Pepo Pepino Публикувано 7 септември 2020 Публикувано 7 септември 2020 .....когато я чуеш, вече ще е късно -тези вериги се оказаха много смотани ,сменяват се на 150-200 к км......имам един при мен със скъсана верига, докараха го в петък.....Здравей!Благодаря за бързия отговор. А колко струва самата смяна -новата верига + работа? В тоя сервиз в който ходя от години ми казаха че почти всичко около двигателя трябва да се свали, преди да се смени и било работа за поне 5 дена... Цитат
DJ Tymbi Публикувано 9 септември 2020 Публикувано 9 септември 2020 Здравей!Благодаря за бързия отговор. А колко струва самата смяна -новата верига + работа? В тоя сервиз в който ходя от години ми казаха че почти всичко около двигателя трябва да се свали, преди да се смени и било работа за поне 5 дена.......ако имам е частите в наличност ,за 2 дни става всичко,сменят се агр.вериги, маслен. обтегачи,успокоители, водачи ,семеринг на кол. вал.,пистовия ремък и водна помпа......в процес на работа м0оже да има още нещо за смяна,но това е по принцип което се сменява....хубаво е после да се смени и моторното масло .... Цитат
Бай Коста Публикувано 12 март 2021 Публикувано 12 март 2021 Здравейте, момчета и момичета! Возих се на един Аутлендър, хареса ми и тъй като ми предстои смяна на колата, реших да заложа на вашата марка. Единствените ми притеснения са свързани с автоматика. Предпочитам ръчката, но има едно изгодно предложение от 2010 година, дизел 2.2, та се чудя дали да се прежаля. Прочетох по-горе негативните мнения за автоматите, но останах с впечатлението, че са от по-стари версии. Няма ли някакви подобрения или да бягам от автомата като дявол от тамян? Благодаря предварително за отговорите. Надявам се скоро да не съм само с регистрация. Цитат
Даниел Цветков Публикувано 12 март 2021 Публикувано 12 март 2021 По добре да си останеш само с регистрацията,че почнеш ли да пишеш често тука-не е добре работата.Това в кръга на шегата.Автоматика тук е с два сухи съединителя,има си и демпферен маховик,та не е автоматик в пълния смисъл на думата ,а по скоро се води пилотирана ск.кутия.Аз карам ръчка на Ситроен Кросър и бях се засилил да го сменям за "автоматика"им,но като поразпитах и попрочетох си взех Джип Гранд Чероки WK с мотор и кутия на Мерцедес-като е гарга да е рошава поне!Макар да е по лек и на 190 коня Кросъра ми ,Черокито като го настъпиш не се удържа,но това е друга тема.Иначе мотора трябва да е на ПСА и си е добър от към динамика и разход,ремонтите не са много скъпи,ДПФа е проблемен,ама то това важи за всички марки с такъв филтър-лесно се премахва. Цитат
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2021 Публикувано 12 март 2021 ....,но като поразпитах и попрочетох си взех Джип Гранд Чероки WK с мотор и кутия на Мерцедес-като е гарга да е рошава поне!Макар да е по лек и на 190 коня Кросъра ми ,Черокито като го настъпиш не се удържа,но това е друга тема. :tooth: :tooth: :lol: Цитат
Даниел Цветков Публикувано 12 март 2021 Публикувано 12 март 2021 (редакция) Я кажи и ние да се посмеем! Редактирано 12 март 2021 от Даниел Цветков Цитат
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2021 Публикувано 12 март 2021 Я кажи и ние да се посмеем!....Черокитата са съвсем друга бира, не ги бутай при Пежата..... :icon_angel: Ама тихичко да не ги коментираме тук... :D Цитат
Даниел Цветков Публикувано 12 март 2021 Публикувано 12 март 2021 Сравнението го дадох не относно колите,а относно автоматиците като различни.Та нещо не си ме разбрал явно.И понеже ги имам и двете та мога да направя преценка кое като как е. Цитат
ianiovski Публикувано 18 юни 2022 Публикувано 18 юни 2022 Здравейте и аз обмислям скоро време покупката на Mitsubishi Outlander 2 генерация и то преди фейс лифта ,защото нещо не ми харесва предницата на фейслифтовите . Искам дизел с ръчни скорости и гледам ,че има два мотора 2.0 немски и 2.2 френски ,но не знам дали френския мотор го има на този преди фейса . Гледах клип на бричката и каза ,че 2.2 бил по-хубавия мотор и по-пъргавия ,но масово по обявите са с 2.0 . Проблемни ли са въпросните мотори и кой от двата да избера ? Цитат
Даниел Цветков Публикувано 19 юни 2022 Публикувано 19 юни 2022 Френския мотор си го има и преди фейса и е по добрия избор естествено както си се насочил. Карах Кросър с този мотор 4 години и нямам никакви оплаквания от него. Единственото,че мотора е с много голям въртящ момент и ръчната кутия му идва малко слаба. Мой познат си взе Аутлбендър с фауве мотора и след година ходене по мъките го продаде ,та си взе с френския и рахатяса. Френския дизел е класи над другите дизели.Карал съм на мерцедес 6така,на нисан 2.5 дизела и мога да кажа,че френския дизел въобще е най безпроблемен и икономичен. С един лек чип става много приятен за каране. Цитат
