Whiskey Публикувано 26 март 2016 Публикувано 26 март 2016 Здравейте колеги, От няколко седмици насам ме човърка и като че ли си харесах Mitsubishi Outlander, някъде от 2007-2008 година. За съжаление обаче не разбирам от автомобили и това, което ме привлече в този автомобил в сравнение с други в този ценови диапазон (15-16к лв.), на този етап е единствено външния вид и интериора. Спрямо Kia Sportage и Hunday Santa Fe като че ли Outlander-a ме спечели. От тук нататък обаче имам много въпроси, чиито отговори се надявам да намеря тук. - Страда ли Outlander-a (2007-2008 година) от проблеми с корозията? - Ориентирам се към бензинов двигател. От няколко прочетени теми тук останах с впечатление, че е по-добре да не се рискува с дизел, на който може да му се наложи ремонт, който да струва не малко пари. Правилна ли е тази стратегия и ако да, към кой точно мотор е най-добре да се насоча? Не съм състезател, няма да гоня високи скорости. Търся нещо надеждно и по възможност икономично. - Да търся ли автоматични скорости? Никога не съм карал автомобил с такива. Тревожи ме дали евентуални проблеми с такава скоростна кутия ще се отстраняват значително по-скъпо, отколкото при ръчни скорости. - Някои потребители споделят, че шумът в купето бил доста. Толкова ли е пък много, че да прави впечатление?- Какво бихте ме предупредили като потенциален бъдещ собсвеник на такъв автомобил? Какво да очаквам и за какво особено да внимавам при огледите и избора. Предварително благодаря! Цитат
Niki007 Публикувано 26 март 2016 Публикувано 26 март 2016 Здравей Колега,не съм собственик на такъв симпатяга,но бензиновия вариант за Европа е само един-2.4 литра MIVEC,а ръчна скоростна кутия е по-рядка и в този ценови диапазон надали ще намериш.Така,че вариантите намаляват.Остава и въпроса с газчица или без?За ръжди не съм чул някой да се оплаква.По другите въпроси предполагам ,че някой по-запознат ще ти помогне.Желая успех. Цитат
DJ Tymbi Публикувано 26 март 2016 Публикувано 26 март 2016 Здравейте колеги, От няколко седмици насам ме човърка и като че ли си харесах Mitsubishi Outlander, някъде от 2007-2008 година. За съжаление обаче не разбирам от автомобили и това, което ме привлече в този автомобил в сравнение с други в този ценови диапазон (15-16к лв.), на този етап е единствено външния вид и интериора. Спрямо Kia Sportage и Hunday Santa Fe като че ли Outlander-a ме спечели. От тук нататък обаче имам много въпроси, чиито отговори се надявам да намеря тук. - Страда ли Outlander-a (2007-2008 година) от проблеми с корозията? - Ориентирам се към бензинов двигател. От няколко прочетени теми тук останах с впечатление, че е по-добре да не се рискува с дизел, на който може да му се наложи ремонт, който да струва не малко пари. Правилна ли е тази стратегия и ако да, към кой точно мотор е най-добре да се насоча? Не съм състезател, няма да гоня високи скорости. Търся нещо надеждно и по възможност икономично. - Да търся ли автоматични скорости? Никога не съм карал автомобил с такива. Тревожи ме дали евентуални проблеми с такава скоростна кутия ще се отстраняват значително по-скъпо, отколкото при ръчни скорости. - Някои потребители споделят, че шумът в купето бил доста. Толкова ли е пък много, че да прави впечатление?- Какво бихте ме предупредили като потенциален бъдещ собсвеник на такъв автомобил? Какво да очаквам и за какво особено да внимавам при огледите и избора. Предварително благодаря!..... бензин си вземи ,но да е с ръчна кутия.....това е най безпроблемната комбинация.....мотора е 4В12 ,2.4 16 клапана,но ако слагаш газ трябва да изпълниш 3 условия: да сложиш възможно най висок клас АГУ, да попаднеш на човек ,който разбира от АГУ-тата, и задължително система за мазане на клапаните,юащото този мотор са му кекави клапаните и леглата му и се налага по честичко да се прави реглаж клапани, а то пък се прави доста трудно , тъй като е с пулове, а това значи сваляне на разпр. валове и агр. верига.....а така ще удължиш много това във времето.....Корозия няма, поне аз не съм виждал до този момент,но пък купето си е "пластмасово" и от време на време си поскръцват корите......по пчести проблеми : -предни и задни дискове ,криви ги....-тампони пач щанги ,предна и задна, износва ги....-тампони задни на носачите,скъсват се и почва първо да скъца предницата, а след това и тропа....като натиснеш спирачката, тресе предницата, това може да е от него, а не от криви дискове....-може да има скърцане отзад, втулки и тампони на задния мост..... Цитат
