Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Скоростна кутия Outlander 2.2


Препоръчано мнение

Здравейте колеги.

Колата е Mitsubishi Outlander 2.2 2009 156кс 6-скорости със двигателят на Пежо.

Явно имам проблем със скоростната кутия.

Почна да шуми на свободна скорост(румолене и тракане),както и на 3-та и леко на 4-та,на 5-та и 6-та никакви странични шумове.

Според майстори на които вярвам,следващата седмица ще източим маслото да видим във какво състояние е и ще се търси проблема,свалянето на кутията е неизбежно.

Ясно е че ремонта със замяна на зъбните колела на скоростите и лагерите и всичко което е необходимо ще е скъп и бавен процес.

Питането ми е следното....След като този двигател на Пежо го слагат на Пежо,Мицобиши и Ситроен скоростните кутии същите ли са или тази си е на Мицобиши и само на Мицобиши си я монтират?

 

По данни скоростната кутия е W6MBA-1-PPZC с код на двигателя 4HN

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги.

Колата е Mitsubishi Outlander 2.2 2009 156кс 6-скорости със двигателят на Пежо.

Явно имам проблем със скоростната кутия.

Почна да шуми на свободна скорост(румолене и тракане),както и на 3-та и леко на 4-та,на 5-та и 6-та никакви странични шумове.

Според майстори на които вярвам,следващата седмица ще източим маслото да видим във какво състояние е и ще се търси проблема,свалянето на кутията е неизбежно.

Ясно е че ремонта със замяна на зъбните колела на скоростите и лагерите и всичко което е необходимо ще е скъп и бавен процес.

Питането ми е следното....След като този двигател на Пежо го слагат на Пежо,Мицобиши и Ситроен скоростните кутии същите ли са или тази си е на Мицобиши и само на Мицобиши си я монтират?

 

По данни скоростната кутия е W6MBA-1-PPZC с код на двигателя 4HN

 

Новото масло трябва да бъде:

Transaxle, manual W6MBA (BG6)

Manual

Capacity 2 liter

Gears forward: 6

Gears reverse: 1

 

Use: Normal

Change 100000 km

 

OEM recommendation

Year-round API: GL-4 SAE 75W-90

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Източихме маслото от скоростите и нити в маслото нито на пропката имаше метални частици.

Сменихме го със ново масло и ми се струва че поотихна шумът малко но го има,най вече на свободна,на 3-та и на 4-та.

Освен че изчезва при натискане на съединителя забелязах че и над 2000 оборота също се успокояват нещата и шумът изчезва,а при спряло положение без да натискам съединителя когато се опитвам да включа 3-та тракането се засилва.

някакви идеи защо става така?

Ще опитам и със добавка за скорости да видим тя какъв ефект ще окаже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бързото ми проучване по темата от каква друга кола ще стане скоростната кутия се оказа че на мотора 4HN който се монтира и на Peugeot 4007 и на Citroen C-Crosser и кутиите са им същите.

 

http://media.snimka.bg/s1/6095/038433488.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6095/038433487.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/6095/038433486.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прав си попринцип и има логика в думите ти,но от къде можем да се снабдим със необхдимите зъбни колела,лагери и всичко необходимо?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Здравейте колеги, пиша в тази тема, за да не отварям нова подбна.

Подозирам, че скоро ще трябва да събирам пари или за ремонт на скоростите или направо за друга кутия, но все пак да питам дали някой не е имал подобен проблем. Има си типичното ромолене при пуснат съединител като за лагера на първичния вал, но по-дразнещото е, че понякога 2-ра влиза със запиране или дори "хрупане", отделно и на 3-та ми се струва, че се запъва малко. Странното е, че има дни, в които всичко е наред, иначе не се случва при конкретни обороти или само при топъл/студен мотор. В момента карам само на 4х4 и като че ли е по-добре, което е странно. Съединителят, маховикът и двете помпи са на няколко хиляди, маслото е сменено по същото време. Има ли вариант според вас да е нещо по-евтино от ремонт на синхронизатор, както ми звучи, или да не се надявам?:)

Става дума пак за Outlander II 2.2,156 к.с.,6 ръчни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, пиша в тази тема, за да не отварям нова подбна.

