Rangel Simov Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Аз да вметна, че скъпо струващия DPF - няма нужда да бъде сменяван , така добре се справя колата и без него . Аз мога да споделя за МОЯ ДИЗЕЛ, той и той към съвременните, нищо че трака, защото е помпа дюза. Почти 90 000км, карани само от мен, това е много важно, че са ОТ МЕН , защото моето редовно каране е сменяне на предавки около 4000, че и отгоре оборота. Имам ремонт на ТУРБОТО, който обаче не БЕ НАЛОЖИТЕЛЕН, РАТОЛА го измъдриха от някъде, уж да оправят проблема с ДПФ, ама се оказа че не е това проблема. Та, да чукам на дърво, 90 000км и ремонти по двигателя НЯМАМ! Единствен проблем за толкова време бе ДПФ, вече обаче е в миналото ... Но не виждам, за какво спорите, всеки кара, каквото може да си позволи, лично аз искам да карам ТУРБО-БЕНЗИН, но не ми е по джоба... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Ми да, така се прави, когато живееш в западна европа, много ясно :rulez: И аз бих карал един нов дизел за 3 години, докато му врътна 100-ка и го връщам пак за нов... и така докато мога, ама видиш ли не съм европеец от западната чат на континента :icon_crying: Забравил ли си или се правиш на такъв, Андрей? Само недей казва, че говориш български с немски акцент вече :icon_doh: В края на краищата, гаранцията е важно нещо, все пак, от икономическа гледна точка, нъл?! Съвсем сериозно - не се правя на нищо. Нямам подобни намерения никак.Проста аритметика. Аз никога не бих купил подобна кола ако съм в България, а ако имам подходящите доходи, само с условия тип "под наем" - колкото ползвам, толкова! Ако не ме устройва, бих карал някаква малка евтина, или колело, бих се возил на метро, но не и да си създам рискове и да си скапя финансите заради едната тъпа кола и да съм собственик на 2 тона скрап. Казано по друг начин - априори изводът е, не си купувайте скъпа кола дизел. Съгласен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Е ние в малките градчета нямаме коли под наем. Да кажем в града ше мааме пеш, ама като се наложи бърз транспорт на живот и смърт, какво ще правим? Сигурно 6-7 пъти съм карал със 100% от възможностите на колата, за да стигна до болния и да го закарам по спешност в болница. Тогава никакви стоп палки, буркани, автомобили НСО, пожарни, линейки ... не ми пречат и не ми дреме какво искат от мен. ...Затова трябва да има някакъв "стар навес" в движение, който да може да върви сериозно и да се разчита на него. Колкото може - толкова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Е ние в малките градчета нямаме коли под наем. Да кажем в града ше мааме пеш, ама като се наложи бърз транспорт на живот и смърт, какво ще правим? Сигурно 6-7 пъти съм карал със 100% от възможностите на колата, за да стигна до болния и да го закарам по спешност в болница. Тогава никакви стоп палки, буркани, автомобили НСО, пожарни, линейки ... не ми пречат и не ми дреме какво искат от мен. ...Затова трябва да има някакъв "стар навес" в движение, който да може да върви сериозно и да се разчита на него. Колкото може - толкова. Именно. Хората имат различни потребности, затова се и продават различни коли, на различни цени.:icon_thumbup: Всъщност внушението на Боса е, че галантът не е просто красива кола, но и много надеждна.И понеже все ме критикува, че критикувам галанта, самокритично ще кажа:Галантът е не просто красив, но и най-надеждната в техническо отношение кола .......в ценовия диапазон до 3700 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Не знам кой какво внушава. Който има възможност да си вози задника в съвременен нов автомобил, бил той на бензин, газ, чесън, въглища или ток, нека си купи щом го иска. Естествено е щом веднъж си опитал от хубавото, удобното, комфортното, тихото и новото, да можеш да прецениш къде са силните страни и по кои показатели издиша старата, доскоро обичана кола. И старата може да те закара (и даже да те върне у дома), така че е достойна за уважение. Да си ровичкаш по колата си има своето очарование за много от нас. Но не да вадиш двигател за да му смениш ангр. вериги и успокоители.