Galantoid Публикувано 13 юли 2015 Сподели Публикувано 13 юли 2015 Колеги, разтропондри се нещо отляво като минавам през по-къси неравности, и като че ли леко подскача и играе колелото там след смяна на предни амортисьори, и слагане не летните 16-ки с по-усилен борд гуми. Дигнаха я оня ден при "Жижо" във Варна, и казаха че е прав носач, играе с ръка нагоре надолу като го движиш при шарнира откъм колелото. Имат някаква марка Kavo за 100лв. и малко, с тях има ли опит някой? Иначе гледам Сашо продава Yamamoto, а тук има някакви уж японски, ама много евтин ми се струва... http://olx.bg/ad/prav-dolen-nosach-mitsubishi-galant-ID3lEJZ.html И още, доколкото чета, прав носач няма почти никакви симптоми, но при мен си клопа на дупки доста чуваемо, и има някакво подскачане и поклащане отпред отляво, при все че е с нови амортисьори... кривите носачи уж са що-годе добре, но има лек луфт и в тях като гледам като натискаха с щангата да пробват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 14 юли 2015 Сподели Публикувано 14 юли 2015 Тропането ти е от кривите носачи, дори и най-малкия луфт при тях се усеща много осезаемо. Правите носачи те съветвам да ги смениш с оригинални, ако в Ратола са на нормална цена. Ако сложиш някакви други, съветвам те да ги проверяваш на 5-10 000 км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 15 юли 2015 Сподели Публикувано 15 юли 2015 Тропането ти е от кривите носачи, дори и най-малкия луфт при тях се усеща много осезаемо. Подкрепям! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 15 юли 2015 Сподели Публикувано 15 юли 2015 Подкрепям и aз с двете ръце че кривия носaч тропa!Прaвия не лопa ,a и нa ръкa ще го помръднaт сaмо aко сa свaлили aмортисьорa инaче не можеш дa хвaнеш тaм луфт кaзвaм го от личен опит! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galantoid Публикувано 15 юли 2015 Автор Сподели Публикувано 15 юли 2015 Да, мерси на всички, оказа се немарлив първият майстор, нищо им няма на правите носачи, чукането е било от вътрешен кормилен накрайник, сложихме едно TRW, реглаж, и изчезна. Остана едно глухо потропване чат-пат, което сигурно е вече от кривите носачи, че те са "тръгнали" от 10-ина хиляди км., и с леко напукани гуми при шарнирите ги видяха вчера, скоро ще са за смяна, като гледам са още с етикети Мицубиши, предният с-к ги е сменял с оригинални явно, може да си ги рециклирам тея като ги сменя. За протокола, тоя прав носач дето човека го продава за японски, и е 60лв., е TRC, които са с щабквартира в Тайван, т.е. китайски превъзходни, затуй са два пъти по-евтини - http://olx.bg/ad/prav-dolen-nosach-mitsubishi-galant-ID3lEJZ.html А от кривите носачи може ли да има едно леко поклащане и подскачане ако са им на разбиване шарнирите? Или е задния мост, като гледам разпечатката от реглажа, са се поразчекнали нещата, всичко друго по окачването е ток :-D https://drive.google.com/file/d/0ByPcMTQSzN6zc3czU09jeDI2Q0E/view?usp=sharing Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 15 юли 2015 Сподели Публикувано 15 юли 2015 Да, мерси на всички, оказа се немарлив първият майстор, нищо им няма на правите носачи, чукането е било от вътрешен кормилен накрайник, сложихме едно TRW, реглаж, и изчезна. Остана едно глухо потропване чат-пат, което сигурно е вече от кривите носачи, че те са "тръгнали" от 10-ина хиляди км., и с леко напукани гуми при шарнирите ги видяха вчера, скоро ще са за смяна, като гледам са още с етикети Мицубиши, предният с-к ги е сменял с оригинални явно, може да си ги рециклирам тея като ги сменя. За протокола, тоя прав носач дето човека го продава за японски, и е 60лв., е TRC, които са с щабквартира в Тайван, т.е. китайски превъзходни, затуй са два пъти по-евтини - http://olx.bg/ad/prav-dolen-nosach-mitsubishi-galant-ID3lEJZ.html А от кривите носачи може ли да има едно леко поклащане и подскачане ако са им на разбиване шарнирите? Или е задния мост, като гледам разпечатката от реглажа, са се поразчекнали нещата, всичко друго по окачването е ток :-D https://drive.google.com/file/d/0ByPcMTQSzN6zc3czU09jeDI2Q0E/view?usp=sharing Вкарай в шарнирите на кривите носачи със спринцовка диференциално /гъсто/ масло и виж какво ще стане.Кривите носачи като ги разклатиш на ръка шават щото са хванати към купето с гумен тампон.Може да откачиш шарнира на кривия носач /внимателно/ откъм шенкела и ще им провериш състоянието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 юли 2015 Сподели Публикувано 15 юли 2015 Подкрепям и aз с двете ръце че кривия носaч тропa!Прaвия не лопa ,a и нa ръкa ще го помръднaт сaмо aко сa свaлили aмортисьорa инaче не можеш дa хвaнеш тaм луфт кaзвaм го от личен опит! Аз пък от личен опит ти казвам, че без да са откачени амортисьорите се хваща луфта и си тропа правия носач. Наскоро сменях един такъв на галант, на който болта беше пред падане.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSEternal Публикувано 21 юли 2015 Сподели Публикувано 21 юли 2015 Аз пък подкрепям Емо, че моя носач сменяхме :D Откачи го и виж болта, а кривите, сигурно и те са заминали, моите поне са на път и за тях ще трябва да помисля. Правия носач, сложихме точно такъв, KAVO 117 лв ми струваше, не мога да ти дам отзив защото скоро го сменихме. А колкото до лопането, провери си също и вътрешните накрайници на рейката, моя единия беше заминал та лопаше ли лопаше. Успех! