Премини към съдържание

Задръстванията


Препоръчано мнение

  • Admin

Колеги днес съм пътувал от столичния кв. Лозенец до кв. Младост близо 2 часа :icon_censored:

Това са 9 километра. Ден след ден положението започва да става нетърпимо! :icon_censored:

Хаоса е невероятен. Незнам до къде ще я докараме така с това движение?

Има ли оправия незнам...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колега, напълно те разбирам :( От Гео Милев до Лозенец за 1 4ас :( незнам колко км са но е ужас.

Вчера попаднах на нещо, което малко ме зарадва - по графа имаше монтирани стопове за коли, които падаха

http://archongtr.hit.bg/DSC00354.JPG

така, че да се надяваме може и да има оправия (кога е друг въпрос) :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като оправят околовръстното и пуснат метрото ще се отпуши малко трафика. Хората ще предпочетат да се придвижват с метрото отколкото с кола, защото ще е по-бързо. Отделно бул."Ал. Малинов" ще се свърже с бул."Драган Цанков" (над метрото) и така ще се създаде още една алтернатива на Цариградско шосе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те докато ги пуснат и.............. охлюва хоп в храстите..............дотогава ще има още 50-60к мпс-та................та пак на същото...........аз лично с кола само вечер и на дълъг път...........21 век кво да праиш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро гледах една статистика, Ако примерно в София има 1200км пътна мрежа (не помня точно). И вземем средно дължината на една кола 4м, то регистрираните коли в София три пъти покриват пътните платна. В другите градове е малко по-добре положението, макар че аз лично избягвам да карам кола в Пловдив от 17.00-18.30. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес към 15:50 излизам от вкъщи /Бъкстон/ и по "Цар Борис 3" към Околовръстното там десен завой и на първия светофар с "Любляна" добре,след това минавам "Монтевидео" и след 10 метра на разклона за Горна Баня стоп.От там на нататък направо ужас,посоката ми беше Люлин ама след 35 минути стигнах разклона за Овча Купел и завих просто нямах нерви да продължа в колоната която просто наямаше край.Много трудно ще се променят нещата с движението.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро гледах една статистика, Ако примерно в София има 1200км пътна мрежа (не помня точно). И вземем средно дължината на една кола 4м, то регистрираните коли в София три пъти покриват пътните платна. В другите градове е малко по-добре положението, макар че аз лично избягвам да карам кола в Пловдив от 17.00-18.30. :icon_blush:

Всеки път си казвам "станахме цяла София с тези задръствания", но сега се връщам оттам и положението беше трагично. Няма такова задръстване. Към 18:00 минах по Цариградско и беше някакъв ад. На излизане от София вече беше малко по-спокойно (все пак беше 20:00). Май наистина в града ще трябва да се мислят алтернативни начини за придвижване :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес от Студентски град, до кв. Орландовци (примерно автостъкла Кобра) от 17:30 до 19ч. и то с избиране на алтернативни пътища ... отвисях се в центъра!

За пореден път се убедих, че японската поговорка "Ако бързаш - заобиколи" в България (София) няма стойност! :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес от Студентски град, до кв. Орландовци (примерно автостъкла Кобра) от 17:30 до 19ч. и то с избиране на алтернативни пътища ... отвисях се в центъра!

За пореден път се убедих, че японската поговорка "Ако бързаш - заобиколи" в България (София) няма стойност! :icon_hmm:

Та аз това го правя всеки ден.................вместо 7 км. от работа до нас ,37 км. е вече разтоянието ..............не един път съм писал маршрута ми......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В другите градове е малко по-добре положението, макар че аз лично избягвам да карам кола в Пловдив от 17.00-18.30. :icon_blush:

Абе и при вас е еднааа..................с тия кръгови и светофари, пускащи и в двете посоки едновременноо............... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес съм пътувал от столичния кв. Лозенец до кв. Младост близо 2 часа :icon_censored:

Това са 9 километра. Ден след ден положението започва да става нетърпимо! :icon_censored:

Хаоса е невероятен. Незнам до къде ще я докараме така с това движение?

Има ли оправия незнам...

Склонен съм да мисля че няма оправия........за съжаление миграцията от другите градове към София е с огромни темпове и задръстванията са неизбежни......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В четвъртък съм пътувал от Стрелбище до Шипка и Сан Стефано (5,5км.) за час и 10 мин. като от Графа по Васил Левси до университета са 45 мин.

