Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Смяна на предни дискове с по-големи..


Препоръчано мнение

Въпросът главно ми е дали оригиналните дискове са до достатъчни - изглеждат ми обидно малки особено като сложа по-големи джанти.Ако някой е сменял дисковете си с по-големи, както и апаратите ще се радвам да сподели какви размери са и откъде мога да си ги поръчам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът главно ми е дали оригиналните дискове са до достатъчни - изглеждат ми обидно малки особено като сложа по-големи джанти.Ако някой е сменял дисковете си с по-големи, както и апаратите ще се радвам да сподели какви размери са и откъде мога да си ги поръчам.

Стандартните дискове ако са 276мм са достатъчни за нормално шофиране, при условие че всичко по спирачната система е наред.

Следват предни апарати+дискове от Galant VR4, Outlander - 294mm (внимава се какъв е предния шенкел) и задни апарати+дискове от Galant VR4.

Горепосочените неща се намират втора употреба, я тук във форума, я в ebay ...

Има писано, писано из форума ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ОП, вземи използвай търсачката - има поне 5 такива теми с подробности...

Ако това на аватара е твоята кола, то съдейки по правоъгълните халогени е преди фейслифта, т.е. си с 256 дискове сигурно - може сравнително лесно да преминеш на 276 със смяна на супорти и апарати от кола произведена след 1999, т.е. след фейслифта.

 

 

П.С>

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
това от аватара ако е ксенон на рефлектор го махни или сложи лупи че заслепяваш адски. Супер гадно блести Галанта ако е с ксенон без лупи, по-зле е и от Гоуф...
Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А всички ли галанти с 256мм дискове имат междуцентрово разстояние на отворите на супортите на 130мм? Защото на по големите дискове са на 160мм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А всички ли галанти с 256мм дискове имат междуцентрово разстояние на отворите на супортите на 130мм? Защото на по големите дискове са на 160мм.

Има спирачни апарати за 256мм диск, чиято скоба е с отвори 160мм.

Инфото го копирам от FAQ-a на galant-club.com:

крепления 130 мм

под однопоршневый суппорт на диск 256 мм

под двухпоршневой суппорт на диск 276 мм

под двухпоршневый суппорт на диск 294 мм

крепления 160 мм

под однопоршневый суппорт на диск 256 мм

под однопоршневый суппорт на диск 276 мм

под двухпоршневой суппорт на диск 276 мм

под двухпоршневый суппорт на диск 294 мм

http://s21.postimg.org/m199vkb03/EA_Brakes.jpg

 

Двубуталните апарати побират 276х26мм (от следфейслифт и еднобутален апарат) / 294х26мм (от Santa Fe) дискове с подложни шайби 0.5 - 1мм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят Галант е 98-ма с двубутални спирачни апарати и захват на 130мм. И така да се каже "големите" дискове на 276мм.

Като гледам Галанта на колегата, най-вероятно отворите на супортите са на 130мм. Ако реши да взима апарати от по-нов Галант, ще трябва да смени и шенкелите с разстояние на отворите на 160мм

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е преди фейса, дисковете са 256мм.Мерси за отговорите - разбрах това, което ме интересуваше,а то е че няма как да премина на по-големи дискове без да сменя апарати и супорти, въпреки че, ако скобите на апаратите са ми с по-голям захват може да не се наложи да ги сменям.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има спирачни апарати за 256мм диск, чиято скоба е с отвори 160мм.

Инфото го копирам от FAQ-a на galant-club.com:

 

http://s21.postimg.org/m199vkb03/EA_Brakes.jpg

 

Двубуталните апарати побират 276х26мм (от следфейслифт и еднобутален апарат) / 294х26мм (от Santa Fe) дискове с подложни шайби 0.5 - 1мм.

 

Я повтори че aз ли не схвaнaх нещо след фейслифтa aпaрaти побирaт 294мм диск без препрaвяне нa зaхвaт или нещо друго въпреки че сa предвидени зa 276мм тaкa ли!?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, двубуталния апарат се ползва с 24мм дебели дискове по спецификация, но е способен да поеме 26мм дебели, което е в плюс.

Като се споменат двубутални апарати не значи, че те са за 276мм диск, макар този вариант да е най-често споменавания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос по темата, понеже четох на много места за "кривенето на дискове" , а нямам достатъчно километри на този модел конкретно, та при смяна на апарати и преминаване към 276мм тогава проблема изчезва или независи само от това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По - големият диск предполага по - добро спиране. Кривенето, според мен, е от неизправна/износена сп. система(износени легла на болт-водачите, недобре почистена повърхност на главината, клеясали буталца).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Не искам да отварям нова тема и затова пиша в тази.Искам да си взема комплект предни дискове(276) и накладки - "Brembo" или "Ate" - ако имате впечатления ще се радвам да ги чуя, също и откъде мога да ги закупя.Проверих на две места, но нямаха налични.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да отварям нова тема и затова пиша в тази.Искам да си взема комплект предни дискове(276) и накладки - "Brembo" или "Ate" - ако имате впечатления ще се радвам да ги чуя, също и откъде мога да ги закупя.Проверих на две места, но нямаха налични.

 

Здравей колега,аз съм с 276мм дискове (Галанта ми бе с такива) и карам от 2 години с накладки АТЕ с канали са за охлаждане и нямат никакви ядове.За брембо и тем подобни не съм фен понеже един приятел попада на менте брембо мах дискове и брембо накладки който свиреха.С АТЕ-то няма да имаш ядове.Ако неможеш да намериш вземи звънни 1 телефон или пиши на лично на Сашката от Ямбол няма начин да не те снабди с качествени неща.А за тези с който съм аз - нарязаните варират между 140-160 лв за предните,а задните ако решиш са към 50 лв. някаде.Ако ли не те устройва,търсиш по евтините варианти,който пак не са лоши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още един въпрос по темата, понеже четох на много места за "кривенето на дискове" , а нямам достатъчно километри на този модел конкретно, та при смяна на апарати и преминаване към 276мм тогава проблема изчезва или независи само от това?

 

Колега, сложете си дискове с дупки. Дори и по-неизвестни марки спирачни дискове, ако бъдат надупчени, разпределят много по-добре усилията при нагряване и шансът да се изкривят намалява.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сложете си дискове с дупки. Дори и по-неизвестни марки спирачни дискове, ако бъдат надупчени, разпределят много по-добре усилията при нагряване и шансът да се изкривят намалява.

Точно така е!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.tech-co.b...-ate-power-disc - Някой ползвал ли е такива?

 

Тези ги има само на картинка там където гледаш .:yes3:

В наличност имат само ТРВ, Делфи и Брембо .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Когато ги вядях за първи път тия дискове веднага ги "пожелах". За съжаление тогава ги нямаше за Галант в каталога на АТЕ. Ако сега ги има 276мм на 26мм дебелина кажете къде ги предлагат да си сбъдна мечтата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Купих си АТЕ дискове 276/26мм - 206лв струват за колегата,който се интересува.С тях естествено взех накладки и спирачна течност на същата марка.Реших да обновя напълно цялата система.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Купих си АТЕ дискове 276/26мм - 206лв струват за колегата,който се интересува.С тях естествено взех накладки и спирачна течност на същата марка.Реших да обновя напълно цялата система.

От къде ??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...