Премини към съдържание

Малко информация за Galant 2.0


Препоръчано мнение

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Че какво те спира бре, :Pда беше си взел галант вместо хонда .. :lol:

Аз си взех Ровър бе (с двигател на Хонда) :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 63
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Какво ще кажете за този :)http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11370785214234185&f1=details

Утре ще звънна, ако и тоя е от Германия ще се гръмна ! :D

Тотално съм отписал Mitsubishi внос от Германия ! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете за този :)http://nfs.mobile.bg...4185&f1=details

Утре ще звънна, ако и тоя е от Германия ще се гръмна ! :D

Тотално съм отписал Mitsubishi внос от Германия ! :)

 

От Австрия ще е още по-зле... май нямаш голям избор - в Италия никога не са продавали Галант, от Испания излиза скъпо. Хубави и евтини коли има, но поотделно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете за този :)http://nfs.mobile.bg...4185&f1=details

Утре ще звънна, ако и тоя е от Германия ще се гръмна ! :D

Тотално съм отписал Mitsubishi внос от Германия ! :)

Недей звънка, че после ще трябва да се гърмиш ..:lol: Те повечето Галанти са внос от там, ако търсиш Италиански внос- няма ..:)

И какво трябва ние да ти кажем, така кола не се купува, ако чакаш някой друг да ти избира колата, така и ще си останеш без Галант ..:D

Хващаш някой познат който разбира що годе от коли, зареждаш му гориво и газ по атокъщите ..На снимка нещата винаги изглеждат по различно от действителността ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Австрия не карат бензинови коли. През 2008-ма като търсех бензинов галант V6 там прекарах 8 дни, като всеки ден сме били в движение и обиколихме всички автокъщи и прегледхме всички обяви от местни вестници, в т.ч. от Интернет. Нито един не видях. Отделно хората, с които бях, прекарват там 10 месеца в годината и постоянно обикалят. Нито един галант не са видяли. ЕДин единствен от предния модел ... дизел. Аз видях само две дизелови комбита и то защото техни познати от автокъщи звъняха на колеги и ни насочиха къде има такива чудеса.

Всички автриици тракаха с дизели, ама буквално всички. Даже нашата кола беше дизел. Не вярвам някой австриец да е проявил ерес и да си е взел галант и то бензинов. Абсурд.

От май месец 2008-ма до сега не съм видял нито един внесен от Италия Галант. Няколко пъти съм търсил на обява там да видя съществуват ли - е нямаше.

 

п.п. Първо прехарах един ден в Грац. След това като намерих кола седях два дни в Грац в чакане на българи да се прибират към България. Дочаках едни бургазлии, но те от Сегет завиха наляво, а моят път беше направо. Та нямаше много смисъл. На мен Румъния ми беше мъгла. Не знам как, но въобще не съм се сетил за Aga. Може би о онова време не е писал, че е в Грац, или аз не бил достатъчно наблюдателен.

Недей да се гърмиш :D

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звъннах на човека който продава по горе посоченото Mitsubishi, та колата е внос от Австрия - град Бургенланд...

Питах го в какво състояние е и каза, че е перфектна ! Питах за ръжди и ми каза, че не я е гледал от долу, направихме лек коментар по телефона но се разбрахме, че ще коментираме допълнително на място. Аз смятам ако я взема 1 вата ми работа на заплата да я вкарам в сервиз при моя човек да сменя консумативите и от доло 1 во с водоструйка, след това с черна боя и четка - повечко разредена да проникне хубаво и след това с пистолета и боди-то. (Ще се смъкват подкалници и вс каквото е необходимо.... А и обмислям варианта зимата много много да не излиза от гаража, само в крайни случай !!! :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звъннах на човека който продава по горе посоченото Mitsubishi, та колата е внос от Австрия - град Бургенланд...

