Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Botov

Потребители
  • От него общо

    7
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Пловдив

Botov's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. За съжаление биалетката хвана пътя . Аз в Алито намерих ама направо с датчика и цифрата е 200 кинта. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  2. Аз имам подобен проблем с Outlander 2008. При мен задния датчик работи,но рамото от датчика което се захваща за моста се счупи и изчезна някъде. Сега постоянно ми свети аларма на таблото и по лошото е,че фаровете се качват много нагоре заслепявам някой понякога. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  3. Моя работи по същия начин. В сервиза в който ми обслужват климатичната система ми казаха,че няма проблем. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
  4. Добро утро, Вчера отново вентилатора спря. Работи 1 ден. Говорих с Милен от Пловдив и според него е възможно вентилатора да вдига много голям ток и да гори транзистора което означава,че може да съм изгорил 130лв на вятъра. Другия петък съм при него ако не намеря друго решение до тогава. Като разбера точната причина ще пиша за резултата. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Здравейте, Благодаря за отговорите. Частта е заменена с чисто нова и проблема е решен. Намира се трудно, като цената варира 130-170 лв. Само на едно място ми предложиха доставка за следващия ден. Според сервизното ръководство наименованието е power transistor в магазините за авточасти такова чудо не са и чували. В един масив в интернет излиза TRANSISTOR,HEATER CONTROL за този номер. Определено не разбирам толкова много от електроника за това и посках помощ от форума. Спорен ден. П.с. Надявам се темата да е в помощ на някой. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Здравейте, В събота вентилатора за парното намиращ се в купето просто не тръгна след като запалих. Съмнявам се в тъй наречения power resistor, който регулира оборотите на вентилатора. Това което направих е следното. 1. При запален автомобил до буксите на вентилатора и резистора има 14В. 2. Извадих вентилатора и му пуснах директно захранване от акумулатора-работи. 3. Размених релетата на вентилатора и компресора на климатика за да видя проблема да не е там. Пак не тръгна,а компресора си тръгна. След като направих всичко това се насочих към този резистор (транзистор). Вие какво мислите? Ако се окаже това чудо идва следващия проблем. Няма го никъде ново май май. Номера за частта който намерих в Интернет е 7802А006 Ще се радвам на всякакви съвети. Автомобила е Outlander II 2.4L CVT 2008 година. Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Здравейте, От Юли месец 2016 съм горд собственик на Outlander 2 2008г. Този автомобил е първия ми досег с марката Mitsubishi и досега съм очарован от автомобила.Допреди това съм притежавал единствено немски трибуквени возила и небях сигурен дали друга марка автомобили ще ми допадне - Е допада ми изключително много.Автомобила е невероятен и нямам забележки досега към него.Това което правя е да сменям консумативи и просто да шофирам,а не да обикалям по сервизи. Сега към темата.Автомобила е на 100 000км и мисля,че е време, да сменя маслото на скоростната кутия.Доколкото прочетох из интернет пространството маслото трябва да се сменя на около 60 000км,несъм сигурен дали е сменяно тъй като немския ми е малко чужд и нищо немога да разбера от сервизната книжка на швейцареца.Прочетох също така,че преди години е имало сервизна акция относно някаква гарнитура между кутията и нещо си.Както се вижда и от заглавието кутията е автоматична CVT.Въпроса ми е къде бихте ми препоръчали да извърша смяната на маслото в Пловдив.Бих искал смяната да се извърши с машина за да може да се източи колкото е възможно повече от старото масло.Прочетох за прегряване на кутии от смесването на старо и ново масло.Както споменах предпочитам място в Пловдив,но не е проблем например да се отиде и до София.Единствения проблем за сервиз извън Пловдив е,че работното ми време е строго регламентирано и в работен ден е трудно да се измъкна от работа.Какво друго бихте ме посъветвали относо обслужването на красавеца?Четох за обслужване на диференциала и раздатката(нямам си и на представа какво означава това).Другото за което имам нужда от съвет е за реглажа на клапаните.Автомобила е оборудван със ситема за течна фаза пропан бутан на Vialle.Кога трябва да направя реглаж на клапаните и колко излиза това удоволствие?Прочетох,че въобще не е лесна процедура или се бъркам? Благодаря предварително за полезните отговори. Приятен ден и безаварийни километри с марката Mitsubishi.
×
×
  • Създаване...