Whiskey Публикувано 29 март 2016 Автор Публикувано 29 март 2016 Като за начало не мисля да слагам газ, но като опция е добре. Ще ми се да разпитам малко повече за автоматичната скоростна кутия при бензина. Често ли аварира и ако да, кои са обичайните дефекти и трудно/скъпо ли се отстраняват. По отношение на двигателя, 4В12 2.4 16 и 2.4 Mivec различни ли са и от съществено значение ли е кой от двата ще взема? Питам защото изборът като цяло не е особено голям и трябва да имам варианти. Според описанието на честите проблеми, забелязвам най-вече тампони и втулки, т.е. надявам се не са неща, които са твърде скъпи. По отношение на кривенето на дискове, какво се предприема за решение? Някаква специална марка дискове или друго? Колко често се случва? Цитат
DJ Tymbi Публикувано 29 март 2016 Публикувано 29 март 2016 Като за начало не мисля да слагам газ, но като опция е добре. Ще ми се да разпитам малко повече за автоматичната скоростна кутия при бензина. Често ли аварира и ако да, кои са обичайните дефекти и трудно/скъпо ли се отстраняват. По отношение на двигателя, 4В12 2.4 16 и 2.4 Mivec различни ли са и от съществено значение ли е кой от двата ще взема? Питам защото изборът като цяло не е особено голям и трябва да имам варианти. Според описанието на честите проблеми, забелязвам най-вече тампони и втулки, т.е. надявам се не са неща, които са твърде скъпи. По отношение на кривенето на дискове, какво се предприема за решение? Някаква специална марка дискове или друго? Колко често се случва?...то 4В12 и 2.4 МИВЕК са едни и същи мотори,МИВЕК спецификацията се отнася за газоразпределението на този 4В12 ммотор.....т.е. 4В12 мотора е с МИВЕК системата и е 2.4 литорв 4 цилиндров мотор......При този модел ,има 3 мотора - 2.4 МИВЕК бензин, 2.0 TDI (DI-D ) на фолкцваген и 2.2 HDI на Пежо....За дисковете няма какво да направиш......рано или късно ще се наложи да ги сменяш пак....... Цитат
MarioBros Публикувано 23 април 2016 Публикувано 23 април 2016 (редакция) Ако си на ти с Руския език виж това видео: Всичко, което казва е 100% истина и отговаря на реалността относно поддръжката. Редактирано 23 април 2016 от MarioBros Цитат
Whiskey Публикувано 23 октомври 2016 Автор Публикувано 23 октомври 2016 Колеги, все повече клоня към идеята да купя автомобил с 2.2 дизеловия двигател. Какво мога да очаквам от него като проблеми и решен ли е поне частично повишения шум в купето? Цитат
Jorick Публикувано 31 Май 2017 Публикувано 31 Май 2017 Привет на всички. От известно време се оглеждам за някоя сносна кола, но съм толко бос на тема коли, че само ги гледам на външен вид и до там. Като цяло ASX ми харесва доста, но нещо не мога да намеря читав такава и почнах да гледам Outleader. В мобилето има две на които съм се спрял по описание защото аз наистина не разбирам какво точно да гледам. Като цяло колата няма да се кара много......най вече на асвалт и от време на време по черни пътища колкото да стигна до язовир и река, ама то това и със жигулата съм го правил без птоблем, та за аутлендера мисля, че ще си е детска игра. Това са колите които гледам в мобилето, но не знам коя ще е по-добрия избор .....имам впред вид по-лесна и евтина поддръжка и по-безпроблемна http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21491813199089253&slink=3gzkig http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21496145330222724&slink=3gzkig Цитат
Jorick Публикувано 2 юни 2017 Публикувано 2 юни 2017 Като начало бих те посъветвал да избягваш комбинацията бензин с автоматична скоростна кутия, другото вече ще трябва да се гледа на място - конкретния автомобил. По снимки няма да може да се определи почти нищо конкретно освен екстри и външен вид на автомобила. Също така изключи от евентуалните кандидати и автомобилите с автоматична скоростна кутия с двудисков съединител.Да, на бензина само автоматика не ми допада. Искам си ръчна скоростна кутия просто защото до сега само ръчки съм карал. От коя годни аутлендърите могат да се газифицират? Цитат
