидневна кола е по- добро предното предаване.Защото тази с 4*4 първо е по-тежка с около 200кила,което означава по-слабо ускорение във високите предавки/а именно на магистралата,когато се бъзикаш с гъзетата/,второ загуба на коне по развъртане на допълнителните механизми и трето по-голям разход на бензин.При кола само за драг не споря,но колко са хората дето си позволяват да поддържат по една кола за драг,за стриит и за еври дей.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега и аз да допълня.В момента карам Eagle Talon Turbo AWD и искам само едно да кажа на друга кола не искам и да си помислям да се качвам има 250 коня на колелата добра е за драг за градско за магистрали за всичко няма такова зверче,на магистралите си бият мечки с мене старта и ускорението е доста по добро от колата която имах Eclipse Turbo FWD. която беше 300коня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега и аз да допълня.В момента карам Eagle Talon Turbo AWD и искам само едно да кажа на друга кола не искам и да си помислям да се качвам има 250 коня на колелата добра е за драг за градско за магистрали за всичко няма такова зверче,на магистралите си бият мечки с мене старта и ускорението е доста по добро от колата която имах Eclipse Turbo FWD. която беше 300коня.

Не ми се спори колега...

Хвърлям ти ръкавицата лятото от летящ(100km/h) старт с 250кс FWD? :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори колега...

Хвърлям ти ръкавицата лятото от летящ(100km/h) старт с 250кс FWD? :icon_dance:

:D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори колега...

Хвърлям ти ръкавицата лятото от летящ(100km/h) старт с 250кс FWD? :icon_dance:

No comment. Ясно, точно... :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега и аз да допълня.В момента карам Eagle Talon Turbo AWD и искам само едно да кажа на друга кола не искам и да си помислям да се качвам има 250 коня на колелата добра е за драг за градско за магистрали за всичко няма такова зверче,на магистралите си бият мечки с мене старта и ускорението е доста по добро от колата която имах Eclipse Turbo FWD. която беше 300коня.

На старта и на втора 100% ускорява по-добре,но не вярвам,че след трета предавка кола с 200кг по-тежка и 4*4 ще има по- добро ускорение от по-лека/с 200кг/ и с предно-при еднакви характеристики на двигателя.Надали някой оспорва, че олекотяването е основна част от тунинга.Колегите дори са склонни да дадат 800-900лв. за карбонов капак и да олекотят колата си с 10кг./виж 'купува-продава'/,или пък 1500лв за леки джанти като печелят 40 кг освен визията.Дори се свалят ключалки :D и емблеми...и пак не можеш да свалиш 200кг.Който не вярва нека си замери ускорението,после да сложи 4 торби цимент в колата и да повтори опита .Цитирам от статия:

 

 

"Отстраняването на изброените елементи от автомобила може да намали

масата на състезателния автомобил до 20%, което ще подобри динамиката на автомобила с около 10% . "

 

Т.е. ако кола с 1000кг дава време 10сек. то ако и свалим 200кг ще даде 9.0сек-и това ако не е по-добро ускорение.Пак подчертавам -тук говорим за

FWD и AWD при еднакви купета,еднакви коне и след ВТОРА ПРЕДАВКА!!!!!!!!!!!!!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

AWD-30%(поне) загуби

FWD-20% загуби

 

Няма какво да спориме,двете системи са различни и предлагат различни удоволствия на шофиране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се спори колега...

Хвърлям ти ръкавицата лятото от летящ(100km/h) старт с 250кс FWD? :icon_dance:

 

 

Ако е 250кс на двигателя FWD Vs AWD което е 250кс на колелата мисля,че няма да имам проблем,но ако сме с равни коне би трябвало да ме дръпни FWD. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

"Хвърлям ти ръкавицата лятото от летящ(100km/h) старт с 250кс FWD? icon_dance.gif"

 

 

Не ми се свалят 200 к.с. за да се дърпам с FWD 250к.с.- :drinks: майтапя се бре хора!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никога кола само с преден отворен диф не може да се сравнява като цяло с кола с два блокирани от три дифа. Много ме интересува че тия с WrongWheelDrive имали по-малко загуби. Никога повече DSM с предно за мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

93TSIAWD ти само направо ли караш с блокираните 2 диференциала :icon_hmm:

Виж да кажеш LSD е друго ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...