Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ник-АСХ

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi ASX

Ник-АСХ's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година
  • Начален Разговор

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей Колега! Честито в клуба! Ще и се радваш, вярвай ми По твоите въпроси: 1. Би трябвало интервалът да е 12 месеца или 20 000 км, което настъпи първо. Всяко обслужване е различно. В книжката има таблици, които по спомен са доста разнородни след 2-та година. Винаги сменят маслко и филтри (вкл. на климатик), горивен филтър мисля, че на 2 години. На твоите километри трябва да проверят накладките. Моите са на 75к и още не са сменени, но казаха, че съм по-скоро изключение. Ако искаш пиши ми да ти пратя снимки на страниците с указания. 2. аз съм лизинг и съм само във фирмен сервиз. Като се смени нещо, старото се слага в краката на пътника (е без отработеното масло). Горе-долу едно годишно обслужване е 350-400 лева, зависи от какво се сменя. Съвсем прилично спрямо други марки. 3. На 60к нямам спомен какво още освен традиционните, най-добре е да видиш книжката, но може и да отидеш във фирмен сервиз за оферта. Там ще ти кажат. 4. Другото е инстайл. Кожените седалки са само за инстайл, доколкото помня. Това е добър ориентир 5. За гаранцията - пак питай в Митсубиши. Не се притеснявай да звъниш на фирмения сервиз. Хората ще те упътят. Данo ти бях полезен, Поздрави и приятно каране!
  2. Колега, за нова кола ли говорим? Имам оферта за почти нова. Ако ви интересува - пишете на лично. Иначе преглеждам редовно много сайтове и цени и ако говорим за кросовъри или малък СУВ, то нови такива до 40К могат да са само Сузуки, Рено, Дачия, с уговорки Йети. Корейските не влизат. За Сузуки С-крос нямам мнение - потърсете филми с анализи по мрежата. Едни американци го бяха оплюли много преди 3 години. Но от тогава мина време.
  3. Колега, още ли търсите кола до 40к? Ако е актуално, пишете ми на и-мейл djulgerov@abv.bg. Поздрави, Никола