1800GLXi Публикувано 3 юни 2017 Публикувано 3 юни 2017 Здравейте колеги, Ще използвам темата и аз да задам един въпрос, съврзан с пукупка на Outlander. Днес бях на оглед на Outlander 2,2 DI-D 2008. В работещо състояние на колата, направих опит с бутона INFO да прегледам различните параметри на борд копютъра. За съжаление, натискането на бутона не променяше нищо. На дисплея постоянно мигаше иконка на бензиностанция в червен цвят (явно горивото беше малко) и след това сменяше с някакъв хоризонтално нарисуван ключ в оранжев цвят, но някак си не обърнах внимание какво пише. На въпроса ми към търговеца защо не работи бутона, той ми отговори, че няма такова нещо, всичко си било наред и това било така, защото нафтата била малко. Колата е с безключово палене и фабр. навигация и според търговеця информацията излизала на нейния дисплей. Според мен на дисплея на борд комютъра, би трябвало след натискане на INFO, да си излизат различните параметри и да няма нищо общо с навигацията. Моля някой запознат да отговори дали това състояние е нормално или има някакъв проблем? Благодаря, Цитат
dit Публикувано 11 юни 2017 Публикувано 11 юни 2017 От малко повече от година карам Outlander IIXL .Минах около 20000 км.и съм доволен.Колата е 2.4 бензин с ръчна скоростна кутия/такава исках/.Бих казал,че нямам проблеми.Смених носач/преден/ заради скъсан маншон и тропащ шарнир.Цените са приемливи.Имам газова уредба "Романо" ,но без система за мазане-така си беше направена колата преди да я купя.Правих консултации с "газаджии",но никой не ми даде еднозначен отговор за практическия смисъл на "мазилната" система.Малко ми тресе при спиране предницата и съм си доставил дискове,но за сега не смятам да ги сменям-не ми пречи. Цитат
MarioBros Публикувано 25 юни 2017 Публикувано 25 юни 2017 (редакция) Здравейте колеги, Ще използвам темата и аз да задам един въпрос, съврзан с пукупка на Outlander. Днес бях на оглед на Outlander 2,2 DI-D 2008. В работещо състояние на колата, направих опит с бутона INFO да прегледам различните параметри на борд копютъра. За съжаление, натискането на бутона не променяше нищо. На дисплея постоянно мигаше иконка на бензиностанция в червен цвят (явно горивото беше малко) и след това сменяше с някакъв хоризонтално нарисуван ключ в оранжев цвят, но някак си не обърнах внимание какво пише. На въпроса ми към търговеца защо не работи бутона, той ми отговори, че няма такова нещо, всичко си било наред и това било така, защото нафтата била малко. Колата е с безключово палене и фабр. навигация и според търговеця информацията излизала на нейния дисплей. Според мен на дисплея на борд комютъра, би трябвало след натискане на INFO, да си излизат различните параметри и да няма нищо общо с навигацията. Моля някой запознат да отговори дали това състояние е нормално или има някакъв проблем? Благодаря, Здрасти Колега, Това е познат проблем, по-принцип се появява при първите години от модела, но няма значение защото решението е просто:Махаш левия отдушник на вентилацията (издърпва се напред от всички страни леко), като машнеш решетката имаш достъп до конектора на INFO бутона, откачащ, закачаш и бутона проработва. Проблема е че с времето буксата леко пада и не прави контакт. Решава се с голи ръце, но все пак INFO бутона трябва да сменя показанията на централния дисплей без значение дали двигателя работи или не. Ако след тази операция все още не работи, проблема може да е по кабелите, ECO и т.н. Поздрави! Редактирано 25 юни 2017 от MarioBros Цитат
