Премини към съдържание

Съвет за покупка на Outlander 2007-2008


Препоръчано мнение

Колеги, 2010г, Аутландър втора генерация има един фейслифт -подменен преден капак(по-лек), фарове, решетката, и някой вътрешни подобрения по интериора -отзад с копчета в багажника -средните седлки се пребират напред, появява се информационен дисплей между 2-та циферблата за информация. Заслужава ли си да се търси такъв екземпляр -конкретно от темата тук съм се спрял на бензинов 2.4 с ръчни скорости? Малко по-скъпи са в сравнение преди фейслифта което е нормално.

Не. Фейслифтът е козметика и то малко. Друг е въпросът дали си струва по-нова кола на по-малко километри, което би оправдало разлика в цената.

Аз бих купил единствено кола с история в български официален дилър. Ръчен бензин е доста рядък, обаче.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

според мен фейс лифта е изчистване /дооправяне /на серията.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой има ли идея дали радиатора на охладителната система,интеркулера и радиатора на климатика са еднакви на 2.0 и 2.2 дизвл или с промяната на кубатурата и киловатите променят и нещо по тези части?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте на всички! И аз си търся читав екземпляр, още се двуомя - дизел (мотора на Пежо) или бензин. За бензина - дали няма да е отишъл мотора, ако е на 300 000км с газова уредба? Предполагам, че поне 100 000 са направени с газовата, ако не и повече. Разбрах, че на бензина са му слаби клапаните и след известен пробег е наложителен голям и предполагам скъп ремонт. Всякакви мнения са добре дошли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, какъв е разхода на бензиновия модел 2.4 двигател 170 коня, градско и извънградско? Някой запознат с цената по евентуален ремонт на маховик със съединител за същия мотор какви цени вървят, понеже дотук си извадих извода че това е най-евтината и по-безпроблемна комбинация?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

..... бензин си вземи ,но да е с ръчна кутия.....това е най безпроблемната комбинация.....мотора е 4В12 ,2.4 16 клапана,но ако слагаш газ трябва да изпълниш 3 условия: да сложиш възможно най висок клас АГУ, да попаднеш на човек ,който разбира от АГУ-тата, и задължително система за мазане на клапаните,юащото този мотор са му кекави клапаните и леглата му и се налага по честичко да се прави реглаж клапани, а то пък се прави доста трудно , тъй като е с пулове, а това значи сваляне на разпр. валове и агр. верига.....а така ще удължиш много това във времето.....

Корозия няма, поне аз не съм виждал до този момент,но пък купето си е "пластмасово" и от време на време си поскръцват корите......по пчести проблеми :

-предни и задни дискове ,криви ги....

-тампони пач щанги ,предна и задна, износва ги....

-тампони задни на носачите,скъсват се и почва първо да скъца предницата, а след това и тропа....като натиснеш спирачката, тресе предницата, това може да е от него, а не от криви дискове....

-може да има скърцане отзад, втулки и тампони на задния мост.....

 

А на дизелите какви са им проблемите? Като чета за проблемите с клапаните на бензиновия, се чудя, защо предпочитате бензиновия двигател?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на дизелите какви са им проблемите? Като чета за проблемите с клапаните на бензиновия, се чудя, защо предпочитате бензиновия двигател?

.....проблем с клапаните има ,ако я карате на газ и слагате АГУ.....ако я карате на бензин, няма да има проблеми, виждал съм мотор на 430 000 км . само на бензин и пробллем с клапаните няма.....при дизела най големия прфоблем е че е ДИЗЕЛ :D .....сега сериозно.....имат проблем с демферен маховик и съединител, имат проблем с геометрията на турбото ,ДПФ, както и дюзите и ГНП-то,общо взето все ПОТЕНЦИАЛНИ проблеми, които струват много пари за отстраняването им......като ги събереш накуп, често сумата се равнява на спестеното от разликата м/у бензин и дизел....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ами аз да се похвале че в крайна сметка взех 2.2 156кс 2009година.

Сега се стяга и освежава,пък да видим как ще е.

надявам се да е сполучлив,здрав и да слуша.

късмет и благодаря за съветите,ще пиша впечатления по на там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз да се похвале че в крайна сметка взех 2.2 156кс 2009година.