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 21 юли 2015 Сподели Публикувано 21 юли 2015 Аз пък останах прекалено изумен от Ашика-та, която Слави ми изпрати - и цената добра, и за сега се оказа учудващо здрав, което не мога да кажа за OEM и доста други марки, а съм сменил доста. Остана ми да пробвам с TRW-тата, но за сега ме спира само цената им. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 14 Май 2016 Сподели Публикувано 14 Май 2016 Малко да повдигна темата и да питам за актуално от къде човек може да си купи прави носачи с добро съотношение цена/качество към момента? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 14 Май 2016 Сподели Публикувано 14 Май 2016 Марките са страшно много наистина и аз това се чудя в момента, на коя да се спра.Чух лоши отзиви за Delphi и Ashika.Мисля да слагам Febest или GMB.Иначе оригиналните са 145лв. ако не се лъжа, малко под тази цена са Yamato и Sidem(белгийски) CTR -120лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 15 Май 2016 Сподели Публикувано 15 Май 2016 (редакция) В Балкан Партс предлагат някаква безизвестна марка TRC на 78лв, която мисля да пропуснаЕвро 07 - ITN 99лв и GMB на 130 нямат ги налични в София само на поръчка.ТехКо имат Каво на 117, което е налично в почти всичките им магазини в СофияMario64 ми предложи Каво-то на по-добра цена и мисля да го взема през него. От всичко налично ми вдъхва най-много доверие. Чудех се и за рециклиране в предвид доста позитнивните отзиви от някой колеги. От доста време я карам така и най-вероятно няма да подлежат на рециклиране тия носачи. Отделно няма кой да ме чака 3 дни колата да му заема подемник или канал. През тия два-три месеца от както я карам така и докато се разбере какво тропа, колата мина през 4 човека и аз я гледах 1 път като си сменях гумите. Тва ми е голям парадокс за тоя автомобил. Редактирано 15 Май 2016 от meltin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 15 Май 2016 Сподели Публикувано 15 Май 2016 Аз пък от личен опит ти казвам, че без да са откачени амортисьорите се хваща луфта и си тропа правия носач. Наскоро сменях един такъв на галант, на който болта беше пред падане....Абсолютно вярно! Затова преди и след зима(например) е добре да се проверяват.Луфтовете по всички шарнири се хващат без да се сваля нищо! Трябва само да се прецени от къде да се напрегне окачването.По горните носачи започва да се чува тракане, но долния носач направо си пада без тракане:icon_thumbup: - има и изключения, разбира се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 15 Май 2016 Сподели Публикувано 15 Май 2016 Абсолютно вярно! Затова преди и след зима(например) е добре да се проверяват.Луфтовете по всички шарнири се хващат без да се сваля нищо! Трябва само да се прецени от къде да се напрегне окачването.По горните носачи започва да се чува тракане, но долния носач направо си пада без тракане:icon_thumbup: - има и изключения, разбира се.Моя прав десен си тропа без да е паднал още и това е от два-три месеца. Тропа точно както тропа биалетка, само дето не е биалетката. Ще си сменя и левия щото не ми се занимава след 2 месеца пак да търся мистериозни тропания. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bogdan Hlebarov Публикувано 15 Май 2016 Сподели Публикувано 15 Май 2016 Моя прав десен си тропа без да е паднал още и това е от два-три месеца. Тропа точно както тропа биалетка, само дето не е биалетката. Ще си сменя и левия щото не ми се занимава след 2 месеца пак да търся мистериозни тропания. Има и изключения!Горещо ти препоръчвам да провериш и по кормилните накрайници, да не се окаже, че звука не е от носача. А за другия носач - ако няма луфт, изобщо не се се налага смяната му, но това си е лично решение. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 15 Май 2016 Сподели Публикувано 15 Май 2016 Има и изключения!Горещо ти препоръчвам да провериш и по кормилните накрайници, да не се окаже, че звука не е от носача. А за другия носач - ако няма луфт, изобщо не се се налага смяната му, но това си е лично решение.И единия кормилен накрайник е заминал, но там пак ще ги сменя комплект, защото цената на реглажа и труда е повече от цената на кормилния накрайник. За левия носач, мненията на хората дето го гледат малко се разминават. Моето лично, е че има минимален луфт и може да изчака, ама не ми се разправя два пъти да вкарвам колата в бокса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 Май 2016 Сподели Публикувано 15 Май 2016 Като е малко износен правия и да го мърдаш, и да го напъваш няма да мръдне, докато е е монтиран на шенкела. Учудващо видяхме от дясно правия да е износен, както казвате всички с луфт при напъване, но не тракаше изобщо,а от лявата страна колкото пъти съм ги сменял, все са тракали. Каквото и да слагаш всичко се разбира. Без значение OEM-моем, няма разлика, по нашите пътища нищо не изкарва повече от година-година и половина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 15 Май 2016 Сподели Публикувано 15 Май 2016 Мойте прави са уж ОЕМ т.е. вземани от Ратола, смених ги едновременно преди 4 години и около 50 000км, засега не са мръднали (да не викам дявола).Според мен е от значение размера на гумата т.е. аз карам с 195/65/15, което в определени ситуации се усеща, но пък щади окачването (според мен!).Рециклирането също е вариант, но трябва самия носач да се хване на време т.е. ябълката да е ок. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.