Премини към съдържание

Съвет за покупка на Outlander 2007-2008


Препоръчано мнение

Благодарим за ценната информация. Колеги, как вървят като цени обслужването на Outlander втора генерация? Както писах по горе:

1. Масло,филтри,ремъци -верига

2. Дискове, накладки, пружини

 

Как стои въпроса с разхода на 2.4 Бензин, ръчна скоростна кутия?

Кои са последните карти на фирмената навигация MMCS? Намирам само като информация от стари линкове, намерих и къде могат да ти качът за 80лв от 2017г, а има ли по-нови от 2018-2019г? Навигацията е 2D, но при наличието на съвременни карти -което е по-важното, надали е толкова зле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
  • Отговори 71
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

За разхода на 2.4 Бензин, ръчна, по въведени от мен данни в spritmonitor.de средно за 30 000 км: 8,99 l/100km

 

Eто едно търсене по Outlander, бензин, ръчна, 2007-2012 (средно 9,39 l/100km):

https://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/280-Outlander.html?fueltype=2&constyear_s=2007&constyear_e=2012&gearing=1&powerunit=2

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Относно обслужването на Outlander 2012 2.4 Бензин, в Ратола

 

2017г - Масло, филтри и труд: 317 лв

2018г - Масло, филтри, предни накладки, труд: 638 лв

2019г - същото като за 2017, труда е поскъпнал с 64% и незнайно защо са изписали 6 литра масло вместо 5 и : 403 лв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Аз съм със 2.4 бензин 2009та ръчна скоростна кутия. Ще споделя малко личен опит. Колата я имам от около 3 години. Вече навъртяни над 60к, още от закупуването монтирах газов инжекцион BRC. Не съм имал никакви проблеми. За 3 години сменени единствено биалетки и комплект накладки. В началото плащах за смяна на маслото, но в последствие започнах сам да си го сменявам, като последната процедура беше под 30 мин. масло и филтри. Излезна ми около 70лв. Почнах да слагам 10W40 по съвет на баща ми, който слага такова на Трибеката и честно казано не откривам разлики. Моята също беше без навигация, но от година вече съм с Оригинална китайска за 250лв. За сега не съм имал проблеми с нея. Звукът е много добър, но не съм някакъв аудио маниак. Има качена навигация Igo която работи добре. Като возия е добре за нашите ширини. То може би и фактор е че съм с 16ки със дебели гуми 215/70 всесезонни. Някои хора не харесват всесезонни. Аз за 60к не съм видял зор нито на сняг, нито на високи скорости по магистралите. То е ясно че не са като зимните на сняг и като летни през лятото, но като ми вършат работа...

Като резюме бих казал че съм доволен. Има добро ускорение и на газ ми дава около 10ина -12 лв. на 100км смесено. Возия мека, не се усещат дупките. Малко електроника, малко проблеми. Впечатляваща работа на двигателя не се чува и на високи обороти. Спряла не се усеща че работи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Аз съм със 2.4 бензин 2009та ръчна скоростна кутия. Ще споделя малко личен опит. Колата я имам от около 3 години. Вече навъртяни над 60к, още от закупуването монтирах газов инжекцион BRC. Не съм имал никакви проблеми. За 3 години сменени единствено биалетки и комплект накладки. В началото плащах за смяна на маслото, но в последствие започнах сам да си го сменявам, като последната процедура беше под 30 мин. масло и филтри. Излезна ми около 70лв. Почнах да слагам 10W40 по съвет на баща ми, който слага такова на Трибеката и честно казано не откривам разлики. Моята също беше без навигация, но от година вече съм с Оригинална китайска за 250лв. За сега не съм имал проблеми с нея. Звукът е много добър, но не съм някакъв аудио маниак. Има качена навигация Igo която работи добре. Като возия е добре за нашите ширини. То може би и фактор е че съм с 16ки със дебели гуми 215/70 всесезонни. Някои хора не харесват всесезонни. Аз за 60к не съм видял зор нито на сняг, нито на високи скорости по магистралите. То е ясно че не са като зимните на сняг и като летни през лятото, но като ми вършат работа...

Като резюме бих казал че съм доволен. Има добро ускорение и на газ ми дава около 10ина -12 лв. на 100км смесено. Возия мека, не се усещат дупките. Малко електроника, малко проблеми. Впечатляваща работа на двигателя не се чува и на високи обороти. Спряла не се усеща че работи.