Сега се стяга и освежава,пък да видим как ще е.

надявам се да е сполучлив,здрав и да слуша.

късмет и благодаря за съветите,ще пиша впечатления по на там.

Пусни някоя снимка да го видиме този хубостник :-)

Имам въпрос -за бензиновите двигатели. Интересува ме последните 2-3 години, имат ли модел с евро5? Знам че някъде в края на 2009, по спомени го внедряват като стандарт при автомобилите, а аутландър2 на практика се предлага до 2013г.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Здравейте колеги.

Не исках да отварям нова тема, защото въпросчето ми е... как да кажа, незначително.

Имам Mitsubishi Outlander 2.4 бензин, модел 2009. Въпросът ми е може ли да му се сложи системата Smart Key (Някои от моделите го имат включено в пакета с екстри при закупуване) за безключово палене и отключване, понеже моят го няма като екстра?

Може ли тази екстра да бъде "монтирана" в последствие? Ако Да към кого да се обърна за повече информация. Благодаря ви предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

И аз да се похваля.Днес си взех Аутлендър 2007 2.0 дизел.Доста четох и мислих,харесва ми модела.Вкрайна сметка всичко е на късмет.Колата е на 120 000 км и е след пълно обслужване-ремъци,водна помпа,турбо,климатроник и масло.Надявам се да имам,доста безаварийни километри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Здравейте,колеги.Интересувам се от Аутлендър 2,разглеждам също "братята близнаци" Пежо 4007 и Ситроен С-кросер.Имам три въпроса към знаещите:

1.Вярна ли е градската легенда, че и трите автомобила се слобяват в Япония?

2.Не харесвам моделите с допълнителен ред седалки в багажника.Въпрос на вкус,но за мен са грозни като интериор,пък не ми и трябват.Има ли разлика в дължината на купето(нещо като дълга/къса база) между тези със 7 и тези с 5 места?Или да ходя на оглед с рулетката...

3.На капака на двигателя при дизеловия Аутленър пише DID като при 2,0TDI на фолксваген,така и при 2,2 HDI на пежо.Има ли някакъв бърз ориентир,за да се различат двата двигателя от пръв поглед?

Редактирано от Shamy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.4007 и Ц Кросъра се сглобяват в Япония а парадокса е ,че Аутлендъра се сглобява в Холандия и като се сетим за качеството на ламарините при Волво 440 което пак там се сглобяваше...ръжда на поразия.

2.Разлика в купетата няма ,ама то май и само с 5 места няма от тоя модел.Седалките си влизат в дъното на багажника и дори не ги виждаш-пода е перфектно равен.

3.Разликата е във формата на капака на мотора каквото и да пише на него.

 

Сина има 4007 2.2 хди и вчера карал 2.4 бензин и мнението му беше ,че е супер спънат в сравнение с дизела,а немското 2.0тди го спряха последните години от вграждане поради кусури.

https://www.cars.bg/offer/c2852565

ето ти с немския мотор

https://www.cars.bg/offer/c2879675

и с френския

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спънат, спънат, колко да е спънат? От 0до100 ускорява за 9.6сек, пежо 4007 2.2 дизел ускорява от 0 до 100 за 9.9 сек.

Е, май че дизелчето е спънат в случая. Но както често субективно се усеща "много по мощния" дизел от реално по бързият бензинов еквивалент заради надувката. Друг е въпроса, че когато турбинираното нафтеняче спре да ускорява и забие човка, бензина тогава тръгва. Съвсем различен диапазон на работа имат 2 та мотора, но да се твърди, че бензина е мъртвец, сравнен с дизела е абсолютно несериозно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

https://www.auto-data.net/bg/citroen-c-crosser-2.4i-16v-170-14893

https://www.auto-data.net/bg/citroen-c-crosser-2.2-hdi-156hp-14892

Явно тия от аутодата лъжат и за ускорението и за разхода и в....

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте бъдещи колеги,

 

Понеже питането ми е много сходно с тази тема реших да го публикувам тук за да помогнем и на други хора преглеждащи я.

