Премини към съдържание

Прав носач


Препоръчано мнение

Колеги, разтропондри се нещо отляво като минавам през по-къси неравности, и като че ли леко подскача и играе колелото там след смяна на предни амортисьори, и слагане не летните 16-ки с по-усилен борд гуми. Дигнаха я оня ден при "Жижо" във Варна, и казаха че е прав носач, играе с ръка нагоре надолу като го движиш при шарнира откъм колелото. Имат някаква марка Kavo за 100лв. и малко, с тях има ли опит някой? Иначе гледам Сашо продава Yamamoto, а тук има някакви уж японски, ама много евтин ми се струва... http://olx.bg/ad/prav-dolen-nosach-mitsubishi-galant-ID3lEJZ.html

 

И още, доколкото чета, прав носач няма почти никакви симптоми, но при мен си клопа на дупки доста чуваемо, и има някакво подскачане и поклащане отпред отляво, при все че е с нови амортисьори... кривите носачи уж са що-годе добре, но има лек луфт и в тях като гледам като натискаха с щангата да пробват.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тропането ти е от кривите носачи, дори и най-малкия луфт при тях се усеща много осезаемо. Правите носачи те съветвам да ги смениш с оригинални, ако в Ратола са на нормална цена. Ако сложиш някакви други, съветвам те да ги проверяваш на 5-10 000 км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям и aз с двете ръце че кривия носaч тропa!

Прaвия не лопa ,a и нa ръкa ще го помръднaт сaмо aко сa свaлили aмортисьорa инaче не можеш дa хвaнеш тaм луфт кaзвaм го от личен опит!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, мерси на всички, оказа се немарлив първият майстор, нищо им няма на правите носачи, чукането е било от вътрешен кормилен накрайник, сложихме едно TRW, реглаж, и изчезна. Остана едно глухо потропване чат-пат, което сигурно е вече от кривите носачи, че те са "тръгнали" от 10-ина хиляди км., и с леко напукани гуми при шарнирите ги видяха вчера, скоро ще са за смяна, като гледам са още с етикети Мицубиши, предният с-к ги е сменял с оригинални явно, може да си ги рециклирам тея като ги сменя. За протокола, тоя прав носач дето човека го продава за японски, и е 60лв., е TRC, които са с щабквартира в Тайван, т.е. китайски превъзходни, затуй са два пъти по-евтини - http://olx.bg/ad/prav-dolen-nosach-mitsubishi-galant-ID3lEJZ.html

 

А от кривите носачи може ли да има едно леко поклащане и подскачане ако са им на разбиване шарнирите? Или е задния мост, като гледам разпечатката от реглажа, са се поразчекнали нещата, всичко друго по окачването е ток :-D

 

https://drive.google.com/file/d/0ByPcMTQSzN6zc3czU09jeDI2Q0E/view?usp=sharing

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, мерси на всички, оказа се немарлив първият майстор, нищо им няма на правите носачи, чукането е било от вътрешен кормилен накрайник, сложихме едно TRW, реглаж, и изчезна. Остана едно глухо потропване чат-пат, което сигурно е вече от кривите носачи, че те са "тръгнали" от 10-ина хиляди км., и с леко напукани гуми при шарнирите ги видяха вчера, скоро ще са за смяна, като гледам са още с етикети Мицубиши, предният с-к ги е сменял с оригинални явно, може да си ги рециклирам тея като ги сменя. За протокола, тоя прав носач дето човека го продава за японски, и е 60лв., е TRC, които са с щабквартира в Тайван, т.е. китайски превъзходни, затуй са два пъти по-евтини - http://olx.bg/ad/prav-dolen-nosach-mitsubishi-galant-ID3lEJZ.html

 

А от кривите носачи може ли да има едно леко поклащане и подскачане ако са им на разбиване шарнирите? Или е задния мост, като гледам разпечатката от реглажа, са се поразчекнали нещата, всичко друго по окачването е ток :-D

 

https://drive.google.com/file/d/0ByPcMTQSzN6zc3czU09jeDI2Q0E/view?usp=sharing

 

Вкарай в шарнирите на кривите носачи със спринцовка диференциално /гъсто/ масло и виж какво ще стане.

Кривите носачи като ги разклатиш на ръка шават щото са хванати към купето с гумен тампон.

Може да откачиш шарнира на кривия носач /внимателно/ откъм шенкела и ще им провериш състоянието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям и aз с двете ръце че кривия носaч тропa!

Прaвия не лопa ,a и нa ръкa ще го помръднaт сaмо aко сa свaлили aмортисьорa инaче не можеш дa хвaнеш тaм луфт кaзвaм го от личен опит!

 

Аз пък от личен опит ти казвам, че без да са откачени амортисьорите се хваща луфта и си тропа правия носач. Наскоро сменях един такъв на галант, на който болта беше пред падане....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък подкрепям Емо, че моя носач сменяхме :D Откачи го и виж болта, а кривите, сигурно и те са заминали, моите поне са на път и за тях ще трябва да помисля.

