Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

как ви работят климатиците


Препоръчано мнение

Въпроса ми е към колегите с Аутлендър и...подобните, как работят климатиците(или климатроници, в моя случай).При мен постоянно , през 15 -20 секунди включва-изключва, като си духа студено( но не е ледено)Фреона е колкото трябва(мерено на стенд) налягането в системата е нормално , не се повишава, та заради това да се изключва.Няма значение дали е на ауто , или на ръчно.При вас има ли такова нещо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Искам да кажа ,че включва и изключва компресора..

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко ти работи както трябва .Според градусите които си задал и външната температура ще се включва и изключва по рядко или по често .Е докато стигне зададената температура ще работи непрекъснато.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моя ASX не прави такова нещо, на АУТО работи много добре

 

Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

през 15 секунди не е нормално да включва изключва. Филтъра на купето нов ли е?

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на купето е нов, фреона е колкото трябва количество, не е повече, нито по-малко, не прави свръхналягане, за да изключва пресостата...явно някой датчик отчита нещо грешно, общо казано.Къде ли е температурния датчик в купето?Някой може ли да ми препоръча сериозен сервиз в Пловдив, където да не ги мързи да търсят проблема.Затова мразя климатроници, обичам простите климатици...

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

на колко градуса ти е направен климатроника? .трябва да е на 22 гр.Ако ти е на помалко нормално да ти включва често . Моят е така .Докато стигне зададената температура бичи постоянно след това през интервал около 1мин. тръгва за около 10сек. и спира и т.н Това е прибпизително .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение от градусите.Около минута , две, след включването започва-щтрак-щтрак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казваш, че не охлажда достатъчно. Когато работи климатика температурата на въздуха който излиза от въздуховодите трябва да е 8 - 10 градуса. Може да спира по ниско налягане на фреон. Може да не работи разширителни клапан. Може дехидратора да е задръстен.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А твоя охлажда ли перфектно.И това вкл.-Изкл. просто няма как да е нормално.Поне не толкова често.Но като реша проблема , ще пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да пиша в тази тема, при мен проблемът е следния: както знаете стрелките за температурата на П3 играят нагоре - надолу когато си поискат. В нета има много клипове с един и същи начин "за ремонтиране" на този проблем - чрез презапояване на определен елемент от платката на таблото. Минах през този етап, но стрелката не се оправи и климатика си прави каквото си иска. Когато запаля колата и пусна климатика духа супер студено до момента, в който стрелката не се "залепи" в крайна горна позиция и тогава климатика спира да духа студено, когато (след N-километра) стрелката падне надолу и климатика се пуска автоматично. Минах през Пламен да закачим колата, но в този момент работеше перфектно, т.е. нямаше смисъл от диагностика. Започвам да се съмнявал за някаква връзка между датчика на стрелката за температурата и работата на климатика. Споделих и NikiNikolov като по-навътре с ровенето в нета за проблеми по форумите, но и той не можа да помогне (засега). Ако някой има идея да пише.

пс. и кой знае къде се намира тъпия датчик на тази стрелка за температурата?

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да пиша в тази тема, при мен проблемът е следния: както знаете стрелките за температурата на П3 играят нагоре - надолу когато си поискат. В нета има много клипове с един и същи начин "за ремонтиране" на този проблем - чрез презапояване на определен елемент от платката на таблото. Минах през този етап, но стрелката не се оправи и климатика си прави каквото си иска. Когато запаля колата и пусна климатика духа супер студено до момента, в който стрелката не се "залепи" в крайна горна позиция и тогава климатика спира да духа студено, когато (след N-километра) стрелката падне надолу и климатика се пуска автоматично. Минах през Пламен да закачим колата, но в този момент работеше перфектно, т.е. нямаше смисъл от диагностика. Започвам да се съмнявал за някаква връзка между датчика на стрелката за температурата и работата на климатика. Споделих и NikiNikolov като по-навътре с ровенето в нета за проблеми по форумите, но и той не можа да помогне (засега). Ако някой има идея да пише.

пс. и кой знае къде се намира тъпия датчик на тази стрелка за температурата?

Поздрави!

