Премини към съдържание

Дизелът при другите японски марки


Препоръчано мнение

  • Отговори 99
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Нали ги видяхме страхотните демпферните маховици, които обират вибрациите. Представляват ето това:

 

http://media.snimka.bg/s1/1660/029563744.jpg?r=0

 

Два съчленени диска с няколко пружинки вътре. И за това 1800 лева на 160 000 км + съединителя целия комплект отделно.

Няма такова недоразумение, като "съвременния дизел". Иначе вибрациите при обикновените маховици се поемат от пружините на феродовия диск в предишните модели и всичко си беше идеално.

На мазда са даже към два бона. След 4, 5 години и моя ще го сменям, може да са поевтинели :icon_clap: дотогава. И ако не ги сменяш демпферите навреме, късат колянови валове, японски боклуци :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Нещо на мен ли икаш да ми кажеш. Айде, 500 кинта на масата. :icon_thumbup: София Варна София. Двата вана, пълно:--пълно. Който мине пътя с по малко пари, прибира кешчето. Босът ще се вози при мен, за баланс :icon_thumbup:

 

Аз ще взема парите от баса, но на тебе ще ти стане после тъжничко със следващия фото репортаж. :D

Може и да спестиш на 100 км 30-40 стотинки, но обслужването е нечовешко на тези съвременни дизелови каруци.

Освен това Грандиса е по-висок клас кола. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Босът беше зает, сега Диджеят белким клъвне :icon_thumbup:

 

Не е вярно.

Писах, че няма нужда да ходим до морето, а до Вакарел и обратно.

Проста аритметика - твоята кола харчи 5л/100км.

Моята - 10л/100км газ.

Цена на газта - 1.38 лева.

Дизел - 2.57 лева.

Това обаче няма как да намали недоразуменията в "съвременните дизели".

 

Сега нека пишем по темата за ГОЛЯМАТА Онда Акордеон. :D

За маздата - имай търпение.

Нека се проявят и другите колеги в темата. Очакваме и специалиста aga.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека се проявят и другите колеги в темата.

......................................................................................

 

Хайде Бай Марине, подканват те вече . http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rofl.gif

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е вярно.

Писах, че няма нужда да ходим до морето, а до Вакарел и обратно.

Проста аритметика - твоята кола харчи 5л/100км.

Моята - 10л/100км газ.

Цена на газта - 1.38 лева.

Дизел - 2.57 лева.

Това обаче няма как да намали недоразуменията в "съвременните дизели".

 

Сега нека пишем по темата за ГОЛЯМАТА Онда Акордеон. :D

За маздата - имай търпение.

Нека се проявят и другите колеги в темата. Очакваме и специалиста aga.

Бе да не задълбаваме с неслучилия се облог:)

Инак дпф, турбо, дюзи и маховик са скъпи. Това май всички го знаят. Хонда акорд съм имал, но 6 генерация, нея мога и на фейлетон да я направя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

С нетърпение чакам включване за Мазда.Надявам се става въпрос за Мазда 6, че останах с такова впечатление.Мое мнение на потребител е, че този модел на Мазда и по-конкретно 2.0л- бензин за мен се е доказал, като доста добра кола.Имам преки впечатление от 2003 насам, защото имаме в семейството такава кола.Първата беше Фейслифтова 6-ца 2.0 бензин с експлоатация 5 години и навъртяни 120 000км.Нито веднъж не и светна чека, не придърпа,прекъсна изгасна или каквито и да било признаци на проблеми свързани с двигател, силово предаване, окачване.Тази 6-ца в момента е заменена от следващата генрация 6-ца, но този път 2.0 автомат.Вече има навъртяни ~ 60,000 км и освен облужване, нищо друго не и е правено.Колата се кара от жена, ако това е от занчение (кара по-хайдушката и от мен) и не се жали.Очаквам с нетърпение да разбера при дизела как седят нещатата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нещо на мен ли икаш да ми кажеш. Айде, 500 кинта на масата. :icon_thumbup: София Варна София. Двата вана, пълно:--пълно. Който мине пътя с по малко пари, прибира кешчето. Босът ще се вози при мен, за баланс :icon_thumbup:

