tzenov Публикувано 4 януари 2014 Автор Сподели Публикувано 4 януари 2014 (редакция) Предлагат оригинални-обобщаваща дума за такива, с които излизат колите от завода. Цените са около 250 лв. за две разновидности с разлика в ампеража. За сетен път се убеждавам,че тия там в Б.С не познават парите!http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=31150&pid=299426&st=0&&do=findComment&comment=299426 Редактирано 4 януари 2014 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Искам да си взема зарядно за акумулатор, но качествено. Да има заряд, разряд, следене на t и нивото на зареждане. С една дума - Интелигентно. Прочетох доста неща за правилната експлоатация на акумулаторите и достигнах до извода, че си трябва. Новите са заредени между 60 и 80% и трябва да им се направи разряд и след това пълно зареждане. Иначе никога не се ползва пълния му капацитет. Това не го знаех, а сигурно и някои от вас. Може ли някой да ми предложи модел зарядно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 (редакция) Цък Аз имам такова и съм много доволен. :icon_thumbup: Инвестицията е малко скъпа но мисля че си заслужава. Редактирано 10 януари 2014 от lesko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Цък Аз имам такова и съм много доволен. :icon_thumbup: Инвестицията е малко скъпа но мисля че си заслужава. Изглежда "яко" ! Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Цък Аз имам такова и съм много доволен. :icon_thumbup: Инвестицията е малко скъпа но мисля че си заслужава.Че то има по-евтини акумулатори от това зарядно бре... някакси не е много икономически обоснована тази инвестиция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 10 януари 2014 Сподели Публикувано 10 януари 2014 Че то има по-евтини акумулатори от това зарядно бре... някакси не е много икономически обоснована тази инвестиция.Прав си скъпо е ,но аз го взех на половин цена от познат вносител. Пък и го вземаш за цял живот колко да е скъпо! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 12 януари 2014 Сподели Публикувано 12 януари 2014 При свалянето на акумулатора за зареждане, има ли някакви тънкости? Идеалния вариант е в гараж и зарядка без демонтажа му. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 При свалянето на акумулатора за зареждане, има ли някакви тънкости? Идеалния вариант е в гараж и зарядка без демонтажа му...........вероятно после ще и светне чека,дори и да си без контакт.....и естествено ще ти се разбъзика радиото.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 13 януари 2014 Сподели Публикувано 13 януари 2014 Погледни и другия вариант цък . С малко повече екстри и с отстъпка от Тех-Ко-то може да се вземе доста по-надолу от 200 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 14 януари 2014 Сподели Публикувано 14 януари 2014 Вече спазарих въпросното зарядно. Е от Ebay, но за 50 лв по-евтино Сега остава, да го измисля, как да излъжа колата, че е без акумулатор Върти ми се една идея в главата. Дали ще мога да закача паралелно още един акумулатор!? Става въпрос за батерия от UPS -12V/7Аh. Свързвам я и спокойно си откачам автомобилния. Въпроса е, дали този метод ще е достатъчен, за да поддържа електрониката в изкуствена кома за около 12 часа!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MusicMAN Публикувано 28 януари 2014 Сподели Публикувано 28 януари 2014 (редакция) Не би трябвало да има проблем, електрониката хаби няколко милиампера, проблем би бил само ако заключиш колата с централното или алармата и консумацията от всички машинки за заключване и мигачите би била доста голяма за този акумулатор и ще се получи някъв спад на напрежението ако не е читав и зареден акумулатора от UPS. Другата част е, че трябва двата акумулатора да са вързани в паралел минимално кратко време защото ще почнат да се изравняват потенциалите им и примернто тоя от UPS с напрежение от 13V зареден ще се опита да зарежда изхабения автомобилен акумулатор който е с потенциал 12-12,2V примерно и може единия да изтощи другия. По принцип в паралел се вързват само два еднакви чисто нови акумулатора. Редактирано 28 януари 2014 от MusicMAN Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_g Публикувано 29 януари 2014 Сподели Публикувано 29 януари 2014 Koлеги, само напомням, че от утре в 'LIDL' ще продават зарядни за акумулатори на много приятелски цени. