Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Брей, сетиха се, че се возим безплатно!


Препоръчано мнение

Обсъждат 145 лева за годишна винетка

 

В статията има и снимка на ЛилитУ, не е за изпускане. :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обсъждат 145 лева за годишна винетка

 

В статията има и снимка на ЛилитУ, не е за изпускане. :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:

......даже закъсняха....в Словения е два пъти по висока...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......даже закъсняха....в Словения е два пъти по висока...

С чужбината ли ще се цакаме? Заплатите в Словения, пътищата?

А в Германия въобще няма за леките автомобили.

Чак сега опитват нещо по въпроса, сигурно лилитУ им е била на гости...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споко.

Почват ни с 145 лв, ние ще изразим недоволство, въпроса ще стигне до ББ и той ще направи компромис. Ще нахока финансовият министър и винетката ще стане само 120 лв.

И всички ще са доволни.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Споко.

Почват ни с 145 лв, ние ще изразим недоволство, въпроса ще стигне до ББ и той ще направи компромис. Ще нахока финансовият министър и винетката ще стане само 120 лв.

И всички ще са доволни.....

Както обикновено, номера от селски вечеринки... почва много сериозно да ми писва.

И първият вариант, както и твоят ми идват в повече. :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както обикновено, номера от селски вечеринки... почва много сериозно да ми писва.

И първият вариант, както и твоят ми идват в повече. :icon_censored:

Е, да, но това е реалността...Ако не - протест!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

......даже закъсняха....в Словения е два пъти по висока...

 

Е да де, обаче в Словения като карам имам чувството, че всички пътища са като писта от Формула 1.

Равен и качествен асфалт, като стъкло! Всички треви до пътя са подравнени и подстригани.

То не са табели, то не са указателни знаци, то не са линии за маркировка...

Няма нито едно подрусване, магистралите са несравнимо в пъти по-добри. Какво да говорим за тунелите им?

Дори и в най-малките селца пътя е уникален!

Изобщо може ли да става сравнение между инфраструктурата на Словения и България?:drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само по себе си е смешно всякакво сравнение, с която и да е от изброените страни в статията. Това е абсолютна наглост, дори и човек през главата само да му мине да сравнява. Това е като "ама те билетите по цял свят са по-скъпи" ( за концерти и мачове ), е да бе, обаче там реално билета не им излиза, колкото минималната заплата - това е разликата. Живеем в БГ и ще се съобразява ценообразуването с действителността, а не как било в Белите страни. Като станем и ние СЛОВЕНИЯ, АВСТРИЯ, ГЕРМАНИЯ, ИТАЛИЯ и т.н. - 150Е да я направят, няма кой да им се мръщи. За има няма 1000 км магистрали общо в държавата и хиляди хора загинали на пътя - нямат право и на тея 60лв дето са сега!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има различни методи на ценообразуване. Разходно-ориентираният е само един от тях.

 

Аз по-скоро съм съгласен, че в случая трябва да се приложи друг метод - за намиране на различен баланс между търсенето и предлагането. Каквото и да си говорим, автомобилният поток по нашите (основни) пътища далеч надвишава това, което действително шофьорите могат да си позволят, а пътищата да поемат. Т.е. караме брички по разбити пътища, сипваме менте гориво, имаме ниска култура, ниски цени на застраховките, ниски цени на винетките и т.н. А искаме да сме като германците, словенците и т.н. Винетките са евтини и идеята да се увеличи драстично цената им е първоначално добра. Вероятно е правен анализ къде е равновесието между цената и приходите от винетки, така че приходите в бюджета да не намалеят в резултат от повишената цена.

 

С драстичното повишаване на цената по пътищата ще останат тези, на които действително им се налага да се придвижват, а не се разхождат само за спорта, а че после и да се оплакват от... големи задръствания, които те самите причиняват. Спадът в потока ще позволи и запазване и подобрения на пътищата. За нас потребителите високите цени ще означават, че ще трябва да оптимизираме придвижването си и така ще станем по-ефективни. В човешката природа е да оптимизира това, което е скъпо. Едно време всичко е било евтино и затова сме на това дередже - пълна разсипия. Още не можем да преодолеем евтината работна ръка, т.е. ниските заплати.