ianiovski Публикувано 19 юни 2022 Публикувано 19 юни 2022 Значи правилно съм се ориентирал , проблема е че масово обявите са с 2.0 , 2.2 или не е толкова произвеждан или бързо ги купуват . А други слабости има ли този модел за да знам какво да гледам при покупката ? Цитат
Даниел Цветков Публикувано 20 юни 2022 Публикувано 20 юни 2022 (редакция) Погледни и Пежо 4007 и Ситроен ЦКросър,те са същите, дори се правят и те в Япония в завода на Митсубиши,просто са с други муцуни. При тях дизела е само френския-2,2хди Редактирано 20 юни 2022 от Даниел Цветков Цитат
mmihov Публикувано 28 юли 2022 Публикувано 28 юли 2022 Здравейте! Обмислям покупката на Mitsubishi Outlander 2015 година. Не съм много наясно с колите и тъй като виждам, че тук има доста хора с опит и много повече знания от мен исках да се допитам за препоръки. Харесах Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC 4WD 2015, година , бензин с автоматична скоростна кутия на 150 хил км. Пише, че е бил закупен нов от търговската мрежа на Mитцубиши България. Видях на няколко места какво сте писали за автоматичната скоростна кутия, но за по-стари модели, конкретно за този можете ли да ми кажете нещо. Също така обмислям в последствие и слагането на газова уредба, какво ви е мнението и препоръките по този въпрос? Можете ли да кажете какви са най-често срещаните проблеми, за какво да внимавам? Благодаря предварително! Цитат
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 юли 2022 Admin Публикувано 28 юли 2022 преди 11 часа, mmihov написа: Здравейте! Обмислям покупката на Mitsubishi Outlander 2015 година. Не съм много наясно с колите и тъй като виждам, че тук има доста хора с опит и много повече знания от мен исках да се допитам за препоръки. Харесах Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC 4WD 2015, година , бензин с автоматична скоростна кутия на 150 хил км. Пише, че е бил закупен нов от търговската мрежа на Mитцубиши България. Видях на няколко места какво сте писали за автоматичната скоростна кутия, но за по-стари модели, конкретно за този можете ли да ми кажете нещо. Също така обмислям в последствие и слагането на газова уредба, какво ви е мнението и препоръките по този въпрос? Можете ли да кажете какви са най-често срещаните проблеми, за какво да внимавам? Благодаря предварително! В сервизна книжка пише ли кога е сменяно маслото? Много е важно да се слага оригинално масло и колата да е обслужвана навреме. Иначе риска е голям. Без проблем може да се сложи газова инсталация, Имаме доверен човек в София. За Варна трябва да кажат колегите от кой са доволни при слагането на газова. Цитат
MuxoB Публикувано 28 юли 2022 Публикувано 28 юли 2022 (редакция) Здравейте, Тъй като колата е с доказан произход, това огромен плюс защото може да се разчита, че двигателя и трансмисията са обслужвани навреме и не е превъртан километража. Кутиите винаги са били "въпросителни". Попринцип ако екземпляра е каран спокойно и кутията не е прегрявана (и е на 150К) има почти още толкова живот в нея при нормална експлоатация и подръжка. За двигателите важи абсолютно същото, здрав и надеждни. След определен интервал може да се наблюдава консумация на масло, но в допустими рамки. Двигателят е пригоден за АГУ, като ви съветвам ако се ориентирате към модела да сложите качествен и висок клас АГУ. Поздрави, Михаил Редактирано 28 юли 2022 от MuxoB Цитат
mmihov Публикувано 1 август 2022 Публикувано 1 август 2022 (редакция) Много благодаря за отговорите и съветите! Редактирано 1 август 2022 от mmihov Цитат
vinsa69 Публикувано 27 юни 2023 Публикувано 27 юни 2023 Привет на Всички, имам следните питания : предстои ми покупка на модел 2.4 , 170 к.с. 2008 година с ръчна скоростна кутия и се интересувам колко всъщност струва реглаж на клапаните (разбрах че е по сложно от на примерно CRV ) и на какъв интервал се прави? И вторият ми въпрос къде за София е най добре да се газифицира Outlandera? Благодаря предварително Цитат
stewie Публикувано 22 юли 2023 Публикувано 22 юли 2023 Привет, Търся си по-висока кола за разходки, пикници и тн, фен съм на субару и гледам аутбек, но от доста време нищо не ми хваща окото,отделно при тях има ядове с гарнитури на капаците и тн, което е скъпо Разглеждам и аутлендъри и ми попадна следната обява https://mobile.bg/21666900186732726 Поизчетох доста,двигателя е що годе читав. Нужна ми информация, съединителят при какъв пробег се сменя и каква му е цената. Колко излиза горе долу смяна на ремък,масла на мотор, скорости и диференциали, нови пружини и амове отзад? Благодаря ви предварително Цитат
