Премини към съдържание

Не е за тук но не се сдържах :)


Препоръчано мнение

Какво Ви е мнението за този дзвер?

Редактирано от Светльо Ангелов
Преместена тема в "Извън темата"
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглежда, нямам идея какви са болежките на тези коли.. но така или иначе сърцето вече ми е заето :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво Ви е мнението за този дзвер?

Конкретната е подозрително евтина. Като цяло много прилична кола, чудесно двойно задвижване. Уж мощна, но малко мудна, дори с н6. На мен ми гореше над 17 в София бензин. Леко тясна отзад.Моята беше комби.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

арно :rolleyes:

 

+1

 

 

 

Мнението ни е, че си объркал форума.

Бих казал, че не е...

"Тук се разискват странични теми несвързани с автомобилната марка Мицубиши."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Конкретната е подозрително евтина. Като цяло много прилична кола, чудесно двойно задвижване. Уж мощна, но малко мудна, дори с н6. На мен ми гореше над 17 в София бензин. Леко тясна отзад.Моята беше комби.

 

Интересно, наскоро пробвах подобна/АУТБЕК/ с тези коне и усещането ми беше същото...мудна, иначе много ми допадна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да питам, иначе как се държат - стабилно ли им е окачването и как са по завоите. По ме интересуват аутбеците-комби ? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ие птпгнг тгд

Аз да питам, иначе как се държат - стабилно ли им е окачването и как са по завоите. По ме интересуват аутбеците-комби ? :icon_hmm:

 

 

Моята беше Аутбек, автоматик, Н6, 2006 г. карах я една година и малко над 25000 км. Не съм пипнал нищо по нея, но и те имат типични слабости, най-неприятни са именно свързаните с двойното задвижване. Най-голямото предимство на тази кола е задвижването и пътното поведение, особено в завои, там получава отличен 6. За кола 245 коня е подчертано мудна, относително твърда като возия (17 цоловата комплектация) и тесновата подчертано отзад, отпред по-малко, но пак тесничка. Хубава колица, ма не си допаднахме.

 

Иначе в този форум точно аутбеците са потенциалните наследници на галантите, когато ръждата ги изяде :icon_thumbup:

 

 

 

 

 

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз се повозих малко на таква същата, доста добре оборудвана, но и това като още няколко легасита които съм карал леко мудна, не знам явно им е такъв автомата.Иначе и тази както почти всяко Субаро проблем с гарнитури на главите.Като лукс обаче и стабилност е супер.Доста ги гледах като си търсих по-голяма кола и се отказах, първо заради разхода и второ заради цените, щеше да ми е на ръба на възможностите.Иначе ако всичко е ок и най вече да ти пасне като седнеш в нея не се замисляй.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и аз се заглеждам у тия субарута но по скоро по импрезите (след 2006'та ), така ми грабват интереса. Не че съм тръгнал да сменям галантя, мисля още да си го търкалям някоя друга година но колкото и да не ми харесва факт е че остарява. До тук, импрезата и нашенско лансера е това което ми харесва за предаване на щафетата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......скопена кола, с зле мотор, мудна, проблеми с главите,проблеми с 4х4-то,най вече скапания клапан за задното,харчи като пре_бан Галант ЕА5W с А/Т кутия :D ,и не на последно място(дето всички викате стабилност -отличен 6 ала бала ...)кълчи се на завоите като некой Пасат комби 6 генерация....... :D реди да взема настоящата кола, гледах много такива, карах доста, а и правим такива от време на време и бързо бързо се разубедих.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......скопена кола, с зле мотор, мудна, проблеми с главите,проблеми с 4х4-то,най вече скапания клапан за задното,харчи като пре_бан Галант ЕА5W с А/Т кутия :D ,и не на последно място(дето всички викате стабилност -отличен 6 ала бала ...)кълчи се на завоите като некой Пасат комби 6 генерация....... :D реди да взема настоящата кола, гледах много такива, карах доста, а и правим такива от време на време и бързо бързо се разубедих.....

