Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Wizardone

Потребител
  • От него общо

    20
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Wizardone's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Моето търсене продължава, макар и само с умерени темпове. Няма ли някой колега, който би склонил да продаде своето Pajero, знаейки че ще го гледам и в добро и в лошо, сиреч на доверен човек? Една част от първоначалните ми изисквания вече отпадна, тъй като разбрах, че няма да успея да намеря нещо такова на българския пазар. За момента се интересувам единствено да е фейслифтнатия модел(след 2003г) и да е дълга база. Останалото може да се прецени по снимки и на място.
  2. Търся странично огледало(дясно) за Галант 2000г. Да не е пукнато По принцип ми трябва само стъкълцето, но мога да взема и цяло с пластмасите ако някой има такова. Огледалата ми са електрически, не знам дали това има значение за самото стъкло. За контакти моля пишете тук в темата или на ЛС
  3. Аз също мога да ти дам контакти на човекът, който оправи моите вежди на галанта. Бяха заминали доста, но се справи безупречно. Единственият минус е, че обикновено има доста работа и няма гаранция, че нещата ще станат бързо. Ако все пак решиш, че имаш нужда ми пиши
  4. Да, моята е 2000 и ги има. Не знам дали са оригинални, защото предполагам, че ако някой реши да сменя бронята може и да напасне халогените. Да върна темата в първоначалната и посока: при мен проблемът с халогените се оказа в няколко разкачени кабела отдолу. Тази зима ми се налагаше да карам доста в големите снегове и явно това е оказало влияние. Същият проблем имах и с дългите светлини, едната букса беше излязла от гнездото и се беше забутала до акумулатора. Мислех какви ли не други варианти преди изобщо да се сетя да погледна.
  5. Хехе, дано тогава. Аз днес прегледах бушоните и не видях някой разтопил се, така че може и да съм изтеглил късата клечка и двете крушки просто да са изгорели
  6. Здравей, разреши ли този проблем в крайна сметка? Имам същият, двата халогена спряха да работят едновременно( или поне аз ги забелязах по едно и също време, все пак не ги пускам всеки ден).
  7. Wizardone

    Lancer 2016

    Същите шотове могат да извадят от Пежо, да сменят емблемата и да кажат, че това ще е новият им седан. Ефектът ще е същият. Липсва идентичност.
  8. Малко up на темата, за да кажа, че търсенето продължава.
  9. Продават се по много магазини, включително и универсални такива, както колегите са посочили по-горе. Претапицирането също е вариант
  10. Привет колеги, много скоро ще се разделя с галантния, тъй като вече ми е необходимо нещо доста по-голямо и проходимо. Прицелил съм се в Паджеро. От известно време следя какво се предлага на пазара, но за съжаление досега не съм видял нито едно, което дори да си заслужава да го водя на диагностика при Пламен. Затова пиша и тук с надеждата някой съфорумец да помогне В общи линии си търся Паджеро с висок клас на оборудване, задължително дълга база, последни производствени години за съответната генерация, т.е. да не е по-старо от 2005г. Предпочитам 3.2 дизел, бензинови почти не съм виждал, така или иначе. Ако не е на 300000км ще е голям плюс. Сумата, която мога да дам е до 15000 за нещо наистина запазено. Не бързам с покупката, а и наистина не вярвам лесно да намеря това, което търся, но това не пречи да опитвам
  11. Wizardone

    Galant 2.4 GDI Avance

    Изглежда доста запазена. 2.4 ГДИ не трябва ли да са само 150 кс? Във всеки случай ако ще го купуваш няма да е зле да се свържеш с Пламен и да го закараш на един бърз преглед, за да не плачеш после )
  12. Wizardone

    Датчик

    И аз имах същия проблем, поради много ниските обороти(500-550).
  13. В момента е в сервиза. Доколкото успях да разбера(все пак сме лаици, обяснението ми едва ли е най-доброто :icon_blush: ) имало 2 проблемни неща - самият датчик и ниските обороти на колата. Оборотите ми падаха до около 500 при покой, което не е нормално и датчикът не е отчитал изобщо правилно. Самото налягане на маслото е в норма. Форумният бог е направил настройки, така че оборотите да са в нормална норма, т.е. до около 650, и е сменил датчика. Сега всичко е наред.
  14. Ъм, не виждам някъде някой да е казал, че има връзка. Имаше въпрос какво се е правило по главата, на който отговорих.
×
×
  • Създаване...