stumps Публикувано 2 август 2023 Публикувано 2 август 2023 (редакция) On 7/22/2023 at 10:15 PM, stewie said: Привет, Търся си по-висока кола за разходки, пикници и тн, фен съм на субару и гледам аутбек, но от доста време нищо не ми хваща окото,отделно при тях има ядове с гарнитури на капаците и тн, което е скъпо Разглеждам и аутлендъри и ми попадна следната обява https://mobile.bg/21666900186732726 Поизчетох доста,двигателя е що годе читав. Нужна ми информация, съединителят при какъв пробег се сменя и каква му е цената. Колко излиза горе долу смяна на ремък,масла на мотор, скорости и диференциали, нови пружини и амове отзад? Благодаря ви предварително Привет, двигателят е най-читавият от трите възможни на този модел (2007 г.) предлагани навремето в България. Карам вече 14 години същия като от обявата, но черен. Машинката е вече малко над 192 000 км. Никакви сериозни неща не са сменяни поради повреда. Карам с около 160 км/ч по магистралата и въобще натискам я здраво. Само не съм я мъчил излишно по оффроуд (колега я е качвал на невъобразими места из България, проходимостта й в класа не се обсъжда въобще). Карана е и на тежки снежни условия в планините и поведението й е впечатляващо. Карам само с OMV Max Motion Diesel. Всички други опити с друго гориво в България се оказаха мъчителни за този двигател. Виждал съм разлики достигащи до 20% в параметри като мощност, ускорение и шум от двигателя. Двигателят е с с изключително добър въртящ момент (380 Nm), който помага страшно много (ако знаеш как да го използваш) при потегляне в тежки условия. Другите двигатели не се справят с това. Малко съвременни SUV в този сегмент могат да се похвалят с такъв показател. Още инфо по темата: https://www.car.info/en-se/mitsubishi/outlander/outlander-cw0w-34772 Да не говорим, че това е най-безшумният двигател от всичките. А колата не е обезшумена добре, каквото и да си говорим. Ремъкът се сменя на около 180 000 км или 10 години. В официалния сервиз ми излезе около 2000 лв. На друго място предполагам ще е около половината или малко над половината на това. Съединителят не се е обаждал още и не показва сериозно доловимо износване. Скоростната кутия колега е ремонтирал при @DJ Tymbi след счупване на магистрала (6-та предавка е отказала да работи- при него въобще са сменяни какви ли не основни неща, незнайно и необяснимо за мен защо). Споделя, че сега работи по-добре и от преди. За сега при мен няма никаква индикация за каквото и да било. Всичко си работи като по учебник. Всички амортисьори (предни и задни) съм ги сменял поетапно и според случая след около 120 000 км. Цената с неоригиналните части не надхвърляше 700 лв за смяна на двойка (това е от преди години). Внимавайте, като наливате вода за чистачките- често се олива и попада върху стартера и ел. кабелите наоколо. Поради тази причина един път съм сменял изгорял бушон, а на втория си замина и стартера. С две думи: Важното е собственикът да е гледал колата като себе си. Всяка проява на неуважение и мърлявост се отразяват на колата и ще има изненади рано или късно. Това показва моя опит. Когато е възможно, гледайте собственикът как се е грижил за колата, за да няма "хлъц" в най-неподходящия момент. Питайте за каквото се сетите, ще споделям ... Редактирано 2 август 2023 от stumps Цитат
d_nikolov Публикувано 4 декември 2023 Публикувано 4 декември 2023 (редакция) Здравейте, От днес съм потребител на вашия форум . От известно време съм си харесал аутлендър 2. Допадат ми и двата варианта - визията до 2009 както и фейслифта след 2009. Единствената разлика, която намирам е разхода на гориво( по данни в аутодата). Разликата е около два литра на 100 км. До колко това е вярно? Има ли други причини, поради което фейслифта си заслужава повече? До колкото съм чел най-добрият вариант е 2.4 бензин. Предпочитам бензиновия двигател, но не ми се занимава с газови уредби.., въпреки че не бих се отказал ако изникне добра кола. Чел съм различни мнения относно дизелите. Едни казват япоснките са по-добри, а други френските. Така и не разбрах кои са японските и кои френските. Моля за съвет дали има смисъл да чакам фейслифтов модел поради по-добрия разход на гориво. Редактирано 4 декември 2023 от d_nikolov Пропусната дума Цитат
Oceola Публикувано 15 декември 2023 Публикувано 15 декември 2023 Привет, от скоро и аз съм от отбора на трите детелини! Преди месец бях пред подобна дилема колега, като предварително знаех, че търся бензин автомат. И в последна сметка харесах една преди фейслифта, тъй като е купувана тук на 125х.км, като предполагам и се надявам, че са реални, със CVT. Нея взех, като преди това гледах няколко фейслифтови. Много е важно състоянието на конкретния екземпляр, така че ако харесаш и 2008-2009г - вземай смело! Цитат
johnyst01 Публикувано 9 август 2024 Публикувано 9 август 2024 Здравейте, моля ако някой има опит с 2.4 бензин със CVT кутията да сподели, става ли, не става ли. При редовно обслужване здрава ли е кутията и така нататък. Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.