Пламене ти уби всичко детско в потенциалните клиенти на Субару бе младеж :)).Да ти отперем един бърз въпрос, ти сега какво караш,имам предвид семейна и ежедневна кола.А иначе за мудния Галант автомат май беше за моята градинка камъчета, ама ти ми го поддържаше тогава Галанта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене ти уби всичко детско в потенциалните клиенти на Субару бе младеж :)).Да ти отперем един бърз въпрос, ти сега какво караш,имам предвид семейна и ежедневна кола.А иначе за мудния Галант автомат май беше за моята градинка камъчета, ама ти ми го поддържаше тогава Галанта.

.....аз какво карам няма значение,пак е :mitsu-smiley: ,а кой какво подържал - колкото и да го подържаш,с едно масло ремонт на кутията не се прави......искаш ли да ти върви 12-15 годишната кола, трябва по дълбоко да се бръкнеш....освен това не става въпрос за конкретната кола( твоята ) а за по принцип ......имам много конкретни случаи коли от провинцията, където аз за първи път правя и хората след това са доволни( това да не се брои като реклама)......... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....аз какво карам няма значение,пак е :mitsu-smiley: ,а кой какво подържал - колкото и да го подържаш,с едно масло ремонт на кутията не се прави......искаш ли да ти върви 12-15 годишната кола, трябва по дълбоко да се бръкнеш....освен това не става въпрос за конкретната кола( твоята ) а за по принцип ......имам много конкретни случаи коли от провинцията, където аз за първи път правя и хората след това са доволни( това да не се брои като реклама)......... :rolleyes:

 

Нямах това предвид, ама айде .Просто Мицубиши засега няма какво да предложат като наследник на Галанта и Спей Рънъра да речем, което да е адекватно на пазара, имам предвид след като спира производството на споменатите.Та трябва да се търси алтернатива, за това говорим май като цяло в темата.А що се отнася до бъркането на дълбоко, аз съм си решил проблема с марка и модели автомобили, които не ми бъркат надълбоко в джоба и са прилични.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........точно , говорим като цяло......нсй близкия заместник на Галанта е Хонда Акорд от 2004 година насам.....но пък да е с бензинов мотор, защото дизеловия е скъп за подръжка.....После е Авенсис, и накрая е Аутбека......

А ти как си решил ?-а с колата? Служебната кола е най добре но не можеш да разчиташ на нея.......

А що се отнася до конкретния пример ,колегата дава за пример семейна кола, комби и т.н........в тази графа защо Грандис да не е наследник на семеен автомобил.....има дизел, има бензин,има и 4х4 , има и автомат и т.н......като цена е по евтин и от Аутбека,и от Акордаи от Авенсис, само че предлага по голямо пространство от тях, както и по добър разход от тях( до някъде,зависи от конфигурациите и оборудването на различните автомобили),....

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...А що се отнася до конкретния пример ,колегата дава за пример семейна кола, комби и т.н........в тази графа защо Грандис да не е наследник на семеен автомобил.....

Таз дето я дават за пример (в първото мнение) е седан бре :) не прилича грам на грандиса... иначе примера с Акорд и Авенсис е подходящ :)

Субару да не забравяме е лек автомобил с постоянно 4х4 ... от там и една от причините за по-високия раход. Всяко нещо се заплаща. То и други коли са с 4х4 ... ама не точно :) само така му викат :)

За да бъда честен аз също карам субару, брат ми също... тия наблюдения че са чупливи коли не мога да ги потвърдя. То нечуплива кола няма де.. По мой няблюдения оригиналните части за субару са по-евтини от тези за мицубиши (сравнявам галант с импреза). За по-високия разход пък не го отричам. Като цяло хората, които карат субару са много малко (все пак само 11 000 бройки в България), но пък за това повечето са си верни фенове и това е така не само в България (където по принцип сме поклонници на немското) ;).

Въпреки че тия класации не може да им се вярва (особено пък на лъжците от ADAC) ще цитирам една новина от преди няколко години: Германските шофьори най-доволни от "Субару" и тук.

