Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Проблем със скоростите


misho_sod

Препоръчано мнение

Здравейте колеги!!!Имам проблем със скоростите на моя Галант.При движение когато реша да сменя предавките от трета на втора не иска да влиза втора скорост ако скоростта на колата не падне до 20 км.Скоростите не хъркат и най интересното е че на място си влизат с два пръста.Ако може някои да даде съвет ще съм благодарен!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!!!Имам проблем със скоростите на моя Галант.При движение когато реша да сменя предавките от трета на втора не иска да влиза втора скорост ако скоростта на колата не падне до 20 км.Скоростите не хъркат и най интересното е че на място си влизат с два пръста.Ако може някои да даде съвет ще съм благодарен!!

 

Здравей колега. Проблема ти е в синхронизатора. Това е често срещан проблем за Галантните :) . Аз също съм правил тази операция. Имаш 2 варианта- караш така, като подаваш междинна газ при свалянето на втора(като бегачка :D ) или ремонт. Тук има колеги, които могат да ти помогнат с набавянето на синхронизатори. А за цена е 200-250лв за 2-ра скорост. Поздрави.... :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо смяна на двете помпи на съединителя,ако няма разлика,тогава вече ремонт на кутията. Синхронизатора на 2-ра е 150 лева,лагера е към 40 лева,маслото е 50 лева приблизително,а ремонта вече е цифрата. Да не забравяме,че като се отвори може да се смени и съединителя,ако вече е износен,там са също едни 300 лева приблизително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ІІ предавка се включи при 40 от трета, което е към 1800 оборота, при бавно сменяне оборотите отиват на празен ход, а при по-бързо да са около 1200. Релевантните обаче са около 2600 на ІІ с 40. Тази разлика в оборотите ще се усети от пътниците като сецане и трябва да приплъзнеш съединителя. Много хора сменят така от 40, държат съединителя натиснат докато натискат и спирачката и завиват в пряката. При галанта ми не знам дали ще се включи така, защото никога не съм пробвал. Винаги подритвам газта да вдигна оборотите. Резултатът е - не може да се усети нагоре ли сменя или надолу, никакви сецания, лашкания, хъркане и пр. Съветът ми е пипай нищо, а ритай леко газта точно преди включването.

При мен се получава така: изключвам от скорост от 40, оборотите падат веднага на 650, местя лоста към втора и упражнявам постоянен лек силен натиск в посока включване. ІІ предавка не се включва. През това време скоростта намалява и към 20 км/ч предавката влиза без да съм променял усилието върху лоста. Това винаги е било така и не го определям като проблем, така че ти за мен нямаш проблем, но ако си свикнал предавките да си влизат когато и както искаш, тогава слушай съветите по-горе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!!!Имам проблем със скоростите на моя Галант.При движение когато реша да сменя предавките от трета на втора не иска да влиза втора скорост ако скоростта на колата не падне до 20 км.Скоростите не хъркат и най интересното е че на място си влизат с два пръста.Ако може някои да даде съвет ще съм благодарен!!

........предполагам че става дума за дизел?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за помоща.Аз мога да карама колата и така ,но проблема е в това че имам бебе и искам да я оставя на жената за да и е под ръка,а тя със сигорност няма да се оправи.Най вероятно ще трябва да отварям кутията.Колата е дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай човекът над теб може да ти я ремонтира. Има сервиз и е от София. Добре е да имаш готовност и за комплект съединител, така и така ще се сваля кутията и ако е за смяна, да стане наведнъж. После ще е по-скъпо с едни 100-150 лева. Но тези цени ги казват монтьорите. Аз само те ориентирам.

Днес пробвах от 40 моята втора като изчаках да паднат оборотите - включва се (бензинова е). Между другото, това е характерен проблем след време за дизеловите галанти (синхронизатора на ІІ предавка). И естествено синхрото на ІІ предавка е най-скъпо от всички ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това със синхрото на втора никак не е добре.Аз не разбирам много от скорости и двигатели но ми се струва че ако синхрото на втора е заминало би трябвало като се мъча от трета на втора да хъркат скоростите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, няма да иска да се включи. Опитай я с междинна газ (двойното натискане на съединител) и ще видиш че ще влезе като в масло. Не е проблема в механизмите. Примерно първа няма синхронизатор и като пробваш от 20 км/ч и празен ход да я включиш не става, нали. Но ако дадеш правилната газ (да изравниш горе-долу оборотите) и я включиш бързо, ще стане. Може да хърка само задна ако я пробваш дори при леко въртене на гумите в някаква посока. това е заради обърнатото й движение. Трябва да си в покой и тогава се включва без съпротивление на зъби. Не си първия случай с износен синхронизатор на тази модификация.

