I. Milev Публикувано 1 август 2013 Сподели Публикувано 1 август 2013 (редакция) Имай едно наум при носачи Delphi. Опит с тях нямам,но във форума не ги хвалят особеноАз обаче имам опит, получи се грозна гледка с носачи DELPHI на някъде между 15-20 000 км пробег. НЕ СИ КУПУВАЙТЕ НОСАЧИ DELPHI. http://fuckir.snimka.bg/automobiles/nosachi-delphi.767929.31134334 Редактирано 1 август 2013 от I. Milev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
WVO Публикувано 1 август 2013 Сподели Публикувано 1 август 2013 :shock: Леле, как успяха да се скъсат и двата шарнира, да не си я ударил някъде? Благодаря за споделения опит, че и аз се бях засилил към делфи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 1 август 2013 Сподели Публикувано 1 август 2013 Не ги разбирам тия нашите коли..... карал съм френска, корейска, немска.... някой по доста километри обаче и на мен ми се случи преди време това с носача, извадих късмет че бях с около 50 и спрях на 1м от един бус едва едва, разминах се с маншони и носач.. Обичам си много галанта но си е капризна кола, не че не го знаех де.. но такива проблеми странни само с галанта имам, да не говориме с гуми и джанти колко ядове имам, баланси тресене виене и други тъпотии.. делфи, мелфи, стискайте палци да имате късмет и това е с нашите коли за съжаление не всички можеме да си вземеме оригинални носачи и други части, ама като ни се карат добре изглеждащи, но скъпи за подръжка коли какво да се прави :( е сега ме беше страх да карам с 150 по магистралата защото все ми се струва че усещам или чувам някакви шумове и други такива.. :icon_crying: :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 За тези носачи съм врял и кипял много, и много от одавна съм предупреждавал хората да внимават ........едва ли има друг ,който е сменил повече носачи ,но опита ми е огромен с тях( както и с други ,много други неща)и точно с Делфи е все едно да си сложите рециклиран такъв.......малко като на руска рулетка......Така ,след време ще се окаже ,че и Монрото не са хубави и т.н.........Извода е, да се ходи на майстор (който знае какво прави) по честичко.......тези носачи се хващат доста трудно и обикновено трябва майстора да е с голям опит..когато са разбити, тогава имат луфт към горната посока,т.е. гумата трябва да се натиска нагоре ,а не надолу......когато има луфт в шарнира малко ,или току що е почнал да се разбива, той тогава скърца при въртене на волана.....появи ли се скърцане, трябва колата да отиде бързо де сервиза за проверка.........това са два от начините да откриете ,че има разбит носач......има и други способи и методи, но те са по специфични и са приложими само при определени условия.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 Мога да ви направя клип как се движи шарнира на левия оригинален прав носач, който свалих и прибрах в гаража. Движи се като джоистик на конзолните игри. Нищо не бях усетил - нито скърцане, нито пукане, нито клопане, нито по-трудно въртене на волана. При рутинна профилактика на луфтове чрез повдигане с оригиналния крик в нас усетих луфт при захват с двете ръце на 12:30 часа. Не можах да видя къде мърда и повиках един мъж за помощ. Само да види къде шава. Каза ми къде и го помолих той да разклати за да се уверя. Понеже съм скъсан и освен това съм и скръндза, поръчах носача от Vetov. Още съм с него.Искам да кажа, че въпреки това голямо износване ябълката не се бе извадила от шарнира. Тогава нямаше и 2 метра равен път и колкото и да пазя колата от трапове и неравности, просто нямаше начин. Карах я по-бавно, затапвах тирове и атобуси и сигурно много съм ги ядосвал, но пък съм й дишал нафтовите пАри, а те след това на хубав участък са ми гледали отдалечаващата задница как става на точка и изчезва в далечината завинаги. Оригиналното си е оригинално, или тези Делфи специално за правите носачи не стават за нищо. Ще взема да й напиша да престанат да ги предлагат за продажба, защото може да загинат хора. Причинените щети отделно. За мен производителят на тези носачи трябва да се подведе под съдебна отговорност.