Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

vanko91

Потребител
  • От него общо

    248
  • Регистрация

  • Беше тук

За vanko91

  • Рожден ден 01/08/1991

Местоживеене

  • Град
    Сливен

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Carisma 1.8 GDI

Посетили профила

175 посетили

vanko91's Постижения

Редовен форумист

Редовен форумист (8/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Ми значи трябва помпата да се види,според мене
  2. Аааа парите за диагностика ги дай за филтър,и да знаеш че на новия филтър може да няма гумички и ще трябва внимателно да извадиш от стария филтър гумичките
  3. Затова те карах да го измериш,при мене жяха същите симтомите...даже след консултация по телефонА ми беше казано че гнп-то ми е за ремонт питах за цена на ремонта и ми стана лошо,но направих както си мислех че е-смених филтъра и настройх помпата,,,колега сори че закъснях малко
  4. И при мене беше така,смених горивния филтър (моя е в резервоара) и колата се оправи
  5. Взимай един мултицет(по 7-8 лв са ако нямаш) набиваш червения полюс(сонда) на мултицета в средния кабел в самата букса на датчика за налягане на помпата за високо налягане,а черната сонда на мултицета примерно я набуваш по минуса на акомулатора за маса просто. Нагласях мултицета да мери ток до 20в все едно ще мериш акомулатор,палиш колата да е загряла вече разбира се...иии гледаш колко волта дава. Ако трябва пиши още по подробно да обясня...измери и кажи колко волта дава,също като даваш газ гледай дали се променя налягането.
  6. Първо си смени филтър в резервоара дето помпата,ако е след 99год ако е преди това е описано къде се намира по горе... и мпйта изведнъж умря нобсега си си е всичко наред. И помпата разбрах как се прави,но докато е наред няма да я пипам...и аз мислех че е от нея но се почва от някой неща преди нея!!!
  7. Оправена е вече... и налягане държи
  8. Здравейте,имам и аз голям проблем. Колата едва се кара. Върви до около 1500 оборота. Има грешка 56 налягане на горивото че не нормално. Докато я гледах с диагностиката първоначално излезе 0,3-0,4 мпа,,,а преди беше от 4,8 до 5,2 на място(на обороти). Мирише на суров бензин и то доста,даже и по борд компа разхода скочи поне с 1.5 литра. Таа като видях ниското налягане опитах да го настроя от помпатазавих врърката до край и угасна колата след това го върнах малко и запалих колата докарах го 5,0 +-0,2 мпа на празен ход. Реших да подам газ и да наблюдавам лаптопа,изрязах я и се качи до 8,8мпа после падна на 2,0мпа и така я оставих да работи на място лека полека се всдигаше налягането с 0,1мпа. При форсиране не се форсира добре педала до край я тя на 1000 об седи,ако припомпвам педала тогава се изрязва... Първите симптоми бяха прекъсване и работа като на три цилиндъра,но рискувах и вадих една по една буксите на всяка бубина и мотора реагираше на всеки цил като спре. Не съм сменял горивен филтър и до колкото знам е само в резервоара.. Затова ще го сменя задължително...възможно ли е да е задръстен и помпата от резервоара да не успява да кача бързо гориво до гнп-то,,и другото съмнение ми е в самото гнп...да има нужда от разглобяване чистене и смяна на филтърчета?
  9. Директно от старите букси към евро не намерих преходник и съм ги вързал кабел по кабел,ако трябва ше.измъкна мойто сд и ше го снимам.
  10. vanko91

    Проблеми с обороти на GDI

    Чисти дросела и направи адаптация
  11. Не са ли със същите цветове,тая малката букса отава така , другата голямата кабел по кабел се свързва на евробуксата после в сд то и така
  12. vanko91

    Тунинг на Кризма

    До колкото разбирам блок с бутала 4G93 и глава от 4G92 mivec с компютър от 1.6 също главата е 2 вала,смятане на степен на сгъстяване и колектор... Това разбрах надявам се правилно С GDI ще е май по сложно защото имаме същия необходим блок,но не знам дали са подходяши буталата(от друга страна формата била за по-добро изгаряне на сместа) после трябва да се разчисти покрай блока и инсталация за правене ще има. Както си е gdi със скоростите предполагам ще си остане а за мене са мн добре наредени и здрави... Даже и на газ ше стане после :D
  13. Купи си евро букси и после ше намериш топлата вода. От къде си (от телефона гледам и май не знам къде да погледна). Аз съм в София бих го вързал за 5 мин,може и някви клеми да си земеш (мъжко и женско ли как се казва)
  14. vanko91

    Температурен датчик

    Препарата ме интересува. Дали няма да стане с добавка,но да се сипе в литър-два бензин само.
  15. vanko91

    Помпа налягане GDI

    Това пърпорене и при мене го има. Нямам катализатор отдавна,а дали с него или не си беше същото. Странно защо като докосна газта колкото да вдигне 50-100 оборота и не пърпори. С ел.дросел съм,ако вие сте с жила бих го изключил като вариант. Някой датчик бих казал,и нещо свързано с празния ход,другото е че топла не го први,кой кара колата д държи по високи обороти като е студена? Може тук по пътя на логиката да стигнем до отговор.
×
×
  • Създаване...