Премини към съдържание

Бързи Валове


Препоръчано мнение

Здравейте, аз се подвизавам сравнително скоро в този форум за това ако има предварително тема на тази тема /много добро начало/ и не съм я намерил искам да се извиня.

Всъщност темата ми е по-скоро въпрос но нека да започнем от по-далече. Имам еклипс 4g63 двигател. И понеже това е една от колите които просто плачат за тунинг още с купуването идеята беше да се тунингова. И след като в момента е в добро техническо състояние и също така моето състояние се понатрупа мисля да започна с мечтания тунинг. Лично съм си избрал да започна от силовия тунинг и по-конкретно от бързите валове. Ся стигнахме до същината на въпроса - бързите валове от малкото информация която получих мисля че може да се казва че това е един почти или сравнително безвреден тунинг. Знам каква е идеята какво трябва да се купи колко ще струва но за жялост познанията ми се простират само до зачекването на темата. Искам да се образовам повече по темата. Естествено се обърнах към чичо гугъл но при търсене на "бързи валове" излизат учудващо малко резултати тъй че ми се иска да помоля ако някой има опит в тази област, мнение в тази област, чел е нещо в тази община или просто знае как е термина за "бързи валове" на английски за да мога да извлеча повече инфо от гугъъл моля да ми помогне малко :) информация или информация за информация или каквото и да е за тая теме ще бъга МНОГО благодарен. Мерси предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 56
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Вал на английски е camshaft, а бързи или спортни валове е performance camshaft. Аз те съветвам да започнеш от тук:

http://auto.howstuffworks.com/camshaft.htm

 

:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...........и също така моето състояние се понатрупа ............

 

Здрасти, ето ти малко четиво

 

Може да споделиш и колко си предвидил за тунинга, има колеги които са много вещи по този въпрос. :)

Успех в начинанията

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

CynepMEH Благодаря ти много статията която ми даде е точно това което търсех за да попълня знанията си за бързите валове :) Мерси !

 

sunnyboy115 здравей, значи аз съм отеделил 3200 лева защото просто единственото предложение / разчет на разходи/ който са ми дадени до сега са само от 1 човек който ми предложи - смяна на валовете, смяна на съединителя с първи стейдж споретен такъв и смяна на чипа. Мощността която ми е казъл че ще стане с около 220 коня от 140 и общо взето съм избрал него защото нямам избор :) Но виж твоите колеги ако мога да се свържа с тях и да разискваме малко по този въпрос ще е общо взето цялата цел на тази тема :)

 

Благодаря на отзовалите се до момента и 2та поста бяха полезни! Мерси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не изскам да те отчаивам,но ECLIPSE 4G63 1G N/T няма много възможности за усилване особено с предно предаване.Ще ти дам малко инфо.какво можеш да направиш с ECLIPSE забрави за тия валове ще си дадеш парите и няма да спечелиш кои знае колко кончета повярваи ми имал съм и съм човъркал бая еклипси ако искаш бегачка намираи турбо модела.

 

Tech Guide: 1G N/T 4G63 Upgrades

 

Non-turbo DSMs that were built from 1990-94 with the DOHC 2.0 liter 4G63 power plant came with 130hp on tap. These motors have higher compression pistons than the turbocharged models, and actually react pretty well to aftermarket mods - it's too bad there aren't more mods for them. To get more performance out of these cars, we've outlined a few possiblities below. Of course, some mods may not adhere to various vehicle emissions laws, so perform at your own risk.

 

 

1.Air Intake

Replace the stock air box with a solid pipe and high-flow cone filter.

 

 

2.Cat-back Exhaust

Replace the stock cat-back exhaust with a higher flowing model.

 

 

3.High Flow Cat

Replace the stock catalytic converter with a higher flowing model.

 

 

4.Exhaust Header

Replace the factory exhaust manifold with a tubular steel header.

 

5.Nitrous

The fastest and easiest way to bolt on big power. It's also the fastest and easiest way to destroy your engine if you don't know what you're doing. Read up on nitrous systems before considering one.

