Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

как ви работят климатиците


Препоръчано мнение

  • Отговори 62
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

И колко ще изкара съединителя на компресора. Моя включ. Изключ през 7-8 сек.Пробвах на ауто ако е на по високи градуси, да кажем 24, тогава много по рядко изключва, но на ниските започва щтрак-щтрак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Объркал съм се.На най ниските гр.рядко изключва, а на по високи започва да го прави изкл.вкл.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би Мирослав ще има представа кой датчик трябва да се търси, при условие ,че друго всичко е наред?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Налягането беше високо преди да сменим дехидратора, сега е наред.Но изключването остана.Колега Цветков, зависи ли на какви градуси си го оставил?

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, кое налягане беше високо? Всмукателното или нагнетателното.

Защо държите температурата на 24 гр? Постави на минимална температира (17 гр) и вентилатора на максимум и въздуха на рециркулация. От духалките трябва да излиза 8 - 10 градуса. Нормални налягания са : високото трябва да е около 13 бара, ниското около 2 бара

 

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами поставих го на ауто и градусите и къде да духа и спря да чатка.

Днес свалих датчика под волана и го почистих с контактен спрей,но не съм я пробвал.

Слагахме със сина фолио на предните стъкла.

Датчика представлява като датчик на дебитомер +една тръба влиза в него и отива в кожуха на парното.

Иначе съм решил да почистя тръбопроводите на климатика със един спрей,полски.

Пускаш климатика на макс и на вътрешна циркулация през всичките духалки и го изпръскваш в купето.Въздушната струя поема спрея и я оставяш така 10тина минути.

После миришело на свежо в колата.Цена около 7лв в Практикер.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Високото налягане беше около 25 бара, след смяна на дехидратор комплект с радиатора налягането е около 13 бара.А защо на 24

гр.,Ами ако е на Мин. темп. и на ауто, след 5 мин.трябва да се завивам с юрган.Нали затова е климатроник, да поддържа зададена темп.Ако отвън е 35 гр. нормално е вътре да поддържа 22-24.Вътрешния датчик аз също го почистих със спрей за дебитомери, макар че той няма от какво толкова да се зацапа, но няма полза.

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След почистването на датчика няма промяна,пак си чатка-той,датчика не беше замърсен.

Ще ходя тия дни при един уж голям разбирач на климатици,па да видим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм ходил още,,работя доста-колеги имам в отпуск,взех друга кола на жената и се занимавам с нея...

Карам го на AUTO да не щрака компресора.

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл да ходиш на диагностика,ще ти кажа какъв е проблема-неработещ датчик на климатика, който се намира вътре в купето, забит в изпарителя,долу ниско , откъм краката на пътника, трябва нов, само с поръчка, прави се дупка с поялник в пластмасовата кутия на радиаторите в купето, и се слага там, като му се включва оригиналната букса, защото за да извадиш оригиналния, се сваля таблото.

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчика показва постоянно около нула градуса и затова компресора изключва .Нищо друго .По принцип е сложен да

предотврати заледяване и спукване на изпарителя

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Струва около 85-90 лева, но с поръчката е малко сложно в момента.Да , сваля се жабката и кората отдолу ,и се вижда само буксата и външния край на датчика, не сме го сваляли ,защото много разглобяване.Майстора проби в пластмасовия кожух дупка с поялник и закрепи там един друг датчик, но не е с точното съпротивление, затова показва с 5-6 градуса повече и сега се налага ръчно да изключвам климатика, иначе ще замръзне.Това е временно решение.Пробвахме много датчици от други коли, но никой не е същия по параметри.А проблема е че никъде няма данни колко килоома е ориг.датчик, иначе отиваш в магазин за електроника и си купуваш.

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

надявам се се вижда41fa2e1385988519305f23b9efedcb18.jpg

Редактирано от niki nikolov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчика ,ако е същия де,е монтиран от вътрешната страна на кожуха на парното.Отвън е захванат с две видии и буксата.

Вътре представлява нещо като радиатор на транзистор.

 

Ами защо като е на АУТО климатика и не щрака компресора?Нима тогава тоя датчик не е играе ли?Или на АУТО няма да се заледи вътрешното тяло?

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега...дали щтрака или не, как пробваш, на място и на малки обороти или в движение.На малки обороти не щтрака, защото е по слабо охлаждането, но дам ли газ до 1800 Об. и ги поддържам, започва щтракането

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Датчика ,ако е същия де,е монтиран от вътрешната страна на кожуха на парното.Отвън е захванат с две видии и буксата.

Вътре представлява нещо като радиатор на транзистор.

 

Ами защо като е на АУТО климатика и не щрака компресора?Нима тогава тоя датчик не е играе ли?Или на АУТО няма да се заледи вътрешното тяло?

https://japancars.ru/index.php?route=catalog/mitsubishi&grp_id=55&area=M60&cat=B606R507A&mdl=CU5W&clf=XRHYZL6&cfg_id=1&blk_id=010

 

датчиците са два, единия e heating water, другият е A/C termistor. Вижте кой модел ви са колите за по сигурно.

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...