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&grp_id=14&area=M60&cat=B603H607A&mdl=V78W&clf=LYBFL6&cfg_id=1&blk_id=120

Ето къде е сензора. За да го видиш трябва да махнеш гумени мъркуч към дросела.

За да сте сигурни, че има връзка между температураата на водата и работата на климатика предлагам на клемите на датчика да върже те едно съпротивление 0,05 килоома, което отговаря на около 100 градуса. Стрелката ще забие на червено и климатика трябва да спре.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&grp_id=14&area=M60&cat=B603H607A&mdl=V78W&clf=LYBFL6&cfg_id=1&blk_id=120

Ето къде е сензора. За да го видиш трябва да махнеш гумени мъркуч към дросела.

За да сте сигурни, че има връзка между температураата на водата и работата на климатика предлагам на клемите на датчика да върже те едно съпротивление 0,05 килоома, което отговаря на около 100 градуса. Стрелката ще забие на червено и климатика трябва да спре.

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Niki това резервна част номер 10801 ли е или 10803?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Niki това резервна част номер 10801 ли е или 10803?
10801 Виж тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?/topic/38817-Датчик-за-температура-на-водата-или-нещо-друго.#entry353609 Извинявам се на колегите, че мръднахме малко от темата Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е към колегите с Аутлендър и...подобните, как работят климатиците(или климатроници, в моя случай).При мен постоянно , през 15 -20 секунди включва-изключва, като си духа студено( но не е ледено)Фреона е колкото трябва(мерено на стенд) налягането в системата е нормално , не се повишава, та заради това да се изключва.Няма значение дали е на ауто , или на ръчно.При вас има ли такова нещо?

 

Да напомня, че освен вътрешните части на климатика има и външен радиатор. И ако там не се обдухва добре има такива симптоми, компресорът изключва, а вътре не охлажда. Може питата да е замазана или пълна с боклуци и да не се охлажда като хората. При мен беше парче картон между радиаторите, явно сложено от предния собственик в Австрия. Открих го съвсем случайно, 2 години след като бях купил колата, при смяна на термостат.

Същото е и с домашните сплит системи. Замърси ли се радиаторът на външното тяло и спира да охлажда. Знам го пак от личен опит. На работа климатиците работят в силно запрашена среда- калцинирана сода. Особено единият климатик е много чувствителен (и е изложен директно на пушилката), затлачи ли се външният радиатор със сода и спира да работи. След измиване си тръгва като пич. Като казвам затлачване, нямам предвид пълно спиране на циркулацията на въздуха, а само тънък филм от сода върху ламелите на топлообменника, който пречи на охлаждането на фреона. Казваме му спиране, не поради достигане ниска температура на вътрешното тяло, а поради достигане висока температура на външното тяло.

 

П.С.

Картонът беше в колата от снимката на аватара.

Редактирано от krasipet
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Засега се предполага запушване някъде, затова ще пробвам със смяна на дехидратор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 11 месеца ...

И така, след смяна на дехидратор заедно с външния радиатор проблема остава същия, даже включва-изключва още по-често, през 10 секс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстора каза , че е заредил 500 гр, толкова пишело в таблицата.За по стария модел било 550 гр.Но каза, че дори да са грешни данните, не може заради 50 гр. по малко да прави тия номера.Иначе проблема със свръх налягането , който беше преди, вече го няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майстора каза , че е заредил 500 гр, толкова пишело в таблицата.За по стария модел било 550 гр.Но каза, че дори да са грешни данните, не може заради 50 гр. по малко да прави тия номера.Иначе проблема със свръх налягането , който беше преди, вече го няма.

Колега и моя на спейс стара включваше и изключваше по подобен начин/аз съм с климатик/,но след дозареждане не включва така често,просто се промени работата му.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оправил се ама друг път.

Сега го гледах и на 17 и на 22гр все така си вкл. и изкл. през 15тина сек.Като вентилаторите се въртят постоянно на първа степен и от време на време за по 10на сек. се вкл. на втора степен.

Ама иначе си е студ де.

Зареждах го като взех колата през 2018,лятото.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от количеството, пробвах с повече фреон, същото е.Дали на диагностика ще се хване, ако е вътрешния датчик.Но той не работи ли само е на auto,?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...