Pepo Pepino Публикувано 13 август 2020 Сподели Публикувано 13 август 2020 Благодарим за ценната информация. Колеги, как вървят като цени обслужването на Outlander втора генерация? Както писах по горе:1. Масло,филтри,ремъци -верига2. Дискове, накладки, пружини Как стои въпроса с разхода на 2.4 Бензин, ръчна скоростна кутия?Кои са последните карти на фирмената навигация MMCS? Намирам само като информация от стари линкове, намерих и къде могат да ти качът за 80лв от 2017г, а има ли по-нови от 2018-2019г? Навигацията е 2D, но при наличието на съвременни карти -което е по-важното, надали е толкова зле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Йован Публикувано 27 август 2020 Сподели Публикувано 27 август 2020 За разхода на 2.4 Бензин, ръчна, по въведени от мен данни в spritmonitor.de средно за 30 000 км: 8,99 l/100km Eто едно търсене по Outlander, бензин, ръчна, 2007-2012 (средно 9,39 l/100km):https://www.spritmonitor.de/en/overview/31-Mitsubishi/280-Outlander.html?fueltype=2&constyear_s=2007&constyear_e=2012&gearing=1&powerunit=2 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Йован Публикувано 27 август 2020 Сподели Публикувано 27 август 2020 Относно обслужването на Outlander 2012 2.4 Бензин, в Ратола 2017г - Масло, филтри и труд: 317 лв2018г - Масло, филтри, предни накладки, труд: 638 лв2019г - същото като за 2017, труда е поскъпнал с 64% и незнайно защо са изписали 6 литра масло вместо 5 и : 403 лв Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sheva1899 Публикувано 31 август 2020 Сподели Публикувано 31 август 2020 Здравейте колеги,Аз съм със 2.4 бензин 2009та ръчна скоростна кутия. Ще споделя малко личен опит. Колата я имам от около 3 години. Вече навъртяни над 60к, още от закупуването монтирах газов инжекцион BRC. Не съм имал никакви проблеми. За 3 години сменени единствено биалетки и комплект накладки. В началото плащах за смяна на маслото, но в последствие започнах сам да си го сменявам, като последната процедура беше под 30 мин. масло и филтри. Излезна ми около 70лв. Почнах да слагам 10W40 по съвет на баща ми, който слага такова на Трибеката и честно казано не откривам разлики. Моята също беше без навигация, но от година вече съм с Оригинална китайска за 250лв. За сега не съм имал проблеми с нея. Звукът е много добър, но не съм някакъв аудио маниак. Има качена навигация Igo която работи добре. Като возия е добре за нашите ширини. То може би и фактор е че съм с 16ки със дебели гуми 215/70 всесезонни. Някои хора не харесват всесезонни. Аз за 60к не съм видял зор нито на сняг, нито на високи скорости по магистралите. То е ясно че не са като зимните на сняг и като летни през лятото, но като ми вършат работа... Като резюме бих казал че съм доволен. Има добро ускорение и на газ ми дава около 10ина -12 лв. на 100км смесено. Возия мека, не се усещат дупките. Малко електроника, малко проблеми. Впечатляваща работа на двигателя не се чува и на високи обороти. Спряла не се усеща че работи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 Здравейте колеги,Аз съм със 2.4 бензин 2009та ръчна скоростна кутия. Ще споделя малко личен опит. Колата я имам от около 3 години. Вече навъртяни над 60к, още от закупуването монтирах газов инжекцион BRC. Не съм имал никакви проблеми. За 3 години сменени единствено биалетки и комплект накладки. В началото плащах за смяна на маслото, но в последствие започнах сам да си го сменявам, като последната процедура беше под 30 мин. масло и филтри. Излезна ми около 70лв. Почнах да слагам 10W40 по съвет на баща ми, който слага такова на Трибеката и честно казано не откривам разлики. Моята също беше без навигация, но от година вече съм с Оригинална китайска за 250лв. За сега не съм имал проблеми с нея. Звукът е много добър, но не съм някакъв аудио маниак. Има качена навигация Igo която работи добре. Като возия е добре за нашите ширини. То може би и фактор е че съм с 16ки със дебели гуми 215/70 всесезонни. Някои хора не харесват всесезонни. Аз за 60к не съм видял зор нито на сняг, нито на високи скорости по магистралите. То е ясно че не са като зимните на сняг и като летни през лятото, но като ми вършат работа... Като резюме бих казал че съм доволен. Има добро ускорение и на газ ми дава около 10ина -12 лв. на 100км смесено. Возия мека, не се усещат дупките. Малко електроника, малко проблеми. Впечатляваща работа на двигателя не се чува и на високи обороти. Спряла не се усеща че работи.А дали си запознат на какви километри е нормално да се смени веригата? Моя е на 165 000км, а в сервиза където я обслужвам ми казаха, когато започне да дрънчи/ да се чува веригата- значи тогава е за смяна.