Nightmare Публикувано 1 март 2016 Сподели Публикувано 1 март 2016 Въпросът главно ми е дали оригиналните дискове са до достатъчни - изглеждат ми обидно малки особено като сложа по-големи джанти.Ако някой е сменял дисковете си с по-големи, както и апаратите ще се радвам да сподели какви размери са и откъде мога да си ги поръчам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 1 март 2016 Сподели Публикувано 1 март 2016 Въпросът главно ми е дали оригиналните дискове са до достатъчни - изглеждат ми обидно малки особено като сложа по-големи джанти.Ако някой е сменял дисковете си с по-големи, както и апаратите ще се радвам да сподели какви размери са и откъде мога да си ги поръчам.Стандартните дискове ако са 276мм са достатъчни за нормално шофиране, при условие че всичко по спирачната система е наред.Следват предни апарати+дискове от Galant VR4, Outlander - 294mm (внимава се какъв е предния шенкел) и задни апарати+дискове от Galant VR4.Горепосочените неща се намират втора употреба, я тук във форума, я в ebay ...Има писано, писано из форума ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 март 2016 Сподели Публикувано 1 март 2016 (редакция) ОП, вземи използвай търсачката - има поне 5 такива теми с подробности... Ако това на аватара е твоята кола, то съдейки по правоъгълните халогени е преди фейслифта, т.е. си с 256 дискове сигурно - може сравнително лесно да преминеш на 276 със смяна на супорти и апарати от кола произведена след 1999, т.е. след фейслифта. П.С> %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif това от аватара ако е ксенон на рефлектор го махни или сложи лупи че заслепяваш адски. Супер гадно блести Галанта ако е с ксенон без лупи, по-зле е и от Гоуф... Редактирано 1 март 2016 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 март 2016 Сподели Публикувано 2 март 2016 А всички ли галанти с 256мм дискове имат междуцентрово разстояние на отворите на супортите на 130мм? Защото на по големите дискове са на 160мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 2 март 2016 Сподели Публикувано 2 март 2016 А всички ли галанти с 256мм дискове имат междуцентрово разстояние на отворите на супортите на 130мм? Защото на по големите дискове са на 160мм.Има спирачни апарати за 256мм диск, чиято скоба е с отвори 160мм.Инфото го копирам от FAQ-a на galant-club.com:крепления 130 мм под однопоршневый суппорт на диск 256 ммпод двухпоршневой суппорт на диск 276 ммпод двухпоршневый суппорт на диск 294 ммкрепления 160 мм под однопоршневый суппорт на диск 256 ммпод однопоршневый суппорт на диск 276 ммпод двухпоршневой суппорт на диск 276 ммпод двухпоршневый суппорт на диск 294 ммhttp://s21.postimg.org/m199vkb03/EA_Brakes.jpg Двубуталните апарати побират 276х26мм (от следфейслифт и еднобутален апарат) / 294х26мм (от Santa Fe) дискове с подложни шайби 0.5 - 1мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 2 март 2016 Сподели Публикувано 2 март 2016 Моят Галант е 98-ма с двубутални спирачни апарати и захват на 130мм. И така да се каже "големите" дискове на 276мм.Като гледам Галанта на колегата, най-вероятно отворите на супортите са на 130мм. Ако реши да взима апарати от по-нов Галант, ще трябва да смени и шенкелите с разстояние на отворите на 160мм Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmare Публикувано 2 март 2016 Автор Сподели Публикувано 2 март 2016 Колата ми е преди фейса, дисковете са 256мм.Мерси за отговорите - разбрах това, което ме интересуваше,а то е че няма как да премина на по-големи дискове без да сменя апарати и супорти, въпреки че, ако скобите на апаратите са ми с по-голям захват може да не се наложи да ги сменям. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 5 март 2016 Сподели Публикувано 5 март 2016 Има спирачни апарати за 256мм диск, чиято скоба е с отвори 160мм.Инфото го копирам от FAQ-a на galant-club.com: http://s21.postimg.org/m199vkb03/EA_Brakes.jpg Двубуталните апарати побират 276х26мм (от следфейслифт и еднобутален апарат) / 294х26мм (от Santa Fe) дискове с подложни шайби 0.5 - 1мм. Я повтори че aз ли не схвaнaх нещо след фейслифтa aпaрaти побирaт 294мм диск без препрaвяне нa зaхвaт или нещо друго въпреки че сa предвидени зa 276мм тaкa ли!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 5 март 2016 Сподели Публикувано 5 март 2016 Не, двубуталния апарат се ползва с 24мм дебели дискове по спецификация, но е способен да поеме 26мм дебели, което е в плюс.