Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Tzufa

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Sofia-Milano

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

Tzufa's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. колега можеш ли да кажеш ,кои цветове са за аудио и видео на буксата от снимката.благодаря

  2. Прав си попринцип и има логика в думите ти,но от къде можем да се снабдим със необхдимите зъбни колела,лагери и всичко необходимо?
  3. Бързото ми проучване по темата от каква друга кола ще стане скоростната кутия се оказа че на мотора 4HN който се монтира и на Peugeot 4007 и на Citroen C-Crosser и кутиите са им същите. http://media.snimka.bg/s1/6095/038433488.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6095/038433487.jpg?r=0 http://media.snimka.bg/s1/6095/038433486.jpg?r=0
  4. Източихме маслото от скоростите и нити в маслото нито на пропката имаше метални частици. Сменихме го със ново масло и ми се струва че поотихна шумът малко но го има,най вече на свободна,на 3-та и на 4-та. Освен че изчезва при натискане на съединителя забелязах че и над 2000 оборота също се успокояват нещата и шумът изчезва,а при спряло положение без да натискам съединителя когато се опитвам да включа 3-та тракането се засилва. някакви идеи защо става така? Ще опитам и със добавка за скорости да видим тя какъв ефект ще окаже.
  5. Относно рестартирането на модула към фабричните му настройки с цел да си забрави предишните и да не иска кодът от предишният собственик мога да кажа че комбинациата с копчета РАБОТИ
  6. Купих го втора ръка за 50 лева и си го смених сам,за няма и 10 минути.
  7. Такааа... Копирам малко полезно инфо от един друг форум на Аутлендър,стори ми се полезно,утре и аз ще го тествам работи ли. Включете на контакт(не двигателя) и не докосвайте нищо. Натиснете бутона за освобождаване на телефона за 2 секунди, след което го освободете. Натиснете отново бутона за освобождаване на телефона за 2 секунди и го освободете. Натиснете бутона за освобождаване на телефона трети път за 2 секунди и го освободете. Цялата операция трябва да се извърши в рамките на 10 секунди. Управляващият блок за свободни ръце е вече отключен.
  8. Смених ХФ или Bluetooth модулът и нещата заработиха,сега обаче ми иска старият код който е ползвал предишният собственик. Намерих това във един форум на Аутлендър и утре ще пробвам работи ли. Включете на контакт(не двигателя) и не докосвайте нищо. Натиснете бутона за освобождаване на телефона за 2 секунди, след което го освободете. Натиснете отново бутона за освобождаване на телефона за 2 секунди и го освободете. Натиснете бутона за освобождаване на телефона трети път за 2 секунди и го освободете. Цялата операция трябва да се извърши в рамките на 10 секунди. Управляващият блок за свободни ръце е вече отключен. а колкото до не работещият модул на хендс фри то - Bluetooth пишеше че има вариант да проработи ако се свали - откачи от инсталациата за половин един час. - това не съм го пробвал и не мога да твърдя работи ли. Късмет
  9. Смених го със същият втора ръка и заработи системата.
  10. Здравей,аз скоро купих същият Аутлендър 2.2 на 214000км и си му смених ролките,водната помпа и ремъка,въпреки че предишната смяна пише че е правена на 136500 км
  11. Споделете мнения и как се развиват нещата,понеже и аз искам да сменя мултимедиата. Гледам че се е напълнило със различни китайски (хубави надявам се) мултимедии с различна големина и функции на прилични цени. Забелязва ли се промяна в звукът когато се подмени оригиналната музика?
  12. Здравейте колеги. Колата е Mitsubishi Outlander 2.2 2009 156кс 6-скорости със двигателят на Пежо. Явно имам проблем със скоростната кутия. Почна да шуми на свободна скорост(румолене и тракане),както и на 3-та и леко на 4-та,на 5-та и 6-та никакви странични шумове. Според майстори на които вярвам,следващата седмица ще източим маслото да видим във какво състояние е и ще се търси проблема,свалянето на кутията е неизбежно. Ясно е че ремонта със замяна на зъбните колела на скоростите и лагерите и всичко което е необходимо ще е скъп и бавен процес. Питането ми е следното....След като този двигател на Пежо го слагат на Пежо,Мицобиши и Ситроен скоростните кутии същите ли са или тази си е на Мицобиши и само на Мицобиши си я монтират? По данни скоростната кутия е W6MBA-1-PPZC с код на двигателя 4HN
  13. Модулът колега се намира под CD плеъра,разгледай има клипчета в нета къде се намира и как се стига до него,бързо е,и аз сега търся такъв модул,понеже и моят се скапа.
  14. какво ще рече ХФ модул? къде се намира и с какво е заменим?
  15. Аз съм със същият двигател,акомулаторът е чисто нов но сга в студовете паля трудно. може би са заминали свещите
×
×
  • Създаване...