Питах го в какво състояние е и каза, че е перфектна ! Питах за ръжди и ми каза, че не я е гледал от долу, направихме лек коментар по телефона но се разбрахме, че ще коментираме допълнително на място. Аз смятам ако я взема 1 вата ми работа на заплата да я вкарам в сервиз при моя човек да сменя консумативите и от доло 1 во с водоструйка, след това с черна боя и четка - повечко разредена да проникне хубаво и след това с пистолета и боди-то. (Ще се смъкват подкалници и вс каквото е необходимо.... А и обмислям варианта зимата много много да не излиза от гаража, само в крайни случай !!! :D :D :D

.......не с черна боя, има си специални бодикитове за тази работа, дори има едни, които направо върху ръждата се нанасят без да мажеш преди това с разни други химии.........за сега имам наблюдения в/у 2-3 коли и вече 3-та зима са изкарали и няма ръжда от долу.......малко е трудоемко нанасянето ,но........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Звъннах на човека който продава по горе посоченото Mitsubishi, та колата е внос от Австрия - град Бургенланд...

Питах го в какво състояние е и каза, че е перфектна ! Питах за ръжди и ми каза, че не я е гледал от долу, направихме лек коментар по телефона но се разбрахме, че ще коментираме допълнително на място. Аз смятам ако я взема 1 вата ми работа на заплата да я вкарам в сервиз при моя човек да сменя консумативите и от доло 1 во с водоструйка, след това с черна боя и четка - повечко разредена да проникне хубаво и след това с пистолета и боди-то. (Ще се смъкват подкалници и вс каквото е необходимо.... А и обмислям варианта зимата много много да не излиза от гаража, само в крайни случай !!! :D :D :D

 

Колега,като ти казваме,че ще има доста ръжда по австрийката,в повечето случай положението е трагично. Някой имат изгнили греди,бомбета на амортисьорите,колата няма друг цвят отдолу освен оранжево-кафявия.Преди да я купиш я погледни на канал как е отдолу,че да не се окаже,че единственото място, където няма ръжда са пластмасите :icon_doh:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......не с черна боя, има си специални бодикитове за тази работа, дори има едни, които направо върху ръждата се нанасят без да мажеш преди това с разни други химии.........за сега имам наблюдения в/у 2-3 коли и вече 3-та зима са изкарали и няма ръжда от долу.......малко е трудоемко нанасянето ,но........

Я разкажи по-подробно, кои китове и бои наи добре допадат на пода на Галанта :-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят е немец и е добре в това направление. Има характерните ръждиви болтове под капака като на повечето такива коли. След първата зима на ползване на колата се появиха две цънки корозия на задна лява вежда. Досега ползвах опела през зимата. Обработващите с пясък и сол машини са базирани на моята улица и първата обработвана улица е моята. След това пускат тегел към центъра, а аз карам точно по тези пътища. Колата като изсъхнеше ставаше бяла от солта. В момента боята се надига на две местенца два пъти по-малки от монета от 1 ст. Имаше много корозия по задните пружини, всички амортисьори и задната стабилизираща, където боята падаше на люспи и отдолу се вижда голо желязо. Това докато изгние аз няма да съм сред живите. Без това всичко това, без стаб. щанга, го смених. Най-лаченото нещо под капака ми е новия дехидратор. Старият по всяка вероятност си е фабричния, порядъчно точкован от "червената грес".

Между другото на ево 8 от 2005 г. при вдигнат капак забелязах същите ръждиви болтове като при мен. Разликата беше че там беше измито, а при мен това не е правено никога и си е малка мизерия. Ще мия в жега, но ме е и страх да не стане нещо с тоците и да не влезе вода където не трябва. В Австрия видях и МВ W211 (модел 2003) през юли 2005-та с точки ръжда по задна лява вежда. Дясната не я видях, защото седях в кола докато зареждаха гориво. Тази кола е била на максимум 2 години. Не можех да повярвам...

