DJ Tymbi Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Върти ми се някаква муха из главата да сменя хубавото сток окачване със спортни пружини eibach, които вече имам и забележете спортни аморт. Кони жълто или Билщайн б6. цената за 4 от двете марки е идентична и средно три пъти повече от нормални Каяби примерно. Та искам да помоля за някакви мнения по въпроса, някой карал ли е с такива, и впечатления. На писта няма да го карам шестачето, но ми се ще да усетя спортното окачване, предвид,че никога не съм карал с такова. Другият ми въпрос е много ли се снижава колата с айбах и кони комбото и има ли вариант да ми остане някъде шогун бронята,картера и т.н.. Айде, че пролетта иде и ще взема да направя някоя глупост и да си взема 4 конита..... :icon_naughty:........аз съм карал Галант с жълто Кони и е като ...........кормилачка на накадам за оффроад състезания дори и да са на най " комфортното" :D ........не ти трябва да си носиш зъболекарски принадлежности с жабката :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 (редакция) ........аз съм карал Галант с жълто Кони и е като ...........кормилачка на накадам за оффроад състезания дори и да са на най " комфортното" :D ........не ти трябва да си носиш зъболекарски принадлежности с жабката :DАз знам,че си карал,защото си ми казвал, ама с конитата ако става лагерна количка с билщайна направо съм за wrc рали корсика, или поне по всички западни форуми твърдят , че Билщейна направо ти разбива камъните в бъбреците и е по-твърд от конито. И какво в крайна сметка да ми сложиш Ейбах пружините с аморт. Като на колегата Манол? :plane: Редактирано 12 февруари 2014 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Аз знам,че си карал,защото си ми казвал, ама с конитата ако става лагерна количка с билщайна направо съм за wrc рали корсика, или поне по всички западни форуми твърдят , че Билщейна направо ти разбива камъните в бъбреците и е по-твърд от конито. И какво в крайна сметка да ми сложиш Ейбах пружините с аморт. Като на колегата Манол? :plane:Ами Манол трябва да сподели как е.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Аз знам,че си карал,защото си ми казвал, ама с конитата ако става лагерна количка с билщайна направо съм за wrc рали корсика, или поне по всички западни форуми твърдят , че Билщейна направо ти разбива камъните в бъбреците и е по-твърд от конито. И какво в крайна сметка да ми сложиш Ейбах пружините с аморт. Като на колегата Манол? :plane:Ако се случи да е в движение някой ден моят кошник, може да го пробваш билщайн с тейн. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Ако се случи да е в движение някой ден моят кошник, може да го пробваш билщайн с тейн.Мххмммм... Ако си мисля, че това което ми предлагаш е вр4-ката, ще черпя сериозно. Иначе ти вероятно си с б6 или б8.......А в крайна сметка като няма какво да правя си мисля за тунинг и на окачването съм му дигнал мерника. Между другото пружините съм ги взимал от теб навремето, когато сменяше марката с bubaru. Taка и не ги сложих обаче......Извинявам се за повтарянето на някой въпроси при по внимателен преглед на цялата тема установих,че има отговор на въпросите ми няколко страници по-рано.Сега и ако колегата Манол се включи с някои допълнителни впечатления относно височина , задиране, стабилност ще е супер. :icon_bye: Обобщено май се насочвам към неговия се тъп, но с eibach пружини, защото такива имам :tooth: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Аз знам,че си карал,защото си ми казвал, ама с конитата ако става лагерна количка с билщайна направо съм за wrc рали корсика, или поне по всички западни форуми твърдят , че Билщейна направо ти разбива камъните в бъбреците и е по-твърд от конито. И какво в крайна сметка да ми сложиш Ейбах пружините с аморт. Като на колегата Манол? :plane: Най-добре би било ти сам да усетиш как е, тъй като всичко е субективно. На мен може да ми се струва твърдо, на теб - не толкова, на друг пък - супер твърдо. Ами Манол трябва да сподели как е.... Изминах около 350-400 км след смяната. Бих казал, че вече не е толкова твърдо, колкото беше непосредствено след трансплантацията. Засега смятам да запазя тази конфигурация, тъй като не ми се струва много по-твърда, а същевременно устойчивостта се подобри многократно. Усеща се, че амортисьорите