Manolov Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Здравейте, предлагам да има една ВАЖНА ТЕМА, на тема катализатор, нека редактират темата ми както е необходимо. Така в общи линии от всички други теми за това разбирам, че няма никакъв проблем да се махна катализатора, като се замени с права тръба или гърне заместител. Нека да напишем точно и ясно:- къде се прави това най-качествено (сервизи);- необходимо ли е поставянето някакъв емулатор за компютъра, събира ли грешки;- къде може да предадете катализатора за рециклиране/вторични;- каква е обичайната цена на един изкупен катализатор;- каква е (ако има такава) цената на емулатора който да лъже компютъра, че има катализатор. Допълнете ако нещо съм пропуснал. П.С.Моят катализатор ми казаха, че е запушен и ми искаха 60лв. за смяна с ново гърне, като можел да ми преспадне за катализатора 20/30лв. което за мен е смешно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Съгласен съм и трябва да се обясни всичко просто и ясно. Така няма постоянно новите потребители да задават въпрос за катализатора,както се случи с мене. Емулатора до колкото знам от един колега не е нужен,но нека да кажат по-знаещите. :icon_thumbup: :drinks: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 16 юни 2013 Сподели Публикувано 16 юни 2013 Съгласен съм и трябва да се обясни всичко просто и ясно. Така няма постоянно новите потребители да задават въпрос за катализатора,както се случи с мене. Емулатора до колкото знам от един колега не е нужен,но нека да кажат по-знаещите. :icon_thumbup: :drinks: :first: Не съм Чък Норис....но имам опит и познат,който ги изкупува.Желателно е да се сложи резонатор,макар че моита едната все още е с права тръба...Резонатора имитира катализатора.Добре е да го има.Грешки нямам.Наскоро дадох два катализатора,единия беше от дизел-20 да не е капо.Другия бензинов-80.Зависи кой го плаща и как ще те излъже...Доверие...Аааа колата се отпуши реаллноВреди няма-Туинго и Каризма...И на двете съм ги свалил,проблеми нямам... :mitsu-smiley: :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manolov Публикувано 16 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 16 юни 2013 Значи, няма вреда... следователно сме за свалянето на катализатора? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 На колко км е автомобила?И кой ти каза, че е запушен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 И кой ти каза, че е запушен?Най вероятно този дето иска да му го приспадне 20- 30 лв...:icon_naughty: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
san4o pansa Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Най вероятно този дето иска да му го приспадне 20- 30 лв...:icon_naughty: Аз не вярвам да е чак толкова запушен.Тя няма да върви.Като туингито-чуди се дали да тръгне..като го свалихме и човека ми го показа вътре,разтопен почти целия.И все пак 50лв ми го плати,чисто с монтажа на резонатор-35.Ако казва цена без да го е свалил,всичко е лъжа. :icon_box: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vanko91 Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Според мен ще е добре да се напише и какви са симптомите на запушен катализатор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
doktora_mz Публикувано 6 юли 2013 Сподели Публикувано 6 юли 2013 (редакция) Като купих колата някой беше направил много глупаво нещо. Отрезали катализатора и заварили една отвратително права и ръждива тръба,вместо резонансно гърне. Сега имам отвратително гърдене отзад на последното гърне ( а то е много запзено). Ако сваляш катализатора задължително сложи такова гърне при нас тук е 20лв. и още 15 за работа и колата заспива.Хубаво е колата да си има катализатор за да подпищва изгорелите газове.Проблем се явява когато се запуши и почне да мирише на запартъци и колата да губи мощност. Редактирано 6 юли 2013 от doktora_mz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nako Публикувано 9 юли 2013 Сподели Публикувано 9 юли 2013 (редакция) Аз също съм за ,махането........катализатор на 200 000 дали не е запушен и колко е катализатор???Махнах го ,колата определено се държи по-свежо ,по леко набира ,по-добре върви...разход не съм засичал , обичам да си я настъпвам и ми харесва как върви !!!!За това ,кой ,колко и как :drinks: всичко си е въпрос на пазарлък !!