Гайдаров Публикувано 20 юли 2019 Сподели Публикувано 20 юли 2019 Въпроса ми е към колегите с Аутлендър и...подобните, как работят климатиците(или климатроници, в моя случай).При мен постоянно , през 15 -20 секунди включва-изключва, като си духа студено( но не е ледено)Фреона е колкото трябва(мерено на стенд) налягането в системата е нормално , не се повишава, та заради това да се изключва.Няма значение дали е на ауто , или на ръчно.При вас има ли такова нещо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 20 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2019 (редакция) Искам да кажа ,че включва и изключва компресора.. Редактирано 20 юли 2019 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 20 юли 2019 Сподели Публикувано 20 юли 2019 Всичко ти работи както трябва .Според градусите които си задал и външната температура ще се включва и изключва по рядко или по често .Е докато стигне зададената температура ще работи непрекъснато. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikipp Публикувано 20 юли 2019 Сподели Публикувано 20 юли 2019 На моя ASX не прави такова нещо, на АУТО работи много добре Изпратено от моят SM-A750FN с помощта на Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 20 юли 2019 Сподели Публикувано 20 юли 2019 през 15 секунди не е нормално да включва изключва. Филтъра на купето нов ли е? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 21 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 21 юли 2019 (редакция) Филтъра на купето е нов, фреона е колкото трябва количество, не е повече, нито по-малко, не прави свръхналягане, за да изключва пресостата...явно някой датчик отчита нещо грешно, общо казано.Къде ли е температурния датчик в купето?Някой може ли да ми препоръча сериозен сервиз в Пловдив, където да не ги мързи да търсят проблема.Затова мразя климатроници, обичам простите климатици... Редактирано 21 юли 2019 от Гайдаров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 21 юли 2019 Сподели Публикувано 21 юли 2019 Една решетчица имаше по таблото,май около контактния ключ-трябва да е там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel1223 Публикувано 22 юли 2019 Сподели Публикувано 22 юли 2019 на колко градуса ти е направен климатроника? .трябва да е на 22 гр.Ако ти е на помалко нормално да ти включва често . Моят е така .Докато стигне зададената температура бичи постоянно след това през интервал около 1мин. тръгва за около 10сек. и спира и т.н Това е прибпизително . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 22 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 22 юли 2019 Няма значение от градусите.Около минута , две, след включването започва-щтрак-щтрак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 23 юли 2019 Сподели Публикувано 23 юли 2019 Казваш, че не охлажда достатъчно. Когато работи климатика температурата на въздуха който излиза от въздуховодите трябва да е 8 - 10 градуса. Може да спира по ниско налягане на фреон. Може да не работи разширителни клапан. Може дехидратора да е задръстен. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Botov Публикувано 27 юли 2019 Сподели Публикувано 27 юли 2019 Моя работи по същия начин. В сервиза в който ми обслужват климатичната система ми казаха,че няма проблем. Sent from my SM-G975F using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 28 юли 2019 Автор Сподели Публикувано 28 юли 2019 А твоя охлажда ли перфектно.И това вкл.-Изкл. просто няма как да е нормално.Поне не толкова често.Но като реша проблема , ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mal4 Публикувано 29 юли 2019 Сподели Публикувано 29 юли 2019 Според мен муфтата на компресора здава багажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 1 август 2019 Сподели Публикувано 1 август 2019 Да пиша в тази тема, при мен проблемът е следния: както знаете стрелките за температурата на П3 играят нагоре - надолу когато си поискат. В нета има много клипове с един и същи начин "за ремонтиране" на този проблем - чрез презапояване на определен елемент от платката на таблото. Минах през този етап, но стрелката не се оправи и климатика си прави каквото си иска. Когато запаля колата и пусна климатика духа супер студено до момента, в който стрелката не се "залепи" в крайна горна позиция и тогава климатика спира да духа студено, когато (след N-километра) стрелката падне надолу и климатика се пуска автоматично. Минах през Пламен да закачим колата, но в този момент работеше перфектно, т.е. нямаше смисъл от диагностика. Започвам да се съмнявал за някаква връзка между датчика на стрелката за температурата и работата на климатика. Споделих и NikiNikolov като по-навътре с ровенето в нета за проблеми по форумите, но и той не можа да помогне (засега). Ако някой има идея да пише.пс. и кой знае къде се намира тъпия датчик на тази стрелка за температурата?Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 1 август 2019 Сподели Публикувано 1 август 2019 Да пиша в тази тема, при мен проблемът е следния: както знаете стрелките за температурата на П3 играят нагоре - надолу когато си поискат. В нета има много клипове с един и същи начин "за ремонтиране" на този проблем - чрез презапояване на определен елемент от платката на таблото. Минах през този етап, но стрелката не се оправи и климатика си прави каквото си иска. Когато запаля колата и пусна климатика духа супер студено до момента, в който стрелката не се "залепи" в крайна горна позиция и тогава климатика спира да духа студено, когато (след N-километра) стрелката падне надолу и климатика се пуска автоматично. Минах през Пламен да закачим колата, но в този момент работеше перфектно, т.е. нямаше смисъл от диагностика. Започвам да се съмнявал за някаква връзка между датчика на стрелката за температурата и работата на климатика. Споделих и NikiNikolov като по-навътре с ровенето в нета за проблеми по форумите, но и той не можа да помогне (засега). Ако някой има идея да пише.