Въх,500 лв имаш излишни.........ще те пожалим и облог няма да правим,щото нали трябва да събираш парички в касичката за маховици и т.н.......... :lol: И сега сега сериозно, не издребнявай, точно пък от теб не очаквам това..... :) Дали разликата ще е 50-80 ст./100км. или там някъде , това е без значение като имаш предвид фактите, които ги описа по горе Светозар.....в моята кола няма 3 бона съединител, нито пък ДПФ филтри, нито пък пиезо дюзи, нито пък ГНП........аз си карам спокойно на ръчка, и не се притеснявам че маховика ще ми откаже,дори и да харчи 11/100 ,като средна скорост София-Пазарджик ( караулка София- Шел- Пазарджик )около 160 км./ч. или за около 26 или 28 минути, не помня вече ......... :P

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не само при японските дизелови има опасност да приключат скъпоструващи части. Знаем, че дизеловите версии се продават по-скъпо от същия модел и ниво на оборудване и купувачите ги купуват за да ги карат. И те наистина го правят в масовия случай, след това се връщат няколкостотин хиляди от километража и купувач от България може да бъде неприятно изненадан.

Има и модели с бензинови двигатели, с по-малък работен обем от 2 литра, с малко над 200 нм и демпферен маховик. Проблем със скоростните кутии е по-скоро изключение. От четене съм стигнал до заключението, че демпферният маховик щади скоростната кутия.

За себе си съм стигнал сл. извод: съвременният дизелов автомобил, без значение японски или друг, наистина предлага завидно съотношение мощност/икономичност, но за сметка на споменатите вече скъпоструващи части. Човек като купува дизелов автомобил трябва да заложи на издръжливостта на техниката. Аз съм от не(пре)доверяващите се по отношение на механиката - сложна и с много електроника. Може да излязат сметките за икономия, ако се кара много, но може и да не се случи (като при този акорд).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не само при японските дизелови има опасност да приключат скъпоструващи части. Знаем, че дизеловите версии се продават по-скъпо от същия модел и ниво на оборудване и купувачите ги купуват за да ги карат. И те наистина го правят в масовия случай, след това се връщат няколкостотин хиляди от километража и купувач от България може да бъде неприятно изненадан.

Има и модели с бензинови двигатели, с по-малък работен обем от 2 литра, с малко над 200 нм и демпферен маховик. Проблем със скоростните кутии е по-скоро изключение. От четене съм стигнал до заключението, че демпферният маховик щади скоростната кутия.

За себе си съм стигнал сл. извод: съвременният дизелов автомобил, без значение японски или друг, наистина предлага завидно съотношение мощност/икономичност, но за сметка на споменатите вече скъпоструващи части. Човек като купува дизелов автомобил трябва да заложи на издръжливостта на техниката. Аз съм от не(пре)доверяващите се по отношение на механиката - сложна и с много електроника. Може да излязат сметките за икономия, ако се кара много, но може и да не се случи (като при този акорд).

Маховика щади коляновия вал ,не само кутията, това е голям проблем с дизеловитее мотори, че има освен по голям въртящ момент, има и много детонции,които товарят жестоко вала, в учебниците които съм имал ,пише че кол.вал на дизелов мотор е с 2 до 4 пъти по натоварен ,сравнение с бензиновия.......поради тази причина се прибягва до сложно и скъпоструващо решение като демферен маховик......и това в съвременния дизелов мотор е по скоро наложително, от колкото препоръчително или прищявка на някои производители на бензинови мотори, по повод това че си виждал на бензинов мотор такъв маховик.......

Иначе те подкрепям че такива мотори предлагат завидно съотношение мощност/икономичност ,но не са за нас.......

Дизел такъв - чисто нов, от Германия магазина закупен (или Франция) а не от тук ,щото има значение.......и караш 100к км и после продаваш,щото после става гореспоменатото......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато имаме турбина и дизел, в комбинация с лошо гориво,такова, каквото е в българия положението, се получава това:

 

http://media.snimka.bg/s1/1661/029566253.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1661/029566255.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/1661/029566254.jpg?r=0

 

Мотора толкова нагар натрупва, че тя спира да работи,и се налага ремонт.........

А ето понякога какво става ,когато турбина имаме на мотора:

 

http://media.snimka.bg/7115/020484423.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/8628/023511545.jpg?r=0

 

ДПФ - филтър за твърди частици

 

http://media.snimka.bg/s1/0230/026704154.jpg?r=0

 

http://media.snimka.bg/s1/0230/026704161.jpg?r=0

 

Лошото е,че ми се губят някои кадри, които съм снимал процедурата по премахването му, или по скоро "изтърбушването му" за да видите за каква помия става въпрос......и това също е скъпоструващо упражнение впоследствие........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да предположим че съм стиснат, разклопва ми се демфперния маховик и не ща да давам 1000+ лева за друг такъв, а слагам обикновен от 300-400 лева. Какво мога да очаквам и кога би се проявило?