Има и друга категория потребители. Такива, за които всичко под 10 квадратни метра, над 6-7 години, без въздушно окачване, под 450 коня и различно от автоматик във всичките му разновидности, е нищо друго, освен една грешка на производството, едва ли не лишена от всякакви положителни качества още като нова и всичко неотговарящо на техните изключително високи критерии не заслужава тяхното внимание. Тази тема ме подсети да си направим друга - за ремонтнопригодността на различни модели. Това с акорда и предния мост наистина ме потресе :icon_doh: Да не говорим за разни битурбота V6, където всяка намеса под предния капак е един малък празник.... не може да се бръкне от никъде... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 януари 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 28 януари 2013 Именно. Хората имат различни потребности, затова се и продават различни коли, на различни цени.:icon_thumbup: Всъщност внушението на Боса е, че галантът не е просто красива кола, но и много надеждна.И понеже все ме критикува, че критикувам галанта, самокритично ще кажа:Галантът е не просто красив, но и най-надеждната в техническо отношение кола .......в ценовия диапазон до 3700 лв. Нищо подобно! Къде прочете, че внушавам на хората това? Или ей така, да се правиш на интересен.Галант никога не е бил най-надеждната кола. Най-надеждната кола на Мицубиши е Лансер и Паджеро. Била е кола на годината в Япония за 1997 - ма година, според мен напълно заслужено. Проблема е, че не критикуваш Галант, проблема е, че прекаляваш с постовете си срещу Галант! И знаеш ли колко ми е кеф да си карам Галант-а всеки ден?Чистичко, запазено Галант-че с климатроник, на цената на демпферните маховици на някои избушени Мазди или Хонди.:rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 (редакция) Не знам кой какво внушава. Който има възможност да си вози задника в съвременен нов автомобил, бил той на бензин, газ, чесън, въглища или ток, нека си купи щом го иска. Естествено е щом веднъж си опитал от хубавото, удобното, комфортното, тихото и новото, да можеш да прецениш къде са силните страни и по кои показатели издиша старата, доскоро обичана кола. И старата може да те закара (и даже да те върне у дома), така че е достойна за уважение. Да си ровичкаш по колата си има своето очарование за много от нас. Но не да вадиш двигател за да му смениш ангр. вериги и успокоители.Има и друга категория потребители. Такива, за които всичко под 10 квадратни метра, над 6-7 години, без въздушно окачване, под 450 коня и различно от автоматик във всичките му разновидности, е нищо друго, освен една грешка на производството, едва ли не лишена от всякакви положителни качества още като нова и всичко неотговарящо на техните изключително високи критерии не заслужава тяхното внимание. Тази тема ме подсети да си направим друга - за ремонтнопригодността на различни модели. Това с акорда и предния мост наистина ме потресе :icon_doh: Да не говорим за разни битурбота V6, където всяка намеса под предния капак е един малък празник.... не може да се бръкне от никъде...Така е, напоследък автомобилните производители печелят все повече от резервните части и сервизното обслужване. И това е валидно дори при увеличаването на гаранционните срокове. Не е тайна, че съвсем целенасочено на по-новите автомобили се създават нарочни пречки, за да може колата да се обслужва в официалния дилър. Една елементарна смяна на масло изисква да се ресетва компютъра, за да не влизаш в сервизен режим. Една елементарна смяна на накладки и дискове изисква компютърно елиминиране на системата за сигурност със софтуер, достъпен основно при дилърите. Това си е открита, но не съвсем категорична война с гаражните майстори. Наскоро си говорих с един от мениджърите на дилър на нови коли в БГ, който ми каза, че има някои модели, при които маржът им е смешен - под 300 лв., но печалбите им идват от сервизирането... Вероятно и цитираните от теб технически решения са породени от същата идея - смяна на ремък или верига да е продецура, изискваща 25 човеко часа работа. Хищни са големите производители с име, само наваксващите корейци не са дошли още до тази стратегия, но сигурно скоро и това ще стане.Иначе мога да споделя мнение за акорд купе, 6 генерация, произведена 2001 г.. Купих я на 81 000 км. от дилър на Хонда.