Премини към съдържание

Дизелът при другите японски марки


Препоръчано мнение

Аз да вметна, че скъпо струващия DPF - няма нужда да бъде сменяван :), така добре се справя колата и без него :). Аз мога да споделя за МОЯ ДИЗЕЛ, той и той към съвременните, нищо че трака, защото е помпа дюза. Почти 90 000км, карани само от мен, това е много важно, че са ОТ МЕН :), защото моето редовно каране е сменяне на предавки около 4000, че и отгоре оборота. Имам ремонт на ТУРБОТО, който обаче не БЕ НАЛОЖИТЕЛЕН, РАТОЛА го измъдриха от някъде, уж да оправят проблема с ДПФ, ама се оказа че не е това проблема. Та, да чукам на дърво, 90 000км и ремонти по двигателя НЯМАМ! Единствен проблем за толкова време бе ДПФ, вече обаче е в миналото :)... Но не виждам, за какво спорите, всеки кара, каквото може да си позволи, лично аз искам да карам ТУРБО-БЕНЗИН, но не ми е по джоба...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ми да, така се прави, когато живееш в западна европа, много ясно :rulez: И аз бих карал един нов дизел за 3 години, докато му врътна 100-ка и го връщам пак за нов... и така докато мога, ама видиш ли не съм европеец от западната чат на континента :icon_crying: Забравил ли си или се правиш на такъв, Андрей? Само недей казва, че говориш български с немски акцент вече :icon_doh: В края на краищата, гаранцията е важно нещо, все пак, от икономическа гледна точка, нъл?!

 

Съвсем сериозно - не се правя на нищо. Нямам подобни намерения никак.

Проста аритметика. Аз никога не бих купил подобна кола ако съм в България, а ако имам подходящите доходи, само с условия тип "под наем" - колкото ползвам, толкова! Ако не ме устройва, бих карал някаква малка евтина, или колело, бих се возил на метро, но не и да си създам рискове и да си скапя финансите заради едната тъпа кола и да съм собственик на 2 тона скрап.

 

Казано по друг начин - априори изводът е, не си купувайте скъпа кола дизел. Съгласен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ние в малките градчета нямаме коли под наем. Да кажем в града ше мааме пеш, ама като се наложи бърз транспорт на живот и смърт, какво ще правим? Сигурно 6-7 пъти съм карал със 100% от възможностите на колата, за да стигна до болния и да го закарам по спешност в болница. Тогава никакви стоп палки, буркани, автомобили НСО, пожарни, линейки ... не ми пречат и не ми дреме какво искат от мен.

...Затова трябва да има някакъв "стар навес" в движение, който да може да върви сериозно и да се разчита на него. Колкото може - толкова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ние в малките градчета нямаме коли под наем. Да кажем в града ше мааме пеш, ама като се наложи бърз транспорт на живот и смърт, какво ще правим? Сигурно 6-7 пъти съм карал със 100% от възможностите на колата, за да стигна до болния и да го закарам по спешност в болница. Тогава никакви стоп палки, буркани, автомобили НСО, пожарни, линейки ... не ми пречат и не ми дреме какво искат от мен.

...Затова трябва да има някакъв "стар навес" в движение, който да може да върви сериозно и да се разчита на него. Колкото може - толкова.

 

Именно. Хората имат различни потребности, затова се и продават различни коли, на различни цени.:icon_thumbup:

Всъщност внушението на Боса е, че галантът не е просто красива кола, но и много надеждна.

И понеже все ме критикува, че критикувам галанта, самокритично ще кажа:

Галантът е не просто красив, но и най-надеждната в техническо отношение кола .......

в ценовия диапазон до 3700 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой какво внушава. Който има възможност да си вози задника в съвременен нов автомобил, бил той на бензин, газ, чесън, въглища или ток, нека си купи щом го иска. Естествено е щом веднъж си опитал от хубавото, удобното, комфортното, тихото и новото, да можеш да прецениш къде са силните страни и по кои показатели издиша старата, доскоро обичана кола. И старата може да те закара (и даже да те върне у дома), така че е достойна за уважение. Да си ровичкаш по колата си има своето очарование за много от нас. Но не да вадиш двигател за да му смениш ангр. вериги и успокоители.