Това е безумие.

Пеша ще го взема за по-малко от час.

Днес пък от Стрелбище до Бизнес парк апо околовръстното за 50 мин.

И двата курса са ми рекорд по време за най-бавно стигане.

Оправия има ма няма да е в блиските 100 000 г. :icon_hmm:

Колко ми гори колата в такъв трафик?????

Мисля че трябва разхода да се смята на мото часове!!! :icon_blush:

Без думи.

5 километра се взимат за времето за което се взимат 130км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Реално погледнато може да се подобрят нещата, но "нашите" нищо не правят за съжаление...........как??Ми 1. като оптимизират движението, потока от коли..........

2. Като оптимизират правилата за движение по улиците, знаци и т.н. Безумие е от кв. Лозенец да има само два "изхода" на бул. Драган Цанков.И то ппо най натоварените булеварди ( то няма как иначе да не е натоварен -затова са натоварени ,защото няма други пътища,които да поемат движението) това са бул. алея Яворов и бул. България или Евлоги Георгиев(канала)

3. На големите кръстовища и на такива по малки ,но с огромно значение да се автоматизира пропускането, т.е. да се автоматизира управлението на светофарите..........по принцип всички светофари трябва да се автоматизират ,но на този етап поне натоварените такива (натоварените кръстоища)А не както сега ,всеки светофар си работи по свой си "алгоритъм" и става страшно.............примери бол, сега точно не се сещам за в центъра такъв ,но на изхода на София по Цариградско шосе последния светофар на Горубляне.............там той си работи както казах със свой си "алгоритъм" и какво става? в Петък вечерта и събота сутринта по посока Пловдив стават яки опашки поради простата причина че и в двете посоки държи по еднакво време зелено,т.е. и откъм Горубляне и от към Пловдив времената са еднакви , а посоката от към Горубляне има 4-5 коли най много чакащи да минат, а в същото време в другата посока чакат 100 коли......по същия начин и обратно ( от Пловдив към София) в неделя към 5-6 часа, винаги съм се дразнил когато се прибирам от някъде в неделя привечер по магистралата и още на първия светофар( въпосния ) срещна огромното задръстване........

4. Колкото и парадоксално да звучи ,на българиня му се вдигна стандарта, а с това и нуждата от кола вече е приема не като лукс, а като необходимост,освен това миграцията от съседните градове на София всеки ден си иска автомобилен транспорт..........това ще рече че има поне окло 80 -100 000 души ( или към 60 000 автомобилни единици) всеки ден влизат в София и допълнително натоварват движението, ние тези хора не можем да ги пъдим разбира се,а трябва господата градоначалници да мислят и за това.........

5. Освен всекидневно влизащите 60 000 коли, има и поне още 100 000 коли, които трайно пребивават у София ,въпреки че собствениите им не са софиянци, това са т.н. приселци, които са се присели да живеят тук в София в близките 5-10 години ,мама и тате продали всичко по родния си край за да може синчето им да живее в големия град София.Разбира се и тук няма какво да направим, защото в провинцията и в София разликата м/у стандартите е огромна и всеки ще търси по добрата реализация ,а тя е тук в София.........с други думи миграцията от селата към най големите градове и в случая София им разказва играта ............по същия начин стои въпроса и с строителството ,което е взело огромни темпове и с всеки изминал ден земята и жилищата в София поскъпват, това се определя от търсенето ,а това може да ни подскаже за нарасналия проблем, който обясних по горе.. :icon_blush:

6. Пътищата ни са в окаяно съатояние, докато едни ги кърпят ,други се разбиват........... безумие е току що закърпен булевард или току що направен такъв някоя фирмичка да почне да кърти, защото им хрумнало че трябва да се положи шахта за парното ( топлофикация)или пък направо километри окопи да прави ,за да си положи газопровода ( Овъргаз)зза клиентите си................най нахални са В и К защото копаят ,правят нещо ( естествено некачествено) и после зариват само с баласта ..........след има няма месец въпросната дупка вече е окоп и поглъща цели коли докато чакат да си закряпят дупката.............после ходи ги съди ....... :icon_censored:

Бе въобще цари анархия и безаберие яко по София............