Най-сериозно мисля да купя цялата ходова част от галант и да седна в отпуската да разглобя цялото окачване, да го прегледам, да сменя с ново което трябва и пробера по-добрите носачи и да си ги сложа. А правите носачи възнамерявам да ги викна директно от Japan. Тук е мястото на Шефа да каже какъв е редът на пълното безредие това да стане и срещу каква сума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 :shock: Леле, как успяха да се скъсат и двата шарнира, да не си я ударил някъде? Благодаря за споделения опит, че и аз се бях засилил към делфи. Не са скъсани и двата, задния си е на место ..Към каквото и да се засилиш все може да ти се случи същата работа, имаме участници с измъкната ябълка и на ОЕМ носачи и на 3 петици, ЦТР-и и всякакви други знайни и незнайни марки ..Просто от време на време окачването трябва да се проверява и то както каза Пламен от човек дето знае какво да гледа .. Не ги разбирам тия нашите коли..... карал съм френска, корейска, немска.... някой по доста километри обаче и на мен ми се случи преди време това с носача, извадих късмет че бях с около 50 и спрях на 1м от един бус едва едва, разминах се с маншони и носач.. Обичам си много галанта но си е капризна кола, не че не го знаех де.. но такива проблеми странни само с галанта имам, да не говориме с гуми и джанти колко ядове имам, баланси тресене виене и други тъпотии.. делфи, мелфи, стискайте палци да имате късмет и това е с нашите коли за съжаление не всички можеме да си вземеме оригинални носачи и други части, ама като ни се карат добре изглеждащи, но скъпи за подръжка коли какво да се прави :( е сега ме беше страх да карам с 150 по магистралата защото все ми се струва че усещам или чувам някакви шумове и други такива.. :icon_crying: :rolleyes:Това не е само при нашите коли, всеки уважаващ себе си инженер при проектиране на дабъл уишбун окачване го проектира така, че тежестта на колата посредством пружината и амортисьора да се стреми постоянно да притиска шарнира в състояние сглобка, т.е. шарнира трябва да влиза отгоре надолу в шенкела, за да може носача постоянно да го натиска .. Колите с такъв вид окачване (Мазда, Хонда, Ровър и т.н..) нямат никакви проблеми с измъкване на шарнири ..Нашите инженери и тези на Ауди обаче, са решили да ги монтират на обратно (пружината постоянно натиска носача надолу и се стреми да измъкне ябълката на шарнира) което води до такива случки по пътищата ..А, щях да забравя и инженерите от ВАЗ, които всъщност са копирали всичко от Италианския Фиат от 50-те години на миналия век ..:D При тях също е често срещано явлението измъкнат долен шарнир по пътищата .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 Най-сериозно мисля да купя цялата ходова част от галант и да седна в отпуската да разглобя цялото окачване, да го прегледамМного често, обаче, за да се свали правия носач се налага да се отреже болта, който го държи за вилката на амортесьора...като заварен е във втулката на тампона :icon_crying: след което, евентуално здравия носач за нищо не става :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 (редакция) При мен болтовете се отвиват. Дълго време имаше теч на масло от капаците на клапаните, в резултат на който всичко до гумените маншони на полуоските са в масло. След почистване има много малко от он`я гнусен "материал", който почвам да го сънувам, но досега болтовете се развиват макар и със стържещ звук. Колата я взех на 8 години и беше сменян само левия прав носач. Познах го по етикета на него хванат с тиксо. Оригинален го е взел немеца. Всичко останало още тогава изглеждаше никога неотвивано и несваляно. това явно важи и за маншоните, понеже съм виждал омаслени нови (сменявани) на други коли, които са започнали да се разпадат от маслото. Така че ходовата част не е слаба в никакъв случай. Вече 5 години я карам и смених задна дясна биелетка, за която още като взех колата ми казаха, че е тръгнала. Е, вървя 30 к км преди да ми заклопа. Много по-темелна е ходавата част от на някои сювове, примерно тия шевролет к`ви бяха... каптива май. Техните "кокалчета" са направо като на малолитражка. А тук правия носач е сигурно 5 кила. На бмв е46 носачлетата са некви смешно тънички и те. Не знам, дано се отвият. Редактирано 2 август 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 Много често, обаче, за да се свали правия носач се налага да се отреже болта, който го държи за вилката на амортесьора...