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 29 януари 2014 Сподели Публикувано 29 януари 2014 (редакция) Благодаря MusicMAN! Ще се възползвам от информацията ти. Днес пристигна зарядното и утре ще пробвам да заредя батериите от UPS-а, а след това и автомобилната Редактирано 29 януари 2014 от kesten Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kesten Публикувано 10 февруари 2014 Сподели Публикувано 10 февруари 2014 Операцията премина според очакванията. "Излъгах" електрониката с батерията от UPS и след 11 часа закачих заредения акумулатор. Благодаря на всички за съветите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 декември 2014 Сподели Публикувано 10 декември 2014 Зимата е в пълната си сила и мен ме човърка следния въпрос.Какви проблеми може да възникнат при "падане" на акумулатора на Лансер 2008 в момента на палене на двигателя.Понеже колата си стои в гаража и се кара 10-15 км на седмица, акумулатора не успява да се зареди, а и вече е стар - кара 7-ма година.Ако го сваля, за да сложа нов, дали ще се ошашка електрониката. Признавам си, че не съм отварял книгата да чета как се сменя акумулатора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 10 декември 2014 Сподели Публикувано 10 декември 2014 Няма да се ошашка електрониката, просто ще се ресетнат натрупаните данни след разкачане на акумулатора, но това си е нещо стандартно, правил съм много пъти. Смяната на акумулатор си е рутинна процедура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 10 декември 2014 Сподели Публикувано 10 декември 2014 И на моя доста скромен Лансер му сменях акумулатора и след това губи настройките и двигателя не работи много добре, оборотите се менят. След известно време или може би определен пробег (може би около 30-40км) всичко се оправя от самосебе си. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 10 декември 2014 Сподели Публикувано 10 декември 2014 И на моя доста скромен Лансер му сменях акумулатора и след това губи настройките и двигателя не работи много добре, оборотите се менят. След известно време или може би определен пробег (може би около 30-40км) всичко се оправя от самосебе си. :mitsu-smiley: Естествено, че ще е така, това е съвсем нормално. Както казах се ресетват натрупаните данни и е нужно време да натрупа нови данни. Нещата се "оправят" като натрупа достатъчно данни, като горивните тримове например. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 25 декември 2014 Сподели Публикувано 25 декември 2014 Падането на акумулатора и самата смяна е нещо нормално и няма да предизвика проблеми, но проблеми понякога възникват при опит за палене със слаб акумулатор (когато стартера върти на "тласъци") и при опит да се пали като се подава напрежение с кабели от друг автомобил, който работи (опасно е и за двата автомобила).Съвета ми е, ако забележите че акумулатора се "предава", да опитате да го заредите и ако няма ефект да го смените, а не да чакате да падне, защото понякога при тези ситуации възникват проблеми с централно заключване имобилайзер, а понякога и по-"кофти" проблеми. Честито Рождество Христово на всички.Какво е мнението ви,за зареждане на акумолатора на бензинов лансер 2008г.направо на колата без да се откачват плюса и минуса? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 25 декември 2014 Сподели Публикувано 25 декември 2014 Няма проблем само зарядното да е интилигентно ! :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki007 Публикувано 25 декември 2014 Сподели Публикувано 25 декември 2014 Няма проблем само зарядното да е интилигентно ! :drinks:Би ли дал ,ако знаеш конкретни данни ,за да ги сравня с зарядното ми което със сигурност не е интелигентно 42 годишно българско,или ако си запознат ,че с него е опсно направо кажи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lesko Публикувано 26 декември 2014 Сподели Публикувано 26 декември 2014 Би ли дал ,ако знаеш конкретни данни ,за да ги сравня с зарядното ми което със сигурност не е интелигентно 42 годишно българско,или ако си запознат ,че с него е опсно направо кажи.Със 42 годишно не рискувай ,аз ползвам това-Моят сайт Поздрави . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 26 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 26 декември 2014 Да има някой мераклия от София да услужи със зарядно за два-три дена, че имам два акумулатора за зареждане?http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 26 декември 2014 Сподели Публикувано 26 декември 2014 Аз съм мераклия Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 декември 2014 Сподели Публикувано 26 декември 2014 Аз съм мераклия {style_images_url}/offtop.gif И аз...ама не се вписвам изискванията :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.