Премини към съдържание

Проблем с Галанта


sorry

Препоръчано мнение

Колеги здравейте! По форума нищо не можах да намеря относно моя проблем, а той е - като запаля Галанта и се чува едно почукване от към двигателя и когато натисна съединителя почукването си спира. От какво може да е това. Моля Помагайте. Благодаря предварително

п.п. За смяна ми е правия ляв носач.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лагер на първичния вал на скоростната кутия и при мен взе да се чува,но нещо не се навивам да го правя :icon_blush:.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лагер на първичния вал на скоростната кутия и при мен взе да се чува,но нещо не се навивам да го правя :icon_blush:.

Колко струва това удоволствие - Лагера

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може и някоя пружина на феродовия диск да издава дрънкащи звуци. Не, звучи твърде хубаво за да е истина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм чувал брутално тракане на един ЕА дизел, ама наистина "Та-Та-ТА-така-та" като се потегля на първа :icon_doh:, мислех че са директно за кофата скоростите, но човека мина само с този лагер, така че щом едвам е почнало да се чува и то само на празен ход, едва ли и другите ще са тръгнали.. Въпроса дали ще намери някой да му отваря скорости във Видин.. Успех.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Има във Видин човек, който да му отвори кутията. Аз правих моята при него и вече година и нещо нямам проблеми. Оправил е няколко Галанта с проблеми в кутиите. При мен синхронизаторите бяха заминали. Покрай тях смених и лагерите и маслото и сега :plane: . Ако колегата иска мога да му дам координати. А относно тракането - лагера на първичния вал. И при мен беше така :icon_bye: :rulez:

Редактирано от mav4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че този проблем не може ли да е и лагер на съединителя ( как се казваше ) при мен е така. Връткам стартера и почва едно "Грр...грр...ррр..." натискам го и спира. После се чува на 1ва скорост.при натиснат съединител звука изчезва

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лагера на съединителя се върти именно и САМО когато е НАТИСНАТ педала на съединителя. Сам си отговори дали може да е той, след като точно когато работи, звука изчезва. Друг жокер - при натиснат педал скоростите са отцепени от мотора и вала не се върти.. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не може ли да му набием по един ролков лагер с такъв размер? Не със съчми, ами от тези с цилиндричните ролки, които слагат вместо лагери на колелетата на тракторните ремаркета. Голям праз че ще шуми повече. То па една тишина... няма да развали рахатлъка.

Всъщност на диференциала са такива. Гривната се набива в гнездото и лагерът е на конус и само го пускаш в гривната. Оста на първичния вал ще се набие в лагера... Дали има такива и дали е разумно да се направи така?

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не може ли да му набием по един ролков лагер с такъв размер? Не със съчми, ами от тези с цилиндричните ролки, които слагат вместо лагери на колелетата на тракторните ремаркета. Голям праз че ще шуми повече. То па една тишина... няма да развали рахатлъка.

Всъщност на диференциала са такива. Гривната се набива в гнездото и лагерът е на конус и само го пускаш в гривната. Оста на първичния вал ще се набие в лагера... Дали има такива и дали е разумно да се направи така?

Анди, няма да стане.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо?

Не е една причината. Анди, на колко години си, че задаваш такива странни въпроси?

1. Няма да намериш ролков лагер със същия размер.

2. Ролковите лагери, които се монтират в диференциалите са предвидени за аксиално натоварване (затова ролките са конусовидни, а не цилиндрични), а лагерите в скоростите нямат такова натоварване, или ако имат, то е минимално.

3. Лагерите, които предлагаш са от две части и ще се разпаднат още като тръгне колата...

4. Мислиш ли, че японците нямаше да се сетят да го направят, ако е възможно и е по-добре ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм инженер по ДВГ и ск. кутии. Понякога обичам да се ровя в масло, да разглобявам това-онова и да се надявам, че ще го сглобя. Разни тънкости и термини на са ми познати. Като си представям например един лагер къде стои и какво прави, не си мисля аксиално и радиално ли се товари, а наляво, надясно, нагоре и надолу :rolleyes: .

На нас ни трябва неразделим цилиндрично-ролков лагер, т.е. с неделими вътрешна и външна гривна, на който външната да се набие плътно в гнездото на F5M42, вътрешната плътно върху оста на първичния вал, по възможност с такава изработка на ролките, че да поемат великото радиално натоварване от въртящия момент на кол. вал на 6а13. Т.к. с увеличен радален капацитет, демек подсилени. Такива видове съществуват, въпросът е има ли го нашия размер. В случай че няма и съчмите при фабричния лагер идват твърде големи и ролки с такива размери наистина не съществуват, не знам двуредовите дали стават за ск. кутия. Който е в час да казва, а не да пита на колко съм години.

