KrumBo Публикувано 19 юли 2014 Сподели Публикувано 19 юли 2014 Колеги искам да си ъпгрейдна спирачките дойде ми до гуша с тези криви дискове( предните). Помагайте. Търся варианти за по-големи дискове(сега съм с 256ммм)и търся комплекти дискове апарати и монтажни планки за към старите шенкели. Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 юли 2014 Сподели Публикувано 19 юли 2014 Не трябва ли да смениш и шенкелите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 19 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2014 (редакция) Ето за това става въпрос само че по бюджетен вариант П.С. На снимката се виждат едни планки или нещо подобно за преминаване от оригиналния размер монтажни отвори към новия. Редактирано 19 юли 2014 от KrumBo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 юли 2014 Сподели Публикувано 20 юли 2014 Аз не бих слагал никакви планки. Ако сложиш дебели, ще стане грозно и тежко. Ако са по-слаби, при спиране това ако се откъсне няма да ти казвам какво може да се случи. Затова най-разумно е да смениш шенкелите. Има достатъчно възможности да ги закупиш, та дори и заедно с дискове, накладките, апаратите ... от обявите в раздела за части. Пробери някакви в добро състояние и ги монтирай на твоята кола. Само че това няма да реши проблемите ти с кривенето, но ще подобри спирането. За да ги караш дълго прави, трябва да ги "жалиш" в ежедневието. Аз спирам все едно между крака и педала има кокоше яйце. Стрелката на скоростомера видимо и не бавно тръгва надолу. Не ги задържам повече от 4-5 секунди, а отпускам за 2-3 и отново. Другият начин да ги "жалиш" е да натискаш силно на импулси с почивка 2-3 сек като първо стъпваш леко и после чак натискаш да увеличиш налягането в системата. Това обаче не е комфортно за пътниците и затова го правя само когато съм сам. Недостатък на 2-буталните апарати (ако ще слагаш такива) е, че през опр. период от време ще се налага да отстраняваш луфт в болт-водачите в супорта. С прави дискове този период ще е години, но с криви пулсациите ускоряват процеса по увеличаване на хлабините. Ще си позволя да попитам за материал, от който да изработя болт-водачи. Мисля да взема две парчета хиксова стомана 15/150 мм., да калибровам отворите в супортите и така да си реша въпроса за години напред. Идеи откъде да ги купя тези заготовки или някакъв подобен подходящ материал със здравина поне колкото фабричните? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 юли 2014 Сподели Публикувано 20 юли 2014 Ето за това става въпрос само че по бюджетен вариант П.С. На снимката се виждат едни планки или нещо подобно за преминаване от оригиналния размер монтажни отвори към новия.....тези планки служат да "преходират" м/уболтовото разтояние на шенкелите......изработени са от дуралалуминии или от "темперован" алуминий и са със спецпрофил ,така че новия спир. апарат със супорта му да си дойдат както трябва......цената е добра,кво му даваш? :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 20 юли 2014 Автор Сподели Публикувано 20 юли 2014 За АМС е добра цената :D търся нещо по бюджетно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Ще си позволя да попитам за материал, от който да изработя болт-водачи. Мисля да взема две парчета хиксова стомана 15/150 мм., да калибровам отворите в супортите и така да си реша въпроса за години напред. Идеи откъде да ги купя тези заготовки или някакъв подобен подходящ материал със здравина поне колкото фабричните? Oригиналните водачи не са много твърди, като материал, тръкни леко с една пиличка да видиш. Но все пак трябва специалист по металите да каже. Иначе болката в кривите дискове е баш от увеличената хлабина на водачите, от там посукване на целия апарат. Веднъж оправени би трябвало да забравиш за винаги с кривенето. Имай в предвид, че нашите водачи са навъртяли къде 300 и кусур хил. км за да се износят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Намерих някакъв материал, който се закалява във вода. Първо е мек и го пробиваш лесно. Обаче като го нагрееш до червено и го цопнеш в буркан с вода, после нема пробиване. Бургията свири, пуши, заглажда се, а онова само леко се е издраскало :icon_dance: От това ще искам да ми направят и имам чувството, че ще е за последно. Те ще излязат и по-дебели от заводските ... колко бяха ... 