 

Не знам за вас, но аз искам да забогатея и да си подобря качеството на живот, а това преминава през екстремни цени на луксозните стоки и много високи цени на всичко, което не е жизненонеобходимо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе преди лошия чичко беше Дянков, сега Горанов или лелка ЛилитУ (внучка на министър при бай Тошо и член на ЦК ако някой не знае) ...

Сега следва второ действие - идва добрия чичко (досещате се кой) и оправя нещата ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има различни методи на ценообразуване. Разходно-ориентираният е само един от тях.

 

Вероятно е правен анализ къде е равновесието между цената и приходите от винетки .................

Не знам, дали ще повярваш, но никой за нищо не прави анализ тук, всичко е хаотично, или в най- добрият случай- полухаотично.

В повечето случаи няма необходимата координация между 2 отдела в едно министерство, а какво остава за координация между министерства.

Аз самият не вярвах, докато не получих уверения подкрепени с факти от доста високо място, на които нямаше как да не повярвам.

 

Нали не си мислиш, че някой сериозен специалист (анализатор) по публични финанси ще заяви, че ако вдигнем 2х един данък, то приходите от този данък ще се увеличат 2х :icon_doh: .

Е нЕма такъв смЕх. Лошото е, че е на нашия гол ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, да, но това е реалността...Ако не - протест!!!

Полицаите могат да протестират за евентуално орязан доход, а ние не можем? Кои са повече - те или ние? :icon_censored:

Преди няколко дни попаднах в едно задръстване заради протеста им и киснах поне час! - да не бъда разбран погрешно, не искам да насаждам мнението за протест, но ме хваща яд.

Практиката да се сравнява всичко с ЕС (с изключение на заплатите) е изкуствено наложена откакто влязохме в ЕС и трябва да престане.

Редактирано от vld1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте от мен! В момента въпросът,който ме вълнува е предложението на цената за винетките да бъде повишена и то с доста.На кое отгоре?Интересува ме вашето мнение .При една евентуална цена от 120-145 лева за годишна винетка /както се коментира / ние ще се примирим ли или ще предприемем нещо предполагам с всички останали клубове? Бих предложил на модераторите да измислим стикер на мястото на винетката като протест срещу цената,макар,че за някои ще е прекалено вкарване във филма,но ...ако сега се примирим и с това,както преди с цените на горивата ,то и нова идея ще им дойде на умниците-политици.С уважение !http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги.. какъв протест какви 5 лева? Кой точно ще излезе на протест, все още си спомняте орешарски нали?

Какъвто орешарски, такъв и пожарникарски .:D

Даже май ще започнем с носталгия да си спомняме орешарски .:lol: Той поне натрупа само 2 милиарда дълг и не повиши винетките с няколко пъти .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С драстичното повишаване на цената по пътищата ще останат тези, на които действително им се налага да се придвижват, а не се разхождат само за спорта, а че после и да се оплакват от... големи задръствания, които те самите причиняват.

Еее, по голяма простотия отдавна не бях срещал. Браво - умник :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес в новините съобщиха, че само 39% от пътищата в България са горе -долу добре! Ами незнам колко нагли може да бъдат, на фона на тези цифри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......щем нещем, трябва да почнем да си плащаме за УСЛУГАТА, а това ,какво е КАЧЕСТВОТО е друг въпрос....за последното можем да протестираме.....бил съм на доста места,виждал съм доста по лоши пътища и от нашите,така че сравнение със Словения,че дори и с Германия можете да правите колкото си щете, нали трябва все от някъде да се почне,иначе байганьовщината е знаем всички.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С чужбината ли ще се цакаме? Заплатите в Словения, пътищата?

А в Германия въобще няма за леките автомобили.

Чак сега опитват нещо по въпроса, сигурно лилитУ им е била на гости...

.....от чужбина до чужбина има голяма разлика, мога да ти покажа поне 15 места,където пътищата им са много по лоши от нашите и те са пак в чужбина.....но ние когато трябва да се сравняваме, се сравняваме с "отличниците" като Германия,Холандия, Норвегия, и т.н........а защо не се сравняваме с примерно Румъния,Албания ,Македония ,Сърбия ,че дори и Турция.....?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......щем нещем, трябва да почнем да си плащаме за УСЛУГАТА, а това ,какво е КАЧЕСТВОТО е друг въпрос....за последното можем да протестираме.....бил съм на доста места,виждал съм доста по лоши пътища и от нашите,така че сравнение със Словения,че дори и с Германия можете да правите колкото си щете, нали трябва все от някъде да се почне,иначе байганьовщината е знаем всички.......