Като тук има една особеност - в България напрактика представителство на Субару няма.. то е някъв франчайз на гръцки предтсавител с последствие много недоволни хора от сервиза им (за които може да се прочете и в нета) и няма и на кой да се оплачеш. Другото което е, че с тази кола може много кофти да си напатиш от лоши "майстори" разбирачи така, че по-добре да се проучи преди да ти я правят където и да е :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

От Тойота скоро обявиха, че спират Авенсис.

 

.. По мой няблюдения оригиналните части за субару са по-евтини от тези за мицубиши (сравнявам галант с импреза). За по-високия разход пък не го отричам. Като цяло хората, които карат субару са много малко (все пак само 11 000 бройки в България), но пък за това повечето са си верни фенове и това е така не само в България (където по принцип сме поклонници на немското) ;).

 

 

Импреса е по-малка от Галант. Трябва да се сравнява с Лансер, който влиза в сервизите по изключение. :rulez:

Поне за близките 15 години

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........и да добавя още нещо към горното от Светозар - Галанта има най скъпи части спрямо аналогичните му конкуренти и като цяло от гамата на :mitsu-smiley:,за да ме разберете правилно, ще ви дам пример: Паджеро 3 или 4,( година -от 2000 до 2014 и нататък) спрямо ЕАхА/W моделите, че и по старите ЕххА .....Галанта има 3 шарнира на гума,Паджерото е с два, Галанта шарнирите му не се делят от носача, което означава че сменяш целия носач.....средна цена на шарнир/носач - 200 лв......Шарнира на Паджеро е отделно от носача и е към 60/80 лв./бр. Скъпи части имат дизелите, към това число прибавям съединител( около 2500 лв.), масло мотор ( 10 л. - 5В30 ),по скъп м. филтър и т.н.....Но бензиновите им мотори нямат проблем ,тъй като техните цени са много добри и поносими.... Както се сещате, едното е лек автомобил , другото е джип......Това е сравнение по отношение на моделите на :mitsu-smiley: по между си.....

М/у тези марки, не е лошо да хвърлите един поглед и на Мазда,в последните години станаха доста добри, с добра визия,имат си моторите и т.н.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се обърне внимание и на Дачия, евтини са, а с емблемата им може да се отварят бутилки без проблем

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се обърне внимание и на Дачия, евтини са, а с емблемата им може да се отварят бутилки без проблем

Ахахахаха.😃😃😃

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.........и да добавя още нещо към горното от Светозар - Галанта има най скъпи части спрямо аналогичните му конкуренти и като цяло от гамата на :mitsu-smiley:,за да ме разберете правилно, ще ви дам пример: Паджеро 3 или 4,( година -от 2000 до 2014 и нататък) спрямо ЕАхА/W моделите, че и по старите ЕххА .....Галанта има 3 шарнира на гума,Паджерото е с два, Галанта шарнирите му не се делят от носача, което означава че сменяш целия носач.....средна цена на шарнир/носач - 200 лв......Шарнира на Паджеро е отделно от носача и е към 60/80 лв./бр. Скъпи части имат дизелите, към това число прибавям съединител( около 2500 лв.), масло мотор ( 10 л. - 5В30 ),по скъп м. филтър и т.н.....Но бензиновите им мотори нямат проблем ,тъй като техните цени са много добри и поносими.... Както се сещате, едното е лек автомобил , другото е джип......Това е сравнение по отношение на моделите на :mitsu-smiley: по между си.....

М/у тези марки, не е лошо да хвърлите един поглед и на Мазда,в последните години станаха доста добри, с добра визия,имат си моторите и т.н.....

Много са Форд,иначе не са лоши,а бе не знам ама е голям зор човек да си избере кола,хем да е Японско производство,хем да ти пасва,хем да не е като швейцарско сирене от ръжда,хем да не е много чупливо....а и разхода ,и накрая мисията става невъзможна.АЗ 2 Г си търсех кола и накрая с едно затворено око успях да си взема.Колко и как съм направил правилния избор времето ще покаже.Та като цяло не е лесно особено като си търсиш прилична кола до 10 к лева.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...