Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mнение / съвет


Препоръчано мнение

Здравейте,

Резделих се с моя ASX на 150 000 км, със сменени предни накладки и предни чистачки за 5 години.

Извинявам се, че ще попитам за друга марка тук, но от 10 години съм ползвател на Mitsubishi и тук намерих изключително компетентни съфорумци с голям опит и знания.

Та този път мисля да изневеря и съм се насочил към Suzuki S-cross facelit от тази есен.

Причина е налието на 1.4 турбо бензин. Много приятен за шофиране. Причина е и липсата на автомобили в БС. Нямат доставки и са им ирязали екстрите. Както и ги продават на цена доста по-висока от тази в европа.

 

Имам две колебания.

Надежност. - За Mitsubishi тя е безспорна и затова винаги е била предпочитана за мен марка. Незнам как е при Suzuki.

 

Колябая се между предно и 4wd.

Заслужава ли си новата система allgrip, или е проблемна и слаба, както тази за Ignis и SX4?

 

Като цяло искам да разбера дали ще имам проблеми при нормалнна експлоатация с 4wd или е излишно усложнение.

Птоблеми с течове, полуоски, допълнителни кардани,

шум, виене от дисбаланс. Всички тези неща ме притесняват.

Страхувам се да не се окаже направена от недостатъчно надежни или слаби компоненти, които биха усложнили и оскъпили експлоатацията на колата.

Дефиниция на нормална експлоатация: 99% асфалт (планински месности), 1% излет на поляна.

 

Предварително благодаря за отговорите.

 

Ако решите, че темата не е подходяща я изтрийте или преместете.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Резделих се с моя ASX на 150 000 км, със сменени предни накладки и предни чистачки за 5 години.

Извинявам се, че ще попитам за друга марка тук, но от 10 години съм ползвател на Mitsubishi и тук намерих изключително компетентни съфорумци с голям опит и знания.

Та този път мисля да изневеря и съм се насочил към Suzuki S-cross facelit от тази есен.

Причина е налието на 1.4 турбо бензин. Много приятен за шофиране. Причина е и липсата на автомобили в БС. Нямат доставки и са им ирязали екстрите. Както и ги продават на цена доста по-висока от тази в европа.

 

Имам две колебания.

Надежност. - За Mitsubishi тя е безспорна и затова винаги е била предпочитана за мен марка. Незнам как е при Suzuki.

 

Колябая се между предно и 4wd.

Заслужава ли си новата система allgrip, или е проблемна и слаба, както тази за Ignis и SX4?

 

Като цяло искам да разбера дали ще имам проблеми при нормалнна експлоатация с 4wd или е излишно усложнение.

Птоблеми с течове, полуоски, допълнителни кардани,

шум, виене от дисбаланс. Всички тези неща ме притесняват.

Страхувам се да не се окаже направена от недостатъчно надежни или слаби компоненти, които биха усложнили и оскъпили експлоатацията на колата.

Дефиниция на нормална експлоатация: 99% асфалт (планински месности), 1% излет на поляна.

 

Предварително благодаря за отговорите.

 

Ако решите, че темата не е подходяща я изтрийте или преместете.

...Здравей ,сам си отговяраш на въпроса "страхувам се....." този автомобил е с доста по ниско качество на изработка от АСХ-а,и не очаквай да ти харесва......системата алгрип не ти трябва в БГ,по добре заложи на нещо изпитано....тъй като качеството е по ниско, ще имаш и течове след някой друг км пробег ( наблюдавал съм поне 10-ина Сузукита) Не знам на най новия модел как е интериора, но на предишните е все едно автомобил от 90-те години на миналия век......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря и на двамата.

Двигателят твърдят, че е нова разработка на suzuki. 1.4 Turbojet.

4x4 е реализирано с multiplate wet clutch.

Нещо като haldex доколкото разбирам.

 

Яд ме че Mitsubishi нямат никакво присъствие на нашия пазар вече. Като отидеш в автосалона им се мъчат да те изгонят.

 

DJ прав си. И аз незнам, за какво ми е това 4х4. За един два пъти в годината, когато и вериги биха осигурили в пъти по-дорър грип от всяко 4х4.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря и на двамата.

Двигателят твърдят, че е нова разработка на suzuki. 1.4 Turbojet.

4x4 е реализирано с multiplate wet clutch.

Нещо като haldex доколкото разбирам.