Хич не си прав!

Ако аз дойда в твоя сервиз и си платя

за УСЛУГАТА, а това ,какво е КАЧЕСТВОТО е друг въпрос....
, това си е чиста проба мошеничество. А когато се касае за качество на ремонт на автомобил, както е в твоя случай, или качество на пътя, какъвто е случаят с държавата, въпросът опира до застрашаване на един, или няколко живота, за което си има член в Наказателния кодекс.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами ние до сега сме си плащали "услугата" и нещата са без промяна,не знам какво още да чакаме.Май на някои им харесва да не ни бръснат за нищо ,да не казвам,че яко се ебават с нас.Аз лично не правя сравнение с други пътища от други държави,обаче си знам доходите в края на месеца.Магистралите нали с евро пари ги правят?Къде отиват парите от винетки и данъци?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хич не си прав!

Ако аз дойда в твоя сервиз и си платя , това си е чиста проба мошеничество. А когато се касае за качество на ремонт на автомобил, както е в твоя случай, или качество на пътя, какъвто е случаят с държавата, въпросът опира до застрашаване на един, или няколко живота, за което си има член в Наказателния кодекс.

...и какво искаш да ми кажеш с това нещо??? Идваш при мен , оправям ти колата , ако не си доволен идваш при мен и протестираш.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....проблема е,че ние нищо не произвеждаме, а купуваме от чужбина, често на много по лоши цени .....от тук нататък по веригата и ще разберете къде е проблема, а той е в самите нас.....има и други ,странични фактори ,като това че нашия пазар е много малък, и търговията куца на всяко ниво....да не говорим ,че дори и да произвеждаме нещо , то не е ясно дали качеството ще е достатъчно, че да направиш търговия навън.....само износа на родно производство може донякъде да оправи нещата.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...и какво искаш да ми кажеш с това нещо??? Идваш при мен , оправям ти колата , ако не си доволен идваш при мен и протестираш.....

Не, теоретично: идвам при теб, или друг официален сервиз (не се концентрирай върху себе си). Оправяш ми колата, примерно спирачки, или нещо по окачването. Аз се тряскам някъде (не дай Боже, пу, пу, пу). Експертизата доказва, че причината е техническа неизправност, поради немарлив ремонт във възела, който вчера е ремонтиран в сервиз. В жабката ми намират платена фактура от предишния ден. Какво според теб трябва да се случи?!?

Или във варианта, който коментираме: ПТП с жертви (не дай Боже, пу, пу, пу). На сухо и слънчево време, няма превишена скорост, доказана причина- некачествена пътна настилка, положена чисто нова преди 1-2 години. Или яма 20-30 cm дълбока и с площ колкото малка латиноамериканска държава. В допълнение, никаква сигнализация (често срещано), която да те предупреди за неочакван проблем с пътя. Кой е виновен?!?

И кой да протестира? Този в болницата/гробищата (не дай Боже, пу, пу, пу), който си е платил чинно ремонт/вЕнетка, колкото и да струва?

Правя паралел, за да разбереш, че колкото и да струва една услуга, тя трябва да е качествена, особено, ако от нея зависят живота и здравето на хора.

Аз не съм убеден, че парите, събирани сега за вЕнетки отиват на 100 % по правилното направление. Още по-малко съм убеден, че ако цената им се повиши х2, ще се събере сума х2. Питай който искаш специалист по публични финанси и ще получиш потвърждение :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И още няколко изречения.

Ако има независим (то какво ли у нас се независимо) орган (да не се правят неправилни асоциации :), който да затваря опасни за живота и здравето пътища (нещо като ХЕИ по пътищата), с право да затваря опасни шосета по ясни и точни критерии? Насипва се бруствер (който е ходил в казарма ще разбере) и пътят е затворен, до привеждането му в съответствие с минималния стандарт.

Колко пътища ще останат? Част от магистралите и първокласните пътища. Останалите?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...