пс. и кой знае къде се намира тъпия датчик на тази стрелка за температурата?Поздрави!http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&grp_id=14&area=M60&cat=B603H607A&mdl=V78W&clf=LYBFL6&cfg_id=1&blk_id=120Ето къде е сензора. За да го видиш трябва да махнеш гумени мъркуч към дросела.За да сте сигурни, че има връзка между температураата на водата и работата на климатика предлагам на клемите на датчика да върже те едно съпротивление 0,05 килоома, което отговаря на около 100 градуса. Стрелката ще забие на червено и климатика трябва да спре. Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chasovnik Публикувано 1 август 2019 Сподели Публикувано 1 август 2019 http://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&grp_id=14&area=M60&cat=B603H607A&mdl=V78W&clf=LYBFL6&cfg_id=1&blk_id=120Ето къде е сензора. За да го видиш трябва да махнеш гумени мъркуч към дросела.За да сте сигурни, че има връзка между температураата на водата и работата на климатика предлагам на клемите на датчика да върже те едно съпротивление 0,05 килоома, което отговаря на около 100 градуса. Стрелката ще забие на червено и климатика трябва да спре. Sent from my Redmi Note 4 using TapatalkNiki това резервна част номер 10801 ли е или 10803? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 1 август 2019 Сподели Публикувано 1 август 2019 (редакция) Niki това резервна част номер 10801 ли е или 10803?10801 Виж тази тема http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?/topic/38817-Датчик-за-температура-на-водата-или-нещо-друго.#entry353609 Извинявам се на колегите, че мръднахме малко от темата Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Редактирано 1 август 2019 от niki nikolov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 2 август 2019 Сподели Публикувано 2 август 2019 (редакция) Въпроса ми е към колегите с Аутлендър и...подобните, как работят климатиците(или климатроници, в моя случай).При мен постоянно , през 15 -20 секунди включва-изключва, като си духа студено( но не е ледено)Фреона е колкото трябва(мерено на стенд) налягането в системата е нормално , не се повишава, та заради това да се изключва.Няма значение дали е на ауто , или на ръчно.При вас има ли такова нещо? Да напомня, че освен вътрешните части на климатика има и външен радиатор. И ако там не се обдухва добре има такива симптоми, компресорът изключва, а вътре не охлажда. Може питата да е замазана или пълна с боклуци и да не се охлажда като хората. При мен беше парче картон между радиаторите, явно сложено от предния собственик в Австрия. Открих го съвсем случайно, 2 години след като бях купил колата, при смяна на термостат.Същото е и с домашните сплит системи. Замърси ли се радиаторът на външното тяло и спира да охлажда. Знам го пак от личен опит. На работа климатиците работят в силно запрашена среда- калцинирана сода. Особено единият климатик е много чувствителен (и е изложен директно на пушилката), затлачи ли се външният радиатор със сода и спира да работи. След измиване си тръгва като пич. Като казвам затлачване, нямам предвид пълно спиране на циркулацията на въздуха, а само тънък филм от сода върху ламелите на топлообменника, който пречи на охлаждането на фреона. Казваме му спиране, не поради достигане ниска температура на вътрешното тяло, а поради достигане висока температура на външното тяло. П.С. Картонът беше в колата от снимката на аватара. Редактирано 2 август 2019 от krasipet Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 2 август 2019 Автор Сподели Публикувано 2 август 2019 Засега се предполага запушване някъде, затова ще пробвам със смяна на дехидратор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 24 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 24 юли 2020 И така, след смяна на дехидратор заедно с външния радиатор проблема остава същия, даже включва-изключва още по-често, през 10 секс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 25 юли 2020 Сподели Публикувано 25 юли 2020 Моя работеше по същия начин и след дозареждане се оправи-сигурен ли си ,че твоят е зареден напълно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 27 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 27 юли 2020 Майстора каза , че е заредил 500 гр, толкова пишело в таблицата.За по стария модел било 550 гр.Но каза, че дори да са грешни данните, не може заради 50 гр. по малко да прави тия номера.Иначе проблема със свръх налягането , който беше преди, вече го няма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bacard1 Публикувано 27 юли 2020 Сподели Публикувано 27 юли 2020 Майстора каза , че е заредил 500 гр, толкова пишело в таблицата.За по стария модел било 550 гр.Но каза, че дори да са грешни данните, не може заради 50 гр. по малко да прави тия номера.Иначе проблема със свръх налягането , който беше преди, вече го няма.Колега и моя на спейс стара включваше и изключваше по подобен начин/аз съм с климатик/,но след дозареждане не включва така често,просто се промени работата му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 28 юли 2020 Сподели Публикувано 28 юли 2020 (редакция) Оправил се ама друг път.Сега го гледах и на 17 и на 22гр все така си вкл. и изкл. през 15тина сек.Като вентилаторите се въртят постоянно на първа степен и от време на време за по 10на сек. се вкл. на втора степен.Ама иначе си е студ де.Зареждах го като взех колата през 2018,лятото. Редактирано 28 юли 2020 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гайдаров Публикувано 29 юли 2020 Автор Сподели Публикувано 29 юли 2020 Не е от количеството, пробвах с повече фреон, същото е.Дали на диагностика ще се хване, ако е вътрешния датчик.Но той не работи ли само е на auto,? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.