sorry Публикувано 20 Май 2013 Сподели Публикувано 20 Май 2013 Колеги здравейте! По форума нищо не можах да намеря относно моя проблем, а той е - като запаля Галанта и се чува едно почукване от към двигателя и когато натисна съединителя почукването си спира. От какво може да е това. Моля Помагайте. Благодаря предварителноп.п. За смяна ми е правия ляв носач. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 20 Май 2013 Сподели Публикувано 20 Май 2013 Лагер на първичния вал на скоростната кутия и при мен взе да се чува,но нещо не се навивам да го правя :icon_blush:. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sorry Публикувано 20 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2013 Лагер на първичния вал на скоростната кутия и при мен взе да се чува,но нещо не се навивам да го правя :icon_blush:.Колко струва това удоволствие - Лагера Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Може и някоя пружина на феродовия диск да издава дрънкащи звуци. Не, звучи твърде хубаво за да е истина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Лагера е 40-50лв. Лошото е, че може да не е само той, а да са тръгнали и други. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Аз съм чувал брутално тракане на един ЕА дизел, ама наистина "Та-Та-ТА-така-та" като се потегля на първа :icon_doh:, мислех че са директно за кофата скоростите, но човека мина само с този лагер, така че щом едвам е почнало да се чува и то само на празен ход, едва ли и другите ще са тръгнали.. Въпроса дали ще намери някой да му отваря скорости във Видин.. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 (редакция) Здравейте. Има във Видин човек, който да му отвори кутията. Аз правих моята при него и вече година и нещо нямам проблеми. Оправил е няколко Галанта с проблеми в кутиите. При мен синхронизаторите бяха заминали. Покрай тях смених и лагерите и маслото и сега :plane: . Ако колегата иска мога да му дам координати. А относно тракането - лагера на първичния вал. И при мен беше така :icon_bye: :rulez: Редактирано 21 Май 2013 от mav4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skater Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Че този проблем не може ли да е и лагер на съединителя ( как се казваше ) при мен е така. Връткам стартера и почва едно "Грр...грр...ррр..." натискам го и спира. После се чува на 1ва скорост.при натиснат съединител звука изчезва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Лагера на съединителя се върти именно и САМО когато е НАТИСНАТ педала на съединителя. Сам си отговори дали може да е той, след като точно когато работи, звука изчезва. Друг жокер - при натиснат педал скоростите са отцепени от мотора и вала не се върти.. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 (редакция) Абе не може ли да му набием по един ролков лагер с такъв размер? Не със съчми, ами от тези с цилиндричните ролки, които слагат вместо лагери на колелетата на тракторните ремаркета. Голям праз че ще шуми повече. То па една тишина... няма да развали рахатлъка.Всъщност на диференциала са такива. Гривната се набива в гнездото и лагерът е на конус и само го пускаш в гривната. Оста на първичния вал ще се набие в лагера... Дали има такива и дали е разумно да се направи така? Редактирано 21 Май 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Абе не може ли да му набием по един ролков лагер с такъв размер? Не със съчми, ами от тези с цилиндричните ролки, които слагат вместо лагери на колелетата на тракторните ремаркета. Голям праз че ще шуми повече. То па една тишина... няма да развали рахатлъка.Всъщност на диференциала са такива. Гривната се набива в гнездото и лагерът е на конус и само го пускаш в гривната. Оста на първичния вал ще се набие в лагера... Дали има такива и дали е разумно да се направи така? Анди, няма да стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Защо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Защо? Не е една причината. Анди, на колко години си, че задаваш такива странни въпроси? 1. Няма да намериш ролков лагер със същия размер.2. Ролковите лагери, които се монтират в диференциалите са предвидени за аксиално натоварване (затова ролките са конусовидни, а не цилиндрични), а лагерите в скоростите нямат такова натоварване, или ако имат, то е минимално. 3. Лагерите, които предлагаш са от две части и ще се разпаднат още като тръгне колата... 4. Мислиш ли, че японците нямаше да се сетят да го направят, ако е възможно и е по-добре ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Аз не съм инженер по ДВГ и ск. кутии. Понякога обичам да се ровя в масло, да разглобявам това-онова и да се надявам, че ще го сглобя. Разни тънкости и термини на са ми познати. Като си представям например един лагер къде стои и какво прави, не си мисля аксиално и радиално ли се товари, а наляво, надясно, нагоре и надолу :rolleyes: . На нас ни трябва неразделим цилиндрично-ролков лагер, т.е. с неделими вътрешна и външна гривна, на който външната да се набие плътно в гнездото на F5M42, вътрешната плътно върху оста на първичния вал, по възможност с такава изработка на ролките, че да поемат великото радиално натоварване от въртящия момент на кол. вал на 6а13. Т.