са доста по-бързи в реакцията си и не позволяват никакво люлеене. Малките улягания и неравности се усещат по-изразено, но пък по-големите и по-сериозните - меко и някак си (ако мога така да се изразя) по-приятно от преди. Маневрирането в движение се случва с лекота, включително рязко спиране, ускорение, смяна на пътна лента (че и повече от една ). Бях споменал вече, но ще повторя, че сега наистина колата си проси натискането на газта :plane: (умерено все пак :icon_hammering: ). Ако се случи да е в движение някой ден моят кошник, може да го пробваш билщайн с тейн. Тук имаме няколко комбинации: Tein + Bilstein B6Tein + KYB Ultra SRTein + Koni YellowEibach + BillsteinEibach + Ultra SREibach + Koni Yellow От тях би следвало най-меката комбинация да е Tein + KYB Ultra SR, тъй като от инфо-то в нета разбрах, че Eibach-а са по-твърди (по-спортни) от Tein-а, а за KYB Ultra SR, в няколко руски форума твърдят, че били малко по-твърди от KYB Excel G. Точно заради това аз избрах тази комбинация. Реално исках да взема KYB Excel G или Tokico за VR, но уви не открих предни KYB Excel G, а за точно тези Tokico никой не е и чувал (за справка, кат.номера ги има по-нагоре в темата). Предложиха ми OEM за VR, но за "a price of £118.26 inc vat each", т.е. за около 282 лв бройката... 341141 (Excel-G) Амортизатор передний мост давление газа 2093 341213 (Excel-G) Амортизатор задний мост давление газа 1915 351029 (Ultra SR) Амортизатор передний мост давление газа 2251351030 (Ultra SR) Амортизатор задний мост давление газа 2251 При Росен общата тежест на колата е по-голяма спрямо обикновен шестак и усещането би трябвало да е малко по-различно. Затова и аз предлагам проба. Аз също бих искал да пробвам/да се повозя в/ друг галант шестак, който е със нови сток или KYB ам-ри и пружини, за да си направя личен извод колко се е втвърдила возията след upgrade-а. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Мххмммм... Ако си мисля, че това което ми предлагаш е вр4-ката, ще черпя сериозно. Иначе ти вероятно си с б6 или б8.......А в крайна сметка като няма какво да правя си мисля за тунинг и на окачването съм му дигнал мерника. Между другото пружините съм ги взимал от теб навремето, когато сменяше марката с bubaru. Taка и не ги сложих обаче......Извинявам се за повтарянето на някой въпроси при по внимателен преглед на цялата тема установих,че има отговор на въпросите ми няколко страници по-рано.Сега и ако колегата Манол се включи с някои допълнителни впечатления относно височина , задиране, стабилност ще е супер. :icon_bye: Обобщено май се насочвам към неговия се тъп, но с eibach пружини, защото такива имам :tooth: Включвам се :icon_thumbup: Тук може да разгледате снимки на колата след upgrade-а. С грозните джанти и гуми (195/60/R15) е в момента, затова не ги качвам в гаража. Като височина, задницата ми се повдигна леко - около 2 см, а предницата се снижи с около 2 см. Имай в предвид, че задницата беше клекнала доста. Относно задирането: слизах по-бързичко по ул. Бигла (ж.к. Лозенец в София), и в края на спускането, при преминаване от наклонения към равния участък, леко задра бронята отпред (най-вероятно е имало улягане на паветата и затова). отново на гадните павета :icon_crying: , но в локалното на бул. Цар Борис III, в посока от Павлово към Бъкстон, на пръв поглед леко улягане на предна дясна гума, и троп - почукна нещо отдолу по окачването, предполагам (надявам се :icon_hmm: ) защитната греда. Най-вероятно не съм свикнал още с по-ниския клиренс и не внимавам толкова. Не мисля, че е много ниска, но си е с дълго междуосие, и най-вече при улягания трябва да се внимава със скоростта. Аз затова разисквам в другата тема, варианта за по-високи гуми и 17-ки. Искам да дигна клиренса с 2-3 см. Но нека това продължим да го обсъждаме там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Най-добре би било ти сам да усетиш как е, тъй като всичко е субективно. На мен може да ми се струва твърдо, на теб - не толкова, на друг пък - супер твърдо. Изминах около 350-400 км след смяната. Бих казал, че вече не е толкова твърдо, колкото беше непосредствено след трансплантацията. Засега смятам да запазя тази конфигурация, тъй като не ми се струва много по-твърда, а същевременно устойчивостта се подобри многократно. Усеща се, че