Колата може да върви и така. Само иска известно свикване. Покажи на жената как:

1. изключваш от скорост и пускаш съединителя

2. подаваш газ и натискаш съединителя

3. минаваш на втора, пускаш съединителя и продължаваш плавно движението си

Отработено това отнема по-малко от 1 секунда. Стъпките може да й ги обясниш и като две обединявайки 2 и 3.

Ако не, поне 300 лева трябва да си имаш, но това монтьорът ще ти го каже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета!!!Ще се опитам да и го обясня ,въпреки че на блондинка това упражнение е много трудно да не кажа и невъзмойно. :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как ще са 300 като само синхронизатора е 150 лева,ами едни 250 лева поне за майстора ? Ами съединителя ако е за смяна ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първа има синхронизатор. Синхронизатора на 2 ра струваше 250 лв. миналата година. Моя синхронизатор изкара 1 година след като го смених и магариите започнаха отново. Е сега (ако се наложи да свалям пак скоростната кутия (заради друга повреда) мисля да пробам да сложа синхронизатор за 1 на мястото на този за 2 ра и според мен ще стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

......да сложа синхронизатор за 1 на мястото на този за 2 ра и според мен ще стане.

Не става колега, аз преди време ги сменях и на 1-ва и 2-ра скорост. Различни са.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте колеги. Малко извън темата за 2ра скорост. Имам гадно хъркане :( смених съединителя и пак си остана този гаден звук. Някой може ли да даде съвет от какво може да е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Малко извън темата за 2ра скорост. Имам гадно хъркане :( смених съединителя и пак си остана този гаден звук. Някой може ли да даде съвет от какво може да е?

 

Аз преди да се вкарам във филм със смяна на синхронизатор, бих ревизирал горна и долна помпа на съединителя. Така, ако се окаже, че е от тях, няма да се набуташ 300+ левчета. Ако не, и без това е хубаво да се направи. Успех.

Редактирано от eXistenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако причината е в непълно отделяне (при нов съединител - помпите са заподозрени) проблем ще има най-вече с първа и задна скорост. Тогава е необходимо най-добро отделяне, тъй като автомобилът е в покой.

Не знам по каква логика някой има проблем само с втора скорост да кажем (прихърква) и решава, че с нов съединител това ще изчезне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги преди няколко месеца си взех галант 97е,нямаше проблеми, но от скоро съединителя много омекна и не включва,обезвъздушавам и на следващия ден пак е мек и не включва,моля ако някой има идея какво е да сподели,благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Досега говорихме за помпите на съединителя... пробвай първо със смяна на горната.. ако проблема остане следва подмяна и на долната ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Здравейте колеги преди няколко месеца си взех галант 97е,нямаше проблеми, но от скоро съединителя много омекна и не включва,обезвъздушавам и на следващия ден пак е мек и не включва,моля ако някой има идея какво е да сподели,благодаря предварително

 

Помпи на съединителя.

Ето я темата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Долната е 30-40 лева,за нея е ясно,че се сменя с нова,виж горната е по-скъпата,но не се знае колко е износено тялото на същата и като се сложи ремонтният комплект няма да е същата работа,затова ако има средства и мерак,е хубаво да се смени с нова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

С ремонтен комплект.

Ето как изглеждат за горна и долна помпа:

 

http://media.snimka.bg/s1/4017/034278871-big.jpg?r=0

 

На снимка 2 се вижда в дясно ремонтния комплект за долма помпа, която е синьото буталце с маншона.

В ляво отдолу е ремонтният комплект за горна помпа, която е с голямото бутало с пружината, пластмасовия пръстен и скобата.

 

http://media.snimka.bg/s1/4017/034278872.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...