Премини към съдържание

Уред показващ температура на водата върху таблото


Препоръчано мнение

Здравеите колеги!

Интересно ми е дали и при другите колтове е така?

post-1261-1194029743_thumb.jpg

Всака сутрин след като запаля двигателя за около 5 минути стрелката на температурата на водата стига до това положение и после нито нагоре нито надолу без значение дали времето навън е горещо, студено, дали работи перката или не дали карам в града, по магистрала или изкачвам планински сколон на 3-та.

Почвам да се плаша че стрлката ми неработи както трябва.

Повода ми да мися така е че стрелката след като е показал тази си стоиноест от парното духа топло, а след още 5-10 мин. направо започва да духа горещо.

И другото по-важното е че при неработеща перка и при работеща перка също показва една и съща стоиноест (показаната на снимката)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така...Аз моята не съм я пробвал лятото (защото скоро я купих) но сутрин като е студена загрява за норматив и парното почва да духа топло...след като законтри на средата стрелката пове4е немърда...карах в големи задръствания, рязах я 1-ва, 2-ра но стрелката не ми мърда...вентилатор не ми е включвала но и водата не ми е кипвала...обеснявам си го с мн. добро водно охлаждане!

Интересно, таблото ми е като твоето а километража ми е разграфен до 220...Защо тази разлика?! Твоята е по нова като имаш в напредвид!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги!

Интересно ми е дали и при другите колтове е така?

post-1261-1194029743_thumb.jpg

Всака сутрин след като запаля двигателя за около 5 минути стрелката на температурата на водата стига до това положение и после нито нагоре нито надолу без значение дали времето навън е горещо, студено, дали работи перката или не дали карам в града, по магистрала или изкачвам планински сколон на 3-та.

Почвам да се плаша че стрлката ми неработи както трябва.

Повода ми да мися така е че стрелката след като е показал тази си стоиноест от парното духа топло, а след още 5-10 мин. направо започва да духа горещо.

И другото по-важното е че при неработеща перка и при работеща перка също показва една и съща стоиноест (показаната на снимката)

И при мен температурата беше както при теб. Не се плаши, явно при всички е така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма страшно така трябва да е! Трябва да седи малко под средата! Принципно на всички колтове парното е уникално добро, както и самата охлаждаща система! :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да си кажа честно не съм се и съмнявал, че автомобила е измислен по възможно най-добрия начин!

Реших все пак да проверя и при другите дали е така.

Август месец изкачвах беклемето и на билото спрях да се снимам със жената, а перката работеше само около минута и после замлъкна.

Другия път когато съм я чувал е в едно задръстване спрях на една спирка за да изчакам един колега и слезнах от колата.

Осъмних се че стрелката немърда след като загрее колата, защото на старото :mitsu-smiley: амплитудата беше доста голяма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така...Аз моята не съм я пробвал лятото (защото скоро я купих) но сутрин като е студена загрява за норматив и парното почва да духа топло...след като законтри на средата стрелката пове4е немърда...карах в големи задръствания, рязах я 1-ва, 2-ра но стрелката не ми мърда...вентилатор не ми е включвала но и водата не ми е кипвала...обеснявам си го с мн. добро водно охлаждане!

Интересно, таблото ми е като твоето а километража ми е разграфен до 220...Защо тази разлика?! Твоята е по нова като имаш в напредвид!

Моята е 1.3 а твоята 1.6 :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:hysterical:

Това трябва в някой европейски автофорум да го напишеш :icon_angel:

 

Просто е с голям резерв и бързо реагира и колебанията не можеш да ги видиш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен е така...закотвила се стрелчицата на едно положение и не съм я засичал да мърда. Но като гледам май това се е в реда нещата, а именно уникално!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно колеги! При всички Митсубишита е така :icon_thumbup: .

Стрелката трябва да си седи там и да не мърда при никакви обстоятелства. Мръдне ли значи нещо не както трябва!!! :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно колеги! При всички Митсубишита е така :icon_thumbup: .

Стрелката трябва да си седи там и да не мърда при никакви обстоятелства. Мръдне ли значи нещо не както трябва!!! :icon_bye:

 

Колегата го каза :) Вие искате колите да ви загряват ли ? По добре да не мърда след като стигне нормалната работна температура .

 

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:hysterical:

Това трябва в някой европейски автофорум да го напишеш :icon_angel:

 

Просто е с голям резерв и бързо реагира и колебанията не можеш да ги видиш!

За европеиски подобия на коли няма да говорим изобщо въпреки че има изключения.

 

Как така с голям резерв? За радиатова ли говориш или самата електроника казва от тази до тази температура показанието е това.

 

 

 

Преди да сменя водната помоа докато забележа че изтича вода си карах и също нямах проблем.

Когато забелязах че тече долях 2 литра вода от 7.