  4. Не знам как са продажбите по другите клонове, но тук ми казаха, че повече се търсят автоматици, отколкото 1,8 Д например. Опитай друго - помоли твоят дилър да се свърже с клиент (или 2-3) а автоматик и да ги попита дали може да им се обадиш за референция. Това е напълно нормално в други бизнеси с голяма техника. Така ще со поговориш с тях и ще ти кажат какво мислят. Автоматикът е сравнително отскоро на пазара и може да няма много такива в движение, но дилърът ти може да пита колеги в Пловдив и София, защото най-вероятно такива коли се карат в градовете с кофти трафик. Поздрави, Ник
  5. Здравей Сардукар12, и аз ги гледах като избирах. Накрая сведох листата до 2 корейски една чешка и 2-3 японски (гледах да са стриктно в един клас). Четох форуми, ревюта, тестови рапорти и анализи 2-3 месеца - английски, американски, австралийски, руски. И някак си се хванах, че искам за себе си да се убедя, че това е колата, а не да я сравнявам с други. Наречи го привличане от пръв поглед. Идеална кола няма, но тази е нещо като най-близкото й подобие за мен. Като цена/екстри това засега е най-доброто на нашия пазар. Много интересна беше една подробност, която изскочи от английските сайтове - журналистите критикуват АСХ-а за нещо, а потребителите в мненията си харесват точно това или не го забелязват. И почти всички собственици оценяват този модел близо до максимума. Това за мен говори много. Пожелавам ти да си доволен като я вземеш! Поздрави, Ник
  6. Здравей Колега, Автоматик на ASX има само дизел, така че нямаш много избор. Но препоръката на Светльо за 1,8 дизел не е за подценяване. Все пак ти си избираш - виж максиум мнения, тествай колата и после реши
  7. Здравей колега! И аз съм нов във форума - досега чаках да си взема колата и само четях. Е, вече мога да коментирам от опит (макар и малък). За 10 дни и 850 километра мога да кажа ти следното за модела 1,8 л дизел DiD: - разход градско: 8,0 л/100. AutoStop&Go системата помага много, но трябва да й свикнеш, иначе те освиркват по светофарите. - разход само извънградско: 6,1- 6,2 л/100. Колата беше понатоварена и не съм я карал с повече от 120 км/ч, защото още я разработвам, а и по принцип не натискам много. И в двата случая мерих разхода на база изминати километри и пълнене на резервоара догоре, за да е реална консумацията. Шум в купето - на ниски обороти и в града тази кола все едно няма двигател - всеки, който се качи го коментира. При 90-100 км/ч вече се чува нещо над 120 се чува шум, но за човек карал досега коли на по 8-10 години не ми прави голямо впечатление. Все още не мога да кажа, че ми пречи или, че е негатив. Като карах извън града с около 100-110 на празен участък в един момент се улових, че все едно забравям какво правя - удобството и ергономията те карат да не усещаш, че ти шофираш. Ако това е добре, значи са успели да го постигнат. В града понякога си държа ръката прекалено много на лоста, но на дълъг път ако няма натоварване включваш на 6-та и забравяш - еластичността е достатъчна и на 5-та и дори на 6-та. Не коментирам екстремни изпреварвания, не съм правил. Колата качи Витиня на 5-та и понякога подсказваше да кача предавката. Турболагът (турбодупката) се усеща в града при тръгване от светофар - не може да се ускори като с по-леки и пъргави машини и да се престроиш бързо, но това не е проблем като й свикнеш, а и още не я настъпвам. При висока скорост динамиката е такава, че доста пъргаво ускорява и не усетих проблем в изпреварванията, даже на моменти трябваше да понамаля. И това е при товар от около 250 кг. Спирачките са добри, нямам забележки, а късите широки ксенонови фарове са направо мечта - сега виждам къде карам. И като добавиш високата позиция става много добре, защото не те заслепяват насрещните. Автоматик - ако си предимно в града има смисъл, сега го разбирам, но съм си привърженик на механичната трансмисия. А и цената е с около 5к отгоре и реших да не се изхвърлям. Гласовото набиране на телефона е много удобно - малко се побалтах докато го настроя (ръководството за работа не е от най-лесните за четене, скачаш примерно от глава 5.12 на 5.7, после на 5.4.3 и обратно), но в един момент разбираш, че колата е доста интуитивна. Темпоматът е много интуитивен и го пуснах в движение без четене (дори е по-лесен от на някои други марки). Панорамното стъкло е много добре за децата - разсейва ги и вкарва доста светлина в тези мрачни дни. Багажник - добре е да е по-голям. Мен ми липсват едни 50-100 литра още, но да не ставам много претенциозен. За 4 членно семейство при добра оптимизация на багажа е достатъчен. Карал съм коли и с по-малък, и с по-голям - винаги се стремиш да го запълниш докрай. Така, че това е вид дисциплиниране при редене на багажа. Купе - тези дни возих хора по 190 и 195 на предната и задната седалка. Отпред се чувстваха добре. Отзад малко им беше малко нисичко (панорамния покрив), но не опираха. Въпросът е колко често и на каква дистанция ще возиш хора с такава височина. Не са се оплаквали да е тясно. Климатик и вентилация - справят се чудесно, малко трябва време да им свикнеш ако си карал европейска кола досега, но само това. В градски условия високата база си казва думата при катеренето по тротоари, паркирането е много по-лесно. При много дупки окачването е малко твърдичко, но след седмица се свиква. Всичко важно като копчета е близо - няма навеждане, въртене, търсене. Жабката ми е малко недостатъчна, но и с това се свиква. Седалките са много удобни. Чаках 4-5 месеца за колата и мога да кажа, че си струваше. Ще пиша как е след още 10-15 хил. километра или на първото обслужване (което е на 20к). Между другото до голяма степен решението да взема този автомобил беше от отзиви на хора от този форум. Има доста полезни неща. Със здраве да си я караш и без аварии!!!
×
×
  • Създаване...