pilota_koko Публикувано 2 ноември 2007 Сподели Публикувано 2 ноември 2007 Здравеите колеги!Интересно ми е дали и при другите колтове е така?Всака сутрин след като запаля двигателя за около 5 минути стрелката на температурата на водата стига до това положение и после нито нагоре нито надолу без значение дали времето навън е горещо, студено, дали работи перката или не дали карам в града, по магистрала или изкачвам планински сколон на 3-та.Почвам да се плаша че стрлката ми неработи както трябва.Повода ми да мися така е че стрелката след като е показал тази си стоиноест от парното духа топло, а след още 5-10 мин. направо започва да духа горещо.И другото по-важното е че при неработеща перка и при работеща перка също показва една и съща стоиноест (показаната на снимката) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 ноември 2007 Сподели Публикувано 2 ноември 2007 И при мен е така...Аз моята не съм я пробвал лятото (защото скоро я купих) но сутрин като е студена загрява за норматив и парното почва да духа топло...след като законтри на средата стрелката пове4е немърда...карах в големи задръствания, рязах я 1-ва, 2-ра но стрелката не ми мърда...вентилатор не ми е включвала но и водата не ми е кипвала...обеснявам си го с мн. добро водно охлаждане! Интересно, таблото ми е като твоето а километража ми е разграфен до 220...Защо тази разлика?! Твоята е по нова като имаш в напредвид! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
To6eto Публикувано 2 ноември 2007 Сподели Публикувано 2 ноември 2007 Здравеите колеги!Интересно ми е дали и при другите колтове е така?Всака сутрин след като запаля двигателя за около 5 минути стрелката на температурата на водата стига до това положение и после нито нагоре нито надолу без значение дали времето навън е горещо, студено, дали работи перката или не дали карам в града, по магистрала или изкачвам планински сколон на 3-та.Почвам да се плаша че стрлката ми неработи както трябва.Повода ми да мися така е че стрелката след като е показал тази си стоиноест от парното духа топло, а след още 5-10 мин. направо започва да духа горещо.И другото по-важното е че при неработеща перка и при работеща перка също показва една и съща стоиноест (показаната на снимката)И при мен температурата беше както при теб. Не се плаши, явно при всички е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 2 ноември 2007 Сподели Публикувано 2 ноември 2007 Няма страшно така трябва да е! Трябва да седи малко под средата! Принципно на всички колтове парното е уникално добро, както и самата охлаждаща система! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 3 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2007 Да си кажа честно не съм се и съмнявал, че автомобила е измислен по възможно най-добрия начин!Реших все пак да проверя и при другите дали е така.Август месец изкачвах беклемето и на билото спрях да се снимам със жената, а перката работеше само около минута и после замлъкна.Другия път когато съм я чувал е в едно задръстване спрях на една спирка за да изчакам един колега и слезнах от колата.Осъмних се че стрелката немърда след като загрее колата, защото на старото :mitsu-smiley: амплитудата беше доста голяма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 3 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2007 И при мен е така...Аз моята не съм я пробвал лятото (защото скоро я купих) но сутрин като е студена загрява за норматив и парното почва да духа топло...след като законтри на средата стрелката пове4е немърда...карах в големи задръствания, рязах я 1-ва, 2-ра но стрелката не ми мърда...вентилатор не ми е включвала но и водата не ми е кипвала...обеснявам си го с мн. добро водно охлаждане! Интересно, таблото ми е като твоето а километража ми е разграфен до 220...Защо тази разлика?! Твоята е по нова като имаш в напредвид!Моята е 1.3 а твоята 1.6 :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 ноември 2007 Сподели Публикувано 3 ноември 2007 :hysterical: Това трябва в някой европейски автофорум да го напишеш :icon_angel: Просто е с голям резерв и бързо реагира и колебанията не можеш да ги видиш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nino Публикувано 3 ноември 2007 Сподели Публикувано 3 ноември 2007 И при мен е така...закотвила се стрелчицата на едно положение и не съм я засичал да мърда. Но като гледам май това се е в реда нещата, а именно уникално! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shoker Публикувано 3 ноември 2007 Сподели Публикувано 3 ноември 2007 Спокойно колеги! При всички Митсубишита е така :icon_thumbup: .Стрелката трябва да си седи там и да не мърда при никакви обстоятелства. Мръдне ли значи нещо не както трябва!!! :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iNFECTED Публикувано 3 ноември 2007 Сподели Публикувано 3 ноември 2007 Спокойно колеги! При всички Митсубишита е така :icon_thumbup: .Стрелката трябва да си седи там и да не мърда при никакви обстоятелства. Мръдне ли значи нещо не както трябва!!! :icon_bye: Колегата го каза Вие искате колите да ви загряват ли ? По добре да не мърда след като стигне нормалната работна температура . :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 3 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2007 :hysterical: Това трябва в някой европейски автофорум да го напишеш :icon_angel: Просто е с голям резерв и бързо реагира и колебанията не можеш да ги видиш!За европеиски подобия на коли няма да говорим изобщо въпреки че има изключения. Как така с голям резерв? За радиатова ли говориш или самата електроника казва от тази до тази температура показанието е това. Преди да сменя водната помоа докато забележа че изтича вода си карах и също нямах проблем.Когато забелязах че тече долях 2 литра вода от 7.