Другото което съм виждал е някои улички ,особено по крайните квартали - ги асфалтирали , добре - ок, но не са положили шати, няма канавки бордюри и т.н. ............еее, какъв е смисъла на цялата работа ,като при първия дъжд ще се получи голямо наводнение и въпросния асфалт ще се отлепи и пак ще има кратери .???? Или пък даже и да не стане така от един порой, то по нататък ще стане, тъй като водата няма да се оттича , ще се задържа по пътното платно и при първите студове ще замръзва , после ще се получат пукнатините и до пролетта пак ще се появят кратерите...........на запад шосетата ги правят под лек наклон ,така че да може да се оттича водата настрани ,а там огромни шахти през 100м. я поемат.......това е рпичината там да няма вода и няма и аквапланинг съответно...........Всеки ще каже, ми требет пари,които общината я няма.....ок, но поне като правят нещо то да бде както трябва и качествено..........

Тази тема е страшно обширна и може да се дискутира с месеци наред ,но като цяло това са най големите проблеми по така наречения проблем "Пътища" ...но нека не забравяме, че за една община проблемите й са много повече и не е само проблем "Пътища" и тя трябва да отделя ресурси и там ......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За момента положението със задръстванията ще става все по-зле, то е отражение на цялата ситуация в държавата. Нови пътища рядко се строят, колите се увеличават, светофарите си седят, а трябва да мислят да ги намалят като правят мостове/тунели - да има три - четири булеварда като Цариградско Шосе минаващи надлъжно и напречно в София. Няма достатъчно паркинги, където са платени (в центъра) са безумно скъпи. В Атина доколкото знам колите с четни номера могат да се дижат само на четни дати, с нечетни - на нечетни. И почти всяко семейство има по две коли - с четен и нечетен номер, в Тел Авив ако в колата има само един човек (шофьора) е забранено да се движи. А за София остава всеки да си вземе по една моторетка и да бъмчи ... засега. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

5. Освен всекидневно влизащите 60 000 коли, има и поне още 100 000 коли, които трайно пребивават у София ,въпреки че собствениите им не са софиянци, това са т.н. приселци, които са се присели да живеят тук в София в близките 5-10 години ,мама и тате продали всичко по родния си край за да може синчето им да живее в големия град София.Разбира се и тук няма какво да направим, защото в провинцията и в София разликата м/у стандартите е огромна и всеки ще търси по добрата реализация ,а тя е тук в София.........с други думи миграцията от селата към най големите градове и в случая София им разказва играта :icon_blush:

Това не е в никакъв случай вярно на 100% .. нищо не са продавали нашите за да дойда в София .. от 9 клас работя и сам се издържах като студент, има стотици други кадърни млади хора които остават тук поради същата причина (стандарт и липса на кадри в тяхната сфера) .. не че нещо ама не съм умрял за тая София в момента - управниците трябва да мислят как да се инвестира повече в провинцията, а не само тук в София. Ако можех да работя в същата сфера в която работя в момента в родния ми град (Габрово), никога нямаше да седя тук и да търпя задръстванията и мръсотията (за жигулки и ладички с Врачанска и Кюстендилска рег. няма да споменавам даже). Може би точно това имаш предвид Пламене, хора които идват тук не щото са кадърни и има липса на кадри, а защото са толкова некадърни че не могат да намерят нищо в собствения им град (строители, търговци на дребно, продавачки .. безкраен списък) Не може в една държава да има един единствен мегаполис - столицата, трябва поне още 1-2, в които да се инвестира в същите сфери, а не само в регионалните както е в Варна и Бургас (търговия породена от пристанищата).<br/>

 

В Атина доколкото знам колите с четни номера могат да се дижат само на четни дати, с нечетни - на нечетни. И почти всяко семейство има по две коли - с четен и нечетен номер, в Тел Авив ако в колата има само един човек (шофьора) е забранено да се движи.

И как увеличаването на броя коли ще реши проблема? Нали всеки сулъо ще си купи бръкма за 2-ра кола (примерно Голф, Фиеста, Корса) и ще я регистрира с четен/нечетен (какъвто има нужда) номер и пак ще е по старому, даже по зле защото:

  1. Броя на колите ще се увеличи двойно (хайде да не е двойно но поне с 60-70%)
  2. Ще има повече подкупи в КАТ за да си осигуриш нужния ти номер

Карането на моторетка (скутер) в София е лудост. След като сме свидетели на толкова нагли и некадърни шофъори, кой ще посмее да се качи на мотор? Нали е достатъчно някой да те побутне леко с 40 км дори и си дотам (поне мотора ако си късметлия).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....В Атина доколкото знам колите с четни номера могат да се дижат само на четни дати, с нечетни - на нечетни. И почти всяко семейство има по две коли - с четен и нечетен номер, ...... :icon_rock:

