Премини към съдържание

Поредната тема за ГИ


scarlum

Препоръчано мнение

На мен зимата ми загрява напълно за 8 минути. Ако колата ти е навън,докато запалиш,изчистиш снега,остържеш предното стъкло,изпушиш една цигара,тръгваш и ще ти обърне на газ,най-много след минута.Ако ти е в гараж колата,даже още по-бързо.

Снимай го тоя прословут щифт,да видим за какво иде реч,няма ли да може някой стругар да ти го направи.

 

Лошото е печката още не е свалена. Имах уговорка за днес, но ме командироваха цяла седмица в Добрич и ще се наложи да чакам другата седмица!

Ако някой от Добрич може да помогне.... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Обикновената газова има още един минус. Спъва колата. Смесителя е по-тесен от дроселовата клапа и намаля притока на въздух, от там и по-лошо вървене и на двете горива.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обикновената газова има още един минус. Спъва колата. Смесителя е по-тесен от дроселовата клапа и намаля притока на въздух, от там и по-лошо вървене и на двете горива.

 

Абсолютно потвърждавам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С настройката на АГУ четох че се прави компромис с настройването на редуктор-изпарителя. За да не беднее след средни обороти се прави леко обогатена смес до тях.

А плЬОчката със стесняването подобрява работата на двигателя на празен ход и до средни не влияе зле, но нагоре и особено на пълна газ леко задушава двигателя от гл.т. постъпващия въздух. Подобрението е заради ефекта на увличане на горивната смес вследствие стесняването. Ефект на Бернули ли беше ... този при карбураторите който е. Забравих го.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С настройката на АГУ четох че се прави компромис с настройването на редуктор-изпарителя. За да не беднее след средни обороти се прави леко обогатена смес до тях.

А плЬОчката със стесняването подобрява работата на двигателя на празен ход и до средни не влияе зле, но нагоре и особено на пълна газ леко задушава двигателя от гл.т. постъпващия въздух. Подобрението е заради ефекта на увличане на горивната смес вследствие стесняването. Ефект на Бернули ли беше ... този при карбураторите който е. Забравих го.

 

Добре си прочел, ама не боли толкова много, като се докарат правилните настройки.

Аз се бях научил да ги докарвам на старата ми кола доста бързо и на ухо, особено като сменят газта лятна зимна ми се е налагало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля!!!

Колата вече разполага с работеща печка. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Единствения недостатък е, че не може да се пусне без да работи двигателя, но вкрайна сметка съм доволен, защото при запален двигател и пуснта печка колата ще достигне необходимата температура зада върви на газ за не повече от 5 мин., което наклонява везната към газовия инжекцион и най-накрая да започна и да карам. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля!!!

Колата вече разполага с работеща печка. :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Единствения недостатък е, че не може да се пусне без да работи двигателя, но вкрайна сметка съм доволен, защото при запален двигател и пуснта печка колата ще достигне необходимата температура зада върви на газ за не повече от 5 мин., което наклонява везната към газовия инжекцион и най-накрая да започна и да карам. :icon_rock:

 

То както излиза смисъл няма от тая печка,щом ще ти е запалена колата,нали искаме да избегнем студения старт,обледяването на колата,замръзналите уплътнения,да намалим разхода на бензин при минусови температури. И всичко това,като печката се включи преди да е запален двигателя и преди да си стигнал до колата.На останалите марки има смисъл да се ползва по време на движение,ама Галанта загрява за броени минути. Да не си със суха печка,тип нагревател ? Или просто е свързана през клема 30 (работещ двигател),само на контакт ли тръгва ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На -10 градуса няма да загрее толкова бързо без печката!

Вярно е че идея беше за топъл старт и т.н., но някой е преди мен е изтръгнал "приемника" (управлението) и възможността за дистанционно палене я няма. Евентуално ако намеря управление....... дълга и широка/тясна и дълбока!

В един от предните постове пишеше, че като запаля колата, докато изчистя снега и скрежта по стъклата и изпуша една цигара ще е обърнала на газ. Сега няма да се налага да пуша :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помощ ще ти е и хубава екстра е това. Ти виж дългата и широката или тясната и дълбоката и вземи си оправи управлението, че да се възползваш от пълния капацитет на печката.

Откакто държа галанта отвън, а не в гаража (където е колата на сестра ми) си мечтая да има печка. Зимата ми омръзна да стържа лед, да оставям драскотини по стъклото, да треперя от студ и накрая като седна да хвана тоя скован от студ кожен волан :cold: . В гаража си бях добре и тази зима ще си го ползвам. Край на обледеняването, край на стърженето, край на безкрайното отровване на колата изпод 40 санта сняг.

И да знаете че спреят за размразяване не върши особена работа в жабката...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не съм се отказал да търся, но ще е доста трудно, защото това е масов недостатък на всички коли с печки внесени от вън. Другото, което не е по малко важно е, че ще ми трябва и по сериозен акумулатор, но при всички случаи това е супер екстра.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв размер тороидална бутилка максимално може да се пъхне в галант седан? Става въпрос за външен диаметър, височина на бутилката и къде е по-добре да е зареждачката й - отвътре или отвън?

Сега гледам сл. размери:

- 615 мм / 200 мм - 40 литра

- 630 мм / 200 мм - 48 литра

- 650 мм / 200 мм - 51 литра

- 650 мм / 225 мм - 59 литра

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв размер тороидална бутилка максимално може да се пъхне в галант седан? Става въпрос за външен диаметър, височина на бутилката и къде е по-добре да е зареждачката й - отвътре или отвън?