 

Яд ме че Mitsubishi нямат никакво присъствие на нашия пазар вече. Като отидеш в автосалона им се мъчат да те изгонят.

 

DJ прав си. И аз незнам, за какво ми е това 4х4. За един два пъти в годината, когато и вериги биха осигурили в пъти по-дорър грип от всяко 4х4.

.....насочи се към копието на :mitsu-smiley: - Хюндай......примерно Туксон,вноските са горе долу еднакви...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената на Tucson надминава възможностите ми. Няма да е на лизинг.

 

Задачата е до 40к лева.

Кола с клиренс от 180 нагоре и компактни размери.

Багажник над 400 литра.

Хубав икономичен бензин. Не по голям от 1.6.

Най-важано е да е здрав и надежден.

4х4 е по скоро изключение.

 

Ако имате други идеи помагайте.

Аз се изчерпах.

Мислех, че новия s-cross или Vitara са добра алтернатива на ASX.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената на Tucson надминава възможностите ми. Няма да е на лизинг.

 

Задачата е до 40к лева.

Кола с клиренс от 180 нагоре и компактни размери.

Багажник над 400 литра.

Хубав икономичен бензин. Не по голям от 1.6.

Най-важано е да е здрав и надежден.

4х4 е по скоро изключение.

 

Ако имате други идеи помагайте.

Аз се изчерпах.

Мислех, че новия s-cross или Vitara са добра алтернатива на ASX.

 

Аз бих разгледал оферти за следните марки и модели:

 

Nissan Qashqai

Mazda CX-3

Citroen Cactus

Peugeot 2008/3008

Renault Captur/ Kadjar

Dacia Duster

Opel Mocca

Ford имат няколко модела , ако решиш да си купиш кола на една година вместо чисто нова може да си вземеш нещо от сорта на ФВ Тигуан, Ауди . При нас в Англия гледам има доста от последните модели на Ssang Yang , изглеждат добре от вън , но идея нямам как са направени и дали си струват. Аз лично бих прегледал за Нисан или Маздата първо.

Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам каква е AWD/4WD/4x4 системата на ASX, но ако е като при Аутлендър - то разликата между предно и 4х4 автоматично се усеща наистина много - като стабилност в завоите, по стръмни изкачвания и т.н.

Иначе може да погледнеш и Honda HR-V - в Европа се продава с малко скопени, но икономични двигатели. И без 4x4. Но по всички параграфи е много приятен автомобил, вкл. като материали. Проблемът, обаче, е сходен - нямат квоти и трябва да се чака... иначе европейските би трябвало да ги сглобяват в Англия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ви благода за съветите.

Quashqai и HR-V страдат от синдром 'прозведени в Англия' - много оплаквания от качеството на сглобката.

Иначе HR-V много ми харесва.

 

CX-3 е много малко и ниско.

CX-5 е чудесно но е 50к+.

 

Citroen i Peugeot 2008 не ми харесват.

 

Renault Kadjar - много ми харесва но не знам нищо за тези коли освен,че Renault водеше класацията за ненадежност НО това се променя с последните им модели.

Например Capture не е толкова ненадежден.

Проблема е, че е малък - в класа B като CX-3, 2008.

Kajar определено ми харесва, но нищочко незнам за TCE 130 мотора.

 

Абе толкова много коли и ни една по-достойна от ASX.

Редактирано от GMM
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Шкодата вярно, как я забравих, добра идея е това. А за мокката и Форд нищо не спомена. Английските коли не са толкова лоши, качеството на сглобката е добро, сега ако се купи най-ниското ниво на оборудване е напълно нормално да не получите много за парите си. Киа имат един квадратен модел много готин също, а и както вече споменаха колегите, корейците са доста добри. Аз давам една идея, отваряш аутотрейдър или карс бг или някой друг голям сайт за коли и започваш по азбучен ред да преглеждаш всяка марка и модел така шансът да пропуснеш нещо интересно е по-малък. 👍

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, а бензиновата Дачиа Дъстър?

 

Добра цена, екстри, 4х4. Доста ревюта в нета я препоръчват, дори и Fifth Gear са впечатлени от поведението й. :)

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички включили се за съветите.

Opel Moka - не ми харесва ни витре ни вън.

Ford - не е моята марка. Имал съм няколко. Няма да коментирам.

Dacia Duster - много добра за парите си машина - но за служебен автомобил, не за личен.

Jeep Compass - не се продава тук като че ли.