И аз така знаех за Атина, но това лято бях там за 10 дни и мога да кажа, че не е така. Карах без да се замислям какъв ми е номера, роднините ми, които също имат автомобили с гръцка регистрация караха всеки ден без да се притесняват. Явно това е било някога и сега не важи. Освен това никъде не можеш да видиш полиция. Използват се много камери. И хората там нямат по два автомобила, използват се много скутери и моторетки. Карат и много стари и много нови автомобили, като новите са само от средния клас - за 10 дни видях само по-големичък Мерцедес и едно БМВ, но и двете бяха поне на 5-6 години модели. Нямаше нито един лъскав и суперлуксозен автомобил, да не говорим за Ламборджинита, Ферарита и т.н (миналата събота за 5 минути по околовръстното се разминах с Audi R8, Ферари и Ламборджини). Карат се масово малки автомобили - Mini, Smart, Colt и Yaris, много корейски и японски коли. Там пикап никога не можеш да си купиш ако нямаш фирма, която да е с дейност налагаща да се използва такъв тип автомобил. Джипове не видях, с изключение на едно малко Дайхатцу. А тук се надпреварваме кой ще купи по-голям джип на жена си за да ходи до центъра на пазар за бикини или да пие кафе някъде. Нямаш право да живееш в Гърция и да караш автомобил с чужда регистрация - глобата е колкото един автомобил и половина. Един познат, който работи на бензиностанция в предградията на Атина остави да му конфискуват докараното БМВ от Германия, защото му излезе по-евтино, отколкото да плати глобата и да регистрира колата с гръцки номер. Регистрацията е ужасно скъпа, затова там никой не ходи да си докара хубава кола от чужбина - има си лицензирани автокъщи, от които можеш да си купиш кола на старо с вече регистрирани номера. А ние тук се втурнахме и изкупихме всичко старо на запад и север. Ред ще има там, където има закони и те се спазват.

 

..........Може би точно това имаш предвид Пламене, хора които идват тук не щото са кадърни и има липса на кадри, а защото са толкова некадърни че не могат да намерят нищо в собствения им град (строители, търговци на дребно, продавачки .. безкраен списък) Не може в една държава да има един единствен мегаполис - столицата, трябва поне още 1-2, в които да се инвестира в същите сфери, а не само в регионалните както е в Варна и Бургас (търговия породена от пристанищата).<br/>

...............

Карането на моторетка (скутер) в София е лудост. След като сме свидетели на толкова нагли и некадърни шофъори, кой ще посмее да се качи на мотор? Нали е достатъчно някой да те побутне леко с 40 км дори и си дотам (поне мотора ако си късметлия).

Хората идват тук единствено, защото имат повече възможности и по-високо заплащане. София не е привлекателен град и нормален човек не би искал да се бута и да живее в тази лудница. Аз също бих искал да живея и работя във Враца, но за момента не бих го направил за нищо на света. Не е въпрос само на това дали си кадърен или не.

А що се отнася да караш скутер в София - това почти е равносилно на самоубийство. Не знам Иван как се справя, но аз какви неща съм виждал да се случват с мотористите по кръстовищата из София.....побелявала ми е косата само като ги гледам. И в Гърция карат много мотопеди, но там е налице уважение към другия шофьор. Там два пъти попадах в задръствания (единият път в 01:00 през ноща, когато си затръгвах) от по 7-8 километра, но ги преминах за по 15 минути. Нито една кола не навлезе в насрещното за да изпревари, да се бутне по-напред и да прецака другите. Всеки си караше в лентата и не пречеше на другите. А съм сигурен, че е имало хора, които са бързали. Абе с няколко думи: зле възпитани сме, нямаме уважение един към друг, нямаме пътища, нямаме светофари, нямаме закони, липсва всякакъв контрол и съд и т.н :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това не е в никакъв случай вярно на 100% .. нищо не са продавали нашите за да дойда в София .. от 9 клас работя и сам се издържах като студент, има стотици други кадърни млади хора които остават тук поради същата причина (стандарт и липса на кадри в тяхната сфера) .. не че нещо ама не съм умрял за тая София в момента - управниците трябва да мислят как да се инвестира повече в провинцията, а не само тук в София. Ако можех да работя в същата сфера в която работя в момента в родния ми град (Габрово), никога нямаше да седя тук и да търпя задръстванията и мръсотията (за жигулки и ладички с Врачанска и Кюстендилска рег. няма да споменавам даже). Може би точно това имаш предвид Пламене, хора които идват тук не щото са кадърни и има липса на кадри, а защото са толкова некадърни че не могат да намерят нищо в собствения им град (строители, търговци на дребно, продавачки .. безкраен списък) Не може в една държава да има един единствен мегаполис - столицата, трябва поне още 1-2, в които да се инвестира в същите сфери, а не само в регионалните както е в Варна и Бургас (търговия породена от пристанищата).<br/>

