Премини към съдържание

Нов съединител


Препоръчано мнение

Здравейте. Вчера ми се наложи пак да оставя колата в сервиз.. Този път за смяна на съединител. Съединителят е на LuK, като майсторът, който ще го сменя, каза, че ще стане малко шумен и ще се загуби малко от мощността, тъй като не е оригиналният за Lancer. Въпросът ми е дали промяна в шума и мощността ще се усетят и като цяло дали този суединител е добър избор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звучи ми странно! Не виждам логика, честно! Как така ще загуби от мощността си колата!? Да не ти слагат втора употреба или рециклиран!? Не съм наясно, но това ми звучи нелогично. Трябва да усетиш разлика, евентуално, в отделянето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е рециклиран, чисто нов е. Просто има известна разлика с този, който беше досега, откъдето идва и повечето шум. А LuK имат само 1 вид съединители за Lancer, опитах се да го намеря из интернет, но не успях, иначе щях да ти дам линк, за да го видиш точно какъв е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много ми е интересно тази "малка загуба на мощност" къде ще отиде :icon_hmm: Може би майстора смята, че съединителя перманентно ще преплъзва :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имайки предвид, че говорим за дизеловия двигател сигурен ли, че става дума за съединител а не за маховик? Ако не се лъжа би трябвало да си с двумасов маховик. Именно такъв на LuK съм сменял, но за Мазда 6. Заводският също беше LuK.

При положение, че се вграждат заводско в различни модели автомобили, не би трябвало да те притеснява марката LuK. По-притеснително е това което ти е казал майстора. Бих те посъветвал да се поинтересуваш повече какво иска да прави на колата.

Имам усещането, че иска да ти сложи обикновен едномасов маховик. По този начин ще е по-шумна колата както е обяснил защото няма да обира вибрациите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той вече го смени. Тъй като аз не разбирам много, не съм сигурен точно каква е причината, но спомена за маховика. Днес я покарах известно време и не забелязвам нито разлика в шума, нито разлика в мощността. Най - вероятно е сложил едномасов маховик, но нямаше и голям избор, като се има предвид, че от неделя ми се очертават много пътувания и не ми се рискуваше да оставям съединителя така. Бях с него, когато гледахме кой съединител да купим, и действително за Lancer, поне при фирмата, от която той взима нещата, нямаше друг вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той вече го смени. Тъй като аз не разбирам много, не съм сигурен точно каква е причината, но спомена за маховика. Днес я покарах известно време и не забелязвам нито разлика в шума, нито разлика в мощността. Най - вероятно е сложил едномасов маховик, но нямаше и голям избор, като се има предвид, че от неделя ми се очертават много пътувания и не ми се рискуваше да оставям съединителя така. Бях с него, когато гледахме кой съединител да купим, и действително за Lancer, поне при фирмата, от която той взима нещата, нямаше друг вариант.

Надали е едномасов. Питай изрично майстора дали маховикът е демпфепен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Той вече го смени. Тъй като аз не разбирам много, не съм сигурен точно каква е причината, но спомена за маховика. Днес я покарах известно време и не забелязвам нито разлика в шума, нито разлика в мощността. Най - вероятно е сложил едномасов маховик, но нямаше и голям избор, като се има предвид, че от неделя ми се очертават много пътувания и не ми се рискуваше да оставям съединителя така. Бях с него, когато гледахме кой съединител да купим, и действително за Lancer, поне при фирмата, от която той взима нещата, нямаше друг вариант.

Това с "шум и загуба на мощност" е било един вид застраховка от страна на майстора, ако оака нещата при смяната, да го отдаваш на новия съединител, :D иначе и този който е свалил също е на ЛЮК ..

100% не ти е сложил "едномасов" маховик, защото ЛЮК такива не произвежда, само Валео правят за сега китове, за преминаване към плътен маховик, но и те нямат комплекти за този Лансер, за сега поддържат само за най масовите марки коли ..

Също така и двумасов маховик не ти е сложил нов, защото иначе щеше да ти направи впечатление цената и да започнеш темата с нея ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ъъъъъ :icon_crying:

Толкова взимат за демферен маховик и съединител - нови :) Маховика за Мазната беше 1200 лв.

Редактирано от LiX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи да разбирам, че всичко си е наред и не съм се минал с този съединител? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи да разбирам, че всичко си е наред и не съм се минал с този съединител? :icon_blush:

За тези пари които си дал би трябвало да ти е сложил нов маховик и съединител. Работата е там, че първо трябваше да отвориш темата преди да плащаш. Първо се пита после се плаща :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всичко части по съединителя са нови. Въпроса беше дали този шум и загуба на мощност ще се усетят, но вече я карам 2-ри ден така и не съм усетил никаква разлика. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 години ...