Друго разбрах че има и някакъв малък, доколкото разбрах пистов ремък, който е отделно от веригата -той кога се сменя?И трето -маслото на диференциала на какви интервали се сменя и на какви цени върви -моя е 4х4? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 А дали си запознат на какви километри е нормално да се смени веригата? Моя е на 165 000км, а в сервиза където я обслужвам ми казаха, когато започне да дрънчи/ да се чува веригата- значи тогава е за смяна.Друго разбрах че има и някакъв малък, доколкото разбрах пистов ремък, който е отделно от веригата -той кога се сменя?И трето -маслото на диференциала на какви интервали се сменя и на какви цени върви -моя е 4х4?.....когато я чуеш, вече ще е късно -тези вериги се оказаха много смотани ,сменяват се на 150-200 к км......имам един при мен със скъсана верига, докараха го в петък..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepo Pepino Публикувано 7 септември 2020 Сподели Публикувано 7 септември 2020 .....когато я чуеш, вече ще е късно -тези вериги се оказаха много смотани ,сменяват се на 150-200 к км......имам един при мен със скъсана верига, докараха го в петък.....Здравей!Благодаря за бързия отговор. А колко струва самата смяна -новата верига + работа? В тоя сервиз в който ходя от години ми казаха че почти всичко около двигателя трябва да се свали, преди да се смени и било работа за поне 5 дена... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 септември 2020 Сподели Публикувано 9 септември 2020 Здравей!Благодаря за бързия отговор. А колко струва самата смяна -новата верига + работа? В тоя сервиз в който ходя от години ми казаха че почти всичко около двигателя трябва да се свали, преди да се смени и било работа за поне 5 дена.......ако имам е частите в наличност ,за 2 дни става всичко,сменят се агр.вериги, маслен. обтегачи,успокоители, водачи ,семеринг на кол. вал.,пистовия ремък и водна помпа......в процес на работа м0оже да има още нещо за смяна,но това е по принцип което се сменява....хубаво е после да се смени и моторното масло .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бай Коста Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 Здравейте, момчета и момичета! Возих се на един Аутлендър, хареса ми и тъй като ми предстои смяна на колата, реших да заложа на вашата марка. Единствените ми притеснения са свързани с автоматика. Предпочитам ръчката, но има едно изгодно предложение от 2010 година, дизел 2.2, та се чудя дали да се прежаля. Прочетох по-горе негативните мнения за автоматите, но останах с впечатлението, че са от по-стари версии. Няма ли някакви подобрения или да бягам от автомата като дявол от тамян? Благодаря предварително за отговорите. Надявам се скоро да не съм само с регистрация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 По добре да си останеш само с регистрацията,че почнеш ли да пишеш често тука-не е добре работата.Това в кръга на шегата.Автоматика тук е с два сухи съединителя,има си и демпферен маховик,та не е автоматик в пълния смисъл на думата ,а по скоро се води пилотирана ск.кутия.Аз карам ръчка на Ситроен Кросър и бях се засилил да го сменям за "автоматика"им,но като поразпитах и попрочетох си взех Джип Гранд Чероки WK с мотор и кутия на Мерцедес-като е гарга да е рошава поне!Макар да е по лек и на 190 коня Кросъра ми ,Черокито като го настъпиш не се удържа,но това е друга тема.Иначе мотора трябва да е на ПСА и си е добър от към динамика и разход,ремонтите не са много скъпи,ДПФа е проблемен,ама то това важи за всички марки с такъв филтър-лесно се премахва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 ....,но като поразпитах и попрочетох си взех Джип Гранд Чероки WK с мотор и кутия на Мерцедес-като е гарга да е рошава поне!Макар да е по лек и на 190 коня Кросъра ми ,Черокито като го настъпиш не се удържа,но това е друга тема. :tooth: :tooth: :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 (редакция) Я кажи и ние да се посмеем! Редактирано 12 март 2021 от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 Я кажи и ние да се посмеем!....Черокитата са съвсем друга бира, не ги бутай при Пежата..... :icon_angel: Ама тихичко да не ги коментираме тук... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 12 март 2021 Сподели Публикувано 12 март 2021 Сравнението го дадох не относно колите,а относно автоматиците като различни.Та нещо не си ме разбрал явно.