 

Предстои ми покупка на Outlander 2010-та година (преди фейслифта). Колата е 2.0 дизел и понеже аз не разбирам много, навсякъде чета да се гледат дюзи, турбина и маховик. Това е страхотно, но аз не знам какво да им гледам. Понеже собственика се съгласи да закараме колата в сервиз по мой избор, има ли начин при диагностиката да се проверят тези компоненти дали са тръгнали да се развалят? И ако има, това по-различна диагностика ли е от тази която просто го закачат за компютър?

 

Съжалявам ако въпроса е задаван вече (със сигурност е), но не успях да намеря конкретен отговор.

 

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте. Колеги може ли някой запознат с OUTLANDER 3.0 (220 к.с.) 2008г. А/Т 6, да сподели мнение за модела. Вероятно е версия за USA, защото километража е в мили. Всяка информация би била от полза, за да взема решение. Разполагам с WIN №, но в Балканстар ми говорят за 90лв. или 460 лв и 4 седмици да чакам инфо...Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Колеги може ли някой запознат с OUTLANDER 3.0 (220 к.с.) 2008г. А/Т 6, да сподели мнение за модела. Вероятно е версия за USA, защото километража е в мили. Всяка информация би била от полза, за да взема решение. Разполагам с WIN №, но в Балканстар ми говорят за 90лв. или 460 лв и 4 седмици да чакам инфо...Благодаря предварително.

....за каква информация става въпрос?

Оутлендъра ти произведен за Америка или някоя друга страна,купето е същата коруба като на европейския вариант, шасито му е CW6W - от 2007 до 2011 година се произвежда, мотора е 6G72 с двуваловите глави......този мотор на това купе е добре, тъй като ще се кара с лекота.....автомата е също японски и е споучлив,разхода му е повечко -около 16 среден разход на бензин, на газ е около 20 л.....има разлики по монтажните елементи на мотора, както и по някои други възли на автомобила, което го прави по трудно сервизиран....мотора е с агр. ремък и се намират части в БГ....друго питайте ако има......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....за каква информация става въпрос?

Оутлендъра ти произведен за Америка или някоя друга страна,купето е същата коруба като на европейския вариант, шасито му е CW6W - от 2007 до 2011 година се произвежда, мотора е 6G72 с двуваловите глави......този мотор на това купе е добре, тъй като ще се кара с лекота.....автомата е също японски и е споучлив,разхода му е повечко -около 16 среден разход на бензин, на газ е около 20 л.....има разлики по монтажните елементи на мотора, както и по някои други възли на автомобила, което го прави по трудно сервизиран....мотора е с агр. ремък и се намират части в БГ....друго питайте ако има......

Дори и това ми е достатъчно. Разходът ме отказа окончателно. Благодаря за отзивчивостта, колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Здравейте,

от 2 години имам прекрасен Аутлендър 2,4 бензин със Автоматична скоростна кутия (2008 г). Всичко е наред и кутията се държи чудесно, макар че е малко мудна. Сетих се, че я карам около 30 000 км вече, т.е. на около 190 е сега, а аз не съм сменял масло на скоростната кутия и нямам информация от предишния собственик за това. Прерових нета за инфо за интеревала на смяна и не намерих нищо. Някой има ли достоверна информация която може да сподели?

Редактирано от Venzo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте,

от 2 години имам прекрасен Аутлендър 2,4 бензин със Автоматична скоростна кутия (2008 г). Всичко е наред и кутията се държи чудесно, макар че е малко мудна. Сетих се, че я карам около 30 000 км вече, т.е. на около 190 е сега, а аз не съм сменял масло на скоростната кутия и нямам информация от предишния собственик за това. Прерових нета за инфо за интеревала на смяна и не намерих нищо. Някой има ли достоверна информация която може да сподели?