Подозирам, че скоро ще трябва да събирам пари или за ремонт на скоростите или направо за друга кутия, но все пак да питам дали някой не е имал подобен проблем. Има си типичното ромолене при пуснат съединител като за лагера на първичния вал, но по-дразнещото е, че понякога 2-ра влиза със запиране или дори "хрупане", отделно и на 3-та ми се струва, че се запъва малко. Странното е, че има дни, в които всичко е наред, иначе не се случва при конкретни обороти или само при топъл/студен мотор. В момента карам само на 4х4 и като че ли е по-добре, което е странно. Съединителят, маховикът и двете помпи са на няколко хиляди, маслото е сменено по същото време. Има ли вариант според вас да е нещо по-евтино от ремонт на синхронизатор, както ми звучи, или да не се надявам?:)

Става дума пак за Outlander II 2.2,156 к.с.,6 ръчни.

....така с този описан проблем, ремонта на кутията ти излиза около 1500-1700 лв. всичко,за съжаление....виж, ако го нямаше втория проблем, тогава ремонта ще излезне много по малко.....частите са оригинални......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята като е студена втора понякога влиза с леко изхъркване,но съединителя на два пъти ми пробуксува и ако наистина е на реални 166 000 както излиза според историята в Ситроен може и да е оригиналния(хм).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята като е студена втора понякога влиза с леко изхъркване,но съединителя на два пъти ми пробуксува и ако наистина е на реални 166 000 както излиза според историята в Ситроен може и да е оригиналния(хм).

,....99% е оригиналния ,тези коли хвърлят съединител там някъде -150-200 к км.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

....така с този описан проблем, ремонта на кутията ти излиза около 1500-1700 лв. всичко,за съжаление....виж, ако го нямаше втория проблем, тогава ремонта ще излезне много по малко.....частите са оригинални......

 

Моля препоръчайте сервиз, към който да се обърна. При мен е само тракането на свободна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно всички сме за съединител, а влизането по трудно на втора(явно отново при всички ) си е отделен характерен проблем!

За съжаление!

Редактирано от Гайдаров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На сина 4007 е със сменян съединител и си влизат нормално скоростите,макар и педала да е по твърд от на моята.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен по-често и особено на студено по-трудно влиза първа (което е по-гадно по светофарите), но си го има откакто чукна 80к километра преди 4 години. Иначе и хрупането/изхъркването на втора го има от време на време, но според мен просто понякога е от недонатиснат съединител (особено ако е при по-форсирано тръгване и влизане от по-високи обороти). Иначе хич не щадя колата (нали е за каране) и винаги съм спирал със скоростите, та май вече не ми прави впечатление това... само ако седна в друга кола с "мазни" скорости разбирам какъв Чавдар карам :D

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

И при мене трака по гореописаните начини. На празен ход си трака добре,а при ниски обороти 1200-1400 се чува доста отчетливо като при натиснат съединител няма шум.

Отначало не му обръщах внимание и го отдавах на/около съединителя. В един момент лагер-помпата изтърва и съответно останах без съединител. Реших, че така и така ше се отваря то по-добре да сменя всичко. Смених помпа, претискател, феродов диск и маховик, но за голяма моя учуда тракането си остана същото.

Майстора като цяло твърди, че маховика е бил толкова заминал, че реално той е разбил помпата (наистина маховика се клатеше във всички посоки без голямо усилие), но за мен има няколко въпроса.

-Възможно ли е това "ромолене" от кутията то да разбие помпата и дори маховик?

-Някой правил ли е ремонт на кутията? Цена? Къде?

-Гледам, че темата е на около година и половина и за това време хората, които имат проблеми в кутията случи ли се нещо фатално или продължават да карат така?

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мене трака по гореописаните начини. На празен ход си трака добре,а при ниски обороти 1200-1400 се чува доста отчетливо като при натиснат съединител няма шум.

