Премини към съдържание

danail_3

Потребител
  • От него общо

    71
  • Регистрация

  • Беше тук

За danail_3

  • Рожден ден 10/18/1980

Местоживеене

  • Град
    с. Бързия

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

danail_3's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. danail_3

    Галант на части

    Предния капак и бронята на зеления Галант стоят ли? Цена евентуално
  2. Я как съм си оставил темата недо...изписана. Проблема се казваше - "калпав майстор" - тоест аз :icon_blush: Понеже се бях наплашил от менте болтове и понеже съм Българче свободно, при първото сваляне на главата не смених болтовете ѝ, само ги "намалих", но колко да ги намалиш - кой ти казва, аз прецених че 4 мм е достатъчно . Да ма не било, явно са опрели в блока и не са могли да притиснат достатъчно главата (издухах дупките с компресора сигурен съм)! Та втория път след като ми казаха, че главата е здрава (което не повярвах, но "повторна" експертиза ми бе достатъчно сложно) и след 1 седмица чесъне където не ме сърби и допитване до разни майстори и след като ми бе и достатъчно сложно (в смисъл търсене на "нов" втора употреба блок, проверяване на "новия" блок, ходене до КАТ за пререгистрация, и там разни бумащини) да свалям блока, реших да "бракосъчетая" за 3 ти път блок и глава, с презумцията, ако пак има проблем да търся V6 донор кола, че и без това този ДВГ ми е умалял. Пак не купих нови болтове , защото нали - пак горното , но намалих сериозно старите (още около 6 мм или общо 10). Та вече 9 месеца немА ядове, върви си колата!
  3. За 5 та предавка не обърнах внимание, но главното предаване със сигурност е с различно предавателно число. Хайде и 1 бр. въпрос, към знаещите: Понеже сменях прословутия синхронизатор на 2 ра ск. на дизелов Галант (с такъв от Ратола за скромната сума от 25о лв) както и всичкото съчмен лагер що имаше в кутията и понеже като го смених всичко беше идеално (без шумове и без пинизи за 2 ра скорост), ама за кратко (не ми се връща назад, но около 1-2 г. или 20 000 - 30 000 км) и започнахме да пеем същата песен с 2 ра скорост (иска междинна газ) и понеже си хресвам колата и последното понеже и жената я кара и ще направи някоя беля с тая 2 ра скорост ПИТАМ: 1. За да не откривам топлата вода - Какава ръчна скоростна кутия НЕГАЛАНТОВА ще пасне с най - малко преработки на Двигателя на Галанта? На първо четене - 1а. От дизел със същия или близък въртящ момент, 1б. Със механизъм с жила (за да ползувам моя си и за да не преправям около скоростния лост поне) 1. ПП - Виж още нещо се сетих, трябва да е от страната на шофьора - за да няма 1 напред и 5 назад 2. Колко е сложно да се присади автоматична скоростна кутия с управлението ѝ?
  4. Колега, мисля че потенциометъра на педала на газта ми прави номера, наличен ли Ви е и цена?
  5. Важно уточнение . Благодаря!
  6. Благодаря Ви! Знаете ли дали главата от по-стария 2,00 ТД на Галант (който е наобратно) пасва на моя двигател?
  7. Гарнитурата беше на Виктор рейнц, незнам как я е надувал оставих им я с клапаните и разпределителния вал и го чаках една седмица да ми даде резултат. Сега още две докато му стане кеф да я шлайфа и пасне клапани (обаждам му се всеки ден и все казва „Утре“ или сега не съм в работилницата после ще ти звънна). Иде ми да ида да го ошамара, ама е по–голем от мене и не се знае кой кого
  8. Дали буксите към бушонното табло са еднакви на бензинова и дизелова двигателна инсталация?
  9. Преди година и половина (20 000 км) му сменях гарнитурата на главата сегменти и лагери на колянов вал. Надува и при тихи обороти (когато турбината не прави налягане). По време на път с около 160 км. направи номера стрелката на температурата рязко се покачи (от нормална) до червеното, като отпуснах педала на газта температурата се нормализира. В къщи (след 20 км) отворих капака и видях че прави балончета в разширителното казанче. До момента главата е свалена и проверена (здрава е)гарнитурата е видимо здрава остава блока (крив или спукан)
  10. Цена на блока? Ако е шлайфан ще ми трябват и буталата!
  11. danail_3

    Проблем със скоростите

    Първа има синхронизатор. Синхронизатора на 2 ра струваше 250 лв. миналата година. Моя синхронизатор изкара 1 година след като го смених и магариите започнаха отново. Е сега (ако се наложи да свалям пак скоростната кутия (заради друга повреда) мисля да пробам да сложа синхронизатор за 1 на мястото на този за 2 ра и според мен ще стане.
  12. Здравейте, проблема е, че колата започна да надува охладителната система (започна да бълбука в разширителното казанче). Свалих главата, огледах внимателно гарнитурата - няма следи от пробив. Занесох главата да я проверят (нагряват е до 70 градуса, надуват на 5 атм. и я снимат някак) и майстора току що (след 1 седмица чакане) ми каза че е здрава. Та преди да започна да свалям и останалата част от двигателя, кажете ми, има ли някое специфично място (примерно забелязах че турбината е и с водно охлаждане) от където може да вкарва налягане в охладителната система? И още една задачка за напредналите: Понеже тоз двигател ми слабее, колко трудно и скъпо ще ми е да: насадя бензинов от Галант - 2,5 или 2,4 насадя дизелов от Каризма, заедно със скоростоте му - 115 те коня. ПС Знам че е най лесно да си купя друга кола с желания мотор, но все пак някакви варианти?
  13. danail_3

    Парсноя или не ?

    До сега съм сменял сегменти на две коли. Едната щото беше минала километри за страх и нямаше компресия, другата (Галанта) щото беше издухала гарнитура на главата, беше прегрявана и сегментите на 4 ти цилиндър се бяха отвърнали. Та и двете коли след "ремонта" първите 10000 км. спираха каткто описваш ти веднага след като върнеш ключа (все едно заковават) и харчеха с около литър литър и половина над нормата.
×
×
  • Създаване...