Премини към съдържание

Имай едно наум при носачи Delphi


I. Milev

Препоръчано мнение

Имай едно наум при носачи Delphi. Опит с тях нямам,но във форума не ги хвалят особено

Аз обаче имам опит, получи се грозна гледка с носачи DELPHI на някъде между 15-20 000 км пробег. НЕ СИ КУПУВАЙТЕ НОСАЧИ DELPHI.

 

 

http://fuckir.snimka.bg/automobiles/nosachi-delphi.767929.31134334

Редактирано от I. Milev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:shock: Леле, как успяха да се скъсат и двата шарнира, да не си я ударил някъде?

Благодаря за споделения опит, че и аз се бях засилил към делфи. :bej:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ги разбирам тия нашите коли..... карал съм френска, корейска, немска.... някой по доста километри обаче и на мен ми се случи преди време това с носача, извадих късмет че бях с около 50 и спрях на 1м от един бус едва едва, разминах се с маншони и носач.. Обичам си много галанта но си е капризна кола, не че не го знаех де.. :) но такива проблеми странни само с галанта имам, да не говориме с гуми и джанти колко ядове имам, баланси тресене виене и други тъпотии.. делфи, мелфи, стискайте палци да имате късмет и това е с нашите коли :) за съжаление не всички можеме да си вземеме оригинални носачи и други части, ама като ни се карат добре изглеждащи, но скъпи за подръжка коли какво да се прави :( е сега ме беше страх да карам с 150 по магистралата защото все ми се струва че усещам или чувам някакви шумове и други такива.. :icon_crying: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За тези носачи съм врял и кипял много, и много от одавна съм предупреждавал хората да внимават ........едва ли има друг ,който е сменил повече носачи ,но опита ми е огромен с тях( както и с други ,много други неща)и точно с Делфи е все едно да си сложите рециклиран такъв.......малко като на руска рулетка......Така ,след време ще се окаже ,че и Монрото не са хубави и т.н.........Извода е, да се ходи на майстор (който знае какво прави) по честичко.......тези носачи се хващат доста трудно и обикновено трябва майстора да е с голям опит..когато са разбити, тогава имат луфт към горната посока,т.е. гумата трябва да се натиска нагоре ,а не надолу......когато има луфт в шарнира малко ,или току що е почнал да се разбива, той тогава скърца при въртене на волана.....появи ли се скърцане, трябва колата да отиде бързо де сервиза за проверка.........това са два от начините да откриете ,че има разбит носач......има и други способи и методи, но те са по специфични и са приложими само при определени условия..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога да ви направя клип как се движи шарнира на левия оригинален прав носач, който свалих и прибрах в гаража. Движи се като джоистик на конзолните игри. Нищо не бях усетил - нито скърцане, нито пукане, нито клопане, нито по-трудно въртене на волана. При рутинна профилактика на луфтове чрез повдигане с оригиналния крик в нас усетих луфт при захват с двете ръце на 12:30 часа. Не можах да видя къде мърда и повиках един мъж за помощ. Само да види къде шава. Каза ми къде и го помолих той да разклати за да се уверя. Понеже съм скъсан и освен това съм и скръндза, поръчах носача от Vetov. Още съм с него.

Искам да кажа, че въпреки това голямо износване ябълката не се бе извадила от шарнира. Тогава нямаше и 2 метра равен път и колкото и да пазя колата от трапове и неравности, просто нямаше начин. Карах я по-бавно, затапвах тирове и атобуси и сигурно много съм ги ядосвал, но пък съм й дишал нафтовите пАри, а те след това на хубав участък са ми гледали отдалечаващата задница как става на точка и изчезва в далечината завинаги. Оригиналното си е оригинално, или тези Делфи специално за правите носачи не стават за нищо. Ще взема да й напиша да престанат да ги предлагат за продажба, защото може да загинат хора. Причинените щети отделно. За мен производителят на тези носачи трябва да се подведе под съдебна отговорност.

Най-сериозно мисля да купя цялата ходова част от галант и да седна в отпуската да разглобя цялото окачване, да го прегледам, да сменя с ново което трябва и пробера по-добрите носачи и да си ги сложа. А правите носачи възнамерявам да ги викна директно от Japan. Тук е мястото на Шефа да каже какъв е редът на пълното безредие това да стане и срещу каква сума.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:shock: Леле, как успяха да се скъсат и двата шарнира, да не си я ударил някъде?

Благодаря за споделения опит, че и аз се бях засилил към делфи. :bej:

Не са скъсани и двата, задния си е на место ..

Към каквото и да се засилиш все може да ти се случи същата работа, имаме участници с измъкната ябълка и на ОЕМ носачи и на 3 петици, ЦТР-и и всякакви други знайни и незнайни марки ..

