misho_sod Публикувано 2 ноември 2014 Сподели Публикувано 2 ноември 2014 Здравейте колеги!!!Имам проблем със скоростите на моя Галант.При движение когато реша да сменя предавките от трета на втора не иска да влиза втора скорост ако скоростта на колата не падне до 20 км.Скоростите не хъркат и най интересното е че на място си влизат с два пръста.Ако може някои да даде съвет ще съм благодарен!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 2 ноември 2014 Сподели Публикувано 2 ноември 2014 Здравейте колеги!!!Имам проблем със скоростите на моя Галант.При движение когато реша да сменя предавките от трета на втора не иска да влиза втора скорост ако скоростта на колата не падне до 20 км.Скоростите не хъркат и най интересното е че на място си влизат с два пръста.Ако може някои да даде съвет ще съм благодарен!! Здравей колега. Проблема ти е в синхронизатора. Това е често срещан проблем за Галантните . Аз също съм правил тази операция. Имаш 2 варианта- караш така, като подаваш междинна газ при свалянето на втора(като бегачка :D ) или ремонт. Тук има колеги, които могат да ти помогнат с набавянето на синхронизатори. А за цена е 200-250лв за 2-ра скорост. Поздрави.... :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 ноември 2014 Сподели Публикувано 2 ноември 2014 Първо смяна на двете помпи на съединителя,ако няма разлика,тогава вече ремонт на кутията. Синхронизатора на 2-ра е 150 лева,лагера е към 40 лева,маслото е 50 лева приблизително,а ремонта вече е цифрата. Да не забравяме,че като се отвори може да се смени и съединителя,ако вече е износен,там са също едни 300 лева приблизително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 ноември 2014 Сподели Публикувано 2 ноември 2014 Ако ІІ предавка се включи при 40 от трета, което е към 1800 оборота, при бавно сменяне оборотите отиват на празен ход, а при по-бързо да са около 1200. Релевантните обаче са около 2600 на ІІ с 40. Тази разлика в оборотите ще се усети от пътниците като сецане и трябва да приплъзнеш съединителя. Много хора сменят така от 40, държат съединителя натиснат докато натискат и спирачката и завиват в пряката. При галанта ми не знам дали ще се включи така, защото никога не съм пробвал. Винаги подритвам газта да вдигна оборотите. Резултатът е - не може да се усети нагоре ли сменя или надолу, никакви сецания, лашкания, хъркане и пр. Съветът ми е пипай нищо, а ритай леко газта точно преди включването.При мен се получава така: изключвам от скорост от 40, оборотите падат веднага на 650, местя лоста към втора и упражнявам постоянен лек силен натиск в посока включване. ІІ предавка не се включва. През това време скоростта намалява и към 20 км/ч предавката влиза без да съм променял усилието върху лоста. Това винаги е било така и не го определям като проблем, така че ти за мен нямаш проблем, но ако си свикнал предавките да си влизат когато и както искаш, тогава слушай съветите по-горе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 ноември 2014 Сподели Публикувано 2 ноември 2014 Здравейте колеги!!!Имам проблем със скоростите на моя Галант.При движение когато реша да сменя предавките от трета на втора не иска да влиза втора скорост ако скоростта на колата не падне до 20 км.Скоростите не хъркат и най интересното е че на място си влизат с два пръста.Ако може някои да даде съвет ще съм благодарен!!........предполагам че става дума за дизел? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
misho_sod Публикувано 3 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2014 Благодаря на всички за помоща.Аз мога да карама колата и така ,но проблема е в това че имам бебе и искам да я оставя на жената за да и е под ръка,а тя със сигорност няма да се оправи.Най вероятно ще трябва да отварям кутията.Колата е дизел. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 ноември 2014 Сподели Публикувано 3 ноември 2014 В такъв случай човекът над теб може да ти я ремонтира. Има сервиз и е от София. Добре е да имаш готовност и за комплект съединител, така и така ще се сваля кутията и ако е за смяна, да стане наведнъж. После ще е по-скъпо с едни 100-150 лева. Но тези цени ги казват монтьорите. Аз само те ориентирам.Днес пробвах от 40 моята втора като изчаках да паднат оборотите - включва се (бензинова е). Между другото, това е характерен проблем след време за дизеловите галанти (синхронизатора на ІІ предавка). И естествено синхрото на ІІ предавка е най-скъпо от всички ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
misho_sod Публикувано 3 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2014 Това със синхрото на втора никак не е добре.Аз не разбирам много от скорости и двигатели но ми се струва че ако синхрото на втора е заминало би трябвало като се мъча от трета на втора да хъркат скоростите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 ноември 2014 Сподели Публикувано 3 ноември 2014 Не, няма да иска да се включи. Опитай я с междинна газ (двойното натискане на съединител) и ще видиш че ще влезе като в масло. Не е проблема в механизмите. Примерно първа няма синхронизатор и като пробваш от 20 км/ч и празен ход да я включиш не става, нали. Но ако дадеш правилната газ (да изравниш горе-долу оборотите) и я включиш бързо, ще стане. Може да хърка само задна ако я пробваш дори при леко въртене на гумите в някаква посока. това е заради обърнатото й движение. Трябва да си в покой и тогава се включва без съпротивление на зъби. Не си първия случай с износен синхронизатор на тази модификация. Колата може да върви и така. Само иска известно свикване. Покажи на жената как:1. изключваш от скорост и пускаш съединителя2. подаваш газ и натискаш съединителя 3. минаваш на втора, пускаш съединителя и продължаваш плавно движението сиОтработено това отнема по-малко от 1 секунда. Стъпките може да й ги обясниш и като две обединявайки 2 и 3. Ако не, поне 300 лева трябва да си имаш, но това монтьорът ще ти го каже. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