И как увеличаването на броя коли ще реши проблема? Нали всеки сулъо ще си купи бръкма за 2-ра кола (примерно Голф, Фиеста, Корса) и ще я регистрира с четен/нечетен (какъвто има нужда) номер и пак ще е по старому, даже по зле защото:

  1. Броя на колите ще се увеличи двойно (хайде да не е двойно но поне с 60-70%)
  2. Ще има повече подкупи в КАТ за да си осигуриш нужния ти номер

Карането на моторетка (скутер) в София е лудост. След като сме свидетели на толкова нагли и некадърни шофъори, кой ще посмее да се качи на мотор? Нали е достатъчно някой да те побутне леко с 40 км дори и си дотам (поне мотора ако си късметлия).

 

Не ме разбра правилно...........имах предвид че бизнесът нищо не прави за регионалните и провинционалните градове, бизнесът е този ,който може да промени всичко това, а държава и съответната община са тези ,които могат да дадат благоприятни условия на бизнеса,също така държавата трябва да контролира бизнесът така ,че да не се експоатира човешкия труд..............точно там е проблема, вместо да се инвестира там ,никой не го прави и съответно има миграция към София ,защото тук има повече работа ( независимо от коя сфера) и инвестициите са именно тук............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

истината е, че има глад за кадри НАВСЯКЪДЕ. Аз съм от Сливен. Работих там. Преместих се в клона ни в Търново. Поканиха ме да стана директор на цялата организация (централа и 23 клона в страната). Трябва да ви кажа, че приех, но все още ме е яд за това. Да, всичко е в София. не става дума дали си кадърен, или не. Парите са в София. Връзките са в София. Все още всичко се решава тук. След няколко години няма да е така, все повече неща ще зависят от регионите, парите ще се разпределят там. засега, обаче, е така. и ако имах възможностите, които имам тук - никога нямаше да се махна от Търново, например. и там е зле. тесни улици, задръстванията са понякога и по-гадни оттук, но е друго, градът си има атмосфера. за разлика оттук.

сега за задръстванията -

Колеги, може би 30% сме си виновни сами. няма такова каране в Европа, поне. може би в Авганистан карат като нас. никаква култура, никакво уважение. Като тръгвах към Сф и си говорих с приятел - ще си взема колелото тук. а той ми каза - да,да, после да ти ходим бавно!

Вижте, нямаме никакви алтернативи тук. В Сливен и Търново каквото и да е - карах мнооооого колело. я ми кажете как да стане това тук?! а всички сме ходили по чужбината. и знаем как е там.

1. Подлези за пешеходците - сега дори десен завой - става задръстване, щото кво, да ги газим ли?

2. алеи за велосипеди. ама искам да видя как колите ще дадат предимство, както е по света. маса народ ще се качи на колело, мнооооооооооого по-бързо е! сега колело карат само хора, лишени от всякакви инстинкти за самосъхранение. и те стигат по-бързо от нас сега.

3. климатично - тук може да се кара мотор, скутер поне 6 мес в годината. ама и това е луда работа.

4. в Солун 14 км караш на зелена вълна. искам да го видя това тук.

5. За горубляне за светофара писахте. няма да го коментирам. ами Тодор Александров? Колеги, тоя огромен булевард не излиза на околовръстен път. Кажете ми кой малоумник го е направил така?има-няма километър трябва да се вържат.

6. Стратегия трябва тука. за развитието на града. на всеки град. може да е скъпо, но трябва да го има. и не ми говорете, че няма пари. еврофондовете ще дадат, скоро отваря програмата за развитие на градските региони. Работата е там, че ги побългаряваме нещата и се краде безогледно. Оперативна програма "Транспорт" е предвидила маса пара за метрото тука. важно е, обаче, колко ще откраднат и колко ще построят.