А дали си запознат на какви километри е нормално да се смени веригата? Моя е на 165 000км, а в сервиза където я обслужвам ми казаха, когато започне да дрънчи/ да се чува веригата- значи тогава е за смяна.

Друго разбрах че има и някакъв малък, доколкото разбрах пистов ремък, който е отделно от веригата -той кога се сменя?

И трето -маслото на диференциала на какви интервали се сменя и на какви цени върви -моя е 4х4?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали си запознат на какви километри е нормално да се смени веригата? Моя е на 165 000км, а в сервиза където я обслужвам ми казаха, когато започне да дрънчи/ да се чува веригата- значи тогава е за смяна.

Друго разбрах че има и някакъв малък, доколкото разбрах пистов ремък, който е отделно от веригата -той кога се сменя?

И трето -маслото на диференциала на какви интервали се сменя и на какви цени върви -моя е 4х4?

.....когато я чуеш, вече ще е късно -тези вериги се оказаха много смотани ,сменяват се на 150-200 к км......имам един при мен със скъсана верига, докараха го в петък.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....когато я чуеш, вече ще е късно -тези вериги се оказаха много смотани ,сменяват се на 150-200 к км......имам един при мен със скъсана верига, докараха го в петък.....

Здравей!

Благодаря за бързия отговор. А колко струва самата смяна -новата верига + работа? В тоя сервиз в който ходя от години ми казаха че почти всичко около двигателя трябва да се свали, преди да се смени и било работа за поне 5 дена...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Благодаря за бързия отговор. А колко струва самата смяна -новата верига + работа? В тоя сервиз в който ходя от години ми казаха че почти всичко около двигателя трябва да се свали, преди да се смени и било работа за поне 5 дена...

....ако имам е частите в наличност ,за 2 дни става всичко,сменят се агр.вериги, маслен. обтегачи,успокоители, водачи ,семеринг на кол. вал.,пистовия ремък и водна помпа......в процес на работа м0оже да има още нещо за смяна,но това е по принцип което се сменява....хубаво е после да се смени и моторното масло ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравейте, момчета и момичета!

Возих се на един Аутлендър, хареса ми и тъй като ми предстои смяна на колата, реших да заложа на вашата марка.

Единствените ми притеснения са свързани с автоматика. Предпочитам ръчката, но има едно изгодно предложение от 2010 година, дизел 2.2, та се чудя дали да се прежаля. Прочетох по-горе негативните мнения за автоматите, но останах с впечатлението, че са от по-стари версии.

Няма ли някакви подобрения или да бягам от автомата като дявол от тамян?

Благодаря предварително за отговорите.

Надявам се скоро да не съм само с регистрация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По добре да си останеш само с регистрацията,че почнеш ли да пишеш често тука-не е добре работата.

Това в кръга на шегата.

Автоматика тук е с два сухи съединителя,има си и демпферен маховик,та не е автоматик в пълния смисъл на думата ,а по скоро се води пилотирана ск.кутия.

Аз карам ръчка на Ситроен Кросър и бях се засилил да го сменям за "автоматика"им,но като поразпитах и попрочетох си взех Джип Гранд Чероки WK с мотор и кутия на Мерцедес-като е гарга да е рошава поне!

Макар да е по лек и на 190 коня Кросъра ми ,Черокито като го настъпиш не се удържа,но това е друга тема.

Иначе мотора трябва да е на ПСА и си е добър от към динамика и разход,ремонтите не са много скъпи,ДПФа е проблемен,ама то това важи за всички марки с такъв филтър-лесно се премахва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....,но като поразпитах и попрочетох си взех Джип Гранд Чероки WK с мотор и кутия на Мерцедес-като е гарга да е рошава поне!

Макар да е по лек и на 190 коня Кросъра ми ,Черокито като го настъпиш не се удържа,но това е друга тема.

:tooth: :tooth: :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я кажи и ние да се посмеем!

....Черокитата са съвсем друга бира, не ги бутай при Пежата..... :icon_angel: Ама тихичко да не ги коментираме тук... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сравнението го дадох не относно колите,а относно автоматиците като различни.