Бензинов, двулитров ВИТЕК със 147 к.с, американско изпълнение. Карах я до 115 000 км. Сменял съм.... масло. Новият й собственик е инженер от Ямбол, може ямболската група да го е засичала. Чуваме се през 3,4 месеца, за да обменим учтивости и новият собственик да потвърди убеждението си, че си е купил и експлоатира великолепна кола. В момента е на 280 000 км. и освен ремък, накладки и дискове и ремонт на рейката друго не се е случвало. Изключително хубава и надеждна колица. Аз пък задавам един друг въпрос. В България на никой не му пука за вредни емисии, за норми на екологичност. Казваме, е*ал съм ти ДПФ- и и всичко, да ми се маха от главата, да ми падне разходът с едно кило, майната й на екологията. Пък си мисля, че въпросът с лайната, които излизат от ауспусите ни не е само наш, ами и на децата ни. Редактирано 28 януари 2013 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 януари 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 28 януари 2013 Ето това карам всеки ден: http://alfa.kachi-snimka.info/images/bfi1359385403o.jpg Което струва колкото това на Хонда Акорд 2006 -та Година: http://media.snimka.bg/s1/1660/029563744.jpg?r=0 Чудя се какво да правя? В дилема съм. Дали да не продам за 2700 лева Галанта и да си купя един демпфер? Роска, кажи какво да правя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 януари 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 28 януари 2013 Комплект LUK с доставка до България струва около 1800лв - това е маховик, съединител комплект и лагер-помпа. Доставчици от Европа има достатъчно, просто когато частите са скъпи през официалния доставчик се търсят алтернативни варианти и обикновенно се намират. LUK, SACHS и Valeo са обикновенно ОЕМ доставчиците на производителите за този тип части, така че в случая не правиш компромис и с качеството. Благодаря за просветлението, Миро. Току що паднах от Марс и не го знаех това. Искрено ти благодаря. :worthy:В такъв случай поръчай ми един комплект маховик, съединител комплект и лагер-помпа, продавам Галанта. Решено е! :lol:Ако не стигне, ще продам и таблета и ще си карам всеки ден един маховик с комплект. :senile: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Ето това карам всеки ден: Което струва колкото това на Хонда Акорд 2006 -та Година: Чудя се какво да правя? В дилема съм. Дали да не продам за 2700 лева Галанта и да си купя един демпфер? Роска, кажи какво да правя?Продавай и вземай един маховик със съединителя, даже ще ти останат пари за колело, че и скутер, може би.:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Хубавото на тази тема е, че е в раздел "Извън темата".Защото тези сравнения и сметки са страшни :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 януари 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 28 януари 2013 С части за Хонда не се занимавам, но ако потърсиш малко ще успееш и ти да намериш. Ето ти един линк, въпреки че преди няколко месеца когато помогнах на един познат да си ги купи беше от друг сайт.Та ето какво намерих за пет минути: http://www.coxmotorp...eel-p-1396.html Това ли ти е необходимо? Благодаря ти Миро!Точно това ми е необходимо!Златен си. :worthy:Само да продам Галанта в ценовия диапазон около 1800-2600 лева и съм готов! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Мисля, че цената е перфектна за автомобил струваш над 10 000лв.Вериги се ползват и при всички нови бензинови двигатели на Mitsubishi, и там е кофти от финансова гледна точка, та недоразуменията не са при новите дизели, а въобще при новите автомобили. Затова всеки си прави сметката не само за цената на автомобила, а и за цената на подръжката. Покупката на автомобил втора употреба предполага смяна на ангренаж, всички масла, накладки и евентуално съединител, така че смяташ и ако те устройва купуваш, ако не търсиш друг автомобил. Това са моите разсъждения и не ангажирам никого с тях, всеки си купува каквото му е по джоба, важно е да си направи правилно сметката.