Има и друга категория потребители. Такива, за които всичко под 10 квадратни метра, над 6-7 години, без въздушно окачване, под 450 коня и различно от автоматик във всичките му разновидности, е нищо друго, освен една грешка на производството, едва ли не лишена от всякакви положителни качества още като нова и всичко неотговарящо на техните изключително високи критерии не заслужава тяхното внимание.

 

Тази тема ме подсети да си направим друга - за ремонтнопригодността на различни модели. Това с акорда и предния мост наистина ме потресе :icon_doh: Да не говорим за разни битурбота V6, където всяка намеса под предния капак е един малък празник.... не може да се бръкне от никъде...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Именно. Хората имат различни потребности, затова се и продават различни коли, на различни цени.:icon_thumbup:

Всъщност внушението на Боса е, че галантът не е просто красива кола, но и много надеждна.

И понеже все ме критикува, че критикувам галанта, самокритично ще кажа:

Галантът е не просто красив, но и най-надеждната в техническо отношение кола .......

в ценовия диапазон до 3700 лв.

 

Нищо подобно! Къде прочете, че внушавам на хората това? Или ей така, да се правиш на интересен.

Галант никога не е бил най-надеждната кола. Най-надеждната кола на Мицубиши е Лансер и Паджеро.

Била е кола на годината в Япония за 1997 - ма година, според мен напълно заслужено.

Проблема е, че не критикуваш Галант, проблема е, че прекаляваш с постовете си срещу Галант!

И знаеш ли колко ми е кеф да си карам Галант-а всеки ден?

Чистичко, запазено Галант-че с климатроник, на цената на демпферните маховици на някои избушени Мазди или Хонди.

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой какво внушава. Който има възможност да си вози задника в съвременен нов автомобил, бил той на бензин, газ, чесън, въглища или ток, нека си купи щом го иска. Естествено е щом веднъж си опитал от хубавото, удобното, комфортното, тихото и новото, да можеш да прецениш къде са силните страни и по кои показатели издиша старата, доскоро обичана кола. И старата може да те закара (и даже да те върне у дома), така че е достойна за уважение. Да си ровичкаш по колата си има своето очарование за много от нас. Но не да вадиш двигател за да му смениш ангр. вериги и успокоители.

Има и друга категория потребители. Такива, за които всичко под 10 квадратни метра, над 6-7 години, без въздушно окачване, под 450 коня и различно от автоматик във всичките му разновидности, е нищо друго, освен една грешка на производството, едва ли не лишена от всякакви положителни качества още като нова и всичко неотговарящо на техните изключително високи критерии не заслужава тяхното внимание.

 

Тази тема ме подсети да си направим друга - за ремонтнопригодността на различни модели. Това с акорда и предния мост наистина ме потресе :icon_doh: Да не говорим за разни битурбота V6, където всяка намеса под предния капак е един малък празник.... не може да се бръкне от никъде...

Така е, напоследък автомобилните производители печелят все повече от резервните части и сервизното обслужване. И това е валидно дори при увеличаването на гаранционните срокове. Не е тайна, че съвсем целенасочено на по-новите автомобили се създават нарочни пречки, за да може колата да се обслужва в официалния дилър. Една елементарна смяна на масло изисква да се ресетва компютъра, за да не влизаш в сервизен режим. Една елементарна смяна на накладки и дискове изисква компютърно елиминиране на системата за сигурност със софтуер, достъпен основно при дилърите. Това си е открита, но не съвсем категорична война с гаражните майстори. Наскоро си говорих с един от мениджърите на дилър на нови коли в БГ, който ми каза, че има някои модели, при които маржът им е смешен - под 300 лв., но печалбите им идват от сервизирането... Вероятно и цитираните от теб технически решения са породени от същата идея - смяна на ремък или верига да е продецура, изискваща 25 човеко часа работа. Хищни са големите производители с име, само наваксващите корейци не са дошли още до тази стратегия, но сигурно скоро и това ще стане.