10,5 милиметра. Греста каква да е, медна ли? Или в магазина ще ми дадат каквато трябва за там? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Да не пропуснеш момента с размера на джантите! Ако си 14 цолови трябва да ги качиш на 15 иначе забрави да сложиш джанти на колата-предни. Анди кажи като направиш тая модификация да разберем върши ли работа. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Намерих някакъв материал, който се закалява във вода. Първо е мек и го пробиваш лесно. Обаче като го нагрееш до червено и го цопнеш в буркан с вода, после нема пробиване. Бургията свири, пуши, заглажда се, а онова само леко се е издраскало :icon_dance: От това ще искам да ми направят и имам чувството, че ще е за последно. Те ще излязат и по-дебели от заводските ... колко бяха ... 10,5 милиметра. Греста каква да е, медна ли? Или в магазина ще ми дадат каквато трябва за там? Само да не те прочете металургът във форума, че ще ти се подиграе...:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Дай ми го този металург, че имам въпроЗ към него. `Найш откога го търся. Болт-водачи тряа правя, ей! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Анди, помисли малко, кое е по - евтино, водача или супорта? Респективно кое трябва да се подменя, водача или супорта?При триене между двата детайла, кой би трябвало да се износва по - бързо? п.п. за смазване напоследък използвам това. Уникални смазващи свойства има, които ОСТАВАТ :icon_thumbup: Но при мен е разбираемо що, под ръка ми е :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Само да не те прочете металургът във форума, че ще ти се подиграе...:icon_thumbup:Той вече не е металург, колега е на Джан Франко не Пере, :D моден дизайнер на дамски тоалети, порасна му работата .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Няма да подменям супортите. Ти се притесняваш, че по някое време отворите ще станат големи колкото лагер-главина ли? Няма страшно. Ще му направя ФИтулка и пак ще кара.Ха, бе аз няма да я карам още 10 години та да го мисля ча толко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Няма място за втулка. Искам да кажа, че водача не би трябвало да е закален и твърд като материал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 Може и да няма. Не съм го оглеждал обстойно. Към момента друг вариант освен калиброване и изработка на други нямам. Ти знаеш, че наскоро смених водачите с нови, намазах с греста от комплекта и имах проблем с връщането на супорта, в резултат на което върху лявото колело се оказваше постоянно спирачно усилие и за 3 км се нагорещяваше джантата. След това избърсах смазката докато влезе без ефекта на спринцовката и колелото не задържаше повече. След няма и 10 дни отново се разклопа. Отначало леко, а днес вече ме е срам да карам.На старите водачи си личи как горния точно след резбата на площ от 3-4 мм се е износил с около десета. Като прокарам пръст от там и закачва, т.е. усеща се ръб, освен че и видимо там е излъскано. Супортът мърдаше на ръка и се виждаше как играе в горния водач.Мислел съм за евентуален проблем с отворите в супорта, който не е от релса на влак и също се "яде". Чувал съм, че на някои модели автомобили има пластмасови втулки или нещо такова. Може да има луфт, но не клопа. Каква е като вид, за да издържа на топлината, нямам представа. Един комшия докато работеше в завода за пластмаси в града ми даде парче пластмаса и каза - счупи го с който искаш чук (и ми даде да си избера от 5 чука и аз взех най-големия) и ти давам 20 лева. Млатих, бих, удрях и само го посплесках. Ама щом няма място за втулки, значи няма да стане с такава от пластмаса, да оставя 7-8 стотни хлабина, да намаам смазка и да карам. Аз ще взема пак да сваля горния, ще изчистя леглото, ще го продухам и ще смажа с останалата смазка и дано се закрепи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 п.п. за смазване напоследък използвам това. Уникални смазващи свойства има, които ОСТАВАТ :icon_thumbup: Но при мен е разбираемо що, под ръка ми е :D А малииии ко праиш ти бре. Че са фини галантчетата ясно. И са бързи на снаряд ,ама чак такава смазка! Аз ползвам спрей за високи температури с високо съдържание на медни частици в него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 юли 2014 Сподели Публикувано 21 юли 2014 А малииии ко праиш ти бре. Че са фини галантчетата ясно. И са бързи на снаряд ,ама чак такава смазка! Аз ползвам спрей за високи температури с високо съдържание на медни частици в него. Туй много хубаво!!! И аз имам същия спрей...