Миро, я дай една ценичка да турбото на ЕА галант. И, например, на помпата, дизеловата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Господа колеги, майстори и любители, темата отново се превръща в "пишкомерене", странното е, че точно аз правя подобна забележка. А уж трябваше само да слушам... в крайна сметка ще си говорите ли по същество? На практика заглавието е "Дизелът при другите японски марки" (може би е продължение на една друга тема, или се възползва от нейната популярност), но така или иначе не предполага "меренето" на дизела с бензина. Въпреки че още от началните постове се заражда такава тенденция.А аз се надявах тази тема да е по-различна от другите... и съответно аз да науча интересни технически неща за "съвременния дизел", но уви - вече 4 страници нищо (даже моята тема беше по-съдържателна първите 3 стр. ). Много ясно, че този който може да си позволи да кара кола със скъпа поддръжка, ще кара. И този който не може да си позволи, ще кара кола с евтина подръжка. Всички знаем, че новите модели коли имат по-скъпа подръжка от старите, както знаем, че и дизеловия автомобил е по-икономичен от бензиновия за сметка на своята поддръжка. Не слагам газта в сметките, защото тогава трябва да сложим и различни горива при дизела... Така, и аз съм на принципа "колкото по-проста механика, толкова по-добре", затова и аз не бих си купил сложна дизелова машина... Но всичко е въпрос на финанси, след като Ага може да си позволи нов дизел, защо да не кара? Той си е направил сметките (дори ги е писал много пъти на публично достояние) и излиза, че е направил правилния избор. И след като г-н Ангелов има хубав запазен Галант, който има достатъчно мощност, икономичен е (защото има газ), не се разваля често, защото е японска здрава машина, значи и той е направил правилния избор. Ама как така, кой от двамата греши ли? Никой не греши... Не разбирам защо винаги се води точно този спор в този форум, при положение че има майстори с много технически познания, които обективно да систематизират характерни неща за отделните модели/двигатели/горива... Не вярвам някой да им вземе хляба, все пак едно е да го прочетеш, друго е да го приложиш.Аз за себе си съм страшно доволен от Колт-а: досега не ме е оставил, винаги пали и върви нормално. Няма големи данъци, няма скъпи ремонти. Ако можеше да дърпа и ремарке по нагорнище, не бих го заменил за нищо. Да, ама той не може, затова искам да си взема едно дизелче 4х4 с евтина подръжка. И затова ми е много интересна тази тема Разбирам, че има хора във форума, които имат непоклатими принципи "дизелът е гориво за камиони и автобуси, това гориво не се ползва в модерния свят със завишени еко-норми и т.н."... и може би имат право, но в определени случаи (като моя да кажем), единствено дизелът е правилното гориво! ПП: Ако не искаме да четем подобни дълги и излишни постове, да пишем по темата. Аз няма да се обаждам повече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 (редакция) Старата генерация дизелови агрегати са по-прости и по-безпроблемни. Недостатък е, че много вибрират, тракат, не вървят и харчат сравнително много. Като карах 123-ка дизел ме беше страх да изпреваря ако виждам колата отсреща. На т`ва му даваш `сичката газ и то се чуди какво да прави. Всички нововъведения са в името на повече мощност в съчетание с по-голяма икономичност. Двигателите работят под много по-голямо натоварване и някои от "бурмите" не издържат. За да издържат трябва да са високотехнологични, т.е. скъпи. Не знам при новите дизели как е, но при мотоциклетите тип мото крос с 4-тактови двигатели има една закономерност - колкото по-нов, толкова повече се троши и частите му струват сумати пари. На фона на един такъв, на който и производител да е, или дори съвременно хард ендуро, нашите коли, визирам всичките модели на Трите диаманта, направо нямат поддръжка! Връщам се при колите. При дизеловите автомобили може да се отвозиш и обикновено е така. Караш, караш ... до 300-400 хил. км. След това, или по-рано дори, трябва да я оставиш в автокъща, да й врътнат километража и да я продадат. Хубави коли са, много приятно се карат и набират, сипваш много по-малко гориво и върши същата работа. Е, понякога трака и вибрира, но какво от това. Въпросът е да можеш да си го позволиш като нов или почти нов и да знаеш точния момент да се отървеш от него, защото идват скъпите ремонти, които не са за всеки. А с бензиновите някак свикваш да си "креташ". Редактирано 28 януари 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Старата генерация дизелови агрегати са по-прости и по-безпроблемни.