SLX Публикувано 30 юни 2017 Публикувано 30 юни 2017 Здрасти Колега, Това е познат проблем, по-принцип се появява при първите години от модела, но няма значение защото решението е просто:Махаш левия отдушник на вентилацията (издърпва се напред от всички страни леко), като машнеш решетката имаш достъп до конектора на INFO бутона, откачащ, закачаш и бутона проработва. Проблема е че с времето буксата леко пада и не прави контакт. Решава се с голи ръце, но все пак INFO бутона трябва да сменя показанията на централния дисплей без значение дали двигателя работи или не. Ако след тази операция все още не работи, проблема може да е по кабелите, ECO и т.н. Поздрави!Няма инфо, ако няма нафта. Спира го, за да не се разсейваше, ми да заредиш. Цитат
Tzufa Публикувано 9 октомври 2017 Публикувано 9 октомври 2017 Като начало бих те посъветвал да избягваш комбинацията бензин с автоматична скоростна кутия, другото вече ще трябва да се гледа на място - конкретния автомобил. По снимки няма да може да се определи почти нищо конкретно освен екстри и външен вид на автомобила. Също така изключи от евентуалните кандидати и автомобилите с автоматична скоростна кутия с двудисков съединител.Здравейте и от мен.Още един мераклия на чудесният автомобил.В процес на търсене и разучаване съм.защо не му се кефите на автоматикът да речем на бензиновият 2.4,какви са му проблемите?то като цяло за всеки модел и марка си имат проблеми,няма нещо което да не се счупи или дефектира. Цитат
Tzufa Публикувано 10 октомври 2017 Публикувано 10 октомври 2017 Какво имаш предвид точно?Скъпа е комбинацията автоматик-бензин,вероятноста от прецакване е голяма на кутията е голяма,капризни са,нестабилни са механично или...? Цитат
Tzufa Публикувано 11 октомври 2017 Публикувано 11 октомври 2017 Скоростните кутии автоматичните на този модел са проблемни, а ремонта е прекалено скъп.и на дизелът ли? Цитат
Tzufa Публикувано 13 октомври 2017 Публикувано 13 октомври 2017 Там има различни варианти, при варианта с Японския дизелов двигател се използва добър автоматик, който не е проблемен, ако се обслужва според предписанията. При другите се ползва или ръчна кутия или с двудисков съединител (която си е един вид роботизирана ръчна кутия - малко усложнена като хибрид между ръчна и автоматик), която също е скъпа за обслужване. 2007-2008 дизелите мисля, че са само с ръчна кутия. Освен с Японския дизелов двигател, друг автоматик не е препоръчителен - по-малко рискове от финансова гледна точка е с ръчна кутия. При комбинация с ръчна кутия е ясно - маховик със съединител (ако е с дизелов двигател) - доста по-евтин вариант от ремонт на вариаторна (при бензиновите) или с двудисков съединител кутия.Много ти благодаря за изчерпателниет отговор,ще ми помогне във търсенето изборът на Аутлендър.ако ми хрумне нещо друго пак ще питвам Цитат
Tzufa Публикувано 17 октомври 2017 Публикувано 17 октомври 2017 Там има различни варианти, при варианта с Японския дизелов двигател се използва добър автоматик, който не е проблемен, ако се обслужва според предписанията. При другите се ползва или ръчна кутия или с двудисков съединител (която си е един вид роботизирана ръчна кутия - малко усложнена като хибрид между ръчна и автоматик), която също е скъпа за обслужване. 2007-2008 дизелите мисля, че са само с ръчна кутия. Освен с Японския дизелов двигател, друг автоматик не е препоръчителен - по-малко рискове от финансова гледна точка е с ръчна кутия. При комбинация с ръчна кутия е ясно - маховик със съединител (ако е с дизелов двигател) - доста по-евтин вариант от ремонт на вариаторна (при бензиновите) или с двудисков съединител кутия.кой е Японският дизел,аз си мислех че сасамо 2.0 на Фоутсваген и 2.2 Френски.(дизеловите)да,и аз не съм виждал до сега 2007-2008 дизел автоматик,незная има ли въобще,за жалост са рядкост и бензините,и то автоматик.до колкото виждам няма вариант за здрав и нечупещ се автомобил,какъвто и да си хареса човек и да се разрови по интернет вижда мнения от собственици и майстори които обсъждат чупещите и калпави чарколяци,къде двигатели,къде окачване,скоростни кутии,датчици и тн и тн.то е неизбежно,те и за това ги правят и влагат сума ти пари-да го измислят как след гаранцйонният срок веднага да се спихне нещо,а не как да деяни вовеки,за жалост на нас потребителите,но и в сервизите хора работят и те трябва да се хранят.цялата работа е и голяма доза касмет,както казваше един познат “няма лоша марка,има лош собственик“В този ред на мисли за да подсилим процента късмет в кой сервиз в София може да се отиде да се направи обстоен преглед като за преди покупка? Цитат