Иначе мога да споделя мнение за акорд купе, 6 генерация, произведена 2001 г.. Купих я на 81 000 км. от дилър на Хонда.Бензинов, двулитров ВИТЕК със 147 к.с, американско изпълнение. Карах я до 115 000 км. Сменял съм.... масло. Новият й собственик е инженер от Ямбол, може ямболската група да го е засичала. Чуваме се през 3,4 месеца, за да обменим учтивости и новият собственик да потвърди убеждението си, че си е купил и експлоатира великолепна кола. В момента е на 280 000 км. и освен ремък, накладки и дискове и ремонт на рейката друго не се е случвало. Изключително хубава и надеждна колица.

Аз пък задавам един друг въпрос. В България на никой не му пука за вредни емисии, за норми на екологичност. Казваме, е*ал съм ти ДПФ- и и всичко, да ми се маха от главата, да ми падне разходът с едно кило, майната й на екологията. Пък си мисля, че въпросът с лайната, които излизат от ауспусите ни не е само наш, ами и на децата ни.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ето това карам всеки ден:

 

http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1359385403o.jpg

 

Което струва колкото това на Хонда Акорд 2006 -та Година:

 

http://media.snimka.bg/s1/1660/029563744.jpg?r=0

 

Чудя се какво да правя? В дилема съм. Дали да не продам за 2700 лева Галанта и да си купя един демпфер?

Роска, кажи какво да правя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Комплект LUK с доставка до България струва около 1800лв - това е маховик, съединител комплект и лагер-помпа. Доставчици от Европа има достатъчно, просто когато частите са скъпи през официалния доставчик се търсят алтернативни варианти и обикновенно се намират. LUK, SACHS и Valeo са обикновенно ОЕМ доставчиците на производителите за този тип части, така че в случая не правиш компромис и с качеството.

 

Благодаря за просветлението, Миро. Току що паднах от Марс и не го знаех това. Искрено ти благодаря. :worthy:

В такъв случай поръчай ми един комплект маховик, съединител комплект и лагер-помпа, продавам Галанта.

Решено е! :lol:

Ако не стигне, ще продам и таблета и ще си карам всеки ден един маховик с комплект. :senile:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето това карам всеки ден:

 

 

 

Което струва колкото това на Хонда Акорд 2006 -та Година:

 

 

 

Чудя се какво да правя? В дилема съм. Дали да не продам за 2700 лева Галанта и да си купя един демпфер?

Роска, кажи какво да правя?

Продавай и вземай един маховик със съединителя, даже ще ти останат пари за колело, че и скутер, може би.:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубавото на тази тема е, че е в раздел "Извън темата".

Защото тези сравнения и сметки са страшни :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

С части за Хонда не се занимавам, но ако потърсиш малко ще успееш и ти да намериш.

Ето ти един линк, въпреки че преди няколко месеца когато помогнах на един познат да си ги купи беше от друг сайт.

Та ето какво намерих за пет минути:

 

http://www.coxmotorp...eel-p-1396.html

 

Това ли ти е необходимо?

 

Благодаря ти Миро!

Точно това ми е необходимо!

Златен си. :worthy:

Само да продам Галанта в ценовия диапазон около 1800-2600 лева и съм готов! :mersi:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че цената е перфектна за автомобил струваш над 10 000лв.

Вериги се ползват и при всички нови бензинови двигатели на Mitsubishi, и там е кофти от финансова гледна точка, та недоразуменията не са при новите дизели, а въобще при новите автомобили. Затова всеки си прави сметката не само за цената на автомобила, а и за цената на подръжката. Покупката на автомобил втора употреба предполага смяна на ангренаж, всички масла, накладки и евентуално съединител, така че смяташ и ако те устройва купуваш, ако не търсиш друг автомобил. Това са моите разсъждения и не ангажирам никого с тях, всеки си купува каквото му е по джоба, важно е да си направи правилно сметката.

Миро, я дай една ценичка да турбото на ЕА галант. И, например, на помпата, дизеловата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Господа колеги, майстори и любители, темата отново се превръща в "пишкомерене", странното е, че точно аз правя подобна забележка. А уж трябваше само да слушам... в крайна сметка ще си говорите ли по същество? На практика заглавието е "Дизелът при другите японски марки" (може би е продължение на една друга тема, или се възползва от нейната популярност), но така или иначе не предполага "меренето" на дизела с бензина. Въпреки че още от началните постове се заражда такава тенденция.