к. с увеличен радален капацитет, демек подсилени. Такива видове съществуват, въпросът е има ли го нашия размер. В случай че няма и съчмите при фабричния лагер идват твърде големи и ролки с такива размери наистина не съществуват, не знам двуредовите дали стават за ск. кутия. Който е в час да казва, а не да пита на колко съм години. Какво са мислили японците и какво е станало на практика се вижда... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 (редакция) Анди, на колко години си, че задаваш такива странни въпроси? Анди е "душата на компанията", мисловната му дейност е последователна /дори когато е на погрешна плоскост/, аз специално с удоволствие чета коментарите /както и вашите отговори/, защото съм лаик в инженерните науки и така се ограмотявам.п.п. Извинявам се за офтопика Редактирано 21 Май 2013 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Да така е колега. Понякога трябва да се мисли и по - нестандартно. Всеки дава мнение. Грешно или не - целта е да се помогне на изпаднал в нужда. Не се заяждам, просто отбелязвам :rulez: :icon_bye: Извинявам се и аз за офф-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Дайте размера на лагера. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sorry Публикувано 21 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2013 Колеги досега не съм го чувал този звук. За пръв път го чух Снощи. Днес сутринта като запалих колата и нямах проблеми. Чак следобяда почна съвсем леко да се чува пак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sorry Публикувано 21 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2013 Здравейте. Има във Видин човек, който да му отвори кутията. Аз правих моята при него и вече година и нещо нямам проблеми. Оправил е няколко Галанта с проблеми в кутиите. При мен синхронизаторите бяха заминали. Покрай тях смених и лагерите и маслото и сега :plane: . Ако колегата иска мога да му дам координати. А относно тракането - лагера на първичния вал. И при мен беше така :icon_bye: :rulez:Мисля че с теб сме комшии колега . Дай кординати някакви да отида и да го погледне човека, да се повози и каквото има да се прави по него да се прави. Че много ме дразнят шумове, тракания и тем подобни по колата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Дайте размера на лагера.Да ти го дам, ама идеята ти е без смисъл .. На Спейс Стар лагера е точно такъв какъвто си замислил да слагаш на Галанта и не може да устиска на 1.3 мотор (сменял съм вече на доста кутии) ти искаш на 6А13 на напъна да устиска ..Истината е в друга посока, ама Японските инженери е трябвало да разглобят някоя немска каляска дето изкарва по половин милион без да бараш кутията и тогава да конструират ..Решението е много просто, по дълъг първичен вал и лагер в коляновия вал и забравяш за проблеми с кутията .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 (редакция) Мда. Вярно. Но няма немска каляска в този клас или година, по която да се заглеждат и до днес :icon_rock: :rulez: Не сме по - зле и от "немците". Я отворете VW форума например. За кутии рядко се говори, но моторите :icon_doh: Да уточня - говоря за по - новите мотори (то не са геометрии, АГР-и, Н75, датчици, компютри, дюзи...)Пак се извинявам за спама.... Редактирано 21 Май 2013 от mav4o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 Май 2013 Сподели Публикувано 22 Май 2013 Или демпферен маховик. Нали ги дават по-здрави на радиално натоварване. Затова питам за такъв. Това с лагера на вала може ли да се направи или така си остава? И и ваг имат проблемни кутии, в т.ч. автоматите, особено мултитроник, механичните на поло с 1.9 sdi. Да ти кажа заглеждането на купувачите е най-вече в тази посока. Имат и калпави двигатели. Като погледнеш модификациите виждаш огромен избор от двигатели, не можеш да си избереш и почва едно чудене, но само някои стават. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 22 Май 2013 Сподели Публикувано 22 Май 2013 Мисля че с теб сме комшии колега . Дай кординати някакви да отида и да го погледне човека, да се повози и каквото има да се прави по него да се прави. Че много ме дразнят шумове, тракания и тем подобни по колата То и аз не съм далече тука сме северозападнала България хахахаха Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mav4o Публикувано 22 Май 2013 Сподели Публикувано 22 Май 2013 Или демпферен маховик. Нали ги дават по-здрави на радиално натоварване. Затова питам за такъв. Това с лагера на вала може ли да се направи или така си остава? И и ваг имат проблемни кутии, в т.ч. автоматите, особено мултитроник, механичните на поло с 1.9 sdi. Да ти кажа заглеждането на купувачите е най-вече в тази посока. Имат и калпави двигатели. Като погледнеш модификациите виждаш огромен избор от двигатели, не можеш да си избереш и почва едно чудене, но само някои стават. Да така е колега. Пример мога да дам със служебните коли. Те са VW Caddy - едното 1,9 TDI,а другото 2,0 SDI. TDI-то вече 240 000км няма проблем. Другото е на 120000 някъде, а вече два му се сменя датчик на коляновия вал. :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.