като заварен е във втулката на тампона :icon_crying: след което, евентуално здравия носач за нищо не става :icon_crying:Що пък да не става после ? ..:icon_hmm: Има си за целта нови тампони в магазините .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 Добре,каква е марката тогава,която трябва да ползваме??? Да кажем до 180 пари ориентировъчно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Кристиян Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 (редакция) Същaтa рaботa и при мен с въпросните носaчи сaмо че при минaти 8к км.Бяхa нa 5месецa и нямaше никaкви признaци. Редактирано 2 август 2013 от Кристиян Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 И аз съм на път да сменям моите и се чудя какви да взема. Да споделят колегите, ако са били недоволни и от други марки. Аз си мислих да взимам TRW, какво мислите, някой имал ли е проблем с тях? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 По думи на Шефа ОЕМ правият е 183лв с ДДС и транспорт, демек с - всичко. Това от Japan, доставка ~една седмица и цена франко анди ван дер дриС, SNS, stevensgr ... :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 2 август 2013 Сподели Публикувано 2 август 2013 Ясно,абе и оригиналните не изкарват много време по нашите дупки да си кажем правичката. Нарочно съм рециклирал сега и правия и кривия отляво за да видя колко време аджеба,ще им трябва за да приключат по нашите трапове. Знам,че има риск да стане като с колегата,но който ме познава и е виждал синия звяр,може да потвърди колко го глезя и поддържам,а окачването се проверява доста често. Не искам да излезе вярно,че правените шарнири изкарват повече време от "магазинните",но само времето ще покаже,дано да е без аварии де . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 август 2013 Сподели Публикувано 3 август 2013 Казвал съм, че по шуменския край и пристанищния му град са големи фенове на рециклирането на шарнира на правия носач. Никой нищо не казва с цифри, обаче :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 3 август 2013 Сподели Публикувано 3 август 2013 (редакция) Казвал съм, че по шуменския край и пристанищния му град са големи фенове на рециклирането на шарнира на правия носач. Никой нищо не казва с цифри, обаче :rolleyes:35лв рециклиране на носач с Смолян като му слагат и гресьорка. След време си го гресираш газ :icon_rock: , а след още по дълго време отвиваш капачката която са сложили при рециклирането сменяш камъните което излиза още по-евтино от цяло рециклиране и :icon_rock: П.С. Така била направена Волгата :icon_thumbup: Редактирано 3 август 2013 от KrumBo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 3 август 2013 Сподели Публикувано 3 август 2013 Аз също съм рециклирал 3 носача във Варна(1 прав и 2 криви). Мисля, че беше около 40-50лв. Като следя правия на всеки 5000км. и евентуално пристягам малко, ако се е получил луфт. Правият почти направи 20000км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 3 август 2013 Сподели Публикувано 3 август 2013 Казвал съм, че по шуменския край и пристанищния му град са големи фенове на рециклирането на шарнира на правия носач. Никой нищо не казва с цифри, обаче :rolleyes: Мммм грешиш уеко,в Казанлък са още по-големи фенове,тука ги правят за 12-15 лева,в Шумен са около 20-30 лева. Направил съм и такъв(от казанлъшките майстори) за сравнение колко ще изкара,но още не съм го сложил. Не си мисли,че искам да мина тънко,не,просто