Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Иван Вълчинов

Потребител
  • От него общо

    65
  • Регистрация

  • Беше тук

За Иван Вълчинов

  • Рожден ден 06/22/1976

Местоживеене

  • Град
    Червен бряг

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Carisma 1.8 GDI
  • Интереси
    Компютри, най-вече...

Иван Вълчинов's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте! Някой да ми даде съвет как и дали въобще е възможно да затворя ръчно цялата простотия! Много благодаря предварително!
  2. Тамън една седмица изкара, както каза колегата. Нощес не стана и със обезвъздушаване. Сменихме го директно на паркинга на бачкането :D Сега е добре. Съветът ми е, всеки да си носи комплектче в багажника, че знае ли се кога и къде... Стари са колиците. Всъщност със какво друго може да се подсигури човек? Нещо такова дребно, но рисково и от съществено значение, че да не останеш на пътя?
  3. Благодаря! Поръчах го и вдругиден трябва да ми го доставят. Ще пиша отзиви. Снощи към 3, като излязох от работа, педала пак беше омекнал, но странното е, че след километър се пооправи. Ще се сменя. Благодаря отново за помоща, колеги!
  4. http://www.amazon.co.uk/ABS-53449-Clutch-Cylinder-Repair/dp/B00CPNXRHS Това ще стане ли?
  5. Обезвъздушихме, покарах и е добре. Не губи течност. На светло като огледахме, имаше леко омасляване, но много малко. Снощи ми се стори, че е много, ама не е Ще търся помпа и ще я сменя. Просто колата ми трябва за довечера. Тука може и повечко да ми излезе, но няма значение. Някой да помогне с линк за Англия...
  6. Колеги, ново двайсе след тракането при ненатиснат съединител! Нощес се качвам да си тръгвам от работа и нъцки. Педала мек и колата отлепя при милиметър пускане на съединителя. Дигнахме капака и колегата дето е малко по-адекватен погледна и каза, че хвърля течност от долната помпа. През деня доста измъчих колата в задръстване. Всъщност това се случва цялата последна седмица. Криво-ляво се добрах до една бензиностанция и купих течност за спирачки ДОТ4, така пише на капачката. Доляхме и като препомпих на съединителя се повтърди. Тръгнахме, но след около 2 км пак омекна. Прибрах се някак си, 25км, и сега ще търся някой да помага. Има ли начин да се отремонтира или цяла помпа, ако е от нея?!? Сега стиснах гумичката. Нормално ли е да хвърля течност? Видимо е ненацепена и здрава. Нивото на течността не е паднало. Може ли да стане с обезвъздушаване и кака се прави?
  7. Лошо.. Не смея да запитам, колко долу-горе ще кара така и колко ще струва. Проблема е от седмица. Лошото е, че за момента съм притиснат. В Англия съм и съм затруднен доста финансово на тоя етап :(
  8. Колеги, имам силно притеснение! Появи ми се странен, дрънчащ ли как ли да го определя, шум откъм двигателя май... Появява се при загрял мотор. Когато съм на празен ход и натисна съединителя, спира. Колата си върви нормално както досега. Комплекта съединител е сменян преди около 30 000 км. Моля, споделете мнения и предположения, щото ме втриша направо! На 3 000 км. От дома съм и колата ми трябва ежедневно. Евентуален ремонт би ли бил лесен и щадящ джоба! Колата е Carisma 1.8 GDI '99
  9. Второ обслужване със Eneos 5W40, поздрави на колегата Threatmore , идеална работа на двигателя и каквото е сипано като количество, това си и остава. Първото смених на година близо и около 11000 км.
  10. Иван Вълчинов

    Mitsubishi Carisma TUNING

    Ако някой, както мен, го дразни червения цвят на емблемката на маската, може да приложи една процедурка. Малко лепящо се алуминиево фолио и макетно ножче. Много добър ефект и гарантирано няма да се отлепи. На по-тъмен цвят кола ще бъде още по-добре. http://store.picbg.net/thumb/45/AA/70ab7fc87d7145aa.jpg
  11. Накладките са чисто нови. Моделите за които стават се виждат на една от снимките. Марка Trusting италиански. Казаха ми, че стават и за Каризма до '99 Цената е 39лв. Снимки тук: http://store.picbg.net/pubpic/39/53/17a4970595b33953.jpg, http://store.picbg.net/pubpic/98/81/b0d05577b0fa9881.jpg http://store.picbg.net/pubpic/FE/41/bbc989d12a77fe41.jpg Еконт, преглед.
  12. Mitsubishi Carisma 1.6 Mitsubishi Carisma 1.6i Mitsubishi Carisma 1.6 KLIMA Mitsubishi Carisma 1.6i 16V
  13. Поздравления! Аз също искам да сложа елипси на вратите и тази тема ще ми е от полза. Наскоро сложих на задната кора тези елипси и съм много приятно изненадан. Направо, както се спомена по-горе няма нужда от никакви туби и прочее. Представям си като добавя на корите и като сменя цикалките в таблото. За задната кора на Каризма специално, само изрязах отвори и не съм добавя никакви подложки. Говорителите са доста тежки, но няма абсолютно никакво провисване. Яка кора излезе :icon_thumbup: За сравнение мой приятел на Space Star - чето си му се наложи да изреже подложка от дебел ламинат. Получи се добре.
  14. Честито и от мен! Трудно ще омръзне тая кола на някого. Аз дето бързо се насищам на всичко, все повече и повече изпитвам удоволствие да я карам. За около 10 месеца направих към 12000 км. безаварийно и пожелавам същото на всеки съфорумец :mitsu-smiley: завинаги!
  15. DI-D - Direct Injection Diesel. Демек директно впръскване на горивото в случая нафтата. Мисля мотора е на Рено, каквато е и версията със 102 к.с. Имам приятел със такъв и ми се вижда, че е доста пъргав за ''трактор'' :rolleyes:
×
×
  • Създаване...