 

П.П. еха, много ръжда бре. Ще да е му хвърлен пъпа в Япония на това возило, което не разбрах какво е, освен че върви с нафта.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да предположим че съм стиснат, разклопва ми се демфперния маховик и не ща да давам 1000+ лева за друг такъв, а слагам обикновен от 300-400 лева. Какво мога да очаквам и кога би се проявило?

Зависи от марката. При японките доскоро имаше само оем. Иначе рискуваш скъсан колчнов вал

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да предположим че съм стиснат, разклопва ми се демфперния маховик и не ща да давам 1000+ лева за друг такъв, а слагам обикновен от 300-400 лева. Какво мога да очаквам и кога би се проявило?

Неимоверно ще счупи коляновия вал........рано или късно, пробвано е вече......дори съм виждал някои ( като на един Авенсис) са заварявани, а не сменяни,и съответно са сложили демферен феродов диск, и пак мотора долу и нов (стар втора ръка кол. вал) и после нов ( скъпоструващ ) съединител,так ще имаме хем отварян мотор и ръсене нан пари , хем ще смениш с какъвто си трябва маховик ( пак ръсене на пари ,ама за втори път).......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въх,500 лв имаш излишни.........ще те пожалим и облог няма да правим,щото нали трябва да събираш парички в касичката за маховици и т.н.......... :lol: И сега сега сериозно, не издребнявай, точно пък от теб не очаквам това..... :) Дали разликата ще е 50-80 ст./100км. или там някъде , това е без значение като имаш предвид фактите, които ги описа по горе Светозар.....в моята кола няма 3 бона съединител, нито пък ДПФ филтри, нито пък пиезо дюзи, нито пък ГНП........аз си карам спокойно на ръчка, и не се притеснявам че маховика ще ми откаже,дори и да харчи 11/100 ,като средна скорост София-Пазарджик ( караулка София- Шел- Пазарджик )около 160 км./ч. или за около 26 или 28 минути, не помня вече ......... :P

 

А пък такива глупави потребители като мен (десетки милиони) дават 15к евро в амортизация (напр. купил 25к, продал 10к) на кола и 7к евро в гориво на всеки 100к км, карат ново през 100к, и нито цент отгоре за каквото и да било по темата ремонти. Пък нека се такива или онакива дизелите, дреме ми! Не е мой проблем! Трака, само ако е боклук марката :) :)

Хайде да сметнем колко пари стъпва един Галант от който очаквате 100 000км пробег сега веднага, вкл. бензина. Майка плаче, грамофон свири!

 

Не всеки е мераклия да се занимава с "час по трудово" с колата си! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

П.П. еха, много ръжда бре. Ще да е му хвърлен пъпа в Япония на това возило, което не разбрах какво е, освен че върви с нафта.

Това е Паджеро и е карано и в Германия,и в Бг, не знам точно на колко км е, но пише 187к км........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На автомобили от ВАГ правят така понякога. Някои казват че са минали вече 40 000 км и ник`ви грижи и са останали повече пари за кюмюр.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На автомобили от ВАГ правят така понякога. Някои казват че са минали вече 40 000 км и ник`ви грижи и са останали повече пари за кюмюр.

"Някои казват".......... :lol: Аз пък да ти кажа че съм минал 1 млн.км на вода, ти ще повярваш ли?? Дайте обективно да говорим със снимки, факти и т.н.......нали това е темата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Човек като купува дизелов автомобил трябва да заложи на издръжливостта на техниката.

 

студено, студено...

една такава игра има

 

Човек като купува дизелов автомобил трябва да го купи нов и да го продаде навреме.

И да, наистина това е изгодно, особено ако марката е търсена - ВАГ, БМВ. Ако иска да има гарантиран купувач на който да даде безценната стока обратно, отговорът е лизинг.

Разбира се не Хонда. За какво по дяволите Хонда.

Така се прави. Останалото е толкова релевантно, колкото има ли вода на Марс, солена ли е или сладка... Г-л-у-п-о-с-т-и

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А пък такива глупави потребители като мен (десетки милиони) дават 15к евро в амортизация (напр. купил 25к, продал 10к) на кола и 7к евро в гориво на всеки 100к км, карат ново през 100к, и нито цент отгоре за каквото и да било по темата ремонти. Пък нека се такива или онакива дизелите, дреме ми! Не е мой проблем! Трака, само ако е боклук марката :) :)

Хайде да сметнем колко пари стъпва един Галант от който очаквате 100 000км пробег сега веднага, вкл. бензина. Майка плаче, грамофон свири!