Всяка друга кола щеше да загрее при тази липса на вода обаче :mitsu-smiley: дори неспомена за това.

Всички тези неща могат само да ме радват!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как така с голям резерв? За радиатова ли говориш или самата електроника казва от тази до тази температура показанието е това.

Резерв имах в предвид като капацитет за отдаване на топлината от радиатора спрямо нормално необходимото. Затова и при по-естремни натоварвания не се усеща...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Резерв имах в предвид като капацитет за отдаване на топлината от радиатора спрямо нормално необходимото. Затова и при по-естремни натоварвания не се усеща...

Разбрах! Огромния радиатор!

Тези японци са направо велики!

Старото беше със едно малко радиаторче ама все едно е за парно на голям клас автомобил :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах! Огромния радиатор!

Тези японци са направо велики!

Старото беше със едно малко радиаторче ама все едно е за парно на голям клас автомобил :icon_blush:

 

Всичко е наред по колите ви колеги! Карам второ :mitsu-smiley: и стрелката за температурата просто не мърда от нормалната температура при каквито и да е обстоятелства. Сега при Каризмата относително по-често се включва перката, но стрелката не мърда просто.

Преди карах Колт 1.8Д, чиято перка съм я чул броени пъти да работи. С тази подробност, че при Колта пред радиатора за охладителната система имаше едно по-малък радиатор за охлаждане на маслото! Тогава и аз като вас си мислех, че температурният датчик, който включва вентилатора е повреден!

 

За разлика от служебната кола, която карам в момента. Няма да споменавам марка, за да не се обидят четящите от други клубове, но лятото дори се обаждах на Светльо да го питам дали няма да се взриви двигателя :icon_angel: , Нормалната температура беше около 83С и след каране по магистрала около час с 160 км/ч установих, че температурата е почто 100С. Е, кажете какъв е този диапазон температурен?!?

Бях твърдо убеден, че ще се взривя, но Big Boss ме успокои, че така са тези коли :) :) :)

 

И друго установих. Сега като позахладня времето, Каризмата загрява изключително бързо. Между 500 и 1000 м и е готова да отоплява с парното. Въпросната служебна кола са й нужни поне 3 км, при изключено парно при това и чак тогава....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си живея в къща и имам две кучета...Сутрин рано ставам за работа, паля колата и отивам да нахраня животинките...след 3 мин съм готов за потегляне, а парното вече топли...докато ида на работа парното съм го спрял че ще завра...Колегата обаче идва с неговата, и вика че таман кат дойде и тя почва да му духа топло...На баща ми колата два пъти ако и напълня първа-втора и пуска перката...Просто се прекланям пред охлаждането на тези коли!!!! И да ми казваха нямаше да повярвам на фона на всички коли които съм карал преди митсу-то... :worthy: :worthy: :worthy: :worthy:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

така и при мен - положението малко под средата е положението в което трябва да се намира стрелката, когато всико е нормално - не са повредени датчиците. Дано винаги стрелките ви сочат в това положение :icon_thumbup: . Колкото до парното - много е яко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стария ми Галант - 1,6 86г. беше с охладителна система събираща 4 литра Да не съм се объркал

Единствения вариант на мърдане на стрелката беше когато колата не е на контакт.

Докато завия зад блока и имах парно. Железна колица ей :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е тва е Митцуто. Малките вариации в температурата осигуряват отличен режим на работа на дигателя при постоянна температура. Това се прави с много вложена мисъл и отпит при конструирането. Да ви кажа честно на Галанта даже не съм сигурен дали има такова нещо "да ти се включва перката" или е направено с огромен резерв. При немските возила го забелязвам при по - модерните автомобили този факт "да не ти мърда стрелката" ,но при всички по стари мърдането на тая стрелка си беше постоянно . :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 години ...

Да не пускам нова тема ще ползвам тази.

Снимката,така и не я отваря.При мен стрелката стои винаги закована в средата.Перките и да работят,не ги чувам.

Сега въпроса.Температурния сензор,който е за показания на таблото,същия ли е и за моторния компютър?

Понеже от известно време като запаля автомобила стрелката отива над максимума.

Редактирано от MB200ce
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май бяха два отделни, като датчиците са близо един до друг, ама този за таблото беше само с една жица.

И какво се радвате, че стрелката кове средата? - щом се включват перките, а тя дори ей-толкова не помръдва - значи ви лъже.

 

(ама това е за да не се корка потребителят.. че ще има да се чуди сега нормално ли е така да е малко по-натам, после да се връща.. Пък ще има едни обаждания да пита в Мицубиши, пък едно обсъждане по форумите..)

 

На мен веднъж ми изтекоха 2-3 литра вода през едно злополучно съединение, което май и другите са го сменяли - това изобщо не се отрази на показанията на стрелката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...