Та нещо не си ме разбрал явно.

И понеже ги имам и двете та мога да направя преценка кое като как е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте и аз обмислям скоро време покупката на Mitsubishi Outlander 2 генерация и то преди фейс лифта ,защото нещо не ми харесва предницата на фейслифтовите . Искам дизел с ръчни скорости  и гледам ,че има два мотора 2.0 немски и 2.2 френски ,но не знам дали френския мотор го има на този преди фейса . Гледах клип на  бричката и каза ,че 2.2 бил по-хубавия мотор и по-пъргавия ,но масово по обявите са с 2.0 . Проблемни ли са въпросните мотори и кой от двата да избера ? 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Френския мотор си го има и преди фейса и е по добрия избор естествено както си се насочил.

Карах Кросър с този мотор 4 години и нямам никакви оплаквания от него.

Единственото,че мотора е с много голям въртящ момент и ръчната кутия му идва малко слаба.

Мой познат си взе Аутлбендър с фауве мотора и след година ходене по мъките го продаде ,та си взе с френския и рахатяса.

Френския дизел е класи над другите дизели.Карал съм на мерцедес 6така,на нисан 2.5 дизела и мога да кажа,че френския дизел въобще е най безпроблемен и икономичен.

С един лек чип става много приятен за каране.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи правилно съм се ориентирал , проблема е че масово обявите са с 2.0 , 2.2 или не е толкова произвеждан или бързо ги купуват  . А други слабости има ли този модел за да знам какво да гледам при покупката ? 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни и Пежо 4007 и Ситроен ЦКросър,те са същите, дори се правят и те в Япония в завода на Митсубиши,просто са с други муцуни.

При тях дизела е само френския-2,2хди

Редактирано от Даниел Цветков
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте!

Обмислям покупката на Mitsubishi Outlander 2015 година. Не съм много наясно с колите и тъй като виждам, че тук има доста хора с опит и много повече знания от мен исках да се допитам за препоръки. Харесах Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC 4WD 2015,  година , бензин с автоматична скоростна кутия на 150 хил км. Пише, че е бил закупен нов от търговската мрежа на Mитцубиши България. Видях на няколко места какво сте писали за автоматичната скоростна кутия, но за по-стари модели, конкретно за този можете ли да ми кажете нещо. Също така обмислям в последствие и слагането на газова уредба, какво ви е мнението и препоръките по този въпрос? Можете ли да кажете какви са най-често срещаните проблеми, за какво да внимавам?

Благодаря предварително!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
преди 11 часа, mmihov написа:

Здравейте!

Обмислям покупката на Mitsubishi Outlander 2015 година. Не съм много наясно с колите и тъй като виждам, че тук има доста хора с опит и много повече знания от мен исках да се допитам за препоръки. Харесах Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC 4WD 2015,  година , бензин с автоматична скоростна кутия на 150 хил км. Пише, че е бил закупен нов от търговската мрежа на Mитцубиши България. Видях на няколко места какво сте писали за автоматичната скоростна кутия, но за по-стари модели, конкретно за този можете ли да ми кажете нещо. Също така обмислям в последствие и слагането на газова уредба, какво ви е мнението и препоръките по този въпрос? Можете ли да кажете какви са най-често срещаните проблеми, за какво да внимавам?

Благодаря предварително!

В сервизна книжка пише ли кога е сменяно маслото? Много е важно да се слага оригинално масло и колата да е обслужвана навреме. Иначе риска е голям.  Без проблем може да се сложи газова инсталация, Имаме доверен човек в София. За Варна трябва да кажат колегите от кой са доволни при слагането на газова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Тъй като колата е с доказан произход, това огромен плюс защото може да се разчита, че двигателя и трансмисията са обслужвани навреме и не е превъртан километража. Кутиите винаги са били "въпросителни". Попринцип ако екземпляра е каран спокойно и кутията не е прегрявана (и е на 150К) има почти още толкова живот в нея при нормална експлоатация и подръжка. За двигателите важи абсолютно същото, здрав и надеждни. След определен интервал може да се наблюдава консумация на масло, но в допустими рамки. Двигателят е пригоден за АГУ, като ви съветвам ако се ориентирате към модела да сложите качествен и висок клас АГУ.

Поздрави,

Михаил

Редактирано от MuxoB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...