Премини към съдържание

Доускорение дизел 90 коня


макс62

Препоръчано мнение

Честита Нова Година да сте живи и здрави . Заинтересувахте ме с тия проби :) . Утре ще пробвам и моя кораб , но имам усещането , че по-бързо ги правя тия 80-120 км/ч

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да дам отчет. 80 - 130км за 14,6 секунди, още един човек (за секундант :D), гуми 205/60/15, гориво Шел V-power. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хайде и аз да дам отчет. 80 - 130км за 14,6 секунди, още един човек (за секундант :D), гуми 205/60/15, гориво Шел V-power. :rulez:

Абе, пич, с каква техника ги хвана тия десети от секундата? Защото аз като дадох газ казах на жената да брои колко пъти ще мигнат секундите от часовника на таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


Абе, пич, с каква техника ги хвана тия десети от секундата? Защото аз като дадох газ казах на жената да брои колко пъти ще мигнат секундите от часовника на таблото.

Е човека може да е имал хронометър. А най-точно става като броим на ум, понеже избягваме закъснението, докато видим скоростомера и стопираме хронометъра :D
Интересна тема, наистина. Чета задълбочено, кандидат-притежател съм на дизелов агрегат :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, пич, с каква техника ги хвана тия десети от секундата? Защото аз като дадох газ казах на жената да брои колко пъти ще мигнат секундите от часовника на таблото.

Както писах и по - горе, си бях взел човек. Едно телефонче с хронометър свърши работа. :icon_thumbup: Момчето беше с пръст на "стопа" и стрелката като стигна 130, го спря. Не претендирам, че е 100 процента вярно, но.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен излезе 20.49 секунди :icon_doh: за 95 година с 90 коня и половината са умрели бива . Закъснях за работа , но направих теста с колега секундант ( на 80км/ч бях с около 1800 оборота ). Гуми предни 14ки , задни 15ки , гориво некво шит :) .

 

П.п. На 5та 80км/ч са и малко според мен.

Редактирано от badcookie666
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.youtube.com/watch?v=wRsDlDp-S9g

 

http://www.youtube.com/watch?v=jPrfYNjKMtQ

 

Не съм броил, който иска да се упражнява, да го прави след думата "старт". Ускоренията почват от маалко преди 80 км.ч. Не знам дали може да се направи разлика на коя предавка се развива действието http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Дизел, 143 к.с., японски, гуми 205/55/16.

 

Ако остане време другия уикенд ще направя клипче на едно магаренце, което е точно три пъти по-мощно. Бензиново.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

7.1 и 8.5 ги изкарах.

Итс рейнин` мен, алелуя, итс рейнин` мен, ъ меЕен

А`йм гона го аут, ту рън енд лет майселф гет

Абсолютли соукин` уЕЕЕЕЕееет

тра-ла-ла, ла-ла-ла ... :-)

Джапан масъл :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва да не е Мазда 2.0л дизел 2005-2007 г. 143кс със скромните 360/2000 н*м (почти двойно на галантския дизел и x1.5 на 2.5v6) :)

Та ако предположим че е тя там ръчната скоростна кутия има и 6та... не знам дали видео 2 прави 80-120 на 6та за 7сек... но ако е така много добре :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали точно тук е мястото, но ще споделя. Днес от чисто любопитство направих същия тест със "Съни" 94, двигател 2.0, дизел, без турбо, 75 кс, 198000км. 26 секунди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Т'ва да не е Мазда 2.0л дизел 2005-2007 г. 143кс със скромните 360/2000 н*м (почти двойно на галантския дизел и x1.5 на 2.5v6) :)

Та ако предположим че е тя там ръчната скоростна кутия има и 6та... не знам дали видео 2 прави 80-120 на 6та за 7сек... но ако е така много добре :)

Да, някъв умрял ван. Тестът е на 4-та и 5-та. На 6-та с 80 е на около 1300 оборота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз тествах, 1910куб.см - дизел, 115к.с, 275Н.м - 1330кг - данни от производителя на автомобила.

 

На 4-та:

80-120км/ч - 7сек

80-130км/ч - 9сек

 

на 5-та:

80-120км/ч - 9сек

80-130км/ч - 13сек

 

Значи данните, които даде моя Галант са прилични, 2 секунди повече за 25 коня по-малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някъде из нета срещнах един бисер като изказване. Перефразирам - "Нищо, свързано с мощността, не идва е така от нищото, от вятъра, въпреки че като се замисля, турбото май е на този принцип" :D

При първа възможност, но не и преди да сменя маслото, ще засека моя за колко секунди набира 80-120 на ІV-та. А за петия зъб съм приготвил по-специаУен тест - доускорение от 100 до 140 и тъкмо ще видим става ли за изпреварвания.