 

Skoda Yeti - 1.4 tsi 150 HP и 4wd под 40 000 лева. - определно ще помисля.

 

Hyundai Tucson и Kia Sportage са 50 и 50 + хиляди. Много ми харесват но висока цена.

 

С риск да ми теглите една.......

 

Толкова ли е зле Сузуки S-Cross, в сравнение със Skoda Yeti или Renault или останалите марки, които споменахме вече?

Колата е хубава и доста добре oбезшумена, с голям багажник. Handling-а не е лош също. Цената е прилична. Много екстри.

Допадна ми много. Само да не се троши - от това най-много ме е страх.

Редактирано от GMM
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Duster e страхотен избор, стига да не ти пука, че всеки път като се качиш вътре все едно прекрачваш 15 години назад във времето...но в лошия смисъл. Сегашната генерация Yeti вози ужасяващо твърдо дори на 216/60/16, страшно е шумна отвътре и управлението ѝ е много, много дърварско - в никакъв случай не ти я препоръчвам. Сузукито е примамливо като цена, но тези гуми 205/50/17 са направо убийствени... за кръста.

Според мен освен за практичното (характеристики, гаранции, качество на сервиза, обслужване и т.н.) трябва да помислиш и за това, че в тази кола ще се качваш вероятно всеки ден - и ако не го правиш с кеф, то всичко друго губи смисъл. Майка ми се спря на HR-V след като бе тествала сигурно 10 други автомобила преди това - кара BMW 3 E46 от 12 години, първият ѝ избор бе X1, но реши, че за двойно повече пари не получаваш двойно повече автомобил, въпреки добрите условия. Кара въпросната X1-ца, Toyota Avensis, Mazda CX3, Skoda Ocatvia, Nissan Qashqai, Hyundai Tucson и Seat Ateca. След като се качи в HR-V просто отиде и подписа договора... чакаме колата до 10-ина дни. И не, не работя за Хонда и като цяло не съм фен на двигателите, които се предлагат тук и че е само предно, че сервизът им е на майната си и като цяло скъпата поддръжка... но всеки избор в средния клас е компромис между доста неща. Иначе втори избор щеше да е SEAT-а, но там трябваше да се чака много преди месец. Препоръчвам ти да го погледнеш... това е и новата платформа на Yeti, но от догодина. Тук обаче рискът е в родилните болки, иначе според мен наистина си заслужава много.

Редактирано от Celeborn
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Благодаря на всички включили се за съветите.

Opel Moka - не ми харесва ни витре ни вън.

Ford - не е моята марка. Имал съм няколко. Няма да коментирам.

Dacia Duster - много добра за парите си машина - но за служебен автомобил, не за личен.

Jeep Compass - не се продава тук като че ли.

 

Skoda Yeti - 1.4 tsi 150 HP и 4wd под 40 000 лева. - определно ще помисля.

 

Hyundai Tucson и Kia Sportage са 50 и 50 + хиляди. Много ми харесват но висока цена.

 

С риск да ми теглите една.......

 

Толкова ли е зле Сузуки S-Cross, в сравнение със Skoda Yeti или Renault или останалите марки, които споменахме вече?

Колата е хубава и доста добре oбезшумена, с голям багажник. Handling-а не е лош също. Цената е прилична. Много екстри.

Допадна ми много. Само да не се троши - от това най-много ме е страх.

 

Колега, за нова кола ли говорим? Имам оферта за почти нова. Ако ви интересува - пишете на лично.

 

Иначе преглеждам редовно много сайтове и цени и ако говорим за кросовъри или малък СУВ, то нови такива до 40К могат да са само Сузуки, Рено, Дачия, с уговорки Йети. Корейските не влизат. За Сузуки С-крос нямам мнение - потърсете филми с анализи по мрежата. Едни американци го бяха оплюли много преди 3 години. Но от тогава мина време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1 за Дъстъра. в старата работа имахме служебни дачии-комбита 1.6 двигател на газ. Е по-добре да не разказвам как на магистралата към Ботевград стрелката сочеше 160км/ч с 4х95+кг мъже. Караше се като за последно и все пак работеше и нямаше никакви проблеми, освен забравено зареждане на течност за чистачки :).

колкото и да е нисък клас за чисто нова кола си заслужава парите, а и доколкото знам ги газифицират с гаранция за това.

другия вариант П4-3.8 бензин втора ръка на 4 годинки, но май не искаш...... даже и Ди-Джейя ще я похвали и аз.

поздрави и успех в покупката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...