mario64 Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 (редакция) Колкото и да мразим BMW в тоя форум, от към дизеловите двигатели немците са големи магьосници. Карал съм дизелов баварец 143 коня, еми то се изстрелва по-бързо от бензиновия ми шестак. Как го правят не знам, но те не са база за сравнение в този контекст.Правят го с 2.5 литров мотор колега и ако мислиш, че много се изстрелва, седни на Мазда 6 (примерно) с дву-литров мотор и същите коне и килограми, но на предно предаване и ще видиш сам какво е изстрелване ..Само от 0 до 100 бавареца губи секунда и половина, пък нагоре вече няма смисъл да говорим ..И като гледам темата направо пращи от хора които са сядали няколко пъти в дизел, :D пък продължават да дават безценни мнения за него ..:icon_n_teehee: П.П. Докато съм писал гледам си дал "достоен" съперник на галанта ..:Dhttp://nfs.mobile.bg...ls&slink=38v7my Edit: Да не си помисли някой че хваля БМВ - не всичко е мощност, но в конкретния случай няма нужда да бъдем нереални.Този умреляк е с 5 десети по бавен от 0 до 100 и от стария Галант, дето е с механичната помпа ..Спрете се вече, че се излагате ..:please:Сега остава и колегата с ВАГините да се включи с някой Пасатор или Ауди с 1Z мотора, дето върви абсолютно наравно с 75 коньовия турбодизел на старите Галанти ..:tooth: Редактирано 17 юни 2013 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 http://nfs.mobile.bg...ls&slink=38v7my Edit: Да не си помисли някой че хваля БМВ - не всичко е мощност, но в конкретния случай няма нужда да бъдем нереални. Въх леле майко...:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Правят го с 2.5 литров мотор колега и ако мислиш, че много се изстрелва, седни на Мазда 6 (примерно) с дву-литров мотор и същите коне и килограми, но на предно предаване и ще видиш сам какво е изстрелване ..Само от 0 до 100 бавареца губи секунда и половина, пък нагоре вече няма смисъл да говорим ..И като гледам темата направо пращи от хора които са сядали няколко пъти в дизел, :D пък продължават да дават безценни мнения за него ..:icon_n_teehee: П.П. Докато съм писал гледам си дал "достоен" съперник на галанта ..:DТози умреляк е с 5 десети по бавен от 0 до 100 и от стария Галант, дето е с механичната помпа ..Спрете се вече, че се излагате ..:please:Сега остава и колегата с ВАГините да се включи с някой Пасатор или Ауди с 1Z мотора, дето върви абсолютно наравно с 75 коньовия турбодизел на старите Галанти ..:tooth: Е де, мазда 6 със същите коне е комън рейл, турбина с променлива геометрия, 360 нютона.... де отиде ти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CBeTHaX Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 (редакция) ..както кажете.. Редактирано 17 юни 2013 от CBeTHaX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Е де, мазда 6 със същите коне е комън рейл, турбина с променлива геометрия, 360 нютона.... де отиде ти.Как къде, при истинските дизелови бегачки ..:icon_angel: А колегата къде отиде да сравнява 2.0 дизела на Галанта от 90-те години на миналия век, с 2.5 TDS на БМВ ? От ерата на 90 коньовите ТДИ-та, Галанта си е най навървяващия дизел, има само няколко ТДИ мотори които навървяват повече, но те не са 90 коньови и са с доста повече нютонметри ..И аз бях там и аз карам такова ТДИ ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 (редакция) Ако е ГИ има значение........DJ (или някой друг с инфо по въпроса), би ли обяснил защо има значение дали си с ГИ при ППХ? Ясно ми е как работи без ГИ... но в какво се изразява разликата, когато имаш ГИ? Мерсаж Редактирано 17 юни 2013 от Afonya Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Миленов Публикувано 17 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 17 юни 2013 Колеги така не помагаме ,а по скоро пречим в избора на колегата за Галант.