И понеже ги имам и двете та мога да направя преценка кое като как е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 18 юни Сподели Публикувано 18 юни Здравейте и аз обмислям скоро време покупката на Mitsubishi Outlander 2 генерация и то преди фейс лифта ,защото нещо не ми харесва предницата на фейслифтовите . Искам дизел с ръчни скорости и гледам ,че има два мотора 2.0 немски и 2.2 френски ,но не знам дали френския мотор го има на този преди фейса . Гледах клип на бричката и каза ,че 2.2 бил по-хубавия мотор и по-пъргавия ,но масово по обявите са с 2.0 . Проблемни ли са въпросните мотори и кой от двата да избера ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 19 юни Сподели Публикувано 19 юни Френския мотор си го има и преди фейса и е по добрия избор естествено както си се насочил. Карах Кросър с този мотор 4 години и нямам никакви оплаквания от него. Единственото,че мотора е с много голям въртящ момент и ръчната кутия му идва малко слаба. Мой познат си взе Аутлбендър с фауве мотора и след година ходене по мъките го продаде ,та си взе с френския и рахатяса. Френския дизел е класи над другите дизели.Карал съм на мерцедес 6така,на нисан 2.5 дизела и мога да кажа,че френския дизел въобще е най безпроблемен и икономичен. С един лек чип става много приятен за каране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 19 юни Сподели Публикувано 19 юни Значи правилно съм се ориентирал , проблема е че масово обявите са с 2.0 , 2.2 или не е толкова произвеждан или бързо ги купуват . А други слабости има ли този модел за да знам какво да гледам при покупката ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Даниел Цветков Публикувано 20 юни Сподели Публикувано 20 юни (редакция) Погледни и Пежо 4007 и Ситроен ЦКросър,те са същите, дори се правят и те в Япония в завода на Митсубиши,просто са с други муцуни. При тях дизела е само френския-2,2хди Редактирано 20 юни от Даниел Цветков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmihov Публикувано 28 юли Сподели Публикувано 28 юли Здравейте! Обмислям покупката на Mitsubishi Outlander 2015 година. Не съм много наясно с колите и тъй като виждам, че тук има доста хора с опит и много повече знания от мен исках да се допитам за препоръки. Харесах Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC 4WD 2015, година , бензин с автоматична скоростна кутия на 150 хил км. Пише, че е бил закупен нов от търговската мрежа на Mитцубиши България. Видях на няколко места какво сте писали за автоматичната скоростна кутия, но за по-стари модели, конкретно за този можете ли да ми кажете нещо. Също така обмислям в последствие и слагането на газова уредба, какво ви е мнението и препоръките по този въпрос? Можете ли да кажете какви са най-често срещаните проблеми, за какво да внимавам? Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 юли Admin Сподели Публикувано 28 юли преди 11 часа, mmihov написа: Здравейте! Обмислям покупката на Mitsubishi Outlander 2015 година. Не съм много наясно с колите и тъй като виждам, че тук има доста хора с опит и много повече знания от мен исках да се допитам за препоръки. Харесах Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC 4WD 2015, година , бензин с автоматична скоростна кутия на 150 хил км. Пише, че е бил закупен нов от търговската мрежа на Mитцубиши България. Видях на няколко места какво сте писали за автоматичната скоростна кутия, но за по-стари модели, конкретно за този можете ли да ми кажете нещо. Също така обмислям в последствие и слагането на газова уредба, какво ви е мнението и препоръките по този въпрос? Можете ли да кажете какви са най-често срещаните проблеми, за какво да внимавам? Благодаря предварително! В сервизна книжка пише ли кога е сменяно маслото? Много е важно да се слага оригинално масло и колата да е обслужвана навреме. Иначе риска е голям. Без проблем може да се сложи газова инсталация, Имаме доверен човек в София. За Варна трябва да кажат колегите от кой са доволни при слагането на газова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MuxoB Публикувано 28 юли Сподели Публикувано 28 юли (редакция) Здравейте, Тъй като колата е с доказан произход, това огромен плюс защото може да се разчита, че двигателя и трансмисията са обслужвани навреме и не е превъртан километража. Кутиите винаги са били "въпросителни". Попринцип ако екземпляра е каран спокойно и кутията не е прегрявана (и е на 150К) има почти още толкова живот в нея при нормална експлоатация и подръжка. За двигателите важи абсолютно същото, здрав и надеждни. След определен интервал може да се наблюдава консумация на масло, но в допустими рамки. Двигателят е пригоден за АГУ, като ви съветвам ако се ориентирате към модела да сложите качествен и висок клас АГУ. Поздрави, Михаил Редактирано 28 юли от MuxoB Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmihov Публикувано 1 август Сподели Публикувано 1 август (редакция) Много благодаря за отговорите и съветите! Редактирано 1 август от mmihov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.