Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем със скоростите


misho_sod

Препоръчано мнение

  • преди 2 години ...

Здравейте колеги. Вчера водих моя Галант (2000 г. TD 2,0-90 к.с) на доктор. Има шумове в скоростната кутия, разликата в звука на двигателя с натиснат съединител и на свободна е осезаем.Оказа се че трябва да се ремонтира трансмисията. Още не е свалена и съответно не е ясно, кое е за смяна. Интересува ме каква е цената на втора ръка кутия и съответно кои модели стават и за моя Галант. Специално от този тип двигател ли трябва да бъде?

Редактирано от 3sp0r
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам, ама май имаше една дизелова в Мегапартс, на някаква много ниска цена (около 50 лв.) -- потърси в сайта им.

Иначе за кои стават не мога да кажа така, защото имаше три страници списък какви кутии на какво са монтирани.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не знам, ама май имаше една дизелова в Мегапартс, на някаква много ниска цена (около 50 лв.) -- потърси в сайта им.

Иначе за кои стават не мога да кажа така, защото имаше три страници списък какви кутии на какво са монтирани.

Благодаря за отговора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май наистина не си чел нищо от форума. Проблема е в лагера на първичния вал, сменя се и няма да го има този шум вече. Като я отвориш за ремонт задължително смени и синхронизатора на 2-ра предавка, при дизелите се износва още по-бързо и от бензиновите модели и ще стане почти невъзможно да превключваш на 2-ра, ако я оставиш така. Не се занимавай с друга кутия, сигурно и тя ще е за същия ремонт,това са задължителните проблеми за кутиите на Мицубиши.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То наистина, ако си купиш друга втора употреба, пак ще трябва да я ремонтираш, преди да я монтираш - единственото предимство е ако вземеш същата да си я правиш на спокойствие - докато ти дойдат частите и т.н., а през това време да си караш колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май наистина не си чел нищо от форума. Проблема е в лагера на първичния вал, сменя се и няма да го има този шум вече. Като я отвориш за ремонт задължително смени и синхронизатора на 2-ра предавка, при дизелите се износва още по-бързо и от бензиновите модели и ще стане почти невъзможно да превключваш на 2-ра, ако я оставиш така. Не се занимавай с друга кутия, сигурно и тя ще е за същия ремонт,това са задължителните проблеми за кутиите на Мицубиши.

 

Ако са само лагерите ще е добре :) До сега не съм имал проблеми с превключването на скоростите, но ще взема предвид съвета за синхронизатора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги. Ударих на камък с намирането на скоростна кутия за моя Галант. Има ли някой който да продава за съответният модел? Ще съм благодарен ако някой разполага с трансмисия да ми пише на лично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги,извинявам се ако има вече теми. Горд собственик съм на Mitsubishi Gallant 2.5 V6 24v,имам проблем със съединителя.Когато съм в движение на 5-та със 75-80-85 към мисля че буксува съединителя.педала е мек и отделя на 1/2 1/4. Пробвах теста с ръчната на 1-на и па 5та и колата изгасна с около 2500 оборота.смених маслото и няма въздух.Та въпроса е дали може да е помпа и изпълнителен долен механизъм или е съединител? Благодарности

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...