 

Извинявам се че е на англииски но няма начин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мдам имаш право Jason има ограничени възможности заради предното но всъщност слагането на бързите валове е с цел а целта е малко повече мощност за следващия етап от проекта ми който е 4WD който пък ще дойде с 6 степенна скоростна кутия и търся малко вдигане на конските сили за да може да влачи и задните колела а когато когато стане над 200 коня и с 4x4 вече лесно ще може да се турбинира и от там нтатъка вече възможностите са неограничени и единственото което ще ме спира ще бъдат парите но пари винаги се изкарват :) Само за протокола имам 2G еклипс не че разликата в двигателите е някаква но все пак не съм го отбелязъл за което се извинявам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доста по-добър вариант е да си намериш Eclipse Turbo AWD, там вече има накъде да се ходи,

300 конски сили със сток частите не мисля че ще имаш проблеми, ако не отиваш на вариант

ковани бутала и биели, голямо турбо, читава електроника (нещо доста важно) и куп други неща,

но пък резултата ще е 400+ ! :icon_rock: Това е доста грубо казано, който се е борил, знае за какво иде

реч, но пътя от атмосферка с предно, до турбинирана AWD е доста по-дълъг, но все пак ако си твърдо решил

ти желая успех и много пари, ще са ти нужни :mitsu-smiley: :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..............) Но виж твоите колеги ако мога да се свържа с тях и да разискваме малко по този въпрос ще е общо взето цялата цел на тази тема :)

 

Благодаря на отзовалите се до момента и 2та поста бяха полезни! Мерси.

Като казах колеги имах предвид :mitsu-smiley: :drinks: колеги. Не се безпокой, по-вещите ще се изкажат в темата.

:mitsu-smiley: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

6 болтовия мотор на 1.Генерация е по добър,но няма значения и другия става. 6 степенната кутия защо?Ти ли ще е правиш 4х4? Защо си усложняваш нещата неможеш ли да си купиш готова с турбо.Имам един приятел които мина и всеоще минава по твоите неотъпкани пътища до сега е дал пари за няколко еклипса с турбо и бес турбо и не е постигнал кои знае колко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

vitekk значи да знам че е по-лесно да си намеря AWD ама пък май май ще се окажа по-трудния вариан.Защо? защото от както изобщо ми хрумна тая идея преглеждам редовно Mobile.de и там са 1-2 коли такива от горе на всичко не изглеждат много читави но пък за сметка на това са скъпи да не говорим че докато стигнат до тука ще станат на 2на цена и в крайна сметка се оказва че AWD ще ми излезне към 30к :) а едно преправяне да се надяваме ще излезне около 5к. Значи има някаква вероятност февруари месец да отпаднат акцизите и ддсто /малка но има/ но дори тогава цената на AWD еклипс и на преправяне от предно на 4х4 ще са приблизителни. Тъй че мисля че в крайна сметка ще е по-добре да се преправи. А като стигна до турбото да мисля да е по-така. Мисля към 10-15к да отделя за него и предполагам че ще се получи добре но преди това 4х4 а преди това бързи валове :) това е плана :). Мерси за пожеланието :)

 

sunnyboy115 аааа :) к, мерси

 

Jason значи то ще трябва нова скоростна кутия туй 100% а предимствата който съм видял до сега на 6 степенната са доста и за това казах 6 степенна.

Трябва да ме запознаеш с твоя приятел :) да обменим опит

 

Мерси на всички отзовали се до сега :) почва да ме кефи яко тоя форум :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем ще ви запозная.Казва се Иван и кара Еклипсе 2генерация 98г. колата е много направена показа 380коня на диното и се продава ако те интересува ще ти дам телефона му.

 

www.dragburgas.hit.bg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Jason 380 коня с предно или 4х4 ? За сега нямам достатъчно за нова кола но пък ако му се занимава с мене да му пиша на скайп или icq ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

vitekk значи да знам че е по-лесно да си намеря AWD ама пък май май ще се окажа по-трудния вариан.Защо? защото от както изобщо ми хрумна тая идея преглеждам редовно Mobile.de и там са 1-2 коли такива от горе на всичко не изглеждат много читави но пък за сметка на това са скъпи да не говорим че докато стигнат до тука ще станат на 2на цена и в крайна сметка се оказва че AWD ще ми излезне към 30к :) а едно преправяне да се надяваме ще излезне около 5к. Значи има някаква вероятност февруари месец да отпаднат акцизите и ддсто /малка но има/ но дори тогава цената на AWD еклипс и на преправяне от предно на 4х4 ще са приблизителни. Тъй че мисля че в крайна сметка ще е по-добре да се преправи. А като стигна до турбото да мисля да е по-така. Мисля към 10-15к да отделя за него и предполагам че ще се получи добре но преди това 4х4 а преди това бързи валове. това е плана Мерси за пожеланието

 

Jason значи то ще трябва нова скоростна кутия туй 100% а предимствата който съм видял до сега на 6 степенната са доста и за това казах 6 степенна.

