Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Скоростна кутия Outlander 2.2


Препоръчано мнение

Колеги и аз имах същите проблеми оказа се скорости- 6 та им е слабост.Ама хайде тя се прави и ремонта е 300лв. Но при мен са мръднали и 4 и 5 и сега става сложно.ТЪРСЯ СКОРОСТНЯ КУТИЯ аутлендър 2008 -156коня ръчка.АКО НЯКОЙ МОЖЕ ДА ПОМОГНЕ ; Благодаря

...300 лв е само 6-та предавка (зъбното колело) да речем ,но към него трябва да прибавите и труда ,свалянае, качване, отваряне и затваряне на кутията, така че няма как да е 300лв. ремонта освен ако вие не си го правите нещо....но към него трябва да прибавите и вала, който е около 6-700 лв. последно,и отделно има и други неща,които се налага да се сменяват .....втораа ръка ск. кутия не си струва, тъй като те също са с този дефект и рано или късно ще изтропа...обикновенно тези кутии изтропват на около 150 000 км. .....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...300 лв е само 6-та предавка (зъбното колело) да речем ,но към него трябва да прибавите и труда ,свалянае, качване, отваряне и затваряне на кутията, така че няма как да е 300лв. ремонта освен ако вие не си го правите нещо....но към него трябва да прибавите и вала, който е около 6-700 лв. последно,и отделно има и други неща,които се налага да се сменяват .....втораа ръка ск. кутия не си струва, тъй като те също са с този дефект и рано или късно ще изтропа...обикновенно тези кутии изтропват на около 150 000 км. .....

 

Ремонта ми струва 500 без сваляне и качване , 6 та предавка имаше счупен зъб а също 4 и 5 та са били мръднали- по думите на майстора. Та целия первичен вал го носи някъде за да го ремонтират , а чисто нова по достъпна цена е 700 лв.Майстора ми се занимава само със това и е мн. добър.Та така със моите примеждия със кутията , интересното което каза е , че когато се кара на голяма предавка със малка скорост е това съсипвало тази кутия. Просто това им е слабото място.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремонта ми струва 500 без сваляне и качване , 6 та предавка имаше счупен зъб а също 4 и 5 та са били мръднали- по думите на майстора. Та целия первичен вал го носи някъде за да го ремонтират , а чисто нова по достъпна цена е 700 лв.Майстора ми се занимава само със това и е мн. добър.Та така със моите примеждия със кутията , интересното което каза е , че когато се кара на голяма предавка със малка скорост е това съсипвало тази кутия. Просто това им е слабото място.

.....този вал вероятно съм го правил аз.... карат ми доста такива валове,но както и да е,исках да кажа че на тези ,както и на другите Айсин кутии ,влагани в тези коли са кекави и когато се кара на ниска скорост ( примерно 60-70-80 км./ч. ) на 6-та предавка, се скапват най вече шлиците на предавката и вала,а в доста от случаите ,се отчупва зъб/зъби на предавката.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При такива ниски скорости (60-80 км/ч) на висока предавка (6-а) ще са ниски оборотите на двигателя (под 1500) и само по себе си това е проблем. Аз знам, че в спокойни условия дизелите трябва да се карат на около 2000 оборота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...