А аз се надявах тази тема да е по-различна от другите... и съответно аз да науча интересни технически неща за "съвременния дизел", но уви - вече 4 страници нищо (даже моята тема беше по-съдържателна първите 3 стр. :)).

 

Много ясно, че този който може да си позволи да кара кола със скъпа поддръжка, ще кара. И този който не може да си позволи, ще кара кола с евтина подръжка. Всички знаем, че новите модели коли имат по-скъпа подръжка от старите, както знаем, че и дизеловия автомобил е по-икономичен от бензиновия за сметка на своята поддръжка. Не слагам газта в сметките, защото тогава трябва да сложим и различни горива при дизела... Така, и аз съм на принципа "колкото по-проста механика, толкова по-добре", затова и аз не бих си купил сложна дизелова машина... Но всичко е въпрос на финанси, след като Ага може да си позволи нов дизел, защо да не кара? Той си е направил сметките (дори ги е писал много пъти на публично достояние) и излиза, че е направил правилния избор. И след като г-н Ангелов има хубав запазен Галант, който има достатъчно мощност, икономичен е (защото има газ), не се разваля често, защото е японска здрава машина, значи и той е направил правилния избор. Ама как така, кой от двамата греши ли? Никой не греши...

 

Не разбирам защо винаги се води точно този спор в този форум, при положение че има майстори с много технически познания, които обективно да систематизират характерни неща за отделните модели/двигатели/горива... Не вярвам някой да им вземе хляба, все пак едно е да го прочетеш, друго е да го приложиш.

Аз за себе си съм страшно доволен от Колт-а: досега не ме е оставил, винаги пали и върви нормално. Няма големи данъци, няма скъпи ремонти. Ако можеше да дърпа и ремарке по нагорнище, не бих го заменил за нищо. Да, ама той не може, затова искам да си взема едно дизелче 4х4 с евтина подръжка. И затова ми е много интересна тази тема :)

Разбирам, че има хора във форума, които имат непоклатими принципи "дизелът е гориво за камиони и автобуси, това гориво не се ползва в модерния свят със завишени еко-норми и т.н."... и може би имат право, но в определени случаи (като моя да кажем), единствено дизелът е правилното гориво! :)

 

ПП: Ако не искаме да четем подобни дълги и излишни постове, да пишем по темата. Аз няма да се обаждам повече :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Старата генерация дизелови агрегати са по-прости и по-безпроблемни. Недостатък е, че много вибрират, тракат, не вървят и харчат сравнително много. Като карах 123-ка дизел ме беше страх да изпреваря ако виждам колата отсреща. На т`ва му даваш `сичката газ и то се чуди какво да прави.

Всички нововъведения са в името на повече мощност в съчетание с по-голяма икономичност. Двигателите работят под много по-голямо натоварване и някои от "бурмите" не издържат. За да издържат трябва да са високотехнологични, т.е. скъпи.

 

Не знам при новите дизели как е, но при мотоциклетите тип мото крос с 4-тактови двигатели има една закономерност - колкото по-нов, толкова повече се троши и частите му струват сумати пари. На фона на един такъв, на който и производител да е, или дори съвременно хард ендуро, нашите коли, визирам всичките модели на Трите диаманта, направо нямат поддръжка!

Връщам се при колите. При дизеловите автомобили може да се отвозиш и обикновено е така. Караш, караш ... до 300-400 хил. км. След това, или по-рано дори, трябва да я оставиш в автокъща, да й врътнат километража и да я продадат. Хубави коли са, много приятно се карат и набират, сипваш много по-малко гориво и върши същата работа. Е, понякога трака и вибрира, но какво от това. Въпросът е да можеш да си го позволиш като нов или почти нов и да знаеш точния момент да се отървеш от него, защото идват скъпите ремонти, които не са за всеки. А с бензиновите някак свикваш да си "креташ".

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Старата генерация дизелови агрегати са по-прости и по-безпроблемни.