 

Не всеки е мераклия да се занимава с "час по трудово" с колата си! :)

Въх, експерта се появи,ама нещо не разбрал темата и сравненията.......прочети отново и си задай ?-че какво искаме да кажем на настоящите и най вече бъдещите собственици на такива коли........ :icon_bye: Аз подкрепям темата с факти и снимки ,ти с какво ще я подкрепиш??? :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, можем ли да намесим и по-старите дизели в сравненията, или по-скоро да кажем няколко общи приказки и за тях по следните въпроси: Защо са по-здрави, по-надеждни, защо нямат маховици, защо всички сега използват "комън рейл", какво е предимството на индиректното пълнене (или недостатъците), защо дюзите на новите дизели толкова много се прецакват, а на старите дизели са по издръжливи (в тази насока какво е пиезо-дюза, заради нея ли е целия цирк; и пак в тази връзка - защо старите дизели могат да се карат и на не толкова "чисти" горива като олио, спирт, червена нафта, бензин... и други :D)... Защо например се носи славата на Мерцедес 250Д/300Д като един неуморим катър, или ако щете зачекнете и Паджеро от старите 2.5ТД (но мерака ми е да разбера повече инфо за Бенц-а)... Какви са тези вакууми, за които само съм чувал при дизела, защо работят при двойно по-голямо налягане, и съответно това ли е причината да се развалят... ГНП-то - що е то, какво му се разваля най-често? и т.н. и т.н.

Знам, че за това мое любопитство може да се изпише цял учебник, затова не искам дълги обяснения - с малко думи, но все пак тематична и сравнително пълна информация. Пък ако DJ-я качи някой учебник онлайн, направо ще се преквалифицирам :lol:

Имам и много други въпроси, но ще ги оставя за по-нататък. И затова е твърде важно сега да натрупаме достатъчно вярна и пълна информация :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Пътко, това е конкретна тема.

Всички други въпроси си задай в

 

ТАЗИ тема открита от теб.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А пък такива глупави потребители като мен (десетки милиони) дават 15к евро в амортизация (напр. купил 25к, продал 10к) на кола и 7к евро в гориво на всеки 100к км, карат ново през 100к, и нито цент отгоре за каквото и да било по темата ремонти. Пък нека се такива или онакива дизелите, дреме ми! Не е мой проблем! Трака, само ако е боклук марката :) :)

Хайде да сметнем колко пари стъпва един Галант от който очаквате 100 000км пробег сега веднага, вкл. бензина. Майка плаче, грамофон свири!

 

Добре де човек, не се ли вижда ясно, че това е форума Фен Клуб България. Със заплата 800лв, къде ще ти излязат тия пари които спомена, а сметки, храна.. Другото което е отново сравняваш кола на 10-15 години с нов автомобил, което е малко непоказателно.

Иначе на въпроса ти на колко стъпва Галант. Мога да ти отговоря - Галант 97-ма дизел, взет на 233 000км. за 3650лв, което с прехвърлянe обслужване и някои дреболии излезе на 4400лв. В момента е над 60 000км. пробег при мен, като до момента не съм дал повече от 2000-2500лв за ремонти, да кажем до 100 000лм пробег при мен да дам още 2000лв, среден разход 7 - 7.5 на 100. Посочените пари са закръглени в положителна посока. Това са разходи, които са постижими в България.

Редактирано от TASSO
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

студено, студено...

една такава игра има

 

Човек като купува дизелов автомобил трябва да го купи нов и да го продаде навреме.

И да, наистина това е изгодно, особено ако марката е търсена - ВАГ, БМВ. Ако иска да има гарантиран купувач на който да даде безценната стока обратно, отговорът е лизинг.

Разбира се не Хонда. За какво по дяволите Хонда.

Така се прави. Останалото е толкова релевантно, колкото има ли вода на Марс, солена ли е или сладка... Г-л-у-п-о-с-т-и

Ми да, така се прави, когато живееш в западна европа, много ясно :rulez: И аз бих карал един нов дизел за 3 години, докато му врътна 100-ка и го връщам пак за нов... и така докато мога, ама видиш ли не съм европеец от западната чат на континента :icon_crying: Забравил ли си или се правиш на такъв, Андрей? Само недей казва, че говориш български с немски акцент вече :icon_doh: В края на краищата, гаранцията е важно нещо, все пак, от икономическа гледна точка, нъл?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...