Трябва да ме запознаеш с твоя приятел да обменим опит

Мисля че не си наясно за какво става въпрос едно "преправяне" на всички тези описани от теб неща "......само за 5К" :D

Лесно е да се говори ,но много трудно е да се направи.........а на мен дори ще ми е трудно да опиша всички стъпки и последователности от етапи по които се прави това ,па камо ли да ги реализирам.........

Все пак ако си чак толкова фанатилизиран фен, приятно "забавление" ти желая ,само че няма да ти стигнат нито тези 5К за да го докараш така, нито човек ,който да ти го направи ,още повече за тези 5К................ :icon_bye:

Ако имаш въпроси, питай -но конкретни, не общи,защото ще ми е трудно да опиша всичко ,още повече форума може и да не стигне .......... :D

И като за край ще ти кажа - откажи се от тази идея ,вземи си направо едно готово AWD ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично съм си избрал да започна от силовия тунинг и по-конкретно от бързите валове.

 

Добър вариант е да погледнеш нааай-долу на тази страница :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi прав си :) Наистина незнам точно процеса какво ще се нужно просто ми казаха че може и приблизителна цена за това. Горе долу имам на идея за нещата които ще трябва да си намеря. Надеждата ми е че японеца е луд :) и се надявам че не е правил 2 различни купета за турбо модела и нормалния и съответно ще трябва да се сложат липсващите елементи. Въпроса е от де да ги намеря де :) А и също така всички произведени 209 коня са кабриолет а въпреки че на който и да го кажа казва че съм ненормален - не ми се иска да е каблиолет :) А и ако не паднат акзите и ддсто /ил поне не напълно/ както се очертават нещата еклипса става златен. Незнам въпрос който мога да ти задам може би една работа дето се чудя от извесно време малко офф на темата но - въпрос: има ли еклипс 95-97 /със старите брони/ който да е 4х4 или само от 97-а нататъка правят AWD ?

 

BAlexandrov "по-долу" на коя страница ?

 

И пак искам да ви благодаря за съветите и напътствията и също така да се извиня за бавните си отговори но не стига че съм болен ми се потроших и си скъсах минискус тъй че гледам да лежа повече да пия лекарства и най-вече обезболяващи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ Tymbi прав си :) Наистина незнам точно процеса какво ще се нужно просто ми казаха че може и приблизителна цена за това. Горе долу имам на идея за нещата които ще трябва да си намеря. Надеждата ми е че японеца е луд :) и се надявам че не е правил 2 различни купета за турбо модела и нормалния и съответно ще трябва да се сложат липсващите елементи. Въпроса е от де да ги намеря де :) А и също така всички произведени 209 коня са кабриолет а въпреки че на който и да го кажа казва че съм ненормален - не ми се иска да е каблиолет :) А и ако не паднат акзите и ддсто /ил поне не напълно/ както се очертават нещата еклипса става златен. Незнам въпрос който мога да ти задам може би една работа дето се чудя от извесно време малко офф на темата но - въпрос: има ли еклипс 95-97 /със старите брони/ който да е 4х4 или само от 97-а нататъка правят AWD ?

 

BAlexandrov "по-долу" на коя страница ?

 

И пак искам да ви благодаря за съветите и напътствията и също така да се извиня за бавните си отговори но не стига че съм болен ми се потроших и си скъсах минискус тъй че гледам да лежа повече да пия лекарства и най-вече обезболяващи.

Тук не става въпрос за мотора, това ти е най малкия проблем, става въпрос за купето............японеца не е луд, но си ги пипа нещата и знае какво прави, за разлика от примерно немеца, който на едно и също купе ( примерно Астра ) слага спортен мотор мощен.............колкото и да е наточена една астра примерно ,тя пак ще си остане Астра............за такъв тип клиенти Мицубиши са създали наистина спортни купета като Еклипс, ФТО, ГТ 3000 и т.н. Схавщаш за какво говоря, нали? И сега нататък.........като избереш че твоята кола че е Еклипс , вече си правиш сметката дали да е топ версията, съответно много пари ,или обикновенната версия за по малкото пари..............разликата е огромна в изпълнението и реализацията ,въпреки че ти виждаш на практика 2 еднакви коли изглеждащи..........е тук е разликата.........едното има 4х4 , другото няма ,съответно шаситата са различни............и съответно няма да е никак лесно да прехвърлиш 4х4 на това купе ,което не е 4х4...............сега ще обясня и малко по детайлно нещата........за да се сложи 4х4 на Еклипс който не е такъв, то трябва да се разглоби цялата кола -интериора му и да се остави на "желязо".с;лед това се правят всички необходими изчисления, мерки ,и т.н. .......разчертава се къде трябва да се променя шасто ( разбирай рязане , и то яко рязане) и се действа........като за начало трябва да се направи допълнителен канал за кардана, някои хора си мислят че ще ползват тунела за гърнетата- нищо подобно не може да стане ,тъй като кардана е изместа малко в дясно от средата на шасито заради това че мотора и скоростната кутия са напречно разположени..........