Това е и моето мнение. Бих карал някъв тлъст джип с 3.0 дизел, дето е 100 коня. :) Но като цяло, то се отнася и за бензиновите мотори, като там мизерията идва от разните екологични глупости, с които ги кичат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е и моето мнение. Бих карал някъв тлъст джип с 3.0 дизел, дето е 100 коня. :) Но като цяло, то се отнася и за бензиновите мотори, като там мизерията идва от разните екологични глупости, с които ги кичат.

Ха, точно. Сега се сетих какво изпуснах да кажа в предишния пост, макар че то е до болка познато. Неуместно е да сравняваме бензин/дизел от различни поколения. Както в темата се сравняват подръжките на Галант и Мазда6 или Хонда Акорд последен модел (което освен всичко, е и офф-топик... та и още нещо :)). Може да сравняваме Галант бензин и дизел, или... модерния дизел и модерния бензин. Да вземем един турбо-бензинов мотор на ВАГ (или Субару), там да не би да му е по-евтино турбото от аналогичното му на ВАГ? Или хибридните изпълнения на Хонда, там батерията колко ще издържи преди да се смени и колко струва (или елементите по ел. мотора)? Нали и това се прави за по-голямо отношение мощност/икономия/екология (както всички модерни нововъведение при дизела)? Така, Анди е прав, че високотехнологичните неща са скъпи. Както и Роско е прав, че живеем в свят, в който нещата се "програмират" да се развалят... и неизбежно всички ние ще си купим от тях. Не може вечено да караме Галант :)

Айде, млъквам, можете и да ме триете :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха, точно. Сега се сетих какво изпуснах да кажа в предишния пост, макар че то е до болка познато. Неуместно е да сравняваме бензин/дизел от различни поколения. Както в темата се сравняват подръжките на Галант и Мазда6 или Хонда Акорд последен модел (което освен всичко, е и офф-топик... та и още нещо :)). Може да сравняваме Галант бензин и дизел, или... модерния дизел и модерния бензин. Да вземем един турбо-бензинов мотор на ВАГ (или Субару), там да не би да му е по-евтино турбото от аналогичното му на ВАГ? Или хибридните изпълнения на Хонда, там батерията колко ще издържи преди да се смени и колко струва (или елементите по ел. мотора)? Нали и това се прави за по-голямо отношение мощност/икономия/екология (както всички модерни нововъведение при дизела)? Така, Анди е прав, че високотехнологичните неща са скъпи. Както и Роско е прав, че живеем в свят, в който нещата се "програмират" да се развалят... и неизбежно всички ние ще си купим от тях. Не може вечено да караме Галант :)

Айде, млъквам, можете и да ме триете :)

Темата доколкото аз разбрах е да се покаже голата истина за "икономичността" на дизела, с други думи ,колко бил той икономичен ,па и вървял.........виж за второ донякъде съм съгласен че вървят, но да твърдиш че е икономичен е абсурд......както каза Миро, но по друг начин -гледаш цената, после питаш ориентировъчно колко ще струва един съединител, агренаж, накладки масла и какви масла се ползват и т.н.......после се интересуваш колко излиза ремонта на ГНП евентуално, турбо,рейка, дюзи и т.н.......след като разбереш ,калкулираш и си преценяваш за себе си дали да я вземеш или не, убеден съм че едно 2/3 от хората като разберат за какво става въпрос ще се откажат от покупка на "съвремемния дизел"........Знаеш ли колко са хората, които като разберат това нещо и си казват ,"ба му мамата, да бях си купил бензинова"?И защо? Защото липсва информираност....... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата доколкото аз разбрах е да се покаже голата истина за "икономичността" на дизела, с други думи ,колко бил той икономичен ,па и вървял.........виж за второ донякъде съм съгласен че вървят, но да твърдиш че е икономичен е абсурд......както каза Миро, но по друг начин -гледаш цената, после питаш ориентировъчно колко ще струва един съединител, агренаж, накладки масла и какви масла се ползват и т.н.......после се интересуваш колко излиза ремонта на ГНП евентуално, турбо,рейка, дюзи и т.н.......след като разбереш ,калкулираш и си преценяваш за себе си дали да я вземеш или не, убеден съм че едно 2/3 от хората като разберат за какво става въпрос ще се откажат от покупка на "съвремемния дизел"........Знаеш ли колко са хората, които като разберат това нещо и си казват ,"ба му мамата, да бях си купил бензинова"?И защо? Защото липсва информираност....... :)