Всяка друга кола щеше да загрее при тази липса на вода обаче :mitsu-smiley: дори неспомена за това.Всички тези неща могат само да ме радват! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 3 ноември 2007 Сподели Публикувано 3 ноември 2007 Как така с голям резерв? За радиатова ли говориш или самата електроника казва от тази до тази температура показанието е това.Резерв имах в предвид като капацитет за отдаване на топлината от радиатора спрямо нормално необходимото. Затова и при по-естремни натоварвания не се усеща... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 3 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2007 Резерв имах в предвид като капацитет за отдаване на топлината от радиатора спрямо нормално необходимото. Затова и при по-естремни натоварвания не се усеща...Разбрах! Огромния радиатор!Тези японци са направо велики!Старото беше със едно малко радиаторче ама все едно е за парно на голям клас автомобил :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 3 ноември 2007 Сподели Публикувано 3 ноември 2007 Разбрах! Огромния радиатор!Тези японци са направо велики!Старото беше със едно малко радиаторче ама все едно е за парно на голям клас автомобил :icon_blush: Всичко е наред по колите ви колеги! Карам второ :mitsu-smiley: и стрелката за температурата просто не мърда от нормалната температура при каквито и да е обстоятелства. Сега при Каризмата относително по-често се включва перката, но стрелката не мърда просто.Преди карах Колт 1.8Д, чиято перка съм я чул броени пъти да работи. С тази подробност, че при Колта пред радиатора за охладителната система имаше едно по-малък радиатор за охлаждане на маслото! Тогава и аз като вас си мислех, че температурният датчик, който включва вентилатора е повреден! За разлика от служебната кола, която карам в момента. Няма да споменавам марка, за да не се обидят четящите от други клубове, но лятото дори се обаждах на Светльо да го питам дали няма да се взриви двигателя :icon_angel: , Нормалната температура беше около 83С и след каране по магистрала около час с 160 км/ч установих, че температурата е почто 100С. Е, кажете какъв е този диапазон температурен?!?Бях твърдо убеден, че ще се взривя, но Big Boss ме успокои, че така са тези коли :) И друго установих. Сега като позахладня времето, Каризмата загрява изключително бързо. Между 500 и 1000 м и е готова да отоплява с парното. Въпросната служебна кола са й нужни поне 3 км, при изключено парно при това и чак тогава.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 ноември 2007 Сподели Публикувано 3 ноември 2007 Аз си живея в къща и имам две кучета...Сутрин рано ставам за работа, паля колата и отивам да нахраня животинките...след 3 мин съм готов за потегляне, а парното вече топли...докато ида на работа парното съм го спрял че ще завра...Колегата обаче идва с неговата, и вика че таман кат дойде и тя почва да му духа топло...На баща ми колата два пъти ако и напълня първа-втора и пуска перката...Просто се прекланям пред охлаждането на тези коли!!!! И да ми казваха нямаше да повярвам на фона на всички коли които съм карал преди митсу-то... :worthy: :worthy: :worthy: :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dr.J Публикувано 4 ноември 2007 Сподели Публикувано 4 ноември 2007 така и при мен - положението малко под средата е положението в което трябва да се намира стрелката, когато всико е нормално - не са повредени датчиците. Дано винаги стрелките ви сочат в това положение :icon_thumbup: . Колкото до парното - много е яко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 7 ноември 2007 Сподели Публикувано 7 ноември 2007 Стария ми Галант - 1,6 86г. беше с охладителна система събираща 4 литра Да не съм се объркалЕдинствения вариант на мърдане на стрелката беше когато колата не е на контакт.Докато завия зад блока и имах парно. Железна колица ей :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kaisersoze Публикувано 8 ноември 2007 Сподели Публикувано 8 ноември 2007 Е тва е Митцуто. Малките вариации в температурата осигуряват отличен режим на работа на дигателя при постоянна температура. Това се прави с много вложена мисъл и отпит при конструирането. Да ви кажа честно на Галанта даже не съм сигурен дали има такова нещо "да ти се включва перката" или е направено с огромен резерв. При немските возила го забелязвам при по - модерните автомобили този факт "да не ти мърда стрелката" ,но при всички по стари мърдането на тая стрелка си беше постоянно . :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 10 октомври 2014 Сподели Публикувано 10 октомври 2014 (редакция) Да не пускам нова тема ще ползвам тази.Снимката,така и не я отваря.При мен стрелката стои винаги закована в средата.Перките и да работят,не ги чувам.Сега въпроса.Температурния сензор,който е за показания на таблото,същия ли е и за моторния компютър?Понеже от известно време като запаля автомобила стрелката отива над максимума. Редактирано 10 октомври 2014 от MB200ce Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dreadx Публикувано 13 октомври 2014 Сподели Публикувано 13 октомври 2014 Май бяха два отделни, като датчиците са близо един до друг, ама този за таблото беше само с една жица.И какво се радвате, че стрелката кове средата? - щом се включват перките, а тя дори ей-толкова не помръдва - значи ви лъже. (ама това е за да не се корка потребителят.. че ще има да се чуди сега нормално ли е така да е малко по-натам, после да се връща.. Пък ще има едни обаждания да пита в Мицубиши, пък едно обсъждане по форумите..) На мен веднъж ми изтекоха 2-3 литра вода през едно злополучно съединение, което май и другите са го сменяли - това изобщо не се отрази на показанията на стрелката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.