Аз сложих резонаторно гърне и работа и доплатих само 20 :good: доволен съм ,безплатен обяд няма ,никой не ме е карал на сила ,да си махам катализатора!!! Редактирано 9 юли 2013 от nako Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 1 март 2014 Сподели Публикувано 1 март 2014 Здравейте колеги, Имам следния проблем: днес колата ми (Carisma 1.8 GDI Exe 1999г) започна леко да "ръмжи" и се оказа, че имам лека пробойна в тръбата след катализатора. Проблема е, че това е точно в зоната на връзката на средната тръба със планката, която се захваща за планката на катализатора. Ходих днес на майстор ауспухджия и той ми вика следното: "режа ти катализатора от едната страна, режа ти го от другата страна, на негово място ти слагам ново гърне, даваш ми 10лв и ми оставаш твоето гърне".От казаното малко се притесних и реших да не предприемам действия за момента. Ще се радвам да ми дадете съвет какво да правя, като ми отогорите на следните въпроси: - възможно ли е да се ремонтира тази пукнатина, която е точно на ръба на снадката с планката и знаете ли къде може да стане това (в София)? Притеснява ме, че и двете планки (и тази на катализатора) са леко ръждясали и съответно болтовете сигурно са клеясали и може да се скъса цялата връзка. - разбрах, че не е добре да се премахва катализатора, но ако се наложи проблем ли ще е за колата (най-вече за показанията на компютъра и работата на двигателя)? - кое е по-доброто решение за заместител на катализатора - права тръба неръждавейка или резонаторно гърне. Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenpi Публикувано 1 март 2014 Сподели Публикувано 1 март 2014 http://www.lazarov90.com/ Това е вашия човек, с първата си кола се напатих от арабели, сирийци и прочие. :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 1 март 2014 Сподели Публикувано 1 март 2014 Аз съм доволен от КрафтНо не се хващай на предложения за премахване на катализатора, ако не е запушен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 1 март 2014 Сподели Публикувано 1 март 2014 Здравейте колеги, Имам следния проблем: днес колата ми (Carisma 1.8 GDI Exe 1999г) започна леко да "ръмжи" и се оказа, че имам лека пробойна в тръбата след катализатора. Проблема е, че това е точно в зоната на връзката на средната тръба със планката, която се захваща за планката на катализатора. Ходих днес на майстор ауспухджия и той ми вика следното: "режа ти катализатора от едната страна, режа ти го от другата страна, на негово място ти слагам ново гърне, даваш ми 10лв и ми оставаш твоето гърне".От казаното малко се притесних и реших да не предприемам действия за момента. ........Пазарлъка е добър, само ако твоя катализатор е запушен. Как и дали, това не знам как да го установиш. Ако колата е над 200к км, със сигурност е за махане. Дали ще ти светят някакви лампи по колата след махането му, не мога да кажа. Ако имаш сонди след катализатора, има вероятност и да светят, макар че аз имам и нищо не свети. Тук обаче трябва да се обърне внимание и на спецификите на двигателя ГДИ, с които аз не съм наясно. Това което обаче мога да кажа е, че ако ти махне катализатора, каквото и да сложи после, трябва да свали цялата генерация (поне цялата от меката връзка назад), за да може да завари като хората планките и отгоре. Ако работи по тръбите както са си монтирани на колата, т.е. ако работи само отдолу, значи нищо не прави... При мен така работиха, едно че ми нарязоха ненужно генерацията (точно с тази цел да не я свалят цялата), после и имаше пропуски по заварките и сега си ръмжи леко...ПП: И ако проблема е само тази малка дупчица, и ако колата върви доволно, може и да отложиш интервенцията...Планките са ръждясали, да, и няма как да се развият болтовете, може само да се срежат...Аз съм с права тръба. Не знам дали има връзка, но отзад при студено каране, хвърка доволно количество конденз... не бях забелязал преди да махна катализатора, но на всеки, който ми види колата, му прави впечатление, че много вода тече. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 2 март 2014 Сподели Публикувано 2 март 2014 Благодаря за мненията - ще се допитам до цитираните сервизи. Отделно, колата ми е на 111 500 км и нямам признаци, които да показват, че католизатора ми е пробит - все още си правя редовно разход ~5,5/100 при скорост 100-110км/час. За това и не се съгласих на такава интервенция (и да, майстора смяташе да работи под колата без да маха нищо) а реших да попитам. Според мен най-доброто решение е някой да направи качествена заварка около цялата снадка (по цялата обиколка) на тръбата с планката, което ми се струва сложно, защото там си е леко ръждиво. Относно това да си карам така дълго време - притеснявам се да не се отвори по-голяма дупка или да се скъса цялата тръба. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Вълчинов Публикувано 3 март 2014 Сподели Публикувано 3 март 2014 Влияе ли премахването на катализатора на разхода на гориво? Моля по възможност по-подробно, защото имам спор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.