Wizardone Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Здравейте, галанта е след основен ремонт на двигателя, направен февруари месец(повдигачи, обработка на глава, семеринги и т.н.). От скоро само при загрял двигател червената лампа на маслото почна да свети, но само когато оборотите паднат под 800, предимно по светофари или паркирания, при нормално каране нямам проблеми. Някой има ли идея на какво може да се дължи това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Здравейте, галанта е след основен ремонт на двигателя, направен февруари месец(повдигачи, обработка на глава, семеринги и т.н.). От скоро само при загрял двигател червената лампа на маслото почна да свети, но само когато оборотите паднат под 800, предимно по светофари или паркирания, при нормално каране нямам проблеми. Някой има ли идея на какво може да се дължи това? Кажи с какво двигателно масло я караш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizardone Публикувано 3 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2013 5w40 Motul, всичко е правено при форумния майстор От цялостния ремонт са изминати 1000-1300 км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 (редакция) За мен това не е основен ремонт. Основен ремонт за мен е двигателя вън от коша, вала с биелите и лагерите на масата, мерене, опресняване на хлабините с нови черупки, шлайфане на шийките ако трябва, сегменти + някое бутало... Не че направеното е малко и минава за лек ремонт, или пък лесен. Точно обратното. Отиди да ти премери налягането на маслото да видите дали наистина е ниско. По-натам той ще знае какво следва. Ние, лаиците, дето разбираме колкото да влезем в беля, няма да му даваме акъл. Пряка връзка между тази работа върху колата ти и светещата лампа за ниско налягане, аз поне, не виждам. Маслото си е бистро, нали? Не се е пресякло? Редактирано 3 юни 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Здравейте, галанта е след основен ремонт на двигателя, направен февруари месец(повдигачи, обработка на глава, семеринги и т.н.). От скоро само при загрял двигател червената лампа на маслото почна да свети, но само когато оборотите паднат под 800, предимно по светофари или паркирания, при нормално каране нямам проблеми. Някой има ли идея на какво може да се дължи това? как падат под 800 оборотите :icon_hmm: , мойта като я запала стой на 800 след 2-3 мин минава на 900 хахах под 800 ще огасне май Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizardone Публикувано 3 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2013 (редакция) Връзка може да има, може и да няма. Основният ремонт беше по-скоро образно понятие, че по тази кола е вършена доста работа. Ние, лаиците, се въздържаме от коментар по темата, но исках да се насоча към възможни причини. Надявам се да мина с нещо не изискващо четирицифрена сума, може би датчик или картер, но знам ли и аз. Така или иначе ще я водя обратно, просто ми се искаше да съм подготвен психически, защото покрай иначе хубавия галант, имам предимно портфейлни проблеми. П.П. Маслото не изглежда да се е пресякло.П.П.П. При мен оборотите падат доста надолу, когато колата е в покой и не е в GDI режим. Сериозните форумни хора са ми казвали, че е нормално. Редактирано 3 юни 2013 от Wizardone Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Връзка може да има, може и да няма. Основният ремонт беше по-скоро образно понятие, че по тази кола е вършена доста работа. Ние, лаиците, се въздържаме от коментар по темата, но исках да се насоча към възможни причини. Надявам се да мина с нещо не изискващо четирицифрена сума, може би датчик или картер, но знам ли и аз. Така или иначе ще я водя обратно, просто ми се искаше да съм подготвен психически, защото покрай иначе хубавия галант, имам предимно портфейлни проблеми. П.П. Маслото не изглежда да се е пресякло.П.П.П. При мен оборотите падат доста надолу, когато колата е в покой и не е в GDI режим. Сериозните форумни хора са ми казвали, че е нормално. Сваляли сте главата, за да чистите нагар ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizardone Публикувано 3 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2013 Да, нагар също беше чистен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Какво сте правили по главата и каква връзка има с налягането на маслото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizardone Публикувано 3 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 3 юни 2013 Ъм, не виждам някъде някой да е казал, че има връзка. Имаше въпрос какво се е правило по главата, на който отговорих. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Главата принципно може да е причина за теч на вода в маслото от там да се разрежда и да светва лампата... съотведно като дадеш газ маслената помпа вдига налягането и спира да свети лампата... ама така до време и после следват лошите неща В най-добрия случай ще имаш проблем с датчика ... в най-лошия скоро ще счупиш мотора. Ама тука в форума само може да си гадаем, така че е добре да я закараш на майстор да я види Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pocketrocket Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Абослютно съмщия проблем имах и аз. Моя съвет е да се свържеш с Милен и направо отивай при него. При мен проблема се оказа маслената помпа, която той успя да ... реставрира Новата беше над 800 лева Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 5w40 Motul, всичко е правено при форумния майстор От цялостния ремонт са изминати 1000-1300 км Пробвай първо с по-гъсто масло. За този мотор, това масло (по-точно 5W30) е за студен климат. За нашия климат се препоръчва 10W40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 А забелязъл ли си дали го прави на пуснат климатик или не? на мен ми го направи веднъж на пуснат климатик маслото и при мен е 5/40. Моята примигваше точно на ниски обороти при пуснат климатик. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 4 юни 2013 Сподели Публикувано 4 юни 2013 Пробвай със смяна на масления филтър. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizardone Публикувано 4 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2013 В момента е в сервиза. Доколкото успях да разбера(все пак сме лаици, обяснението ми едва ли е най-доброто :icon_blush: ) имало 2 проблемни неща - самият датчик и ниските обороти на колата. Оборотите ми падаха до около 500 при покой, което не е нормално и датчикът не е отчитал изобщо правилно. Самото налягане на маслото е в норма. Форумният бог е направил настройки, така че оборотите да са в нормална норма, т.е. до около 650, и е сменил датчика. Сега всичко е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 4 юни 2013 Сподели Публикувано 4 юни 2013 Колеги, нека избягваме нарицания като "форумен бог" и разни подобни. Ако визирате майстор, го правете по име или ник. Така ако има нещо, човека ще може да се изкаже и той. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 юни 2013 Сподели Публикувано 4 юни 2013 Да, написано така изразява сарказъм сякаш. Е, ние знаем, че това е просто отношение на доволен клиент :icon_angel: Честито! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.