 

Като правя веждите ще мажа и аз с нещо качествено за защита.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги не мога да си намеря читав Галант все попадам на някакви раждилки или на коли които тепърва им предстои да ръждясат, та си намерих един Акорд и ако ми платят тия дни най вероятно ще го купя.

Ако пък не ми хареса ще събера още някоя друга хилядарка и ще си взема нещо такова... :D - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11372106850555886&f1=details

Много ме радва Celica-та но са доста по скъпи. :)

А и оглеждах Немски коли но са ми грозни, не ме радват !

Явно съм си заклет фен на Японските коли.... :D

Ся обмислям варианта като взема кола да събирам от закуски за Nissan GT-R !!! :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А Галант от Швейцария не е ли по-добре откъм ръжда? Или са по-скъпи?

А Акорда да не би да е направен от пластмаса, или ще го търсиш от Италия (внасят ли го от там)?

Иначе, щом си намерил запазен Акорд, що пък да не го вземеш... Съвета ми е да търсиш и двата модела, и за който намериш по-хубав екземпляр, той да е.

Ако Галант ти е "мечта", търси Галант. Нищо, че имал малко ръжда. Не е болка за умиране :). Само да не е много, че тогава е лошо. За обработката против ръжда... Има доста начини и продукти. Аз съм ползвал следния начин: първо телена четка (може и на дрелка или ъглошлайф), после ръждопреобразувател, после грунд, после антикор. Не е най-дълготрайния начин, има и по-добри... Но, и ние не сме "вечни" :).

Примерно, ако залепиш отдолу битумна мушама (дето се лепи по покриви) с горелка, сигурно ще стане по-здраво. Само не знам дали е възможно :D.

На Колт ръждясват най-много задните вежди и подкалници, прагове, купето отдолу в четирите ъгъла зад колелата, задните греди, носачи предни и задни и надлъжната греда, която държи ск. кутия към купето, ръждясват и бомбетата. Картера не ръждясва, той направо си гние :). Предполагам същото се отнася и за Галант. Ако ще гледаш Галант, гледай тези неща.

Ако тези неща са горе-долу наред... смело се втурвай напред :)

ПП: Наскоро един колега си купи Галант ВР, набор... '94 или нещо от сорта (два модела назад) на 30к км или нещо от сорта (почти нова) - и показа снимки отдолу - все едно от магазина е излезнала :). Разтършувай се, има я темата, да видиш какво се казва "нова кола на старо" :)

Така че, изпадат и запазени екземпляри, макар и от Германия :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Те изпадат, ама не са по 2200-2500 лева. Почни да гледаш галанти на цената на селиката (която не е нищо особено всъщност), иначе няма смисъл. Тия са вземени за по 5-600 ойро от немско... не ги търси въобще. Като нов галанта е струвал ~40-50000 лева. Колко кола е останало до 1000, за колкото я е продал немеца на нашите? Риторичен въпрос.

 

Ето ти едно автомобилче

Само сипваш и караш. Доволен ще останеш.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ръждиви са ами, на по 15 години станаха .. ти си се сетил да си вземаш Галант.. а Австрииките още на границата ги абонират за ръжда..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не мога да си намеря читав Галант все попадам на някакви раждилки или на коли които тепърва им предстои да ръждясат, та си намерих един Акорд и ако ми платят тия дни най вероятно ще го купя.

Ако пък не ми хареса ще събера още някоя друга хилядарка и ще си взема нещо такова... :D - http://nfs.mobile.bg...5886&f1=details

Много ме радва Celica-та но са доста по скъпи. :)

А и оглеждах Немски коли но са ми грозни, не ме радват !

Явно съм си заклет фен на Японските коли.... :D

Ся обмислям варианта като взема кола да събирам от закуски за Nissan GT-R !!! :D

Да, GT-R e добра идея, горещо ти го препоръчвам. По-добре от 15 годишен австрийски галант. Малко са по-скъпички обаче.:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги Акордчето на което съм хвърлил око е много гледано, добре потдържано с газова инжекция на 1 година БРЦ, всичко платено и човека ми го смъкна на 4300, няколко пъти вече се чуваме.