Досега споменатите от мен времена съм ги взел от сайта с автодуелите. Там го дават 10 секунди 80-120 за ІV-та и 15 секунди за V-та. Аз тествах само 70-120 и то защото бях вдъхновен от видео в ютюб на немски галант V6, който "вдигна" 245 км/ч (по табло) и набра 70-120 за ~6,6 сек. Исках да видя моя с колко е по-бавен, тъй като такава скорост няма да може да развие. Никога не съм го напъвал да видя докъде ще отиде стрелката и не мисля и да пробвам, но определено набира по-бавно от немския галант от видеото. Може и 0-100, ако съм в настроение и да пусна един скриншот на дисплея на телефона... да се види колко съм зле :) А да, може и с телефона да направя клип да видите как земното притегляне оказва влияние върху ляво разположената стрелка на таблото докато правя краштест. Ъъъ, такова де... тестдрайв.

п.п. тц тц къде се завирам и аз при дизеловите. Видях доускорения и се включих, но не обърнах внимание че е това е другата тема :icon_blush:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леко полеко отиваме към вечния разговор за мощността в конски сили и въртящия момент и съотношението им.

 

Ей тук една скромна статийка по темата с малко домашна физика.

 

 

 

 

 

Мощността продава коли, въртящият момент печели състезания

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е и аз да се включа в темата с Галант 2.0 136 к.с. бензин с ускорение от 20 до 140, но не на 5та :drive: .Тръгвам от 20 щото изчаквах една кола, а и снимах сам :rolleyes: .

http://www.youtube.com/watch?v=Vv3Uh8EMmjc

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е и аз да се включа в темата с Галант 2.0 136 к.с. бензин с ускорение от 20 до 140, но не на 5та :drive: .Тръгвам от 20 щото изчаквах една кола, а и снимах сам :rolleyes: ...

 

Колега това не е доускорение а си е ускорение :) от 80 нагоре да мъчиш колата на 5та си е доускорение ... казвам мъчиш защото тогава си е наистина както някой каза все едно да катериш с колело баир на висока скорост и дискусията за многото нютон метри в този тест е доста актуална :)

И все пак темата е за дизеловия галант... много бензинов спам се появи .. а разликата в н.м при дизел и бензин е голяма :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Леко полеко отиваме към вечния разговор за мощността в конски сили и въртящия момент и съотношението им.

Не е така. Тук който иска пуска времето за ускорение и доускорение. Знаеш ли колко питания има еди каква си кола като се настъпи и не върви според очакванията дали е нормално? С тези числа се придобива представа какво значи нормално състояние за конкретен модел автомобил с точно определен двигател и това става с елиминиране на човешкия фактор. На 80-120 на ІV-та няма какво да се обърка, докато при 0-100 вече шофьорът има огромно значение. Ние не можем да се поставим на мястото на питащия например за вървенето на галант 90 коня. Той е карал някаква кошница 60-70 коня, от които 10-20% са се отвързали и от 90 коня с турбо очаква ниско летене, а при V6 - излитане. Това са субективни представи и никой от форума не може да каже дали обсъжданият екземпляр е в нормалното си състояние, т.к. в добра физическа кондиция и какво точно се случва при даване на газ.

Всеки е различно разглезен и е свикнал на различна мощност. За едни всичко под 300 коня автоматик е спреляк, за други 100 и няколко коня и 200 и нещо нютона са самолети. Дано съм бил ясен :rolleyes:

п.п. разликата в Nm не е просто бензин/дизел, а дали има турбина (или компресор). Винаги при равен обем и надналягане (бара) дизеловият двигател има повече въртящ момент заради по-голямото налягане в цилиндрите си. И винаги пък има по-малко конски сили, защото няма тези обороти. Просто за сравнение ВР4 е 367 нютонметра, но пак е 2500 кубика, а атмосферката 2500 е само 223 Nm.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е така. Тук който иска пуска времето за ускорение и доускорение. Знаеш ли колко питания има еди каква си кола като се настъпи и не върви според очакванията дали е нормално? С тези числа се придобива представа какво значи нормално състояние за конкретен модел автомобил с точно определен двигател и това става с елиминиране на човешкия фактор. На 80-120 на ІV-та няма какво да се обърка, докато при 0-100 вече шофьорът има огромно значение. Ние не можем да се поставим на мястото на питащия например за вървенето на галант 90 коня. Той е карал някаква кошница 60-70 коня, от които 10-20% са се отвързали и от 90 коня с турбо очаква ниско летене, а при V6 - излитане. Това са субективни представи и никой от форума не може да каже дали обсъжданият екземпляр е в нормалното си състояние, т.к. в добра физическа кондиция и какво точно се случва при даване на газ.

Всеки е различно разглезен и е свикнал на различна мощност. За едни всичко под 300 коня автоматик е спреляк, за други 100 и няколко коня и 200 и нещо нютона са самолети. Дано съм бил ясен :rolleyes:

п.п. разликата в Nm не е просто бензин/дизел, а дали има турбина (или компресор). Винаги при равен обем и надналягане (бара) дизеловият двигател има повече въртящ момент заради по-голямото налягане в цилиндрите си. И винаги пък има по-малко конски сили, защото няма тези обороти. Просто за сравнение ВР4 е 367 нютонметра, но пак е 2500 кубика, а атмосферката 2500 е само 223 Nm.

Разликата между 6а13 и 6а13ТТ съвсем не е само в двете Т-та, респ. двете микротурбинки :icon_thumbup: Но това е друг въпрос.