2.трябва да се освободи място и за другата скоростна кутия............тъй като освен предните колела тя трябва да върти и задните, съответно конструкцията на такава ск. кутия е съвсем различна и ще трябва да се освободи място за опашката й.............

3. захващането й ,както и на мотора ще е различно, съответно и по коша ще трябва да се реже и заварява...........

4. зания мост се изхвърля и се ползва задния ,мост на донора ,но и там има огромни разлики, съответно ще трябва пак да се реже шасито и да се преправят всички уши и гнезда за закачването на моста .........

5. геометрията трябва да се спазва задължително.............това значи още рязане и преправяне.........

Както виждаш само по шасито трябва да вкараш толкова промени че тия 5К ти заминават само за грубите неща............освен това и време ще ти утрепе много и разходи други много и т.н. и т.н.

Така че пак те съветвам - не си играй с огъня защото можеш да се подпалиш............ :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако го направиш което е невъзможно. Риска при ускорението може да ти коства много проблеми и да е опасно за живота ти.Кои ти напълни главата с глупости,че може да се направи нещо ако не ти е оригинално еклипса с турбо и 4х4.Намираи си един оргинален еклипс турбо и не се занимаваи с преправяния и разни глупости. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Ако беше така нямаше да сменя толкова еклипси докато намеря наи добрия модел и наи бързия. Между другото има само една година в която правят доброто 4х4 всичко друго е пародия само еагле талон е добър

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако го направиш което е невъзможно. Риска при ускорението може да ти коства много проблеми и да е опасно за живота ти.Кои ти напълни главата с глупости,че може да се направи нещо ако не ти е оригинално еклипса с турбо и 4х4.Намираи си един оргинален еклипс турбо и не се занимаваи с преправяния и разни глупости. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Ако беше така нямаше да сменя толкова еклипси докато намеря наи добрия модел и наи бързия. Между другото има само една година в която правят доброто 4х4 всичко друго е пародия само еагле талон е добър

:good: :good: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли разлика в бързите валове при турбо и атмосферния двигател,защото доколкото разбрах колегата иска първо да смени валовете и после да турбинира?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата да не се обижда но му трябват доста книги и статии в интернет да прочете преди да започне да тунингова кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли разлика в бързите валове при турбо и атмосферния двигател,защото доколкото разбрах колегата иска първо да смени валовете и после да турбинира?

Има разлика.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте пак :) Разбирам че е зор да се направи от предно на 4х4. Определено ще е зор но...

http://mobile.de/SIDTY79v3ZNP8GfUQ233neuuw...1294386024& това е то най-евтиния еклипс топ версията 9990х1.95 = 19480.5 + 10000 за акциз и ддс това е 30 хиляди и това е само за да си я купя от там следват още няколко хиляди преди да мога да я карам тука и от там вече какъвто и да е тунинг тъй че спестяването на колкото и да е пари пак е от значение. т.е. ако мога да си я направя пък то дори и за 10к 4х4 ще съм пак на далверя. За това мисля алтернативния начин. Ако имах 50к веднага взимам GTS и забравяме за тоази разоговор но уви :)

 

А това което Jason казва в предишния си пост още повече подкрепя моята теза :) И да аз определено имам какво да изчета и чета :) Не се обиждам :) нали за това са форумите за образоване :) никой не се е родил научен :) аз просто се опитвам да разбера какво що и т.н. :) Но виж това за опасността за живота е хубаво че го каза ще трябва да се замисля и над тези неща.

 

Ivan Zdravkov е прав аз определено първо ще наравя бързите валове /е не аз де :)/ но те са безсмислени ако не мога да направя 4х4.

 

Накратко ако приемем че еклипса ми струва 15к за да имам AWD ми трябват още толкова /пак ако успея да продам този/ т.е. трябват ми 15к още И ако мога да го направя за по-малко пари /БЕЗ да има опастност за мене или околоните когато го карам/ Ще се спра на този вариант. Мислите ли че е възможно ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...