амортисьорите са доста по-бързи в реакцията си и не позволяват никакво люлеене. Малките улягания и неравности се усещат по-изразено, но пък по-големите и по-сериозните - меко и някак си (ако мога така да се изразя) по-приятно от преди. Маневрирането в движение се случва с лекота, включително рязко спиране, ускорение, смяна на пътна лента (че и повече от една ). Бях споменал вече, но ще повторя, че сега наистина колата си проси натискането на газта :plane: (умерено все пак :icon_hammering: ). Тук имаме няколко комбинации: Tein + Bilstein B6Tein + KYB Ultra SRTein + Koni YellowEibach + BillsteinEibach + Ultra SREibach + Koni Yellow От тях би следвало най-меката комбинация да е Tein + KYB Ultra SR, тъй като от инфо-то в нета разбрах, че Eibach-а са по-твърди (по-спортни) от Tein-а, а за KYB Ultra SR, в няколко руски форума твърдят, че били малко по-твърди от KYB Excel G. Точно заради това аз избрах тази комбинация. Реално исках да взема KYB Excel G или Tokico за VR, но уви не открих предни KYB Excel G, а за точно тези Tokico никой не е и чувал (за справка, кат.номера ги има по-нагоре в темата). Предложиха ми OEM за VR, но за "a price of £118.26 inc vat each", т.е. за около 282 лв бройката... При Росен общата тежест на колата е по-голяма спрямо обикновен шестак и усещането би трябвало да е малко по-различно. Затова и аз предлагам проба. Аз също бих искал да пробвам/да се повозя в/ друг галант шестак, който е със нови сток или KYB ам-ри и пружини, за да си направя личен извод колко се е втвърдила возията след upgrade-а.Накрая ще ти хареса сетъпа. Не е изключено още маааалко да омекне, но пък напролет със 17-ките ще дойде нова доза твърдост. Почти сигурен съм, че ще ти харесатМоите са б6. Имам и койлове d2, но с тях не ми харесва особено, а е бавна за писта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Мххмммм... Ако си мисля, че това което ми предлагаш е вр4-ката, ще черпя сериозно. Иначе ти вероятно си с б6 или б8.......А в крайна сметка като няма какво да правя си мисля за тунинг и на окачването съм му дигнал мерника. Между другото пружините съм ги взимал от теб навремето, когато сменяше марката с bubaru. Taка и не ги сложих обаче......Извинявам се за повтарянето на някой въпроси при по внимателен преглед на цялата тема установих,че има отговор на въпросите ми няколко страници по-рано.Сега и ако колегата Манол се включи с някои допълнителни впечатления относно височина , задиране, стабилност ще е супер. :icon_bye: Обобщено май се насочвам към неговия се тъп, но с eibach пружини, защото такива имам :tooth:Де да знам, да ъпгрейдваш здраво окачване ми се струва малко излишно. Но щом те влече. Манол да го повозим с койловете, ще му се стори после неговият галант като ролс. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Де да знам, да ъпгрейдваш здраво окачване ми се струва малко излишно. Но щом те влече. Манол да го повозим с койловете, ще му се стори после неговият галант като ролс. Хайде стягай я машината и да ме возиш :icon_thumbup: След това най-вероятно ще трябва да покарам известно време старото роувърче, че като се кача обратно на моя галант да си мисля, че върви :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Хайде стягай я машината и да ме возиш :icon_thumbup: След това най-вероятно ще трябва да покарам известно време старото роувърче, че като се кача обратно на моя галант да си мисля, че върви :DА ще ми кажеш ли откъде поръча амортисьорите? От камскил или БГ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 Де да знам, да ъпгрейдваш здраво окачване ми се струва малко излишно. Но щом те влече. Манол да го повозим с койловете, ще му се стори после неговият галант като ролс.