 

На мен субективно ми се струва, че дизеловият галант върви съвсем прилично. Проблемът му е, че не е хич икономичен или поне не толкова, колкото събратята си от същото поколение. Често карам един бензинов евромодел с 1,4 двигател и нещо като 76 коня. Ми колата си е съвсем, съвсем приятна, без да е особено жизнена. Проблемът е, че гори много гориво, ако я караш мааалко по-бързо.

 

Наистина би било добре да се събере в тази тема информация за доускорението, че и ускорението.

 

По-горе се спомена разлика от 2 секунди. В драга 2 секунди струват около 20 000 до 30 000 лв. :icon_thumbup:

 

 

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, няма да изреждаме разликите между астматика и този с принудително пълнене. Че единия има два пъти повече разпределителни валове и т.н... голяма работа :rolleyes: . Казах принципно как стоят нещата - бензиновите двигатели с принудително пълнене също радват собствениците им с "момент". А атмосферният дизел е ... казан най-страшен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм удоволствието да карам дизелов галант макар и за малко километри.

В сравнение с другите дизели които съм имал и карал /Ситроен Ксара 1,9тди 90кс. и Голф 1,9тди 90кс. :icon_crying: / мога да кажа,че въпреки разликата в класата на колите за жалост в ускорение и доускорение галанта изостава, но самото удоволствие като цяло от колата е знаете :icon_clap: .Дори и в момента карам освен :mitsu-smiley: и автомобил от vag group /seat ibiza 1.9 tdi 110кс./,но тук нещата са вече много различни относно тегло на автомобила и мощност.

Дано поста ми не се приеме отново за спам :icon_hmm: щото без значение за мен колата си остава една Mitsubishi Galant с всичките и +++++ и ------ :good:Моят сайт

Редактирано от borisovo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, няма да изреждаме разликите между астматика и този с принудително пълнене. Че единия има два пъти повече разпределителни валове и т.н... голяма работа :rolleyes: . Казах принципно как стоят нещата - бензиновите двигатели с принудително пълнене също радват собствениците им с "момент". А атмосферният дизел е ... казан най-страшен.

Фолксвагевн пасат Б5 - мощност - 130к.с. Въртящ момент 310/1900 Нм

Мицубиши галант ВР-4 - мощност - 280к.с. въртящ момент 363/4000 Нм ... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Фолксвагевн пасат Б5 - мощност - 130к.с. Въртящ момент 310/1900 Нм

Мицубиши галант ВР-4 - мощност - 280к.с. въртящ момент 363/4000 Нм ... :rolleyes:

Тоест вървят в комплект, а не са алтернативни? :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дано поста ми не се приеме отново за спам :icon_hmm: щото без значение за мен колата си остава една Mitsubishi Galant с всичките и +++++ и ------ :good:

Както се казва в една реклама "Стига глупости", т.е. въобще не си спам. Освен че колите, които си карал, са по-нисък клас от галанта ти, те се ползват с по-нова технология. Дори във версията 1.9тди 90к.с. на ВАГ групата. Доколкото знам ГНП на галанта работи на по-ниско налягане, по-малка bar и турбината не е с променлива геометрия. Прибави малко по-високото тегло и нещата си идват по местата :) Определено ако галант притежаваше дизелов агрегат 2 литра с по-съвременни (за онова време) технологии, тук миризмата на бензин щеше да е доста оскъдна. А ако беше 2.5тди, бензините щяха да се екзотика според мен.

 

Хайде собственици на дизели, разкършете малко тия биели, изпънете маркучите с бууст и развъртете тия полуоски. ІV-та, 80 и ГАЗ. Ако не за друго, то за ваша сверка. Ето, аз така разбрах със сигурност за наличие на проблем при моя галант. Подозирах го, но нямаше как да съм сигурен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както се казва в една реклама "Стига глупости", т.е. въобще не си спам. ....

 

Хайде собственици на дизели, разкършете малко тия биели, изпънете маркучите с бууст и развъртете тия полуоски. ІV-та, 80 и ГАЗ. Ако не за друго, то за ваша сверка. Ето, аз така разбрах със сигурност за наличие на проблем при моя галант. Подозирах го, но нямаше как да съм сигурен.

 

Как да не спам бре Анди :) ,цялата тема взе да става спам.

Човека попита за доускорение на дизелов Галант 90 коня,а вие започнахте да пускате едни бензинови диаграми,едни коли с по 100 и кусур коне и т.н.( няма лошо в това ,ама е за друга тема)

А да се направи тест трябва всичко горе долу всичко да еднакво (гуми,пътна настилка,гориво,кг на автомобила, та дори и шофьора )иначе винаги може да даде отклонение от няколко секунди,а също така да се повтори няколко пъти и да се вземе средното време.

П.С.: Снощи направих първи опит ,днес ще направя още един и утре ще драсна ,във какви граници доускорява моят дизел.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес направих теста с мойто комби, но само до 120 щото имаше КАТ.

80-120 на V-та - 12 секунди по часовника на таблото /миганията/.

Не знам кой какво очаква, но мен ме устройва напълно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...