Премини към съдържание

Резервна гума или кит


rzm

Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Предполагам много от вас са се сблъсквали със същия проблем - тороидална газова бутилка и как се решава въпроса с резервната гума? Дали да се вземе резервна, тип патерица или кит с компресор и пяна?

Ако е патерица - откъде да си набавя с 4 болта?

Ако е кит - върши ли изобщо работа?

 

Като цяло карам 99% градско, но лятото си е отпускарски сезон и навъртам доста километраж извънградско.

Ще съм благодарен за мнения.

 

PS: карам галант 2002 година

Редактирано от rzm
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С пяна не съм работил, но е ясно, че най-малко игличката става неизползваема, а трябва да се чисти и гумата и джантата.

Имам и пяна и компресорче в мазето, но разчитам на патерица.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Предполагам много от вас са се сблъсквали със същия проблем - тороидална газова бутилка и как се решава въпроса с резервната гума? Дали да се вземе резервна, тип патерица или кит с компресор и пяна?

Ако е патерица - откъде да си набавя с 4 болта?

Ако е кит - върши ли изобщо работа?

 

Като цяло карам 99% градско, но лятото си е отпускарски сезон и навъртам доста километраж извънградско.

Ще съм благодарен за мнения.

 

PS: карам галант 2002 година

Колега виж това: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31381

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, трябваше да поясня, че летните ми джанти са 17-ки.

Ами тя тая гума ти върши работа само да се предвижиш до първия гумаджия. Няма да караш цял

сезон с нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами тя тая гума ти върши работа само да се предвижиш до първия гумаджия. Няма да караш цял

сезон с нея.

 

Размера няма ли значение?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Размера няма ли значение?

 

Има значение ако си с големи спирачни апарати и дискове и не може да влезе джантата. Иначе вс друго си е диаметър. Може да е 15-ка, но зависи колко е висока гумата, т.е. общия диаметър спрямо този на 17-ките ти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има значение ако си с големи спирачни апарати и дискове и не може да влезе джантата. Иначе вс друго си е диаметър. Може да е 15-ка, но зависи колко е висока гумата, т.е. общия диаметър спрямо този на 17-ките ти.

 

Ясно, благодаря за пояснението. Ще трябва да премеря тогава :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам гума, нося си спрей и компресор, НО си мисля, че не е зле да имам един комплект с шишове... :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам гума, нося си спрей и компресор, НО си мисля, че не е зле да имам един комплект с шишове... :icon_hmm:

И аз съм така но после гумаджийте се цупят на този тип "решаване на проблема" :icon_censored: и взимат по 6 кинта за чистене на гумата.

Иначе си е интелигентна работа.

Редактирано от dachbissnes
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз си нося нормалната джанта в багажника и не се надявам на спрейчета-мрейчета. Още не съм я слагал и се надявам и така да си остане. На патерица не разчитам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с патерица, намират се от време на време. Можеш да проверяваш и Волво форума защото за старите с/в 40 са същите параметри 4х114,3 на 67 централен. Аз даже си намерих такава 16", защото съм с вр4 конверсията и 15" не влиза. То и 16" не съм я пробвал и дано да не ми се налага:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз си нося нормалната джанта в багажника и не се надявам на спрейчета-мрейчета. Още не съм я слагал и се надявам и така да си остане. На патерица не разчитам.

На мене комбито често ми малее, няма място за гума, Светльо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е колко такива превозваш,че ти идва малък багажника :) ?

.........много силно е тва, но не бях виждал със снайпер отгоре му........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е колко такива превозваш,че ти идва малък багажника :) ?

Моля ти се, с тея милитари компромати ни мош ма барна. Друг е въпроса дъл искам да фърля с тоз болт някоя и друга пИдИсятка. Колата я ползвам и като служебна, а ако сме на пуцанЬе извън граница с нея, все сме по 3 -4 ма с по 2 чанти, едната от които е за личен багаж, в другите - други работи. Та много ич даже няма място за рез. Гума, за жалост.

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми взимай един калъф от жиБ за резервна гума, монтирай го на покрива и ще си решиш проблема с мястото в багажникО .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Е то и моя размер е 17 за лятото ама ако се наложи просто въртиш гуми! Миналото лято след В. Търново точно това правих заради някъв праг на пътя , предна дясна загина безвъзвратно . Аз си разчитам само на нормална резерва. Няма значение ,че и на мен ме малеееее комбито . Поради тази причина мислех да си правя стойка за тавана. И представете си КЪРТИНА комби пълно до тавана в багажника на задната врата има багажник с 4 колела , на покрива куфар колкото 3/4 ти таван и резерва след нея . Все пак трябва и аеро динамика да се спазва :hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical: :icon_n_gora: :specool: :hysterical: :first: :lol: :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е то и моя размер е 17 за лятото ама ако се наложи просто въртиш гуми! Миналото лято след В. Търново точно това правих заради някъв праг на пътя , предна дясна загина безвъзвратно . Аз си разчитам само на нормална резерва. Няма значение ,че и на мен ме малеееее комбито . Поради тази причина мислех да си правя стойка за тавана. И представете си КЪРТИНА комби пълно до тавана в багажника на задната врата има багажник с 4 колела , на покрива куфар колкото 3/4 ти таван и резерва след нея . Все пак трябва и аеро динамика да се спазва :hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical: :icon_n_gora: :specool: :hysterical: :first: :lol:

 

На това му викам,движение тип катун :D .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, да тествам спрейовете, освен ако не се сцепи гумата за малки дупки няма проблеми :-)

 

Пък и ако жената кара колата мислите ли, че може да смени гума? Тя може и да не разбере че е спукала гума по принцип :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То и за това си требе майсторлък. Като вчера - кара тя в лява лента с 60. Зад нея патрулка засилена нанякъде, свети, свири... Тя въобще не я вижда и си продължава... Трудно е!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си давайте парите за такива kit-ове. Намерете място за резервната гума.

Някои автомобили напускат завода без рез. гума. Вместо нея имат такъв kit. Отвива се вентила, пъха се накрайника на малко компресорче и пяната се сцръцква в гумата и се помпи. Чака се 10-ина минути и се продължава движението с до 80 км/ч докато се стигне първият гумаджия. Подозирам че няма да му хареса какво трябва да се чисти вътре.

Самата пяна съм чувал че е нещо от сорта на полиуретан. Разплациква се вътре и се самонанася НЕравномерно върху каучука. Може да се получи много неприятно биене при движение - резултат от нарушен баланс в гумата.

 

Това е полезно за мотоциклетисти. Колко мотори сте виждали с резервна гума... А и как се сваля :icon_doh: . Трябва стойка, ключове 2-3 вида и въобще е ужас. И понеже най-често е задна, тя така и така не изкарва много при пистови/ендуро/кросови.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...