Бе хора, идват избори. Я ми кажете колко от вас ще гласуват? Аз, лично, няма. за пръв път. или за втори. Я ми кажете как да гласуваш? и за кого? за колко гогини една магистрала не ни направиха? за 1ч и 40 мин съм до Стара Загора - 210 км. после до Сливен - 70 км за час-час и нещо. ами тва кръгово накрая на магистралата? вярно е, че не карах с ограничената скорост, ама а-ха да се метна. нямаше кьорав знак. сега са го накичили яко, вижда се отдалеч и денем и нощем, дори лампички мигат. ама трябваше за два дни да станат 20 катастрофи и тогава. В тая държава е така. не мислят управниците. не им дреме. затова сме на такъв хал. и няма да им гласувам на гадовете. поне да не ме е яд после, че и с моя глас си правят гаргара и далавера. Просто не виждам за кого. и ще си карам в задръстванията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

истината е, че има глад за кадри НАВСЯКЪДЕ. Аз съм от Сливен. Работих там. Преместих се в клона ни в Търново. Поканиха ме да стана директор на цялата организация (централа и 23 клона в страната). Трябва да ви кажа, че приех, но все още ме е яд за това. Да, всичко е в София. не става дума дали си кадърен, или не. Парите са в София. Връзките са в София. Все още всичко се решава тук. След няколко години няма да е така, все повече неща ще зависят от регионите, парите ще се разпределят там. засега, обаче, е така. и ако имах възможностите, които имам тук - никога нямаше да се махна от Търново, например. и там е зле. тесни улици, задръстванията са понякога и по-гадни оттук, но е друго, градът си има атмосфера. за разлика оттук.

сега за задръстванията -

Колеги, може би 30% сме си виновни сами. няма такова каране в Европа, поне. може би в Авганистан карат като нас. никаква култура, никакво уважение. Като тръгвах към Сф и си говорих с приятел - ще си взема колелото тук. а той ми каза - да,да, после да ти ходим бавно!

Вижте, нямаме никакви алтернативи тук. В Сливен и Търново каквото и да е - карах мнооооого колело. я ми кажете как да стане това тук?! а всички сме ходили по чужбината. и знаем как е там.

1. Подлези за пешеходците - сега дори десен завой - става задръстване, щото кво, да ги газим ли?

2. алеи за велосипеди. ама искам да видя как колите ще дадат предимство, както е по света. маса народ ще се качи на колело, мнооооооооооого по-бързо е! сега колело карат само хора, лишени от всякакви инстинкти за самосъхранение. и те стигат по-бързо от нас сега.

3. климатично - тук може да се кара мотор, скутер поне 6 мес в годината. ама и това е луда работа.

4. в Солун 14 км караш на зелена вълна. искам да го видя това тук.

5. За горубляне за светофара писахте. няма да го коментирам. ами Тодор Александров? Колеги, тоя огромен булевард не излиза на околовръстен път. Кажете ми кой малоумник го е направил така?има-няма километър трябва да се вържат.

6. Стратегия трябва тука. за развитието на града. на всеки град. може да е скъпо, но трябва да го има. и не ми говорете, че няма пари. еврофондовете ще дадат, скоро отваря програмата за развитие на градските региони. Работата е там, че ги побългаряваме нещата и се краде безогледно. Оперативна програма "Транспорт" е предвидила маса пара за метрото тука. важно е, обаче, колко ще откраднат и колко ще построят.

Бе хора, идват избори. Я ми кажете колко от вас ще гласуват? Аз, лично, няма. за пръв път. или за втори. Я ми кажете как да гласуваш? и за кого? за колко гогини една магистрала не ни направиха? за 1ч и 40 мин съм до Стара Загора - 210 км. после до Сливен - 70 км за час-час и нещо. ами тва кръгово накрая на магистралата? вярно е, че не карах с ограничената скорост, ама а-ха да се метна. нямаше кьорав знак. сега са го накичили яко, вижда се отдалеч и денем и нощем, дори лампички мигат. ама трябваше за два дни да станат 20 катастрофи и тогава. В тая държава е така. не мислят управниците. не им дреме. затова сме на такъв хал. и няма да им гласувам на гадовете. поне да не ме е яд после, че и с моя глас си правят гаргара и далавера. Просто не виждам за кого. и ще си карам в задръстванията.