ми писна да давам сериозна сума за носач и той да се разбие за година-две,затова си правя експерименти. Ако имаш някой свален,мини да ти ги покажа къде са,пък като се полеят с бира стават още по-здрави :icon_thumbup:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 3 август 2013 Сподели Публикувано 3 август 2013 Моят сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 3 август 2013 Сподели Публикувано 3 август 2013 (редакция) Днес ми се появи едно като тракане. Преди малко дигах гуми и гледах за луфтове. На лявата гума при движение ляво дясно има нещо като луфт и се чува звука. А човека които беше с мене каза че местя волана, т.е. затова ми се струва като луфт.Други луфтове нямам. Правих и теста с тръбата, за който беше споменал DJ Tumby. И при него няма звуци. Трябва ли да се притеснявам от правия носач и падащи гуми? И един въпрос за рециклирането. Какво всъщност се прави избива се стария шарнир и се слага такъв със гайка или се отваря самия шарнир и се подменя тефлона и ябълката? Редактирано 3 август 2013 от meltin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Subsa Публикувано 3 август 2013 Сподели Публикувано 3 август 2013 Милев, забелязвам, че предната гума ти е контактувала неравномерно с асфалта. Виж как има ръб от вътрешната страна, който е по-прашен и не е работил с асфалт.Проблема не е бил от веднъж! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 4 август 2013 Сподели Публикувано 4 август 2013 Днес ми се появи едно като тракане. Преди малко дигах гуми и гледах за луфтове. На лявата гума при движение ляво дясно има нещо като луфт и се чува звука. А човека които беше с мене каза че местя волана, т.е. затова ми се струва като луфт.Други луфтове нямам. Правих и теста с тръбата, за който беше споменал DJ Tumby. И при него няма звуци. Трябва ли да се притеснявам от правия носач и падащи гуми? И един въпрос за рециклирането. Какво всъщност се прави избива се стария шарнир и се слага такъв със гайка или се отваря самия шарнир и се подменя тефлона и ябълката? Най-добре отиди при някой, който разбира, какво прави. Твоя луфт най-вероятно е от някой кормилен накрайник, но трябва да се види.Иначе не съм разпитвал точно, каква е технологията на рециклирането на носачите, но моя е отворен отдолу, после е направена резба и след това е сложена гайка, коята се регулира на определен интервал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
meltin Публикувано 4 август 2013 Сподели Публикувано 4 август 2013 (редакция) Най-добре отиди при някой, който разбира, какво прави. Твоя луфт най-вероятно е от някой кормилен накрайник, но трябва да се види.Иначе не съм разпитвал точно, каква е технологията на рециклирането на носачите, но моя е отворен отдолу, после е направена резба и след това е сложена гайка, коята се регулира на определен интервал.Това ще стане в понеделник, а до тогава имам 300 км. Редактирано 4 август 2013 от meltin Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 август 2013 Сподели Публикувано 4 август 2013 Може да е разбита рейката и за това да има луфт като на накрайник........Може и да е от носача, но да не е разбит самия шарнир, а например задната втулка, към която носача се захваща към купето....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 август 2013 Сподели Публикувано 5 август 2013 Мммм грешиш уеко,в Казанлък са още по-големи фенове,тука ги правят за 12-15 лева,в Шумен са около 20-30 лева. Направил съм и такъв(от казанлъшките майстори) за сравнение колко ще изкара,но още не съм го сложил. Не си мисли,че искам да мина тънко,не,просто ми писна да давам сериозна сума за носач и той да се разбие за година-две,затова си правя експерименти. Ако имаш някой свален,мини да ти ги покажа къде са,пък като се полеят с бира стават още по-здрави :icon_thumbup:.Чи кво те кара да мислиш, че не знам къде са, че пък и не съм си рециклирал 2 шарнира? :icon_thumbup: Инак за биропиьенето съм ЗА :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.