scarlum Публикувано 24 септември 2013 Автор Сподели Публикувано 24 септември 2013 На мен зимата ми загрява напълно за 8 минути. Ако колата ти е навън,докато запалиш,изчистиш снега,остържеш предното стъкло,изпушиш една цигара,тръгваш и ще ти обърне на газ,най-много след минута.Ако ти е в гараж колата,даже още по-бързо.Снимай го тоя прословут щифт,да видим за какво иде реч,няма ли да може някой стругар да ти го направи. Лошото е печката още не е свалена. Имах уговорка за днес, но ме командироваха цяла седмица в Добрич и ще се наложи да чакам другата седмица!Ако някой от Добрич може да помогне.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 24 септември 2013 Сподели Публикувано 24 септември 2013 Обикновената газова има още един минус. Спъва колата. Смесителя е по-тесен от дроселовата клапа и намаля притока на въздух, от там и по-лошо вървене и на двете горива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 24 септември 2013 Сподели Публикувано 24 септември 2013 Обикновената газова има още един минус. Спъва колата. Смесителя е по-тесен от дроселовата клапа и намаля притока на въздух, от там и по-лошо вървене и на двете горива. Абсолютно потвърждавам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 25 септември 2013 Сподели Публикувано 25 септември 2013 С настройката на АГУ четох че се прави компромис с настройването на редуктор-изпарителя. За да не беднее след средни обороти се прави леко обогатена смес до тях.А плЬОчката със стесняването подобрява работата на двигателя на празен ход и до средни не влияе зле, но нагоре и особено на пълна газ леко задушава двигателя от гл.т. постъпващия въздух. Подобрението е заради ефекта на увличане на горивната смес вследствие стесняването. Ефект на Бернули ли беше ... този при карбураторите който е. Забравих го. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 25 септември 2013 Сподели Публикувано 25 септември 2013 С настройката на АГУ четох че се прави компромис с настройването на редуктор-изпарителя. За да не беднее след средни обороти се прави леко обогатена смес до тях.А плЬОчката със стесняването подобрява работата на двигателя на празен ход и до средни не влияе зле, но нагоре и особено на пълна газ леко задушава двигателя от гл.т. постъпващия въздух. Подобрението е заради ефекта на увличане на горивната смес вследствие стесняването. Ефект на Бернули ли беше ... този при карбураторите който е. Забравих го. Добре си прочел, ама не боли толкова много, като се докарат правилните настройки.Аз се бях научил да ги докарвам на старата ми кола доста бързо и на ухо, особено като сменят газта лятна зимна ми се е налагало. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 2 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 2 октомври 2013 Да се похваля!!!Колата вече разполага с работеща печка. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:Единствения недостатък е, че не може да се пусне без да работи двигателя, но вкрайна сметка съм доволен, защото при запален двигател и пуснта печка колата ще достигне необходимата температура зада върви на газ за не повече от 5 мин., което наклонява везната към газовия инжекцион и най-накрая да започна и да карам. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 октомври 2013 Сподели Публикувано 2 октомври 2013 Да се похваля!!!Колата вече разполага с работеща печка. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:Единствения недостатък е, че не може да се пусне без да работи двигателя, но вкрайна сметка съм доволен, защото при запален двигател и пуснта печка колата ще достигне необходимата температура зада върви на газ за не повече от 5 мин., което наклонява везната към газовия инжекцион и най-накрая да започна и да карам. :icon_rock: То както излиза смисъл няма от тая печка,щом ще ти е запалена колата,нали искаме да избегнем студения старт,обледяването на колата,замръзналите уплътнения,да намалим разхода на бензин при минусови температури. И всичко това,като печката се включи преди да е запален двигателя и преди да си стигнал до колата.На останалите марки има смисъл да се ползва по време на движение,ама Галанта загрява за броени минути. Да не си със суха печка,тип нагревател ? Или просто е свързана през клема 30 (работещ двигател),само на контакт ли тръгва ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Е тя за по-малко от 5 минути си загрява до 30-40 градуса и без печка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 3 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2013 На -10 градуса няма да загрее толкова бързо без печката!