Толкова ли е просто всеки да напише колко разход му дава автомобила било то дизел,2.0;2,4;2,5 или ВР4 (всеки си има предпочитание и мнение) и колегата да се насочи сам към някой.Както казва Илия най-добре е да покара всеки един от автомобилите ако има възможност.Колега аз мога да ти споделя моето мнение за дизела ,доста е пъргав за 90 кончета, разхода му е 8-9/100 градско и 6-7/100 извън града ,като аз в града го карам по често на кратки разстояния 5 до 7 км, извън града доста често върви със 120-140км/ч :icon_blush: .Данъкът на дизеловия Галант е най-нисък в сравнения с другите.Пример 90к.с - 40,21лв., 136к.с - 247,50 лв. и т.н.( данни за автомобили над 5 до 14 години)Не знам защо това за данъците никъде не се споменава като разход.Смятам че 2.0+ГИ и 2.0 дизел ще ти дават горе долу еднакъв разход в левове.Може би предимството за 2.0+ГИ при тези цени на горивата.Качи се покарай и сам си прецени.Поздрави :mitsu-smiley:Мерси :icon_clap: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Мерси :icon_clap: :mitsu-smiley:А! Нейсе! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 DJ (или някой друг с инфо по въпроса), би ли обяснил защо има значение дали си с ГИ при ППХ? Ясно ми е как работи без ГИ... но в какво се изразява разликата, когато имаш ГИ? Ами, когато имаш ГИ и отпуснеш газта (педала, не газът пропан-бутан от бутилката) над определени обороти на двигателя не се впръсква газ в колектора. За галантите с различните двигатели не знам под каква стойност на оборотите започва да впръсква гориво (в случая с ГИ - газ) за да поддържа празния ход. Да кажем че са 1300. Значи като върви с отпуснат педал за газ няма да пръска гориво докато оборотите не паднат до 1300. Същото и за бензиновите инжектори.Само че разните ГИ имат различни настройки. Едни минават на бензин над определени обороти, други не минават, трети палят направо на газ, четвърти смесват двете горива...А ако си с обикновена газова двигателят винаги ще получава гориво (смес от пропан-бутан и въздух) колкото са му нужни да поддържа празния ход. Оборотите нямат значение, т.е. и от 6000 да отпуснеш газта, и от 1000 да я отпуснеш, двигателят ще получава еднаква порция гориво - колкото за празния му ход. Нещо като карбураторните двигатели. Май има навити за дизелов галант? Браво, браво! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 (редакция) %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifАми, когато имаш ГИ и отпуснеш газта (педала, не газът пропан-бутан от бутилката) над определени обороти на двигателя не се впръсква газ в колектора. За галантите с различните двигатели не знам под каква стойност на оборотите започва да впръсква гориво (в случая с ГИ - газ) за да поддържа празния ход. Да кажем че са 1300. Значи като върви с отпуснат педал за газ няма да пръска гориво докато оборотите не паднат до 1300. Същото и за бензиновите инжектори.Само че разните ГИ имат различни настройки. Едни минават на бензин над определени обороти, други не минават, трети палят направо на газ, четвърти смесват двете горива...А ако си с обикновена газова двигателят винаги ще получава гориво (смес от пропан-бутан и въздух) колкото са му нужни да поддържа празния ход. Оборотите нямат значение, т.е. и от 6000 да отпуснеш газта, и от 1000 да я отпуснеш, двигателят ще получава еднаква порция гориво - колкото за празния му ход. Нещо като карбураторните двигатели.Май има навити за дизелов галант? Браво, браво!Аз пак да питам, за протокола. Иначе нищо не ми стана ясно от обяснението, но едно нещо ми е най-неясно :Как така бензиновите дюзи не пръскат гориво, а колата върви? Говоря ако карам на пета без газ, на еди-какви си обороти, понеже нямам оборотомер, и никога не знам на какви обороти карам...