Това е и моето мнение. Бих карал някъв тлъст джип с 3.0 дизел, дето е 100 коня. Но като цяло, то се отнася и за бензиновите мотори, като там мизерията идва от разните екологични глупости, с които ги кичат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StDOBREV Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Това е и моето мнение. Бих карал някъв тлъст джип с 3.0 дизел, дето е 100 коня. Но като цяло, то се отнася и за бензиновите мотори, като там мизерията идва от разните екологични глупости, с които ги кичат.Ха, точно. Сега се сетих какво изпуснах да кажа в предишния пост, макар че то е до болка познато. Неуместно е да сравняваме бензин/дизел от различни поколения. Както в темата се сравняват подръжките на Галант и Мазда6 или Хонда Акорд последен модел (което освен всичко, е и офф-топик... та и още нещо ). Може да сравняваме Галант бензин и дизел, или... модерния дизел и модерния бензин. Да вземем един турбо-бензинов мотор на ВАГ (или Субару), там да не би да му е по-евтино турбото от аналогичното му на ВАГ? Или хибридните изпълнения на Хонда, там батерията колко ще издържи преди да се смени и колко струва (или елементите по ел. мотора)? Нали и това се прави за по-голямо отношение мощност/икономия/екология (както всички модерни нововъведение при дизела)? Така, Анди е прав, че високотехнологичните неща са скъпи. Както и Роско е прав, че живеем в свят, в който нещата се "програмират" да се развалят... и неизбежно всички ние ще си купим от тях. Не може вечено да караме Галант Айде, млъквам, можете и да ме триете Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Ха, точно. Сега се сетих какво изпуснах да кажа в предишния пост, макар че то е до болка познато. Неуместно е да сравняваме бензин/дизел от различни поколения. Както в темата се сравняват подръжките на Галант и Мазда6 или Хонда Акорд последен модел (което освен всичко, е и офф-топик... та и още нещо ). Може да сравняваме Галант бензин и дизел, или... модерния дизел и модерния бензин. Да вземем един турбо-бензинов мотор на ВАГ (или Субару), там да не би да му е по-евтино турбото от аналогичното му на ВАГ? Или хибридните изпълнения на Хонда, там батерията колко ще издържи преди да се смени и колко струва (или елементите по ел. мотора)? Нали и това се прави за по-голямо отношение мощност/икономия/екология (както всички модерни нововъведение при дизела)? Така, Анди е прав, че високотехнологичните неща са скъпи. Както и Роско е прав, че живеем в свят, в който нещата се "програмират" да се развалят... и неизбежно всички ние ще си купим от тях. Не може вечено да караме Галант Айде, млъквам, можете и да ме триете Темата доколкото аз разбрах е да се покаже голата истина за "икономичността" на дизела, с други думи ,колко бил той икономичен ,па и вървял.........виж за второ донякъде съм съгласен че вървят, но да твърдиш че е икономичен е абсурд......както каза Миро, но по друг начин -гледаш цената, после питаш ориентировъчно колко ще струва един съединител, агренаж, накладки масла и какви масла се ползват и т.н.......после се интересуваш колко излиза ремонта на ГНП евентуално, турбо,рейка, дюзи и т.н.......след като разбереш ,калкулираш и си преценяваш за себе си дали да я вземеш или не, убеден съм че едно 2/3 от хората като разберат за какво става въпрос ще се откажат от покупка на "съвремемния дизел"........Знаеш ли колко са хората, които като разберат това нещо и си казват ,"ба му мамата, да бях си купил бензинова"?И защо? Защото липсва информираност....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Темата доколкото аз разбрах е да се покаже голата истина за "икономичността" на дизела, с други думи ,колко бил той икономичен ,па и вървял.........виж за второ донякъде съм съгласен че вървят, но да твърдиш че е икономичен е абсурд......както каза Миро, но по друг начин -гледаш цената, после питаш ориентировъчно колко ще струва един съединител, агренаж, накладки масла и какви масла се ползват и т.н.......после се интересуваш колко излиза ремонта на ГНП евентуално, турбо,рейка, дюзи и т.