Премини към съдържание

mitky

Потребители
  • От него общо

    9
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Свищов

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    C Crosser 2.2 HDI

mitky's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Зимата 215/70/16. За лятото една година бях на 225/55/18, но не ми хареса как вози (самите гуми си бяха и доста стари) и минах на размер 235/55/18 (1 см по високи 1 см по широки). Доста добре седи на пътя и по-добре возят (в сравнение със старите ми гуми). Пасват идеално без притеснение и според мен е малко по-добре за дупките по пътищата. Напълно съм съгласен с колегата Цветков по-високия балон вози по-добре. При мен на 16-ките вози много по-комфортно отколкото с 18, обаче с 18-ките изглежда...бонбон 18-235/55/18
  2. Та значи самото реле е с 8 пина означени от 1 до 8. Меря директно на куплунга. 1,2,7 и 6 са към подгревните свещи. От там до маса има връзка следователно пътищата до свещите са здрави. 4 идва от въпросния предпазител и там си има 12 волта. 5 е маса на релето. Меря го към друга маса и има връзка следователно и този път е здрав. 3 и 8 идват от компютъра. Колкото и както да меря, колкото и да подавам контакт от там нито сигнал, нито 12 волта идва въпреки, че на таблото индикатора за свещите светва за около секудна две. Трябва обаче да отбележа, че меря при топло време и не зная дали трябва да очаквам от там да дойде каквото и да било, но според мен няма какво друго да бъде освен скъсан кабел някъде между компютъра и релето.
  3. Намерих го въпросния предпазител обаче си е здрав. Остава само варианта да има скъсан кабел някъде.
  4. Еййййййй верно имаше там нещо. Аз къде ли не рових за тия бушони. Довечера като се върна от работа ще погледна и ще пиша обезателно.
  5. Направо не мога да повярвам, че има електрическа верига в автомобила, която да няма предпазител?! В Аутодата-та на схемата за този двигател (4HN) му дават че има бушон №36 който е за подрегвните свещи. Освен нещо там да не е наред със схемата. Тази сутрин беше 6 градуса и колата пали на момента. Не зная при какви температури се подава ток към свещите, за да не се окаже, че меря когато не отива ток и да излъжа и вас и мен. Може ли да ми кажете при под каква температура трябва да очаквам да отива ток към свещите.
  6. Накратко под 0 градуса пали с малко повече въртене. Закачих я на диагностиката и каза подгревни свещи/реле. Смених и 4-те подгревни свещи, но грешката остана. След това сложих и ново реле,но грешката продължава да седи и паленето под 0-та е кофти. Сега е топло и в общи линии нямам драма с паленето, но това все си ме дразни и реших, че предпазителя сигурно е заминал. Отидох тази вечер в гаража и с учуда установих, че изобщо не мога да намеря въпросния предпазител на подгревните свещи. На капака на предпазителите е означен като "T" (ограденото в червено), а в аутодатата е даден като предпазител номер 36 - 60Амп. На едно място в интернет за въпросния предпазител е дадено, че се намира в "допълнителна кутия с предпазители в двигателния отсег", но изобщо не мога да намеря такова нещо. Някой може ли да ми удари едно рамо и да каже къде е този предпазител и аз ли съм толкова сляп, че не мога да го видя Пускам 2 снимки, едната на картинката с предпазителите, а другата със самите предпазители. Благодаря. Схема бушони Бушони
  7. И при мене трака по гореописаните начини. На празен ход си трака добре,а при ниски обороти 1200-1400 се чува доста отчетливо като при натиснат съединител няма шум. Отначало не му обръщах внимание и го отдавах на/около съединителя. В един момент лагер-помпата изтърва и съответно останах без съединител. Реших, че така и така ше се отваря то по-добре да сменя всичко. Смених помпа, претискател, феродов диск и маховик, но за голяма моя учуда тракането си остана същото. Майстора като цяло твърди, че маховика е бил толкова заминал, че реално той е разбил помпата (наистина маховика се клатеше във всички посоки без голямо усилие), но за мен има няколко въпроса. -Възможно ли е това "ромолене" от кутията то да разбие помпата и дори маховик? -Някой правил ли е ремонт на кутията? Цена? Къде? -Гледам, че темата е на около година и половина и за това време хората, които имат проблеми в кутията случи ли се нещо фатално или продължават да карат така? Благодаря.
  8. :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Много благодаря за предложението, но за съжаление превишава бюджета с около 750лв. :rolleyes:
  9. Здравейте колеги, понеже реших да си сложа теглич намерих една инструкция за монтаж на ел. инсталацията. Във въпросната инструкция в една от картинките вместо 3-тия ред седалки е показано на тяхно място ваничка + кора над нея. Прочетох малко напред назад и разбрах, че не всички Аутлендъри излизат с 3-ти ред седалки, а на тяхно място има много удобна ниша под багажника. Искам да махна последния ред седалки и да го заменя с въпросните фигура 2 и 3 от снимката. Някой има ли идея от къде мога да се сдобия с въпросните елементи. Благодаря.
×
×
  • Създаване...