Просто от време на време окачването трябва да се проверява и то както каза Пламен от човек дето знае какво да гледа ..

 

 

Не ги разбирам тия нашите коли..... карал съм френска, корейска, немска.... някой по доста километри обаче и на мен ми се случи преди време това с носача, извадих късмет че бях с около 50 и спрях на 1м от един бус едва едва, разминах се с маншони и носач.. Обичам си много галанта но си е капризна кола, не че не го знаех де.. :) но такива проблеми странни само с галанта имам, да не говориме с гуми и джанти колко ядове имам, баланси тресене виене и други тъпотии.. делфи, мелфи, стискайте палци да имате късмет и това е с нашите коли :) за съжаление не всички можеме да си вземеме оригинални носачи и други части, ама като ни се карат добре изглеждащи, но скъпи за подръжка коли какво да се прави :( е сега ме беше страх да карам с 150 по магистралата защото все ми се струва че усещам или чувам някакви шумове и други такива.. :icon_crying: :rolleyes:

Това не е само при нашите коли, всеки уважаващ себе си инженер при проектиране на дабъл уишбун окачване го проектира така, че тежестта на колата посредством пружината и амортисьора да се стреми постоянно да притиска шарнира в състояние сглобка, т.е. шарнира трябва да влиза отгоре надолу в шенкела, за да може носача постоянно да го натиска .. Колите с такъв вид окачване (Мазда, Хонда, Ровър и т.н..) нямат никакви проблеми с измъкване на шарнири ..

Нашите инженери и тези на Ауди обаче, са решили да ги монтират на обратно (пружината постоянно натиска носача надолу и се стреми да измъкне ябълката на шарнира) което води до такива случки по пътищата ..

А, щях да забравя и инженерите от ВАЗ, които всъщност са копирали всичко от Италианския Фиат от 50-те години на миналия век ..:D При тях също е често срещано явлението измъкнат долен шарнир по пътищата ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-сериозно мисля да купя цялата ходова част от галант и да седна в отпуската да разглобя цялото окачване, да го прегледам

Много често, обаче, за да се свали правия носач се налага да се отреже болта, който го държи за вилката на амортесьора...като заварен е във втулката на тампона :icon_crying: след което, евентуално здравия носач за нищо не става :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен болтовете се отвиват. Дълго време имаше теч на масло от капаците на клапаните, в резултат на който всичко до гумените маншони на полуоските са в масло. След почистване има много малко от он`я гнусен "материал", който почвам да го сънувам, но досега болтовете се развиват макар и със стържещ звук. Колата я взех на 8 години и беше сменян само левия прав носач. Познах го по етикета на него хванат с тиксо. Оригинален го е взел немеца. Всичко останало още тогава изглеждаше никога неотвивано и несваляно. това явно важи и за маншоните, понеже съм виждал омаслени нови (сменявани) на други коли, които са започнали да се разпадат от маслото. Така че ходовата част не е слаба в никакъв случай. Вече 5 години я карам и смених задна дясна биелетка, за която още като взех колата ми казаха, че е тръгнала. Е, вървя 30 к км преди да ми заклопа. Много по-темелна е ходавата част от на някои сювове, примерно тия шевролет к`ви бяха... каптива май. Техните "кокалчета" са направо като на малолитражка. А тук правия носач е сигурно 5 кила. На бмв е46 носачлетата са некви смешно тънички и те. Не знам, дано се отвият.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много често, обаче, за да се свали правия носач се налага да се отреже болта, който го държи за вилката на амортесьора...като заварен е във втулката на тампона :icon_crying: след което, евентуално здравия носач за нищо не става :icon_crying:

Що пък да не става после ? ..:icon_hmm: Има си за целта нови тампони в магазините ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре,каква е марката тогава,която трябва да ползваме??? Да кажем до 180 пари ориентировъчно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Същaтa рaботa и при мен с въпросните носaчи сaмо че при минaти 8к км.Бяхa нa 5месецa и нямaше никaкви признaци.

Редактирано от Кристиян
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на път да сменям моите и се чудя какви да взема. Да споделят колегите, ако са били недоволни и от други марки. Аз си мислих да взимам TRW, какво мислите, някой имал ли е проблем с тях?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По думи на Шефа ОЕМ правият е 183лв с ДДС и транспорт, демек с - всичко. Това от Japan, доставка ~една седмица и цена франко анди ван дер дриС, SNS, stevensgr ... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,абе и оригиналните не изкарват много време по нашите дупки да си кажем правичката. Нарочно съм рециклирал сега и правия и кривия отляво за да видя колко време аджеба,ще им трябва за да приключат по нашите трапове. Знам,че има риск да стане като с колегата,но който ме познава и е виждал синия звяр,може да потвърди колко го глезя и поддържам,а окачването се проверява доста често. Не искам да излезе вярно,че правените шарнири изкарват повече време от "магазинните",но само времето ще покаже,дано да е без аварии де :-) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казвал съм, че по шуменския край и пристанищния му град са големи фенове на рециклирането на шарнира на правия носач. Никой нищо не казва с цифри, обаче :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казвал съм, че по шуменския край и пристанищния му град са големи фенове на рециклирането на шарнира на правия носач. Никой нищо не казва с цифри, обаче :rolleyes:

35лв рециклиране на носач с Смолян като му слагат и гресьорка. След време си го гресираш газ :icon_rock: , а след още по дълго време отвиваш капачката която са сложили при рециклирането сменяш камъните което излиза още по-евтино от цяло рециклиране и :icon_rock:

 

П.С. Така била направена Волгата :icon_thumbup:

Редактирано от KrumBo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм рециклирал 3 носача във Варна(1 прав и 2 криви). Мисля, че беше около 40-50лв. Като следя правия на всеки 5000км. и евентуално пристягам малко, ако се е получил луфт. Правият почти направи 20000км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Казвал съм, че по шуменския край и пристанищния му град са големи фенове на рециклирането на шарнира на правия носач. Никой нищо не казва с цифри, обаче :rolleyes:

 

Мммм грешиш уеко,в Казанлък са още по-големи фенове,тука ги правят за 12-15 лева,в Шумен са около 20-30 лева. Направил съм и такъв(от казанлъшките майстори) за сравнение колко ще изкара,но още не съм го сложил. Не си мисли,че искам да мина тънко,не,просто ми писна да давам сериозна сума за носач и той да се разбие за година-две,затова си правя експерименти. Ако имаш някой свален,мини да ти ги покажа къде са,пък като се полеят с бира стават още по-здрави :icon_thumbup:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се появи едно като тракане. Преди малко дигах гуми и гледах за луфтове. На лявата гума при движение ляво дясно има нещо като луфт и се чува звука. А човека които беше с мене каза че местя волана, т.е. затова ми се струва като луфт.

Други луфтове нямам. Правих и теста с тръбата, за който беше споменал DJ Tumby. И при него няма звуци.

 

Трябва ли да се притеснявам от правия носач и падащи гуми?

 

И един въпрос за рециклирането. Какво всъщност се прави избива се стария шарнир и се слага такъв със гайка или се отваря самия шарнир и се подменя тефлона и ябълката?

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Милев, забелязвам, че предната гума ти е контактувала неравномерно с асфалта. Виж как има ръб от вътрешната страна, който е по-прашен и не е работил с асфалт.

Проблема не е бил от веднъж!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ми се появи едно като тракане. Преди малко дигах гуми и гледах за луфтове. На лявата гума при движение ляво дясно има нещо като луфт и се чува звука. А човека които беше с мене каза че местя волана, т.е. затова ми се струва като луфт.

Други луфтове нямам. Правих и теста с тръбата, за който беше споменал DJ Tumby. И при него няма звуци.

 

Трябва ли да се притеснявам от правия носач и падащи гуми?

 

И един въпрос за рециклирането. Какво всъщност се прави избива се стария шарнир и се слага такъв със гайка или се отваря самия шарнир и се подменя тефлона и ябълката?

 

Най-добре отиди при някой, който разбира, какво прави. Твоя луфт най-вероятно е от някой кормилен накрайник, но трябва да се види.

Иначе не съм разпитвал точно, каква е технологията на рециклирането на носачите, но моя е отворен отдолу, после е направена резба и след това е сложена гайка, коята се регулира на определен интервал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре отиди при някой, който разбира, какво прави. Твоя луфт най-вероятно е от някой кормилен накрайник, но трябва да се види.

Иначе не съм разпитвал точно, каква е технологията на рециклирането на носачите, но моя е отворен отдолу, после е направена резба и след това е сложена гайка, коята се регулира на определен интервал.

Това ще стане в понеделник, а до тогава имам 300 км.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да е разбита рейката и за това да има луфт като на накрайник........Може и да е от носача, но да не е разбит самия шарнир, а например задната втулка, към която носача се захваща към купето.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мммм грешиш уеко,в Казанлък са още по-големи фенове,тука ги правят за 12-15 лева,в Шумен са около 20-30 лева. Направил съм и такъв(от казанлъшките майстори) за сравнение колко ще изкара,но още не съм го сложил. Не си мисли,че искам да мина тънко,не,просто ми писна да давам сериозна сума за носач и той да се разбие за година-две,затова си правя експерименти. Ако имаш някой свален,мини да ти ги покажа къде са,пък като се полеят с бира стават още по-здрави :icon_thumbup:.

Чи кво те кара да мислиш, че не знам къде са, че пък и не съм си рециклирал 2 шарнира? :icon_thumbup: Инак за биропиьенето съм ЗА :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...