 

Правия носач, сложихме точно такъв, KAVO 117 лв ми струваше, не мога да ти дам отзив защото скоро го сменихме. А колкото до лопането, провери си също и вътрешните накрайници на рейката, моя единия беше заминал та лопаше ли лопаше.

 

Успех! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък останах прекалено изумен от Ашика-та, която Слави ми изпрати - и цената добра, и за сега се оказа учудващо здрав, което не мога да кажа за OEM и доста други марки, а съм сменил доста. Остана ми да пробвам с TRW-тата, но за сега ме спира само цената им.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

Малко да повдигна темата и да питам за актуално от къде човек може да си купи прави носачи с добро съотношение цена/качество към момента?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марките са страшно много наистина и аз това се чудя в момента, на коя да се спра.

Чух лоши отзиви за Delphi и Ashika.

Мисля да слагам Febest или GMB.

Иначе оригиналните са 145лв. ако не се лъжа, малко под тази цена са Yamato и Sidem(белгийски) CTR -120лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Балкан Партс предлагат някаква безизвестна марка TRC на 78лв, която мисля да пропусна

Евро 07 - ITN 99лв и GMB на 130 нямат ги налични в София само на поръчка.

ТехКо имат Каво на 117, което е налично в почти всичките им магазини в София

Mario64 ми предложи Каво-то на по-добра цена и мисля да го взема през него. От всичко налично ми вдъхва най-много доверие.

 

 

 

Чудех се и за рециклиране в предвид доста позитнивните отзиви от някой колеги. От доста време я карам така и най-вероятно няма да подлежат на рециклиране тия носачи. Отделно няма кой да ме чака 3 дни колата да му заема подемник или канал.

 

През тия два-три месеца от както я карам така и докато се разбере какво тропа, колата мина през 4 човека и аз я гледах 1 път като си сменях гумите. Тва ми е голям парадокс за тоя автомобил.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък от личен опит ти казвам, че без да са откачени амортисьорите се хваща луфта и си тропа правия носач. Наскоро сменях един такъв на галант, на който болта беше пред падане....

Абсолютно вярно! Затова преди и след зима(например) е добре да се проверяват.

Луфтовете по всички шарнири се хващат без да се сваля нищо! Трябва само да се прецени от къде да се напрегне окачването.

По горните носачи започва да се чува тракане, но долния носач направо си пада без тракане:icon_thumbup: - има и изключения, разбира се.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно вярно! Затова преди и след зима(например) е добре да се проверяват.

Луфтовете по всички шарнири се хващат без да се сваля нищо! Трябва само да се прецени от къде да се напрегне окачването.

По горните носачи започва да се чува тракане, но долния носач направо си пада без тракане:icon_thumbup: - има и изключения, разбира се.

Моя прав десен си тропа без да е паднал още и това е от два-три месеца. Тропа точно както тропа биалетка, само дето не е биалетката. Ще си сменя и левия щото не ми се занимава след 2 месеца пак да търся мистериозни тропания.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя прав десен си тропа без да е паднал още и това е от два-три месеца. Тропа точно както тропа биалетка, само дето не е биалетката. Ще си сменя и левия щото не ми се занимава след 2 месеца пак да търся мистериозни тропания.

 

Има и изключения!

Горещо ти препоръчвам да провериш и по кормилните накрайници, да не се окаже, че звука не е от носача. А за другия носач - ако няма луфт, изобщо не се се налага смяната му, но това си е лично решение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и изключения!

Горещо ти препоръчвам да провериш и по кормилните накрайници, да не се окаже, че звука не е от носача. А за другия носач - ако няма луфт, изобщо не се се налага смяната му, но това си е лично решение.

И единия кормилен накрайник е заминал, но там пак ще ги сменя комплект, защото цената на реглажа и труда е повече от цената на кормилния накрайник.

 

За левия носач, мненията на хората дето го гледат малко се разминават. Моето лично, е че има минимален луфт и може да изчака, ама не ми се разправя два пъти да вкарвам колата в бокса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като е малко износен правия и да го мърдаш, и да го напъваш няма да мръдне, докато е е монтиран на шенкела. Учудващо видяхме от дясно правия да е износен, както казвате всички с луфт при напъване, но не тракаше изобщо,а от лявата страна колкото пъти съм ги сменял, все са тракали. Каквото и да слагаш всичко се разбира. Без значение OEM-моем, няма разлика, по нашите пътища нищо не изкарва повече от година-година и половина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мойте прави са уж ОЕМ т.е. вземани от Ратола, смених ги едновременно преди 4 години и около 50 000км, засега не са мръднали (да не викам дявола).

Според мен е от значение размера на гумата т.е. аз карам с 195/65/15, което в определени ситуации се усеща, но пък щади окачването (според мен!).

Рециклирането също е вариант, но трябва самия носач да се хване на време т.е. ябълката да е ок.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...