 

Какво са мислили японците и какво е станало на практика се вижда...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, на колко години си, че задаваш такива странни въпроси?

Анди е "душата на компанията", мисловната му дейност е последователна /дори когато е на погрешна плоскост/, аз специално с удоволствие чета коментарите /както и вашите отговори/, защото съм лаик в инженерните науки и така се ограмотявам.

п.п. Извинявам се за офтопика

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да така е колега. Понякога трябва да се мисли и по - нестандартно. Всеки дава мнение. Грешно или не - целта е да се помогне на изпаднал в нужда. Не се заяждам, просто отбелязвам :rulez: :icon_bye:

Извинявам се и аз за офф-а.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги досега не съм го чувал този звук. За пръв път го чух Снощи. Днес сутринта като запалих колата и нямах проблеми. Чак следобяда почна съвсем леко да се чува пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Има във Видин човек, който да му отвори кутията. Аз правих моята при него и вече година и нещо нямам проблеми. Оправил е няколко Галанта с проблеми в кутиите. При мен синхронизаторите бяха заминали. Покрай тях смених и лагерите и маслото и сега :plane: . Ако колегата иска мога да му дам координати. А относно тракането - лагера на първичния вал. И при мен беше така :icon_bye: :rulez:

Мисля че с теб сме комшии колега :) . Дай кординати някакви да отида и да го погледне човека, да се повози и каквото има да се прави по него да се прави. Че много ме дразнят шумове, тракания и тем подобни :) по колата

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дайте размера на лагера.

Да ти го дам, ама идеята ти е без смисъл ..:) На Спейс Стар лагера е точно такъв какъвто си замислил да слагаш на Галанта и не може да устиска на 1.3 мотор (сменял съм вече на доста кутии) ти искаш на 6А13 на напъна да устиска ..

Истината е в друга посока, ама Японските инженери е трябвало да разглобят някоя немска каляска дето изкарва по половин милион без да бараш кутията и тогава да конструират ..

Решението е много просто, по дълъг първичен вал и лагер в коляновия вал и забравяш за проблеми с кутията ....:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мда. Вярно. Но няма немска каляска в този клас или година, по която да се заглеждат и до днес :icon_rock: :rulez: Не сме по - зле и от "немците". Я отворете VW форума например. За кутии рядко се говори, но моторите :icon_doh: Да уточня - говоря за по - новите мотори (то не са геометрии, АГР-и, Н75, датчици, компютри, дюзи...)

Пак се извинявам за спама....

Редактирано от mav4o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или демпферен маховик. Нали ги дават по-здрави на радиално натоварване. Затова питам за такъв.

Това с лагера на вала може ли да се направи или така си остава?

 

И и ваг имат проблемни кутии, в т.ч. автоматите, особено мултитроник, механичните на поло с 1.9 sdi. Да ти кажа заглеждането на купувачите е най-вече в тази посока. Имат и калпави двигатели. Като погледнеш модификациите виждаш огромен избор от двигатели, не можеш да си избереш и почва едно чудене, но само някои стават.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че с теб сме комшии колега :) . Дай кординати някакви да отида и да го погледне човека, да се повози и каквото има да се прави по него да се прави. Че много ме дразнят шумове, тракания и тем подобни :) по колата

 

То и аз не съм далече :) тука сме северозападнала България хахахаха

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или демпферен маховик. Нали ги дават по-здрави на радиално натоварване. Затова питам за такъв.

Това с лагера на вала може ли да се направи или така си остава?

 

И и ваг имат проблемни кутии, в т.ч. автоматите, особено мултитроник, механичните на поло с 1.9 sdi. Да ти кажа заглеждането на купувачите е най-вече в тази посока. Имат и калпави двигатели. Като погледнеш модификациите виждаш огромен избор от двигатели, не можеш да си избереш и почва едно чудене, но само някои стават.

 

Да така е колега. Пример мога да дам със служебните коли. Те са VW Caddy - едното 1,9 TDI,а другото 2,0 SDI. TDI-то вече 240 000км няма проблем. Другото е на 120000 някъде, а вече два му се сменя датчик на коляновия вал. :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...