BlackWolf Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 Здравейте. Вчера ми се наложи пак да оставя колата в сервиз.. Този път за смяна на съединител. Съединителят е на LuK, като майсторът, който ще го сменя, каза, че ще стане малко шумен и ще се загуби малко от мощността, тъй като не е оригиналният за Lancer. Въпросът ми е дали промяна в шума и мощността ще се усетят и като цяло дали този суединител е добър избор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 Звучи ми странно! Не виждам логика, честно! Как така ще загуби от мощността си колата!? Да не ти слагат втора употреба или рециклиран!? Не съм наясно, но това ми звучи нелогично. Трябва да усетиш разлика, евентуално, в отделянето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 31 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2014 Не е рециклиран, чисто нов е. Просто има известна разлика с този, който беше досега, откъдето идва и повечето шум. А LuK имат само 1 вид съединители за Lancer, опитах се да го намеря из интернет, но не успях, иначе щях да ти дам линк, за да го видиш точно какъв е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 Много ми е интересно тази "малка загуба на мощност" къде ще отиде :icon_hmm: Може би майстора смята, че съединителя перманентно ще преплъзва :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 Имайки предвид, че говорим за дизеловия двигател сигурен ли, че става дума за съединител а не за маховик? Ако не се лъжа би трябвало да си с двумасов маховик. Именно такъв на LuK съм сменял, но за Мазда 6. Заводският също беше LuK.При положение, че се вграждат заводско в различни модели автомобили, не би трябвало да те притеснява марката LuK. По-притеснително е това което ти е казал майстора. Бих те посъветвал да се поинтересуваш повече какво иска да прави на колата.Имам усещането, че иска да ти сложи обикновен едномасов маховик. По този начин ще е по-шумна колата както е обяснил защото няма да обира вибрациите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 31 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 31 юли 2014 Той вече го смени. Тъй като аз не разбирам много, не съм сигурен точно каква е причината, но спомена за маховика. Днес я покарах известно време и не забелязвам нито разлика в шума, нито разлика в мощността. Най - вероятно е сложил едномасов маховик, но нямаше и голям избор, като се има предвид, че от неделя ми се очертават много пътувания и не ми се рискуваше да оставям съединителя така. Бях с него, когато гледахме кой съединител да купим, и действително за Lancer, поне при фирмата, от която той взима нещата, нямаше друг вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 31 юли 2014 Сподели Публикувано 31 юли 2014 Той вече го смени. Тъй като аз не разбирам много, не съм сигурен точно каква е причината, но спомена за маховика. Днес я покарах известно време и не забелязвам нито разлика в шума, нито разлика в мощността. Най - вероятно е сложил едномасов маховик, но нямаше и голям избор, като се има предвид, че от неделя ми се очертават много пътувания и не ми се рискуваше да оставям съединителя така. Бях с него, когато гледахме кой съединител да купим, и действително за Lancer, поне при фирмата, от която той взима нещата, нямаше друг вариант.Надали е едномасов. Питай изрично майстора дали маховикът е демпфепен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Той вече го смени. Тъй като аз не разбирам много, не съм сигурен точно каква е причината, но спомена за маховика. Днес я покарах известно време и не забелязвам нито разлика в шума, нито разлика в мощността. Най - вероятно е сложил едномасов маховик, но нямаше и голям избор, като се има предвид, че от неделя ми се очертават много пътувания и не ми се рискуваше да оставям съединителя така. Бях с него, когато гледахме кой съединител да купим, и действително за Lancer, поне при фирмата, от която той взима нещата, нямаше друг вариант.Това с "шум и загуба на мощност" е било един вид застраховка от страна на майстора, ако оака нещата при смяната, да го отдаваш на новия съединител, :D иначе и този който е свалил също е на ЛЮК ..100% не ти е сложил "едномасов" маховик, защото ЛЮК такива не произвежда, само Валео правят за сега китове, за преминаване към плътен маховик, но и те нямат комплекти за този Лансер, за сега поддържат само за най масовите марки коли ..Също така и двумасов маховик не ти е сложил нов, защото иначе щеше да ти направи впечатление цената и да започнеш темата с нея .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 1 август 2014 Автор Сподели Публикувано 1 август 2014 Целият съединител ми излезе 1970 лв, не е малко... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Целият съединител ми излезе 1970 лв, не е малко... :icon_crying:ъъъъъ :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 (редакция) ъъъъъ :icon_crying:Толкова взимат за демферен маховик и съединител - нови Маховика за Мазната беше 1200 лв. Редактирано 1 август 2014 от LiX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 1 август 2014 Автор Сподели Публикувано 1 август 2014 Значи да разбирам, че всичко си е наред и не съм се минал с този съединител? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 1 август 2014 Сподели Публикувано 1 август 2014 Значи да разбирам, че всичко си е наред и не съм се минал с този съединител? :icon_blush:За тези пари които си дал би трябвало да ти е сложил нов маховик и съединител. Работата е там, че първо трябваше да отвориш темата преди да плащаш. Първо се пита после се плаща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackWolf Публикувано 1 август 2014 Автор Сподели Публикувано 1 август 2014 Всичко части по съединителя са нови. Въпроса беше дали този шум и загуба на мощност ще се усетят, но вече я карам 2-ри ден така и не съм усетил никаква разлика. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 26 декември 2020 Сподели Публикувано 26 декември 2020 Здрасти.След 204000км оригиналният съединител започна да приплъзва и трябва да се сменя.Няма да го сменям и купувам аз, ще закарам колата на сервиз. Имам няколко въпроса за обща култура, за да не ме лъжат в сервиза. Интересува ме, за Lancer 2008г. 1,5 бензин 109к.с.:1. Подходяща марка съединител - само в тази тема намерих да се споменава марка и единствено се споменава LUK! Тя ли е най-добрата, кои други марки са добри? Ако няма LUK да приема ли друга марка или да държа твърдо за LUK?2. Какво се сменя - препоръчително се сменял цял комлект, какво включва комплекта за 1.5 бенз. двигател?3. Цена съединител и ремонт- в сайтовете виждам големи разлики в цените. Например виждам комплект LUK с един и същ номер но с цена от 470 до 2000лв! Дайте ми ориентировъчна цена за съединител и ремонт, евентуално да не ме ментят в сервиза!? Весели празници! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 декември 2020 Сподели Публикувано 27 декември 2020 Здрасти.След 204000км оригиналният съединител започна да приплъзва и трябва да се сменя.Няма да го сменям и купувам аз, ще закарам колата на сервиз. Имам няколко въпроса за обща култура, за да не ме лъжат в сервиза. Интересува ме, за Lancer 2008г. 1,5 бензин 109к.с.:1. Подходяща марка съединител - само в тази тема намерих да се споменава марка и единствено се споменава LUK! Тя ли е най-добрата, кои други марки са добри? Ако няма LUK да приема ли друга марка или да държа твърдо за LUK?2. Какво се сменя - препоръчително се сменял цял комлект, какво включва комплекта за 1.5 бенз. двигател?3. Цена съединител и ремонт- в сайтовете виждам големи разлики в цените. Например виждам комплект LUK с един и същ номер но с цена от 470 до 2000лв! Дайте ми ориентировъчна цена за съединител и ремонт, евентуално да не ме ментят в сервиза!? Весели празници!....купете си оригинален ,защото с други марки съединители, нещата не са такива, каквито изглеждат....Дайкин-Екседи са производителя на твоето Мицу, обаче имат минн. разлики м/у оригиналния и неоригиналния ..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 27 декември 2020 Сподели Публикувано 27 декември 2020 Дано автосервизът където ходя , да могат да го намерят! Предполагам от СилвърСтар може да се поръча!? Горе долу колко ще ми струва? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 27 декември 2020 Сподели Публикувано 27 декември 2020 Да не те боли главата - пиши или се обади на Мирослав от Ратола-Пловдив. Че това нещо не се вади и слага лесно за да го правиш упражнението два пъти. Освен цената за съединителя го питай и колко ще ти вземат да го сменят в техния сервиз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 29 декември 2020 Сподели Публикувано 29 декември 2020 При съединителя за 1.5 двигател, помпа има ли и сменя ли се? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 29 декември 2020 Сподели Публикувано 29 декември 2020 Малко ти е объркващ въпроса и не се разбира какво точно питаш .Помпи има при всички хидравлични съединители. Ако питаш дали си с лагер- помпа, не си, но притискателния лагер се сменя заедно с вилката и водещата му втулка, те така би трябвало да са си в комплекта . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 29 декември 2020 Сподели Публикувано 29 декември 2020 Приемам забележката, но не съм наясно. Точно това ме интересуваше, на което си отговорил. Благодаря ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ferrarko Публикувано 20 януари 2021 Сподели Публикувано 20 януари 2021 Здравейте.Оферта от нормален сервиз за съединителен комплект LUK + труд =550лв.Оферта от :mitsu-smiley: за оригинален съединителен комплект 1004лв + труд 430лв. = 1434лв. Нормална ли е тази цена с труд за съединител LUK и възможно ли е евтиният заместител да създаде някакъв проблем? И по-разумнияте въпроси са: Заслужава ли си разликата в цената, толкова ли е по-добър оригиналният съединител от този на LUK?Дали е оправдано да наливам пари за оригинален съединител или е по-добре да намалям разходите и да ги запазя за нова кола? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 20 януари 2021 Сподели Публикувано 20 януари 2021 Аз смятам, че няма смисъл да се набутваш с официалния сервиз. Колата е на 12+ години, едва ли ще я караш още много. Съединителите LuK се вграждат за първоначална употреба от много производители. Няма от какво да се притесняваш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Ivanov Ivanov Публикувано 21 януари 2021 Сподели Публикувано 21 януари 2021 Здравейте.Оферта от нормален сервиз за съединителен комплект LUK + труд =550лв.Оферта от :mitsu-smiley: за оригинален съединителен комплект 1004лв + труд 430лв. = 1434лв. Един приятел смени съединителя на автомобила си - OPEL Vectra с пълен комплект на ЛЮК. Вектрата е дизел с демпферен маховик. Точно след 15000км маховика вече така трака че е готов за нова смяна! Комплекта е закупен преди 1 година, като преди това гаранционно му смениха само маховик защото предходния изкара точно 2000 км - пак на ЛЮК. Остава ти да решиш дали си струва! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 21 януари 2021 Сподели Публикувано 21 януари 2021 Лансера е с обикновен маховик http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.