Отначало не му обръщах внимание и го отдавах на/около съединителя. В един момент лагер-помпата изтърва и съответно останах без съединител. Реших, че така и така ше се отваря то по-добре да сменя всичко. Смених помпа, претискател, феродов диск и маховик, но за голяма моя учуда тракането си остана същото.

Майстора като цяло твърди, че маховика е бил толкова заминал, че реално той е разбил помпата (наистина маховика се клатеше във всички посоки без голямо усилие), но за мен има няколко въпроса.

-Възможно ли е това "ромолене" от кутията то да разбие помпата и дори маховик?

-Някой правил ли е ремонт на кутията? Цена? Къде?

-Гледам, че темата е на около година и половина и за това време хората, които имат проблеми в кутията случи ли се нещо фатално или продължават да карат така?

Благодаря.

.....правили сме ракива скорости много, но цената няма да се хареса......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре е , че сте правили, че да има къде да отидем на ремонт.И мойта има странни шумове и тракания на свободна, а по странното е , че се появиха отчетливо след смяната на съединителя.А като гледам , и новия маховик няма да изкара много -на 10 хил. и започна да се обажда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А скоростнате кутии на 2.0 дизела на VW и тази на 2.2 мотора еднакви ли са?

На 2.2 мотора ръчната кутия Айсин ли е?

Колите не са лоши ,скоростните кутии и по специално ръчните изключително слаби за дизела(2.2).

Трябваше да взема автоматик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А скоростнате кутии на 2.0 дизела на VW и тази на 2.2 мотора еднакви ли са?

На 2.2 мотора ръчната кутия Айсин ли е?

Колите не са лоши ,скоростните кутии и по специално ръчните изключително слаби за дизела(2.2).

Трябваше да взема автоматик.

....не ,не са еднакви....големи разлики имат...тия новите коли са гола вода май,не слчиха на ск. кутии изобщо,механиката им е слаба и материалите са им кекави...до преди 15 години поне на нашите коли :mitsu-smiley: нямаха такива проблеми ,каквито сега се появяват ....преди около 10 години за първи път отворих ск. кутия на Лансер 1.5 мотора ( от новото поколение коли образно казано),останах изумен от начина по който е направена кутията , кекава ,слаби материали ,и т.н.....за съжаление сега са масово така, и не ме учудва вече това....нито автоматите им са читави (ЦВТ кутиите ) нито роботизираните им са читави ( SST кутиите )нито пък механичните ,за последните, може ли да се прецакват шлиците на третия вал в шлиците на колелото??? Това до преди 15 години беше немиислимо, но явно така ги правят в днешно време ,за да се счупи и да си купиш нова....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.

А възможно ли е да се постави и ползва кутия от 2.0 мотора на 2.2?

Явно заради проблемите им вървят по 2000лв втора ръка кутия,но там риска е голям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора.

А възможно ли е да се постави и ползва кутия от 2.0 мотора на 2.2?

Явно заради проблемите им вървят по 2000лв втора ръка кутия,но там риска е голям.

Не ,не стават ,нито шлиците са еднакви( това значи да се прехвърли и маховика и съединителя) ,нито захващането е еднакво(тук ,дори и камбаната не може да се прехвърли, защото тя е част от корпуса на кутията и НЕ е като на Паджерото да е на болтове ) нито стартера е еднакъв,нито лостовата ссистема е еднаква....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • преди 3 месеца ...

А скоростнате кутии на 2.0 дизела на VW и тази на 2.2 мотора еднакви ли са?

На 2.2 мотора ръчната кутия Айсин ли е?

Колите не са лоши ,скоростните кутии и по специално ръчните изключително слаби за дизела(2.2).

Трябваше да взема автоматик.

Колеги и аз имах същите проблеми оказа се скорости- 6 та им е слабост.Ама хайде тя се прави и ремонта е 300лв. Но при мен са мръднали и 4 и 5 и сега става сложно.ТЪРСЯ СКОРОСТНЯ КУТИЯ аутлендър 2008 -156коня ръчка.АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ; Благодаря

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...