загубва се след 1 сезон каране. Дават го за 1200 градуса да държи, но факта си е факт - гипсира се! Анди, днес си дадох супортите и водачите в цех за металообработване, казаха, че са от хиксова стомана и имат повърхностна цементация. Също така новите отвори на супортите се правят на координатна машина, за да са идеално успоредни. Ще видим дали ще ми ги направят, колко пари ще струва. Ще ти кажа после. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИХТИ Публикувано 28 юли 2014 Сподели Публикувано 28 юли 2014 Туй много хубаво!!! И аз имам същия спрей...загубва се след 1 сезон каране. Дават го за 1200 градуса да държи, но факта си е факт - гипсира се! Е то аз всяка година по 2 пъти ги свалям и не съм го забелязал! Ма щото 1ния е за да сменя накладки ,че ги ям като бонбони :icon_rock: а другия за профилактика към края на лятото е това!Поздрави :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 Илийка, какво направи със супортите и водачите? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 Илийка, какво направи със супортите и водачите?Дал съм ги, ще стане бавно, (няколко майстори ми отказаха) най - вече заради отворите на леглата на водачите, които трябва да са абсолютно успоредни, а предвид нестандартната форма на супорта е трудно да се базират. Ще пиша по нататък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 (редакция) Знам че е очеизваден тъп отговор, но някой да се е замислял за OEM/Brembo апарати+дискове от Evo? Доста по-евтини са от Wilwood-a дето е постнал колегата. Единствения минус е че задължително се качваш на 17ки обаче спирането няма нищо общо с преди Редактирано 29 юли 2014 от C0ldblooded Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 Знам че е очеизваден тъп отговор, но някой да се е замислял за OEM/Brembo апарати+дискове от Evo? Доста по-евтини са от Wilwood-a дето е постнал колегата. Единствения минус е че задължително се качваш на 17ки обаче спирането няма нищо общо с преди Не си заслужава инвестицията. Трябват особени 17-ки, не стават оригиналните, не стават и доста други 17-ки, зиме лете, все си на тях :icon_crying: Тежат повече, и най - важното, галанта не върви чак толкоз, че да му е нужна такава спирачна система, еле пък и с утежнените дискове, джанти и гуми... :rulez: Оптималния вариант е, както много пъти съм споделял, оригиналната (здрава и изправна) спирачна система на VR-4. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
C0ldblooded Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 (редакция) Под оригиналните предполагам имаш предвид Borbett-a? Enkei-те от Evo вършат чудесна работа ама там филма става друг - главини али бали.. Оригинална спирачна система или поне апарати от VR-4 не е мега проблем да се намери - само не знам дали дисковете и другите нещица покрай тях са същия размер, но подозирам че не... Всъщност се замислих че съм написал голяма глупост по-горе...дискове от Evo на EA не стават директно просто щото главините са с по 5 болта... Редактирано 29 юли 2014 от C0ldblooded Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 29 юли 2014 Сподели Публикувано 29 юли 2014 Под оригиналните предполагам имаш предвид Borbett-a? Enkei-те от Evo вършат чудесна работа ама там филма става друг - главини али бали.. Оригинална спирачна система или поне апарати от VR-4 не е мега проблем да се намери - само не знам дали дисковете и другите нещица покрай тях са същия размер, но подозирам че не... Всъщност се замислих че съм написал голяма глупост по-горе...дискове от Evo на EA не стават директно просто щото главините са с по 5 болта...Всичко става. На дисковете се правят още няколко отвора на координатна машина, за да станат на шпилките на ЕА галанта. НО ако слагаш дискове от ЕВО, апарати БРЕМБО, проблема се явява да намериш джанта, която да покрие тези апарати И да има 4 отвора. Другия вариант е да се слагат дистанционни подложки :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.