Него познавам лично, но преценката ми за него е, че е сериозен и точен човек, малко от малко имам нюх за тези неща. :)

Харесвам и Акорд и Галант, не съм твърдо за някоя от 2 те просто гледам нещо изгодно да ми попадне. Ако намеря читав Галант подобрен на този акорд, веднага ще запаля кецовете да го взимам. :D

Не искам дизел, гледам колата да е до 140 коня, не ми трябва по мощна и също да имам приличен външен вид, много ме натоварват драскотини и тем подобни ! Стария ми Ровер ги имаше в излишак тези драскотини и това беше една от причините да го продам... (Новия собственик яко го разтрива и него бъркат тия драскотини) :D

Аз мислех тези дни да вървя да го взимам този Акорд, но от работата малко ме прецакаха. Приказвах с шефа да ми даде 600-700 лв аванс на заплата другия месец ще ги оправя и той вика нямаш проблеми ще измислим веднага нещо, днеска му званя и ми вика аз от де да ги намеря за 1-2 дена тия пари, пък фирмата е много голяма и се занимават с хиляда дейности !!! Аз съм на един от малките им обекти, каменоловна - карам Фадрома. Та несериозна работа и ся се чудя кво да правя не искам заеми от хора и бързи кредити, треа мисля нещо за другата седмица иначе има голяма вероятност да я изпусна колицата....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти карай фадромата до работа, за вестник, до дискотеката докато си намериш кола. Кой ще ти се пречка отпред?

Качи се в галант и в акорд и което ти хареса повече - него. Разгледах "акордите" и видях три различни купета - двуврато и два вида седани. Спрямо седана с по-малките стопове (тези които са нещо средно между а4 В5 и галант) според мен мицубишито изглежда по-добре както отвън, така и отвътре, копчетата му са по-малки, таблото му е по-красиво, централната конзола му е по-хубава (нищо че климатроника прилича на радио, както казва mmotors), скоростния му лост според мен е по-удобен, лостът за ръчната спирачка е на чудесно място, дори арките за колелата при галанта ми изглеждат по-големи... Ти си знаеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога и смогна на нафта на тая кочина (Фадромата) :D

Относно 2 те коли Не ме бърка коя ще е като марка, важното е да попадна на читав екземпляр и да не ми се налага да правя основен ремонт на втория месец или да кърпя ламарини ! :) Галанта е като хищник, много радва !

А хондата от вътре ми харесва повече особено таблото. :)

Абе и 2 те са много готини и радват 20000 пати повече от тия шибани Голфове и тем подобни, дето на снимка не мога да ги гледам ! :)

 

Ти карай фадромата до работа, за вестник, до дискотеката докато си намериш кола. Кой ще ти се пречка отпред?

Качи се в галант и в акорд и което ти хареса повече - него. Разгледах "акордите" и видях три различни купета - двуврато и два вида седани. Спрямо седана с по-малките стопове (тези които са нещо средно между а4 В5 и галант) според мен мицубишито изглежда по-добре както отвън, така и отвътре, копчетата му са по-малки, таблото му е по-красиво, централната конзола му е по-хубава (нищо че климатроника прилича на радио, както казва mmotors), скоростния му лост според мен е по-удобен, лостът за ръчната спирачка е на чудесно място, дори арките за колелата при галанта ми изглеждат по-големи... Ти си знаеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога и смогна на нафта на тая кочина (Фадромата) :D

Относно 2 те коли Не ме бърка коя ще е като марка, важното е да попадна на читав екземпляр и да не ми се налага да правя основен ремонт на втория месец или да кърпя ламарини ! :) Галанта е като хищник, много радва !