н.......след като разбереш ,калкулираш и си преценяваш за себе си дали да я вземеш или не, убеден съм че едно 2/3 от хората като разберат за какво става въпрос ще се откажат от покупка на "съвремемния дизел"........Знаеш ли колко са хората, които като разберат това нещо и си казват ,"ба му мамата, да бях си купил бензинова"?И защо? Защото липсва информираност....... Колега прав си и то доста, но това което казваш за новите дизели важи и за новите бензинови, така или иначе купиш ли ново и модерно оплиташ се в паяжината,...и рано или късно отиваш на гелотината за обслужване или ремонт при 'стилъра'(дилъра) :rulez: Ако може да се толерира германска кола с японски дизелов двигател от старта школа може колегата да погледне за Опел с Исузо мотор без турбо и скъпи маховици. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Колега прав си и то доста, но това което казваш за новите дизели важи и за новите бензинови, така или иначе купиш ли ново и модерно оплиташ се в паяжината,...и рано или късно отиваш на гелотината за обслужване или ремонт при 'стилъра'(дилъра) :rulez: Ако може да се толерира германска кола с японски дизелов двигател от старта школа може колегата да погледне за Опел с Исузо мотор без турбо и скъпи маховици.При супер най новите бензинови коли като Оутлендър 2 от 2008 година с 2.4 литровия мотор няма нито един толкова скъп детаил като маховик,ГНП,ДПФ,Турбина и т.н........така че дай да не ги сравняваме ,може единствено разхода да сравняваме, и той е почти колкото при дизеловата весия, изразена в количествена мярка, а не в финансова такава, даме ако единия дава 8л. ,то другия ще дава 7 или обратното........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 При супер най новите бензинови коли като Оутлендър 2 от 2008 година с 2.4 литровия мотор няма нито един толкова скъп детаил като маховик,ГНП,ДПФ,Турбина и т.н........така че дай да не ги сравняваме ,може единствено разхода да сравняваме, и той е почти колкото при дизеловата весия, изразена в количествена мярка, а не в финансова такава, даме ако единия дава 8л. ,то другия ще дава 7 или обратното........Я помисли пак колко струва оем съдинител за аутландер бензин 2,4. И пак помисли за разликата в разхода :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 Я помисли пак колко струва оем съдинител за аутландер бензин 2,4. И пак помисли за разликата в разхода :icon_thumbup:....кефиш ме.......... :lol: Ето ти голата истина.......За CW8W 2.0 BSY мотора ,помпа дюза, комплект съединител заедно с маховика в Русия е около 2000 лв......За CW6W V6,3.0 24V мотора, MPI ,комплект съединител заедно с маховика в Русия е около под 900 лв......Сега като махнем маховика на бензиновия мотор ,защото той НЕ се сменя ,тъй като си е най обикновен маховик ,за разлика от "съвременния " такъв дизелов маховик, и става около 400 лв комплект съединител..........Ако не правиш разлика м/у 400 и 2000 то тогава........... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 ....кефиш ме.......... :lol: Ето ти голата истина.......За CW8W 2.0 BSY мотора ,помпа дюза, комплект съединител заедно с маховика в Русия е около 2000 лв......За CW6W V6,3.0 24V мотора, MPI ,комплект съединител заедно с маховика в Русия е около под 900 лв......Сега като махнем маховика на бензиновия мотор ,защото той НЕ се сменя ,тъй като си е най обикновен маховик ,за разлика от "съвременния " такъв дизелов маховик, и става около 400 лв комплект съединител..........Ако не правиш разлика м/у 400 и 2000 то тогава........... :lol:На дизела също не се сменя всеки път. Та разлика от 1100 лв. на пробег 150 000 км викаш :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 януари 2013 Сподели Публикувано 28 януари 2013 На дизела също не се сменя всеки път. Та разлика от 1100 лв. на пробег 150 000 км викаш :icon_thumbup:Муахахахах, спри се колега, спри се........... :icon_doh: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 януари 2013 Автор Admin Сподели Публикувано 28 януари 2013 На дизела също не се сменя всеки път. Та разлика от 1100 лв. на пробег 150 000 км викаш :icon_thumbup: Роска, във форума на Мицубиши не се дават рангове за мнения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.