Я как съм си оставил темата недо...изписана. Проблема се казваше - "калпав майстор" - тоест аз :icon_blush: Понеже се бях наплашил от менте болтове и понеже съм Българче свободно, при първото сваляне на главата не смених болтовете ѝ, само ги "намалих", но колко да ги намалиш - кой ти казва, аз прецених че 4 мм е достатъчно . Да ма не било, явно са опрели в блока и не са могли да притиснат достатъчно главата (издухах дупките с компресора сигурен съм)! Та втория път след като ми казаха, че главата е здрава (което не повярвах, но "повторна" експертиза ми бе достатъчно сложно) и след 1 седмица чесъне където не ме сърби и допитване до разни майстори и след като ми бе и достатъчно сложно (в смисъл търсене на "нов" втора употреба блок, проверяване на "новия" блок, ходене до КАТ за пререгистрация, и там разни бумащини) да свалям блока, реших да "бракосъчетая" за 3 ти път блок и глава, с презумцията, ако пак има проблем да търся V6 донор кола, че и без това този ДВГ ми е умалял. Пак не купих нови болтове , защото нали - пак горното , но намалих сериозно старите (още около 6 мм или общо 10). Та вече 9 месеца немА ядове, върви си колата!