 

От 2016 карам същия,но с ръчна скоростна кутия и "да чукна на дърво"-много съм доволен.Зет ми кара същия ,но с автомат/вариаторна кутия/ и...имаше проблеми.Проблемите са в това,че след определен експлоатационен период/мисля-150000/,се появяват проблеми и трябва да се прави "профилактика".Само че,профилактиката не е да смениш филтър или масло,или някоя дребна част,която можеш да идентифицираш,а си е "темелен" ремонт на вариатора със смяна на конуси,ремък,клапан,уплътнения и пр.- в интервал 3000-5-6000!И...няма как да го избегнеш-новата "реже глава до кръста/!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От 2016 карам същия,но с ръчна скоростна кутия и "да чукна на дърво"-много съм доволен.Зет ми кара същия ,но с автомат/вариаторна кутия/ и...имаше проблеми.Проблемите са в това,че след определен експлоатационен период/мисля-150000/,се появяват проблеми и трябва да се прави "профилактика".Само че,профилактиката не е да смениш филтър или масло,или някоя дребна част,която можеш да идентифицираш,а си е "темелен" ремонт на вариатора със смяна на конуси,ремък,клапан,уплътнения и пр.- в интервал 3000-5-6000!И...няма как да го избегнеш-новата "реже глава до кръста/!

Здравейте!

Бихте ли споделили малко информация за модела, скоро ще купувам такъв. Интересуваме обслужването, масла филтри, този който гледах е с верига, казаха ми че може да се смени когато започне да се чува шума на веригата.

Също така ме интересува откъде могат да се ъпдейтнат картите на заводската навигация, доколкото разбрах е с хард диск.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Бихте ли споделили малко информация за модела, скоро ще купувам такъв. Интересуваме обслужването, масла филтри, този който гледах е с верига, казаха ми че може да се смени когато започне да се чува шума на веригата.

Също така ме интересува откъде могат да се ъпдейтнат картите на заводската навигация, доколкото разбрах е с хард диск.

Моят е без навигация.Маслен ,въздушен,купе и АГУ филтри на 10000 км.и това е.+маслото 5W30,разбира се.Друго не съм пипал.Веригата ще ме надживее/дай боже/!Може би пистовия ремък,но не бързам-наблюдавам го.За четири години-това е.А,пропуснах преден носач/скъсан маншон/---абе консумативи :D

Редактирано от dit
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят е без навигация.Маслен ,въздушен,купе и АГУ филтри на 10000 км.и това е.+маслото 5W30,разбира се.Друго не съм пипал.Веригата ще ме надживее/дай боже/!Може би пистовия ремък,но не бързам-наблюдавам го.За четири години-това е.А,пропуснах преден носач/скъсан маншон/---абе консумативи :D

А като цени как вървят горе изброените части?

Някой дали има запознат със заводската навигация от коя година са последните карти - чувам 2017, 2019 и за какви пари за района на София? Доколкото разбрах се сваля диска от навигацията и се наливат новите карти?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

....за каква информация става въпрос?

Оутлендъра ти произведен за Америка или някоя друга страна,купето е същата коруба като на европейския вариант, шасито му е CW6W - от 2007 до 2011 година се произвежда, мотора е 6G72 с двуваловите глави......този мотор на това купе е добре, тъй като ще се кара с лекота.....автомата е също японски и е споучлив,разхода му е повечко -около 16 среден разход на бензин, на газ е около 20 л.....има разлики по монтажните елементи на мотора, както и по някои други възли на автомобила, което го прави по трудно сервизиран....мотора е с агр. ремък и се намират части в БГ....друго питайте ако има......

 

Здравейте,

Малко информация и от мен. Аз от скоро съм с 3.0 2012 S-AWC 220 магарета от Канада. Моя е с 6B31 двигателя. Колата е супер, върви доста добре за толкова тежка кола. Разхода е малко по-различен от написания - 8-9 извънградско пр 100-140 и 15 и нагоре в града (зависи колко ви тежи крака по сфетофарите). Части си има , за някои се чака малко повече, за други не защото са сходни с европейския модел. Автомата е малко муден, но се свиква.

Проблемни възли по мои скромни наблюдения до момента - спирачки (малки дискове = криви ги), задни амове и пружини (вероятно има усилени когато оригиналните се предадът напълно), седалките са неудобни при дълги пътувания, кофти размер гуми за 18"-те. Последния ред седалки е излишен защо е сложен :icon_hmm: .

Газ - кой както си реши - руснаците си ги джиткат на газ без да му мислят много много.

 

Толкова за сега с времето ще видим и другите му болки.

 

Като цяло колата ми харесва особено вървенето и звука на двигателя. Ще видим зимата как ще се представи и дали ще е по-добре от Субаруто ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...