Вярно е че идея беше за топъл старт и т.н., но някой е преди мен е изтръгнал "приемника" (управлението) и възможността за дистанционно палене я няма. Евентуално ако намеря управление....... дълга и широка/тясна и дълбока!В един от предните постове пишеше, че като запаля колата, докато изчистя снега и скрежта по стъклата и изпуша една цигара ще е обърнала на газ. Сега няма да се налага да пуша :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Помощ ще ти е и хубава екстра е това. Ти виж дългата и широката или тясната и дълбоката и вземи си оправи управлението, че да се възползваш от пълния капацитет на печката. Откакто държа галанта отвън, а не в гаража (където е колата на сестра ми) си мечтая да има печка. Зимата ми омръзна да стържа лед, да оставям драскотини по стъклото, да треперя от студ и накрая като седна да хвана тоя скован от студ кожен волан :cold: . В гаража си бях добре и тази зима ще си го ползвам. Край на обледеняването, край на стърженето, край на безкрайното отровване на колата изпод 40 санта сняг.И да знаете че спреят за размразяване не върши особена работа в жабката... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 3 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2013 По принцип не съм се отказал да търся, но ще е доста трудно, защото това е масов недостатък на всички коли с печки внесени от вън. Другото, което не е по малко важно е, че ще ми трябва и по сериозен акумулатор, но при всички случаи това е супер екстра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Какъв размер тороидална бутилка максимално може да се пъхне в галант седан? Става въпрос за външен диаметър, височина на бутилката и къде е по-добре да е зареждачката й - отвътре или отвън?Сега гледам сл. размери:- 615 мм / 200 мм - 40 литра- 630 мм / 200 мм - 48 литра - 650 мм / 200 мм - 51 литра- 650 мм / 225 мм - 59 литра Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
_bioHAZArd_ Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 (редакция) Какъв размер тороидална бутилка максимално може да се пъхне в галант седан? Става въпрос за външен диаметър, височина на бутилката и къде е по-добре да е зареждачката й - отвътре или отвън?Сега гледам сл. размери:- 615 мм / 200 мм - 40 литра- 630 мм / 200 мм - 48 литра - 650 мм / 200 мм - 51 литра- 650 мм / 225 мм - 59 литра Моята е 48 литра, заменя 14 цоловата резервна гума. Ама аз съм комби :icon_blush: Редактирано 3 октомври 2013 от _bioHAZArd_ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 На -10 градуса няма да загрее толкова бързо без печката!Вярно е че идея беше за топъл старт и т.н., но някой е преди мен е изтръгнал "приемника" (управлението) и възможността за дистанционно палене я няма. Евентуално ако намеря управление....... дълга и широка/тясна и дълбока!В един от предните постове пишеше, че като запаля колата, докато изчистя снега и скрежта по стъклата и изпуша една цигара ще е обърнала на газ. Сега няма да се налага да пуша :icon_thumbup: Управления има,разтърси се из нета,а ако не вече по сервизите. Каква марка каза,че е - Webasto ? Имат представител,но за старите модели има само управление с таймер(часовник),а новите вече са с дистанционно палене на печката и ти показва на дисплейчето,работи ли,загрява ли и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Какъв размер тороидална бутилка максимално може да се пъхне в галант седан? Става въпрос за външен диаметър, височина на бутилката и къде е по-добре да е зареждачката й - отвътре или отвън?Сега гледам сл. размери:- 615 мм / 200 мм - 40 литра- 630 мм / 200 мм - 48 литра - 650 мм / 200 мм - 51 литра- 650 мм / 225 мм - 59 литра Моята също е 47 литра също съм с комби. На седана за какъв ти е тороидална бутилка на мястото на резервната гума? Слагаш цилиндрична каквато се събира между двете бомбета без да ти пречи на останалата част на багажника и така... Мисля че ще можеш и 60 литра да сложиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 3 октомври 2013 Автор Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Да печката е webasto! Ще поразровя да видя какво има в нета ако не намеря ще звънна отново на официалния вносител, но там ми се струва, че цената ще е доста интересна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Аз съм със седан и бутилка: D600 LT48 H225. Около 1 см се надига пода на багажника, но в ежедневието не го усещам като разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 (редакция) Моята също е 47 литра също съм с комби. На седана за какъв ти е тороидална бутилка на мястото на резервната гума? Слагаш цилиндрична каквато се събира между двете бомбета без да ти пречи на останалата част на багажника и така... Мисля че ще можеш и 60 литра да сложиш.