Здрасти.

След 204000км оригиналният съединител започна да приплъзва и трябва да се сменя.

Няма да го сменям и купувам аз, ще закарам колата на сервиз. Имам няколко въпроса за обща култура, за да не ме лъжат в сервиза.

 

Интересува ме, за Lancer 2008г. 1,5 бензин 109к.с.:

1. Подходяща марка съединител - само в тази тема намерих да се споменава марка и единствено се споменава LUK! Тя ли е най-добрата, кои други марки са добри? Ако няма LUK да приема ли друга марка или да държа твърдо за LUK?

2. Какво се сменя - препоръчително се сменял цял комлект, какво включва комплекта за 1.5 бенз. двигател?

3. Цена съединител и ремонт- в сайтовете виждам големи разлики в цените. Например виждам комплект LUK с един и същ номер но с цена от 470 до 2000лв! Дайте ми ориентировъчна цена за съединител и ремонт, евентуално да не ме ментят в сервиза!?

 

Весели празници!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти.

След 204000км оригиналният съединител започна да приплъзва и трябва да се сменя.

Няма да го сменям и купувам аз, ще закарам колата на сервиз. Имам няколко въпроса за обща култура, за да не ме лъжат в сервиза.

 

Интересува ме, за Lancer 2008г. 1,5 бензин 109к.с.:

1. Подходяща марка съединител - само в тази тема намерих да се споменава марка и единствено се споменава LUK! Тя ли е най-добрата, кои други марки са добри? Ако няма LUK да приема ли друга марка или да държа твърдо за LUK?

2. Какво се сменя - препоръчително се сменял цял комлект, какво включва комплекта за 1.5 бенз. двигател?

3. Цена съединител и ремонт- в сайтовете виждам големи разлики в цените. Например виждам комплект LUK с един и същ номер но с цена от 470 до 2000лв! Дайте ми ориентировъчна цена за съединител и ремонт, евентуално да не ме ментят в сервиза!?

 

Весели празници!

....купете си оригинален ,защото с други марки съединители, нещата не са такива, каквито изглеждат....Дайкин-Екседи са производителя на твоето Мицу, обаче имат минн. разлики м/у оригиналния и неоригиналния .....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано автосервизът където ходя , да могат да го намерят! Предполагам от СилвърСтар

може да се поръча!? Горе долу колко ще ми струва?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не те боли главата - пиши или се обади на Мирослав от Ратола-Пловдив. Че това нещо не се вади и слага лесно за да го правиш упражнението два пъти. Освен цената за съединителя го питай и колко ще ти вземат да го сменят в техния сервиз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко ти е объркващ въпроса и не се разбира какво точно питаш .

Помпи има при всички хидравлични съединители. Ако питаш дали си с лагер- помпа, не си, но притискателния лагер се сменя заедно с вилката и водещата му втулка, те така би трябвало да са си в комплекта .

 

CP-4092.JPG

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приемам забележката, но не съм наясно. Точно това ме интересуваше, на което си отговорил. Благодаря ти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте.

Оферта от нормален сервиз за съединителен комплект LUK + труд =550лв.

Оферта от :mitsu-smiley: за оригинален съединителен комплект 1004лв + труд 430лв. = 1434лв.

 

Нормална ли е тази цена с труд за съединител LUK и възможно ли е евтиният заместител да създаде някакъв проблем?

 

И по-разумнияте въпроси са:

Заслужава ли си разликата в цената, толкова ли е по-добър оригиналният съединител от този на LUK?

Дали е оправдано да наливам пари за оригинален съединител или е по-добре да намалям разходите и да ги запазя за нова кола?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз смятам, че няма смисъл да се набутваш с официалния сервиз. Колата е на 12+ години, едва ли ще я караш още много. Съединителите LuK се вграждат за първоначална употреба от много производители. Няма от какво да се притесняваш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Оферта от нормален сервиз за съединителен комплект LUK + труд =550лв.

Оферта от :mitsu-smiley: за оригинален съединителен комплект 1004лв + труд 430лв. = 1434лв.

 

Един приятел смени съединителя на автомобила си - OPEL Vectra с пълен комплект на ЛЮК. Вектрата е дизел с демпферен маховик. Точно след 15000км маховика вече така трака че е готов за нова смяна! Комплекта е закупен преди 1 година, като преди това гаранционно му смениха само маховик защото предходния изкара точно 2000 км - пак на ЛЮК.

 

Остава ти да решиш дали си струва!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...