 

Колега прав си и то доста, но това което казваш за новите дизели важи и за новите бензинови, така или иначе купиш ли ново и модерно оплиташ се в паяжината,...и рано или късно отиваш на гелотината за обслужване или ремонт при 'стилъра'(дилъра) :rulez:

Ако може да се толерира германска кола с японски дизелов двигател от старта школа може колегата да погледне за Опел с Исузо мотор без турбо и скъпи маховици.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега прав си и то доста, но това което казваш за новите дизели важи и за новите бензинови, така или иначе купиш ли ново и модерно оплиташ се в паяжината,...и рано или късно отиваш на гелотината за обслужване или ремонт при 'стилъра'(дилъра) :rulez:

Ако може да се толерира германска кола с японски дизелов двигател от старта школа може колегата да погледне за Опел с Исузо мотор без турбо и скъпи маховици.

При супер най новите бензинови коли като Оутлендър 2 от 2008 година с 2.4 литровия мотор няма нито един толкова скъп детаил като маховик,ГНП,ДПФ,Турбина и т.н........така че дай да не ги сравняваме ,може единствено разхода да сравняваме, и той е почти колкото при дизеловата весия, изразена в количествена мярка, а не в финансова такава, даме ако единия дава 8л. ,то другия ще дава 7 или обратното........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При супер най новите бензинови коли като Оутлендър 2 от 2008 година с 2.4 литровия мотор няма нито един толкова скъп детаил като маховик,ГНП,ДПФ,Турбина и т.н........така че дай да не ги сравняваме ,може единствено разхода да сравняваме, и той е почти колкото при дизеловата весия, изразена в количествена мярка, а не в финансова такава, даме ако единия дава 8л. ,то другия ще дава 7 или обратното........

Я помисли пак колко струва оем съдинител за аутландер бензин 2,4. И пак помисли за разликата в разхода :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я помисли пак колко струва оем съдинител за аутландер бензин 2,4. И пак помисли за разликата в разхода :icon_thumbup:

....кефиш ме.......... :lol:

Ето ти голата истина.......

За CW8W 2.0 BSY мотора ,помпа дюза, комплект съединител заедно с маховика в Русия е около 2000 лв......

За CW6W V6,3.0 24V мотора, MPI ,комплект съединител заедно с маховика в Русия е около под 900 лв......

Сега като махнем маховика на бензиновия мотор ,защото той НЕ се сменя ,тъй като си е най обикновен маховик ,за разлика от "съвременния " такъв дизелов маховик, и става около 400 лв комплект съединител..........Ако не правиш разлика м/у 400 и 2000 то тогава........... :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....кефиш ме.......... :lol:

Ето ти голата истина.......

За CW8W 2.0 BSY мотора ,помпа дюза, комплект съединител заедно с маховика в Русия е около 2000 лв......

За CW6W V6,3.0 24V мотора, MPI ,комплект съединител заедно с маховика в Русия е около под 900 лв......

Сега като махнем маховика на бензиновия мотор ,защото той НЕ се сменя ,тъй като си е най обикновен маховик ,за разлика от "съвременния " такъв дизелов маховик, и става около 400 лв комплект съединител..........Ако не правиш разлика м/у 400 и 2000 то тогава........... :lol:

На дизела също не се сменя всеки път. Та разлика от 1100 лв. на пробег 150 000 км викаш :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На дизела също не се сменя всеки път. Та разлика от 1100 лв. на пробег 150 000 км викаш :icon_thumbup:

Муахахахах, спри се колега, спри се........... :icon_doh: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

На дизела също не се сменя всеки път. Та разлика от 1100 лв. на пробег 150 000 км викаш :icon_thumbup:

 

Роска, във форума на Мицубиши не се дават рангове за мнения. :post:

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...