Като се споменат двубутални апарати не значи, че те са за 276мм диск, макар този вариант да е най-често споменавания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmare Публикувано 6 март 2016 Автор Сподели Публикувано 6 март 2016 Още един въпрос по темата, понеже четох на много места за "кривенето на дискове" , а нямам достатъчно километри на този модел конкретно, та при смяна на апарати и преминаване към 276мм тогава проблема изчезва или независи само от това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 7 март 2016 Сподели Публикувано 7 март 2016 По - големият диск предполага по - добро спиране. Кривенето, според мен, е от неизправна/износена сп. система(износени легла на болт-водачите, недобре почистена повърхност на главината, клеясали буталца). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmare Публикувано 3 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 3 Май 2016 Не искам да отварям нова тема и затова пиша в тази.Искам да си взема комплект предни дискове(276) и накладки - "Brembo" или "Ate" - ако имате впечатления ще се радвам да ги чуя, също и откъде мога да ги закупя.Проверих на две места, но нямаха налични. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fear Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Не искам да отварям нова тема и затова пиша в тази.Искам да си взема комплект предни дискове(276) и накладки - "Brembo" или "Ate" - ако имате впечатления ще се радвам да ги чуя, също и откъде мога да ги закупя.Проверих на две места, но нямаха налични. Здравей колега,аз съм с 276мм дискове (Галанта ми бе с такива) и карам от 2 години с накладки АТЕ с канали са за охлаждане и нямат никакви ядове.За брембо и тем подобни не съм фен понеже един приятел попада на менте брембо мах дискове и брембо накладки който свиреха.С АТЕ-то няма да имаш ядове.Ако неможеш да намериш вземи звънни 1 телефон или пиши на лично на Сашката от Ямбол няма начин да не те снабди с качествени неща.А за тези с който съм аз - нарязаните варират между 140-160 лв за предните,а задните ако решиш са към 50 лв. някаде.Ако ли не те устройва,търсиш по евтините варианти,който пак не са лоши. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 (редакция) Още един въпрос по темата, понеже четох на много места за "кривенето на дискове" , а нямам достатъчно километри на този модел конкретно, та при смяна на апарати и преминаване към 276мм тогава проблема изчезва или независи само от това? Колега, сложете си дискове с дупки. Дори и по-неизвестни марки спирачни дискове, ако бъдат надупчени, разпределят много по-добре усилията при нагряване и шансът да се изкривят намалява. Редактирано 4 Май 2016 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Колега, сложете си дискове с дупки. Дори и по-неизвестни марки спирачни дискове, ако бъдат надупчени, разпределят много по-добре усилията при нагряване и шансът да се изкривят намалява.Точно така е!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmare Публикувано 4 Май 2016 Автор Сподели Публикувано 4 Май 2016 http://www.tech-co.bg/bg/produkti_auto/spirachni-diskove-ate-power-disc - Някой ползвал ли е такива? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 http://www.tech-co.b...-ate-power-disc - Някой ползвал ли е такива? Тези ги има само на картинка там където гледаш .В наличност имат само ТРВ, Делфи и Брембо . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kalin Traichev Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Но , могат да се поръчат ? И каква е цената ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 20 Май 2016 Сподели Публикувано 20 Май 2016 Когато ги вядях за първи път тия дискове веднага ги "пожелах". За съжаление тогава ги нямаше за Галант в каталога на АТЕ. Ако сега ги има 276мм на 26мм дебелина кажете къде ги предлагат да си сбъдна мечтата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmare Публикувано 16 юни 2016 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2016 Купих си АТЕ дискове 276/26мм - 206лв струват за колегата,който се интересува.С тях естествено взех накладки и спирачна течност на същата марка.Реших да обновя напълно цялата система. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 27 юни 2016 Сподели Публикувано 27 юни 2016 Купих си АТЕ дискове 276/26мм - 206лв струват за колегата,който се интересува.С тях естествено взех накладки и спирачна течност на същата марка.Реших да обновя напълно цялата система.От къде ?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 3 юли 2016 Сподели Публикувано 3 юли 2016 Мноооого подробности Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nightmare Публикувано 19 юли 2016 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2016 От къде ??http://mitsubishito.com/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.