Права си..............аз не съм гласувал от 10 години вече и няма да гласувам , тъй като не виждам за кой.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, мисля че за много неща сами сме си виновни.

 

Поне в центъра според мен проблема е с безумно стеснените от паркирани коли улици и от безбройните "баничарки" които си разтоварват насред кръстовищата по 10-15 минути.

Според мен не е редно да се дават апартаменти в жилищни сгради за офиси, защо то те нямат паркинг, а като заидват работещите става ад. Ако в този апартамент е предвидено да живее едно домакинство и да има 1 или 2 коли, изведнъж на същата площ работят поне 10 човека, всеки от тях с кола. Е, къде да ги сложат тия коли? Ама работниците се съгласяват от зор да не си изпуснат работното място, работодателите им е супер, щото плащат много по-малко отколкото за бизнес център, а и хазяите са на далавера, защото с фирма имат по-малко разправии отколкото с частни лица-наематели. И после - уууу ама задръстване из центъра. А пък с бизнес-центровете и офис-сградите с подземни паркинги знаете ли какво става? - дават гаража под наем. И седи празен, естествено, защото наема е безумен. А служителите - да паркират на улицата. Ми като са овце, така ще е. Кой е попитал бъдещия си работодател ще има ли място за паркиране когато е постъпвал на работа? А като са му казали - не - какво е направил? Щото аз питам и после пак приемам..

 

Никой да не си въобразява, че метрото нещо ще реши - то ще е претъпкано и мръсно и никой нормален човек няма да иска да се вози на него - както е сега с автобусите и трамваите.

 

И докато няма регионално развитие/производство/търговия няма как да искаме не-софиянците да си идат по родните места. Какво да правят там? Да ровят земята с нокти ли? То и в София няма какво да се прави ама още не го проумяваме - няма ли производство, една държава не може да се храни от фризьори, продавачки, PHP програмисти, брандмениджъри и PR специалисти. И от дизайнери като мене не може да се храни, да не скочи сега някой да ми обяснява колко е учил и работил за да стане такъв, друго имам предвид (смигване към Стефан), 'щото и аз работя от 16 годишна ама не съм създала нещо, с което реално да увелича брутния вътрешен продукт на страната ни (като примерно да съм отгледала 1 кг картофи за продан)

 

А за това, че се вози по 1 човек в кола не се безпокойте. Циганите се возят по 10. И тъй като ние намаляваме, а те се увеличават, скоро няма да има този проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Права си..............аз не съм гласувал от 10 години вече и няма да гласувам , тъй като не виждам за кой.........

Дали ще гласуваме или не нещата са предупределени вече.

Всичките са един дол дренки! :search: :search: :search:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

много не мога да съглася с колежката bone, че не сме допринесли нищо за държавата. а данъци? осигуровки? пощураваме да плащаме. и какво от това? в държавата има годишно излишък по 3-4 млрд лев, които не работят за нас! просто не работят тези пари, това е, затова няма да гласувам, щото те не работят за мене. и не ща да плащам вече и данъци, за какво са им, да си ги трупат.... а няма пътища, няма нищо, едни румънци ни задминаха, за срамотите. пари има, а те седят и не ни създават нормални условия за живот

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това днес мина очакванията ми :icon_censored: 170 метра за 10 минути :icon_censored:

Ето това е гледката рано сутрин като тръгвам за работа :icon_censored: Правя десен завой, след това ляв по "Драгон Цанков" и опа - спирам да си пия кафето на спокойствие - като гледам никой не се движи камо ли да бърза :icon_censored:

post-1415-1193173070_thumb.jpg

А това е като се връщам от работа :icon_censored:

http://vbox7.com/play:10ac5150

Това е направо върха на сладоледа :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и в София няма какво да се прави ама още не го проумяваме - няма ли производство, една държава не може да се храни от фризьори, продавачки, PHP програмисти, брандмениджъри и PR специалисти. И от дизайнери като мене не може да се храни, да не скочи сега някой да ми обяснява колко е учил и работил за да стане такъв, друго имам предвид (смигване към Стефан), 'щото и аз работя от 16 годишна ама не съм създала нещо, с което реално да увелича брутния вътрешен продукт на страната ни (като примерно да съм отгледала 1 кг картофи за продан)

 

Колежке, по принцип всеки работещ създава БВП, без значение дали е фризьор или PHP програмист. Между другото последните имат много сериозно участие с високата добавена стойност на резултата от труда им. ;) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...