А хондата от вътре ми харесва повече особено таблото. :)

Абе и 2 те са много готини и радват 20000 пати повече от тия шибани Голфове и тем подобни, дето на снимка не мога да ги гледам ! :)

 

 

 

Друже, имам чувството, че повече мразиш немските, отколкото да харесваш японските коли http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Ако трябва да се напънем форума, да ти осигурим един безлихвен заем за 700 лв. до 25-ти другия месец, та да го вземеш тоя акорд.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Друже, имам чувството, че повече мразиш немските, отколкото да харесваш японските коли http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Ако трябва да се напънем форума, да ти осигурим един безлихвен заем за 700 лв. до 25-ти другия месец, та да го вземеш тоя акорд.

 

Дай като ще е заем да е по сериозен, че GT-R не е никак евтин... :D :D :D В кръга на майтапа разбирасе !

Но ще измисля нещо.

A ако не стане, накрая ще взема нещо за 700 лева с газ ще го карам 5-6 месеца и след това на скрап, поне ще си избия парите... :D :D :D

А след 5-6 месеца спестяванията ще станат някъде към 7000-7500 и ще си взема по сносна кола...

Редактирано от NezBoy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кола не се купува прибързано. Изчакай, събери определена сума, подсигури си гърба, па тогава купувай. Може да излезнат непредвидени неща... :)

Или на теб сега ти трябва?

Аз по същия начин - като си купувах кола (понеже щеше да ми бъде първата, аз бях неопитен шофьор), исках да взема някоя бръкма, на която да се уча... Давах най-много 1000лв, с идеята след време да я разкарам и да си купя "сериозна" кола :D. Гледах някви Фордове за 700лв без гуми и купе, някви "цигански" Опели... :D. Добре, че един приятел ме възспря с думите "хиляда коли ще ми купува! Кола се купува веднъж, хвърляш няколко бона на масата, но поне знаеш, че кола купуваш!" :).

И така взех Мицка - колата на моя живот :D

Така че, съветът ми е - събираш първо парички, после тръгваш на пазар. Ако не ти е спешно, разбира се :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кола не се купува прибързано. Изчакай, събери определена сума, подсигури си гърба, па тогава купувай. Може да излезнат непредвидени неща... :)

Или на теб сега ти трябва?

Аз по същия начин - като си купувах кола (понеже щеше да ми бъде първата, аз бях неопитен шофьор), исках да взема някоя бръкма, на която да се уча... Давах най-много 1000лв, с идеята след време да я разкарам и да си купя "сериозна" кола :D. Гледах някви Фордове за 700лв без гуми и купе, някви "цигански" Опели... :D. Добре, че един приятел ме възспря с думите "хиляда коли ще ми купува! Кола се купува веднъж, хвърляш няколко бона на масата, но поне знаеш, че кола купуваш!" :).

И така взех Мицка - колата на моя живот :D

Така че, съветът ми е - събираш първо парички, после тръгваш на пазар. Ако не ти е спешно, разбира се :)

 

Ами не ми е от най спешните проблеми, сега карам на баща ми колата, но и на него му трябва и понякога не можем да я разделим. :D

Свикнал съм с кола някак си ми е гадно като нямам мое возило, не обичам да разчитам на други хора да ме возят и тн.....

Ще по умувам ще оглеждам още и ако Акорда които съм си харесал до другата заплата не е продаден, ще атакувам. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лостът за ръчната спирачка е на чудесно място

 

Точно пьк мястото за лоста на рьчната спирачка е тотално сбьркан,поне да го бяха сложили да се прибира в 'някоя ниша' около скоростния лост,а не да свьршва в нищото :icon_blush: да не говорим че ненужно дьльг и стои 'пред' шофьорската седалка :icon_doh: .

 

"Преписах" няколко идеи за лоста от други марки и мисля да го правя така :

 

post-7504-075108900 1372343785_thumb.jpg

 

 

post-7504-012673700 1372343796_thumb.jpg

Редактирано от mmaanekena
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.

×
×
  • Създаване...