Нa мен ми кaзaх ,че повече от 45л. не стaвa. Редактирано 3 октомври 2013 от Кристиян Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Помощ ще ти е и хубава екстра е това. Ти виж дългата и широката или тясната и дълбоката и вземи си оправи управлението, че да се възползваш от пълния капацитет на печката. Откакто държа галанта отвън, а не в гаража (където е колата на сестра ми) си мечтая да има печка. Зимата ми омръзна да стържа лед, да оставям драскотини по стъклото, да треперя от студ и накрая като седна да хвана тоя скован от студ кожен волан :cold: . В гаража си бях добре и тази зима ще си го ползвам. Край на обледеняването, край на стърженето, край на безкрайното отровване на колата изпод 40 санта сняг.И да знаете че спреят за размразяване не върши особена работа в жабката... Глезльо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 На седана за какъв ти е тороидална бутилка на мястото на резервната гума? А щайгите с бурканите къде ги забраЙ? А палетите с олиото, компотите, чушките и друга зимнина, м :D ?Мисля субуфера да стои зад седалката, вляво ще е усилвателя и затова тороидална. Тия пружини от комби май ще се улегнат не, ми ще дойдат слаби даже... Щом 225 мм надига кората, на мен ми трябва 200 мм. Остава да мерна диаметъра на отвора, въпреки че чак 630 мм едва ли е. Нищо, и 40 л става Глезльо!Не аз карам с подгрев на седалките :D Така де, при положение че имам гараж, оправдано ли е да чистя сняг, да стържа лед ... От многото леден дъжд (от който колата става като ледено блокче) миналата зима се отлепи уплътнението на шофьорската врата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 Глезльо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Large Публикувано 3 октомври 2013 Сподели Публикувано 3 октомври 2013 На мен ми казаха че по-голяма от 35 (дето събира 30) литра не влиза ама явно това им е било най-голямата. Мма доста мегдан още като гледам (седан съм). Нищо, така е по- икономична :icon_doh: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 4 октомври 2013 Сподели Публикувано 4 октомври 2013 (редакция) А щайгите с бурканите къде ги забраЙ? А палетите с олиото, компотите, чушките и друга зимнина, м :D ?Мисля субуфера да стои зад седалката, вляво ще е усилвателя и затова тороидална. Тия пружини от комби май ще се улегнат не, ми ще дойдат слаби даже...А резервната гума къде я забрави? Тя реално пак си заема същия обем. При комбитата има повече смисъл от тороидална, защото не разваля комбито като автомобил с които можеш да си прекараш хладилника, иначе ако се сложи някаква пура директно губиш от това, че по средата стърчи една бутилка. Вземи се разходи до някои газаджия дето има повече като разновидности бутилки и си харесай къде най-добре и как ти идва, може и 4-5 щайги да си носиш да видиш и тях къде ще ги, слагаш като сложите бутилката :-D 40 литрова пура е доста компактна и съм виждал че и на комби стои добре. Може и малка 30-35 литра от страни в калника, също запазва добър обем на багажника. Редактирано 4 октомври 2013 от meltin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 4 октомври 2013 Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Ето как е при мен. Това според мен е най-удачния вариант за седана. Има доста място и над бутилката, тя е 35л. реално събира 28л. :good: http://media.snimka.bg/s1/0250/026744742-big.jpg?r=0 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 4 октомври 2013 Сподели Публикувано 4 октомври 2013 Ето как е при мен. Това според мен е най-удачния вариант за седана. Има доста място и над бутилката, тя е 35л. реално събира 28л. :good: http://media.snimka.bg/s1/0250/026744742-big.jpg?r=0За това говорех, ама защо на седана бумбетата са още по-големи от на комбито, те направо изглеждат огромни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.