Pepo Pepino Публикувано 18 октомври 2017 Публикувано 18 октомври 2017 Колеги, 2010г, Аутландър втора генерация има един фейслифт -подменен преден капак(по-лек), фарове, решетката, и някой вътрешни подобрения по интериора -отзад с копчета в багажника -средните седлки се пребират напред, появява се информационен дисплей между 2-та циферблата за информация. Заслужава ли си да се търси такъв екземпляр -конкретно от темата тук съм се спрял на бензинов 2.4 с ръчни скорости? Малко по-скъпи са в сравнение преди фейслифта което е нормално. Цитат
SLX Публикувано 19 октомври 2017 Публикувано 19 октомври 2017 (редакция) Колеги, 2010г, Аутландър втора генерация има един фейслифт -подменен преден капак(по-лек), фарове, решетката, и някой вътрешни подобрения по интериора -отзад с копчета в багажника -средните седлки се пребират напред, появява се информационен дисплей между 2-та циферблата за информация. Заслужава ли си да се търси такъв екземпляр -конкретно от темата тук съм се спрял на бензинов 2.4 с ръчни скорости? Малко по-скъпи са в сравнение преди фейслифта което е нормално.Не. Фейслифтът е козметика и то малко. Друг е въпросът дали си струва по-нова кола на по-малко километри, което би оправдало разлика в цената. Аз бих купил единствено кола с история в български официален дилър. Ръчен бензин е доста рядък, обаче. Редактирано 19 октомври 2017 от SLX Цитат
kd5332 Публикувано 19 октомври 2017 Публикувано 19 октомври 2017 според мен фейс лифта е изчистване /дооправяне /на серията. Цитат
Tzufa Публикувано 26 октомври 2017 Публикувано 26 октомври 2017 Някой има ли идея дали радиатора на охладителната система,интеркулера и радиатора на климатика са еднакви на 2.0 и 2.2 дизвл или с промяната на кубатурата и киловатите променят и нещо по тези части? Цитат
DimitarG Публикувано 12 ноември 2017 Публикувано 12 ноември 2017 Здравейте на всички! И аз си търся читав екземпляр, още се двуомя - дизел (мотора на Пежо) или бензин. За бензина - дали няма да е отишъл мотора, ако е на 300 000км с газова уредба? Предполагам, че поне 100 000 са направени с газовата, ако не и повече. Разбрах, че на бензина са му слаби клапаните и след известен пробег е наложителен голям и предполагам скъп ремонт. Всякакви мнения са добре дошли. Цитат
Pepo Pepino Публикувано 13 ноември 2017 Публикувано 13 ноември 2017 Колеги, какъв е разхода на бензиновия модел 2.4 двигател 170 коня, градско и извънградско? Някой запознат с цената по евентуален ремонт на маховик със съединител за същия мотор какви цени вървят, понеже дотук си извадих извода че това е най-евтината и по-безпроблемна комбинация? Цитат
Temporary Публикувано 23 ноември 2017 Публикувано 23 ноември 2017 ..... бензин си вземи ,но да е с ръчна кутия.....това е най безпроблемната комбинация.....мотора е 4В12 ,2.4 16 клапана,но ако слагаш газ трябва да изпълниш 3 условия: да сложиш възможно най висок клас АГУ, да попаднеш на човек ,който разбира от АГУ-тата, и задължително система за мазане на клапаните,юащото този мотор са му кекави клапаните и леглата му и се налага по честичко да се прави реглаж клапани, а то пък се прави доста трудно , тъй като е с пулове, а това значи сваляне на разпр. валове и агр. верига.....а така ще удължиш много това във времето.....Корозия няма, поне аз не съм виждал до този момент,но пък купето си е "пластмасово" и от време на време си поскръцват корите......по пчести проблеми : -предни и задни дискове ,криви ги....-тампони пач щанги ,предна и задна, износва ги....-тампони задни на носачите,скъсват се и почва първо да скъца предницата, а след това и тропа....като натиснеш спирачката, тресе предницата, това може да е от него, а не от криви дискове....-може да има скърцане отзад, втулки и тампони на задния мост..... А на дизелите какви са им проблемите? Като чета за проблемите с клапаните на бензиновия, се чудя, защо предпочитате бензиновия двигател? Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.