misho_sod Публикувано 3 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 3 ноември 2014 Благодаря за съвета!!!Ще се опитам да и го обясня ,въпреки че на блондинка това упражнение е много трудно да не кажа и невъзмойно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 ноември 2014 Сподели Публикувано 3 ноември 2014 Как ще са 300 като само синхронизатора е 150 лева,ами едни 250 лева поне за майстора ? Ами съединителя ако е за смяна ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danail_3 Публикувано 3 ноември 2014 Сподели Публикувано 3 ноември 2014 Първа има синхронизатор. Синхронизатора на 2 ра струваше 250 лв. миналата година. Моя синхронизатор изкара 1 година след като го смених и магариите започнаха отново. Е сега (ако се наложи да свалям пак скоростната кутия (заради друга повреда) мисля да пробам да сложа синхронизатор за 1 на мястото на този за 2 ра и според мен ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valdis Публикувано 5 ноември 2014 Сподели Публикувано 5 ноември 2014 ......да сложа синхронизатор за 1 на мястото на този за 2 ра и според мен ще стане.Не става колега, аз преди време ги сменях и на 1-ва и 2-ра скорост. Различни са. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 17 ноември 2014 Сподели Публикувано 17 ноември 2014 Здравейте колеги. Малко извън темата за 2ра скорост. Имам гадно хъркане :( смених съединителя и пак си остана този гаден звук. Някой може ли да даде съвет от какво може да е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2014 Сподели Публикувано 18 ноември 2014 На кои предавки го прави? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 18 ноември 2014 Сподели Публикувано 18 ноември 2014 (редакция) Здравейте колеги. Малко извън темата за 2ра скорост. Имам гадно хъркане :( смених съединителя и пак си остана този гаден звук. Някой може ли да даде съвет от какво може да е? Аз преди да се вкарам във филм със смяна на синхронизатор, бих ревизирал горна и долна помпа на съединителя. Така, ако се окаже, че е от тях, няма да се набуташ 300+ левчета. Ако не, и без това е хубаво да се направи. Успех. Редактирано 18 ноември 2014 от eXistenZ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 ноември 2014 Сподели Публикувано 18 ноември 2014 Според мен ако причината е в непълно отделяне (при нов съединител - помпите са заподозрени) проблем ще има най-вече с първа и задна скорост. Тогава е необходимо най-добро отделяне, тъй като автомобилът е в покой. Не знам по каква логика някой има проблем само с втора скорост да кажем (прихърква) и решава, че с нов съединител това ще изчезне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 19 ноември 2014 Сподели Публикувано 19 ноември 2014 Здравейте колеги преди няколко месеца си взех галант 97е,нямаше проблеми, но от скоро съединителя много омекна и не включва,обезвъздушавам и на следващия ден пак е мек и не включва,моля ако някой има идея какво е да сподели,благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Butaloto. Публикувано 19 ноември 2014 Сподели Публикувано 19 ноември 2014 Досега говорихме за помпите на съединителя... пробвай първо със смяна на горната.. ако проблема остане следва подмяна и на долната ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 ноември 2014 Admin Сподели Публикувано 19 ноември 2014 Здравейте колеги преди няколко месеца си взех галант 97е,нямаше проблеми, но от скоро съединителя много омекна и не включва,обезвъздушавам и на следващия ден пак е мек и не включва,моля ако някой има идея какво е да сподели,благодаря предварително Помпи на съединителя.Ето я темата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 19 ноември 2014 Сподели Публикувано 19 ноември 2014 Благодаря за инфото Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 19 ноември 2014 Сподели Публикувано 19 ноември 2014 Благодаря за инфото,а варианта с ремонтен комплект добър ли е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 19 ноември 2014 Сподели Публикувано 19 ноември 2014 Долната е 30-40 лева,за нея е ясно,че се сменя с нова,виж горната е по-скъпата,но не се знае колко е износено тялото на същата и като се сложи ремонтният комплект няма да е същата работа,затова ако има средства и мерак,е хубаво да се смени с нова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 19 ноември 2014 Admin Сподели Публикувано 19 ноември 2014 С ремонтен комплект.Ето как изглеждат за горна и долна помпа: http://media.snimka.bg/s1/4017/034278871-big.jpg?r=0 На снимка 2 се вижда в дясно ремонтния комплект за долма помпа, която е синьото буталце с маншона. В ляво отдолу е ремонтният комплект за горна помпа, която е с голямото бутало с пружината, пластмасовия пръстен и скобата. http://media.snimka.bg/s1/4017/034278872.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vik Публикувано 19 ноември 2014 Сподели Публикувано 19 ноември 2014 Благодаря много! Супер! Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.