Какво изгарят цилиндрите тогава, като дюзата не пуща нъц... ПП: Едно време (когато бях млад) се возих в една Жигула междуградско. Пича гасеше колата на всяко надолнище и я пускаше като шейна по слалом :D. Чакаше скоростта да падне под 40-50, после пали, дава малко газ и така отново... Казах си: "Гаси машината" :DРазбира се, и през ум не ми е минавало да пробвам това, през ум - да, но на практика - не И айде, дано вече да е последно off за темата . Редакция: http://nfs.mobile.bg...ls&slink=38v7myEdit: Да не си помисли някой че хваля БМВ - не всичко е мощност, но в конкретния случай няма нужда да бъдем нереални. Ауу, и няма как да не коментирам и тази "промоционална оферта", сега се е паднало. Преди да взема Мицка, бях се навил да взимам едно баварче, точно като това. И един запален фен на марката ме посъветва в никакъв случай да не го взимам, понеже това бил най-счупения дизелов агрегат в историята на марката :D. А иначе изглеждаше 'арно - на 220к км, стегнат на вид и от Враца . За вървежа - не знам, но добре, че не разбрах Редактирано 17 юни 2013 от Арх. Пътко Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Ами, когато имаш ГИ и отпуснеш газта (педала, не газът пропан-бутан от бутилката) над определени обороти на двигателя не се впръсква газ в колектора. За галантите с различните двигатели не знам под каква стойност на оборотите започва да впръсква гориво (в случая с ГИ - газ) за да поддържа празния ход. Да кажем че са 1300. Значи като върви с отпуснат педал за газ няма да пръска гориво докато оборотите не паднат до 1300. Същото и за бензиновите инжектори.Само че разните ГИ имат различни настройки. Едни минават на бензин над определени обороти, други не минават, трети палят направо на газ, четвърти смесват двете горива...Един от малкото случаи, в които не те разбирам Това, което обясни, се случва при ППХ и при негазифициран двигател Обаче DJ-я каза, че има значение дали си с ГИ или без? Това не знам, а не какво е ППХ принципно Архимадрид Пътко, двигателят се движи по обратния ред, когато е на скорост колата Т.е. колелата придават въртящ момент на коляновия вал (поне аз така го разбирам). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 1. Галант дизел е доста тих сред събратята си. Давам ти пример БМВ 320d и Галант - Галанта е по тих като мотор и не пуши толкова въпреки, че е голям батко на БМВ-то.2. Намери дизел в класа на Галант, който да е тон и 300, 90 коня и да върви повече от Галанта. Малко са да ти кажа..3. Примерата беше само един пример, колегите са писали още доста, по-добре да беше прочел, преди да пишеш този пост.4. За смях ги правят "тракащи дизели" с доста повече коне или с много по-леки купета, което е нормално за всякаква кола. Нека не пишем като децата в 6-ти клас: "Малиии, ако знаеш тоя гоуф колко е бърз, онзи ден изпревари 1 мерцедес.." пък мерцедеса не знаел.. Много точно казано , моя Галант (макар и старичък) 70 процента от хората ме питат "бензин ли е ? " . Незнам за какво ми е ауспуха, като ни дим ни нищо :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 От майстори знам, че няма значение дали си с ГИ по отношение на това дали ще гори бензин/газ при ППХ, както го наричаш - няма да гори нищо. Но до определени обороти. Какви са те - не знам. Диджея е писал "....ако е ги има значение...", но той е имал предвид друго. Аз не мога да нахваля 4D68 вследствие опит в каране. Освен да кажа, че ми харесва как работи на място. Два съм виждал всичко на всичко. Няма го това тракане "на дизел" и вътре нищо не се тресе. Единия беше в Плевен. Тъкмо се качвах в колата и видях галант наблизо. Отминаха колите и чух че бръмчи. Заслушах се още 2 сек и разбрах че е дизел. Така останах 30-ина сек да го послушам, след което човека замина. Потегли жизнено, както каза SLX и не пропуши въобще.Да чакаме ли попълнение с дизел при галатните? Усещам как скоро и ти ще си в клуба на милионера :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif Аз пак да питам, за протокола. Иначе нищо не ми стана ясно от обяснението, но едно нещо ми е най-неясно :Как така бензиновите дюзи не пръскат гориво, а колата върви? Говоря ако карам на пета без газ, на еди-какви си обороти, понеже нямам оборотомер, и никога не знам на какви обороти карам...