Сега гледам сл. размери:

- 615 мм / 200 мм - 40 литра

- 630 мм / 200 мм - 48 литра

- 650 мм / 200 мм - 51 литра

- 650 мм / 225 мм - 59 литра

 

 

Моята е 48 литра, заменя 14 цоловата резервна гума. Ама аз съм комби :icon_blush:

Редактирано от _bioHAZArd_
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На -10 градуса няма да загрее толкова бързо без печката!

Вярно е че идея беше за топъл старт и т.н., но някой е преди мен е изтръгнал "приемника" (управлението) и възможността за дистанционно палене я няма. Евентуално ако намеря управление....... дълга и широка/тясна и дълбока!

В един от предните постове пишеше, че като запаля колата, докато изчистя снега и скрежта по стъклата и изпуша една цигара ще е обърнала на газ. Сега няма да се налага да пуша :icon_thumbup:

 

Управления има,разтърси се из нета,а ако не вече по сервизите. Каква марка каза,че е - Webasto ? Имат представител,но за старите модели има само управление с таймер(часовник),а новите вече са с дистанционно палене на печката и ти показва на дисплейчето,работи ли,загрява ли и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв размер тороидална бутилка максимално може да се пъхне в галант седан? Става въпрос за външен диаметър, височина на бутилката и къде е по-добре да е зареждачката й - отвътре или отвън?

Сега гледам сл. размери:

- 615 мм / 200 мм - 40 литра

- 630 мм / 200 мм - 48 литра

- 650 мм / 200 мм - 51 литра

- 650 мм / 225 мм - 59 литра

 

Моята също е 47 литра също съм с комби.

 

На седана за какъв ти е тороидална бутилка на мястото на резервната гума?

Слагаш цилиндрична каквато се събира между двете бомбета без да ти пречи на останалата част на багажника и така...

Мисля че ще можеш и 60 литра да сложиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да печката е webasto! Ще поразровя да видя какво има в нета ако не намеря ще звънна отново на официалния вносител, но там ми се струва, че цената ще е доста интересна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със седан и бутилка: D600 LT48 H225. Около 1 см се надига пода на багажника, но в ежедневието не го усещам като разлика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята също е 47 литра също съм с комби.

 

На седана за какъв ти е тороидална бутилка на мястото на резервната гума?

Слагаш цилиндрична каквато се събира между двете бомбета без да ти пречи на останалата част на багажника и така...

Мисля че ще можеш и 60 литра да сложиш.

Нa мен ми кaзaх ,че повече от 45л. не стaвa.

Редактирано от Кристиян
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Помощ ще ти е и хубава екстра е това. Ти виж дългата и широката или тясната и дълбоката и вземи си оправи управлението, че да се възползваш от пълния капацитет на печката.

Откакто държа галанта отвън, а не в гаража (където е колата на сестра ми) си мечтая да има печка. Зимата ми омръзна да стържа лед, да оставям драскотини по стъклото, да треперя от студ и накрая като седна да хвана тоя скован от студ кожен волан :cold: . В гаража си бях добре и тази зима ще си го ползвам. Край на обледеняването, край на стърженето, край на безкрайното отровване на колата изпод 40 санта сняг.

И да знаете че спреят за размразяване не върши особена работа в жабката...

 

Глезльо!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На седана за какъв ти е тороидална бутилка на мястото на резервната гума?

А щайгите с бурканите къде ги забраЙ? А палетите с олиото, компотите, чушките и друга зимнина, м :D ?

Мисля субуфера да стои зад седалката, вляво ще е усилвателя и затова тороидална. Тия пружини от комби май ще се улегнат не, ми ще дойдат слаби даже...

 

Щом 225 мм надига кората, на мен ми трябва 200 мм. Остава да мерна диаметъра на отвора, въпреки че чак 630 мм едва ли е. Нищо, и 40 л става :yes3:

 

Глезльо!

Не аз карам с подгрев на седалките :D

Така де, при положение че имам гараж, оправдано ли е да чистя сняг, да стържа лед ... От многото леден дъжд (от който колата става като ледено блокче) миналата зима се отлепи уплътнението на шофьорската врата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми казаха че по-голяма от 35 (дето събира 30) литра не влиза ама явно това им е било най-голямата. Мма доста мегдан още като гледам (седан съм). Нищо, така е по- икономична :icon_doh: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А щайгите с бурканите къде ги забраЙ? А палетите с олиото, компотите, чушките и друга зимнина, м :D ?

Мисля субуфера да стои зад седалката, вляво ще е усилвателя и затова тороидална. Тия пружини от комби май ще се улегнат не, ми ще дойдат слаби даже...

А резервната гума къде я забрави? Тя реално пак си заема същия обем.

При комбитата има повече смисъл от тороидална, защото не разваля комбито като автомобил с които можеш да си прекараш хладилника, иначе ако се сложи някаква пура директно губиш от това, че по средата стърчи една бутилка.

 

Вземи се разходи до някои газаджия дето има повече като разновидности бутилки и си харесай къде най-добре и как ти идва, може и 4-5 щайги да си носиш да видиш и тях къде ще ги, слагаш като сложите бутилката :-D 40 литрова пура е доста компактна и съм виждал че и на комби стои добре.

 

Може и малка 30-35 литра от страни в калника, също запазва добър обем на багажника.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето как е при мен. Това според мен е най-удачния вариант за седана. Има доста място и над бутилката, тя е 35л. реално събира 28л. :good:

 

http://media.snimka.bg/s1/0250/026744742-big.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето как е при мен. Това според мен е най-удачния вариант за седана. Има доста място и над бутилката, тя е 35л. реално събира 28л. :good:

 

http://media.snimka.bg/s1/0250/026744742-big.jpg?r=0

За това говорех, ама защо на седана бумбетата са още по-големи от на комбито, те направо изглеждат огромни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...