Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

etcet

Потребители
  • От него общо

    14
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

etcet's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, На инфо дисплея при километража (Outlander 2 преди фейслифта) имам 10-тина гръмнали пиксели, което доста ме дразни. Намерих си цял нов блок от C-Crosser и сега се чудя дали да се пробвам да сменя само дисплея или целия блок направо. При първия вариант се притеснявам да не го счупя при отварянето, а при втория, доколкото знам, ще ми се подменят километрите... Дали някой се е сблъсквал с подобен проблем или съответно дали може да ме насочи към адекватен сервиз/човек (май е по-лесно да се оправят километрите, щом всеки нов внос е на 120k :D )? Благодаря предварително!
  2. etcet

    Парктроник

    @Йован - копчето е на таблото долу вляво под волана, пише P/Sonar, ако липсва може да не е оригинален. Колегата май е прав, че при непресъкнат сигнал е липсата на отговор от който и да е датчик, може да е буксата под бронята. P.S Иначе аз отдавна си намерих комплекта и го монтирах, а го търсех точно защото съм с камера, която доста се цапа през зимата и образът на навигацията маже ;)
  3. Ако не бъркам е за някаква нереализирана функция за trailer turn detection, поне съм чел, че има такава по опциите из софтуера. Ръководства на руски и английски и за трите варианта има тук: Manuals
  4. При тия коли явно проблемите са програмирани със срок - и при мен има три изгорели свещи... При мен пали, но с повече въртене на стартер, така че май "от първия път" е относително :D Някой има ли вече отзиви колко излиза смяната заедно с частите, за да се ориентирам? Благодаря предварително :drinks:
  5. За липсващата AUX опция бях попаднал на това преди време, дано помогне: https://mitsubishiforum.com/forum/mitsubishi-outlander-10/no-aux-option-mmcs-mode-32744/page2/ Относно буксите - аз си взех 8750A047 и я монтирах вътре в подлакътника, по-удобно е според мен. Ето ти иначе решението за чудесни пари (пия бира :D): http://lony99.com/index.php?route=product/product&product_id=3881&search=4007&page=9
  6. Моторчето при мен вече е сменено, оказа се, че има още една активна кампания за смяна на стъкления люк. Операцията за двете неща отне общо към 4 часа, пари от моя страна не съм давал (този път Мицубиши черпи:D). Отидох в сервиза на Балкан Стар на ул. Резбарска, то там май вече поддържат 10 марки, та може и на Рено да се води официално:rolleyes:
  7. Както са писали по-горе, щом имаш MMCS би трябвало да имаш и AUX окабеляването. Ако в менюто имаш AUX опция, значи ти трябва само буксата за гърба на подлакътника. Двете букси, които стават, са с номера 8750A047 или 8750A145. Монтажът не е сложен, има доста упътвания из нета. За USB ще ти трябват повече неща и не знам дали си струва занимавката и парите.
  8. Със сигурност може да се изключи, ако си с навигация го има като опция в менюто. Иначе предполагам, че има сервизна комбинация от натискане примерно на определени бутони, но не я знам. Друг вариант е да се настрои след връзване на компютър.
  9. etcet

    Парктроник

    Търся пълен комплект оригинален парктроник за Outlander 2 преди фейслифта - 4-те сензора, кабелния сноп за тях, копчето на таблото и самия парктроник модул. По възможност на разумна цена, неадекватни предложения вече имам :D
  10. @Celeborn, само за информация - вече има такава кампания и в Балкан Стар - София, имам писмо от тях за този ремонт. Ще постна отзиви след като отида.
  11. @DJ Tymbi, благодаря, явно ще трябва да се обадя скоро
  12. Здравейте колеги, пиша в тази тема, за да не отварям нова подбна. Подозирам, че скоро ще трябва да събирам пари или за ремонт на скоростите или направо за друга кутия, но все пак да питам дали някой не е имал подобен проблем. Има си типичното ромолене при пуснат съединител като за лагера на първичния вал, но по-дразнещото е, че понякога 2-ра влиза със запиране или дори "хрупане", отделно и на 3-та ми се струва, че се запъва малко. Странното е, че има дни, в които всичко е наред, иначе не се случва при конкретни обороти или само при топъл/студен мотор. В момента карам само на 4х4 и като че ли е по-добре, което е странно. Съединителят, маховикът и двете помпи са на няколко хиляди, маслото е сменено по същото време. Има ли вариант според вас да е нещо по-евтино от ремонт на синхронизатор, както ми звучи, или да не се надявам? Става дума пак за Outlander II 2.2,156 к.с.,6 ръчни.
  13. И при мен имаше един заден за смяна преди година. 2 амортисьора Kayaba + труда излязоха към 200 и нещо лв. в Пежо.
×
×
  • Създаване...