Какво изгарят цилиндрите тогава, като дюзата не пуща нъц... Абсолютно всичко си е същото само дето не се впръсква гориво, бобините си произвеждат ВН, свещите си пускат искри, а във цилиндрите постъпва въздух и излиза въздух... мотора получава едно допълнително охлаждане, от постъпилия свеж въздух. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Брейййй, един път да се говори за дизел и ти да кажеш нещо хубаво, :P какво ще пиеш, да те почерпя ..:D4Д63 не съм карал (сигурно е някоя нова разработка) :P но 4Д68 съм го сравнявал с всички съществуващи 90 коньови ТДИ-та и смело мога да заявя, че няма кола от този клас и с тези килограми, дето да го бие на вървене ..Та колегите дето писаха по темата, че нямал мощност, че трудно се изпреварвало искам да им дам един съвет .. Преди да давате отзиви за една кола, първо седнете и я покарайте, защото иначе отзивите изглеждат смешни .Иначе за издребняването не си прав, хубаво е човек да издребнява относно горенето, защото това си е най големия разход на средства по една кола, другото с поддръжката и данъците си е периодично, а средствата за гориво са всекидневни ..Аз например обичам да издребнявам до 5/100 разход ....Е така де, трябва сега една каса Капи портокал да ми пратиш.......... :icon_tongue: Ми 5л/100км.= 13.40 лв дизел - извънградско Галант ЕА6х 2.0 90 коня.........10л/100км.= 11.60лв. газ - извънградско Грандис 2.4 165 коня............ :icon_tongue: :icon_tongue: :icon_tongue: ................... Да не говорим ,че съм с отстъпка ,която е най голяма на газ и ми се вързва 1л. - 1.08 лв......... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 Колкото и да мразим BMW в тоя форум, от към дизеловите двигатели немците са големи магьосници. Карал съм дизелов баварец 143 коня, еми то се изстрелва по-бързо от бензиновия ми шестак. Как го правят не знам, но те не са база за сравнение в този контекст.Едно е 30-35 годишен атмосферен бензин ,друго е 5-8 годишен турбо комън рейл дизел.........я сега дръпни вакуумчето на турбото на БМВ-то и виж как ще върви тогава....... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 юни 2013 Сподели Публикувано 17 юни 2013 DJ (или някой друг с инфо по въпроса), би ли обяснил защо има значение дали си с ГИ при ППХ? Ясно ми е как работи без ГИ... но в какво се изразява разликата, когато имаш ГИ? Мерсаж Ами защото при ГИ копира времената на впръскване на бензиновите инжектори, и по този начин работи, т.е. когато оригиналното ЕКУ на колата реши да ги спре, то спира всъщност сигналите, които управляват всяка дюза и от там - спира и газовите дюзи.........при вакумната АГУ го няма това и съответно си пуска газ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Е така де, трябва сега една каса Капи портокал да ми пратиш.......... :icon_tongue: Ми 5л/100км.= 13.40 лв дизел - извънградско Галант ЕА6х 2.0 90 коня.........10л/100км.= 11.60лв. газ - извънградско Грандис 2.4 165 коня............ :icon_tongue: :icon_tongue: :icon_tongue: ................... Да не говорим ,че съм с отстъпка ,която е най голяма на газ и ми се вързва 1л. - 1.08 лв......... :P %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifС тези кръчмарски сметки направо си ритна касата с капито и то се счупи ..:DЗащо ми смяташ на мен горивото по международни цени, като аз го вземам на 2 лв. с моите отстъпки,:P а твоята газ я смяташ с отстъпките ? И защо пак вкарваш алтернативни горива, като знаеш, че при дизела с алтернативно гориво разхода става по евтин и от метан ..Няма да споменавам колко е в момента разхода на стария ми галант, защото е само с 2-3 л. нафта в резервоара и 20 кила олио и като видиш крайната сума ще продадеш грандиса и ще си вземеш 3 дизела .:lol:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 В мазето намерих 35 литра неупотребявано залежало олио. Може би е на 5 години - 7 туби х 5 л. По колко се търгува на литър с цел гориво? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifС тези кръчмарски сметки направо си ритна касата с капито и то се счупи ..:DЗащо ми смяташ на мен горивото по международни цени, като аз го вземам на 2 лв. с моите отстъпки,:P а твоята газ я смяташ с отстъпките ? И защо пак вкарваш алтернативни горива, като знаеш, че при дизела с алтернативно гориво разхода става по евтин и от метан ..Няма да споменавам колко е в момента разхода на стария ми галант, защото е само с 2-3 л. нафта в резервоара и 20 кила олио и като видиш крайната сума ще продадеш грандиса и ще си вземеш 3 дизела .:lol:. Коментара ти е неуместен, тъй като е изцяло спам........тоша че ти го взимаш на 2 лв или на 1 лев,не грее другите........а за олиото си е направо смЕх в залата :D като почнат да продават олио на бензиностанциите, тогава ще говорим пак..... :D Така че се вижда кой прави кръчмарските сметки...... :P Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 В мазето намерих 35 литра неупотребявано залежало олио. Може би е на 5 години - 7 туби х 5 л. По колко се търгува на литър с цел гориво?Мой познат купи около 600 еднолитрови бутилки олио (от онези зелените, стъклени), което беше на минимум 20 години. Мисля, че от резерва. Струваше около 1,10 лв. Без никакви утайки, гранясваници и чудеса. Изгори го с един мерцедес много успешно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Да ви върна за малко на ППХ-то, преди да съм почнал да събирам мазнината от фритюрника Въпрос: Когато автомобилът е току-що запален, т.е. още е студен, изключват ли се инжекторите при движение на принудителен празен ход (наклон надолу на скорост)? Или тогава важат някакви други закони?Мерси! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 (редакция) Бе биогорива да искате... имам познат който само с това се занимава, колите му все миришат на мекици като работят За мене беше крайно като си газифицирах Галанта, по-нататък не отивам! П.П:Да ви върна за малко на ППХ-то, преди да съм почнал да събирам мазнината от фритюрника Въпрос: Когато автомобилът е току-що запален, т.е. още е студен, изключват ли се инжекторите при движение на принудителен празен ход (наклон надолу на скорост)? Или тогава важат някакви други закони?Мерси! Да изключването на дюзите има температурна зависимост. Редактирано 18 юни 2013 от Anatoli Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 Да ви върна за малко на ППХ-то, преди да съм почнал да събирам мазнината от фритюрника Въпрос: Когато автомобилът е току-що запален, т.е. още е студен, изключват ли се инжекторите при движение на принудителен празен ход (наклон надолу на скорост)? Или тогава важат някакви други закони?Мерси! Тогава ЕКУ-то поради показанията за температурата на охлаждащата течност обогатява сместта допълнително. Всъщност ако влезем малко по-надълбоко дори при ППХ инжекторите не са постоянно затворени, просто инжекторните времена стават много по-къси. В този смисъл не мисля, че е съвсем вярно, че цилиндрите се проветряват с въздух. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikovas Публикувано 18 юни 2013 Сподели Публикувано 18 юни 2013 (редакция) :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: {style_images_url}/offtop.gifБраво ,колеги яката зацапахме тая тема,не знам как решихте че колегата иска да си взима дизел първо и веднага го нападнахте и второ ако това беше моя тема до сега да съм помолил да я изтрият.В последните няколко поста изобщо не се отговаря по темата :icon_doh: ,като иска те толкова да спорите за празен ход и горива що не си пуснете ваши теми ами спамите тая. И колега Аnatoli не бъркай биогоривото с отпадъчното олио с което карат повечето в България.Поздрави :mitsu-smiley: Редактирано 18 юни 2013 от nikovas Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.