А бе здраво, здраво колко да е здраво? Предните амове са Монро сменяни от предишния собственик с пружини не знам какви, задните са Каяби сменяхме ги преди време, ама единя леко е протекъл .... И си мисля че четири нови амове и пружини ще са подходящи за визия/ возия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 (редакция) А ще ми кажеш ли откъде поръча амортисьорите? От камскил или БГ? От Косер, доставка от Варна за половин до един ден, и 25% отстъпка ми направиха: Ultra SR 351029 - 177 лв на бр.Ultra SR 351030 - 110 лв на бр. Обаче до колкото си спомням, тези бяха последните им налични в склада във Варна. Звънни им да ги преслушаш, може да са заредили, или пък да имат още в наличност. От Camskill си купих Tein пружините и 2 броя KYB Excel G 341241. Последните ще трябва да продавам, тъй като "артисаха" (най-вероятно ще пусна обява в съответния раздел). Никаква алтернатива не ми предложиха освен OEM. В сайта им има само задни Ultra SR, но може да им пратиш един мейл със запитване. Друг вариант е viamoto.co.uk. Направих запитване за KYB 341240, навременно получих отговор (че ги няма в EU), но пък можеше да ме отсвирят най-спокойно. Твърдят, че са един от основните вносители за OEM и aftermarket части за :mitsu-smiley: в UK. Нямам повече опит с тях, просто ги споменавам като алтернатива на Camskill и Косер. Добре е според мен да си набавиш предварително KYB SM5091 (20-25 лв 1 бр. комплект) или алтернативни (Sachs, Monroe, Volvo,...). В Косер остана само един брой след като купих другите два. Звънях тук там и не намерих, и в крайна сметка отзад на колата си останаха старите тампончета. Също е добре, предварително да прегледаш капачките на задните амортисьори, да не би да са почнали сериозно да гният, тъй като може ще си загубиш време в търсене по морги и т.н., а и без кола (нали ще е разглобена). При мен бяха ръждясали, но не загнили. Редактирано 12 февруари 2014 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 12 февруари 2014 Сподели Публикувано 12 февруари 2014 (редакция) Благодаря, за подробната информация! :drinks: А знаеш ли ако камскил или другите агенти ми кажат, че са заредили предни ексел джи, можем да спазарим задните. :mitsu-smiley: Редактирано 12 февруари 2014 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Маноле, ръгни си и един стрът бар отпред да се втвърдиш хептем :icon_thumbup: За изключителен изрод признавам тоя, който ръгне и стрът на задните бомбета :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: На Росен галанта добре се усеща, спрямо моето субективно мнение, хем е с преден стрът, хем е стегнат, хем пък не е лагерна количка. Гришата тъй и не ми даде да покарам белия лебед с изцяло тейн окачване :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Маноле, ръгни си и един стрът бар отпред да се втвърдиш хептем :icon_thumbup: За изключителен изрод признавам тоя, който ръгне и стрът на задните бомбета :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: На Росен галанта добре се усеща, спрямо моето субективно мнение, хем е с преден стрът, хем е стегнат, хем пък не е лагерна количка. Гришата тъй и не ми даде да покарам белия лебед с изцяло тейн окачване :icon_box:...........не ти и требе........подскача като баскеболна топка на 10 атм. напомпана...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Моите са б6. Това сигурно ли е ? ..:icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 ...........не ти и требе........подскача като баскеболна топка на 10 атм. напомпана...... Хохо, неговите койлове бяха преди това на моята кола:icon_thumbup: определено твърди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Маноле, ръгни си и един стрът бар отпред да се втвърдиш хептем :icon_thumbup: За изключителен изрод признавам тоя, който ръгне и стрът на задните бомбета :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: На Росен галанта добре се усеща, спрямо моето субективно мнение, хем е с преден стрът, хем е стегнат, хем пък не е лагерна количка. Гришата тъй и не ми даде да покарам белия лебед с изцяло тейн окачване :icon_box:А ако ти покажа Галант с разпънка отзад ,но долу ,не на бомбетата отгоре за какъв ще го признаеш? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Хохо, неговите койлове бяха преди това на моята кола:icon_thumbup: определено твърди.Да, ама той тури пружините на най горно положение, даме ги натегнахме много иии....... :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 А ако ти покажа Галант с разпънка отзад ,но долу ,не на бомбетата отгоре за какъв ще го признаеш?Хе, модели има всякакви :icon_doh: Къде долу е сложена, интересно е да се знае? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 (редакция) С тези сетъпи премахва ли се плуването на предницата по неравен асфалт? По моята улица с корса и голф може да карам бързо и цялата кола да подскача, като при това се усеща стабилна. В галанта чувството е доста странно. Сякаш амовете не държат или пружините са прекалено меки. Става въпрос бабунка на скорост 50 км/ч, предницата тръгва надолу и в същия момент следва втора бабуна, която подхвърля предницата. Точно при това движение се създава странното усещане. Не бих го нарекъл нестабилност, а склонност към забиване на носа.Отдавам го на големият надвес на предните колела. От централната ос на предния мост до ръба на предната броня може би има едни 90-100 см. Не е така при доста от малките автомобили, при които 4-те колела са разхвърляни в четирите краища на колата. Редактирано 13 февруари 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Благодаря, за подробната информация! :drinks: А знаеш ли ако камскил или другите агенти ми кажат, че са заредили предни ексел джи, можем да спазарим задните. :mitsu-smiley: Дано да ти е полезна и да си свършиш работа :drinks: За предни, за Legnum/Galant-VR4 търси KYB 341240 или Tokico U3592. За последните правих запитване в Hitachi, но не получих отговор :icon_hmm: Не знам колко по-меки са KYB 341141 (стандартни за 2.5 V6) от KYB 341240 (VR-ските). Ако успееш да намериш инфо и разликата не е много голяма, може и такива да вземеш, със сигурност ги има в Косер. Моето решение се базираше на това, да взема 4 бр ам-ри, които са от една серия/клас/твърдост, за да не се обърка съотношението твърдост отпред и твърдост отзад, и от там да се развали устойчивостта на колата, а и от там - начина, по който започва да поднася в завой. Ето няколко полезни кат.номера за тампончетата и втулките при горното захващане и за отпред, и за отзад, провери си ги все пак, преди закупуване: KYB SM5091MONROE MK175MONROE MK215SKF VKDA40614VOLVO 30875136KAMOKA 2200066LEMFORDER 3125601BOGE 88719RSACHS 802402 Колеги, имайте в предвид, че в някои каталози за Galant (за EU!) дават, че отпред има макферсон тампон с лагер. Това не е така! И за отпред и за отзад се използва KYB SM5091 или алтернативите му! П.С. Колкото до задните ам-ри, които са при мен, не ми е проблем да ги задържа някой друг ден и да се разберем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 (редакция) С тези сетъпи премахва ли се плуването на предницата по неравен асфалт? По моята улица с корса и голф може да карам бързо и цялата кола да подскача, като при това се усеща стабилна. В галанта чувството е доста странно. Сякаш амовете не държат или пружините са прекалено меки. Става въпрос бабунка на скорост 50 км/ч, предницата тръгва надолу и в същия момент следва втора бабуна, която подхвърля предницата. Точно при това движение се създава странното усещане. Не бих го нарекъл нестабилност, а склонност към забиване на носа.Отдавам го на големият надвес на предните колела. От централната ос на предния мост до ръба на предната броня може би има едни 90-100 см. Не е така при доста от малките автомобили, при които 4-те колела са разхвърляни в четирите краища на колата. Навеждането над нормалното си е проблем на пружините. Ам-рите само контролират колко бързо/бавно да стане това. Височината на колата се определя предимно от пружините, но и зависи от дължината на амортисьора, тъй като комплекта пружина-амортисьор при монтаж се свива дотолкова, колкото е дълъг пръта на амортисьора. След това вече зависи колко е твърда пружината и колко още ще се свие след монтажа в следствие тежестта на купето. Това го казвам, тъй като имаше доста подобни въпроси досега в темата, а и в други теми. Имай в предвид разликата на междуосието при галанта и корсичката, че и при голфа също. Това също допринася за различно усещане и "забиване на носа". Колкото до плуването ("потъване на носа") - ами пружини и ам-ри, там е разковничето. Като тук играят роля не само предните, а и задните, и ако имаш кофти съотношение на твърдост отпред-отзад, не е хич приятно. Затова доста хора споделят, че смяната на пружини и ам-ри е най-добре да се направи в комплект всички наведнъж. Последното обаче си е цифра $$$ и не всеки се решава да я похарчи за това. Редактирано 13 февруари 2014 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 13 февруари 2014 Сподели Публикувано 13 февруари 2014 Хе, модели има всякакви :icon_doh: Къде долу е сложена, интересно е да се знае?Ами като си дойде колегата от Германия някой ден ще снимам и ще покажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.