Премини към съдържание

Дизелът при другите японски марки


Препоръчано мнение

  • Admin

След като достатъчно четох за това колко лош бил Галант, пък и някой хора във форума не спряха да повтарят това в почти всеки свой пост, а също така и да издигат в култ невероятната - извънземна Honda Accord (повечето от които са виждали само на картичка или в списания), реших да запозная многоуважаемите колеги с този супер кар и неговите страни по обслужването.

Колата я познавам от 30 метра, купена чисто нова. Като лично аз съм я карал доста километри по принуда. След това тя беше заменена, защото пушеше и трябваше да се смени.

Историята: 168000 километра.

До преди репортажа дадени 2800 лева за сервизно обслужване.

Колата влиза във сервиз за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик (не че не тропаше, като нова).

Цена в Бултрако с труда 10 хиляди лева без ДДС.

След многократна профилактика на уникално сложните и не ефективни спирачни апарати Лукас, пълна подмяна на един с цена 780 лева без ДДС!

Установява се и повреда в турбината + още нещо си не знам си там какво - цена 4800 лева Без ДДС. Всичко = 15580 лева без ДДС.

Алтернативни източници на ремонт - в някой не оторизиран сервиз за половината сума.

Крайна цена за за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик - 6300 лева.

Рециклиране на турбина 1800 лева + спирачен апарат 160 лева = Всичко 8260 лева без ДДС.

 

И така да започваме.

 

Ето го бленувания двигател с 19 световни рекорда, който харчи 3.3л/100км, ама друг път.

http://media.snimka.bg/s1/1660/029563736.jpg?r=0

 

Какво имаме тук? Bosh made in Japan?

 

http://media.snimka.bg/s1/1660/029563738.jpg?r=0

 

За да стигнем до съединителя и маховика трябва да разглобим целия преден мост.

Проста работа - 4 човека по 25 човекочаса по фирмения каталог.

Ето го "магарето".

http://media.snimka.bg/s1/1660/029563747.jpg?r=0

 

Ето я и веригата. Забележете оригиналният хитлеристки знак на блока!

 

http://media.snimka.bg/s1/1660/029563746.jpg?r=0

 

 

"Оригиналният" маховик "Лук" струващ 1800 лева!

 

http://media.snimka.bg/s1/1660/029563743.jpg?r=0

 

 

И безумните спирчни апарати "Лукас".

 

http://media.snimka.bg/s1/1660/029563745.jpg?r=0

 

Това е въпрос на вкус, но за мен няма по-съвършена "хармония" на цветове - жълто с оранжево.

Колко пъти сме сменяли крушки по таблото е друг въпрос - десетки изгорели...

 

http://media.snimka.bg/s1/1660/029563741.jpg?r=0

 

 

Следващ репортаж - Мазда 5 или 6, все едно. Пак са си Форд.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 99
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Всъщност не е срамно маховикът на една съвременна кола да струва повече от твоята собствена :icon_doh:

За маздите ще направя и аз един репортаж със снимки :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Роска, къде си бре?

Бях се обзаложил, че няма да пишеш в тази тема с колеги, но веднага загубих баса. :lol:

Може ли да му посочиш какво е съвременното на тази кола и маховик и с какво той е по-различен от моята собствена кола?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, къде си бре?

Бях се обзаложил, че няма да пишеш в тази тема с колеги, но веднага загубих баса. :lol:

Може ли да му посочиш какво е съвременното на тази кола и маховик и с какво той е по-различен от моята собствена кола?

Ааа няма повече... Можем да се упражняваме с цени на ОЕМ части и за модели по на 15 години успешно. Съвременни наричам коли с над 150 нютона на литър, за които демпферните маховици са необходимост.

Пък аз си мислех, че на съботната среща сте си говорили позитивни работи, не дребнотемия :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направете един репортаж и за Мазда - наистина ще е много интересно, поне за мен де. А защо да е Форд, дизеловите двигатели на Мазда - форд ли са ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ааа няма повече... Можем да се упражняваме с цени на ОЕМ части и за модели по на 15 години успешно. Съвременни наричам коли с над 150 нютона на литър, за които демпферните маховици са необходимост.

Пък аз си мислех, че на съботната среща сте си говорили позитивни работи, не дребнотемия :icon_thumbup:

 

А Галант с 4000 н*м от коя година е? Той с маховик ли е или с марсомаховик (разбирай произведен на Марс) :).

П.П.

Не съм бил на среща в събота...

Твоите постове срещу Галант какво са дребнопостия ли?

П.П. 2

С този пост си за раздел "Бисери". :icon_clap:

 

Направете един репортаж и за Мазда - наистина ще е много интересно, поне за мен де. А защо да е Форд, дизеловите двигатели на Мазда - форд ли са ?

 

Форд са след края на 90-те. Компанията-майка има огромен пръст в това Мазда да си стане тотален Форд с друга емблема. Търпение, ще направя и на Мазда 6, ей долу е пред входа. Гледам и безаварийноста 7 години вече.

:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Хихи, смЕх в залата......мислех че тази тема ще потъне, но тя изплува със "страшна" сила........ :D

 

Гаранция, че това ще стане най-четената тема.

Очаквам и другите "черни" станции да се включат.

Нещо нямаше матрЯл скоро за тях.

Скука....:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съвременни наричам коли с над 150 нютона на литър, за които демпферните маховици са необходимост.

По голяма глупост не бях чувал.......нютоните се вадят от конструктивните свойства на мотора, а не от маховика........... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция, че това ще стане най-четената тема.

Очаквам и другите "черни" станции да се включат.

Нещо нямаше матрЯл скоро за тях.

Скука....:lol:

Като гледам цифрите за части , все едно карам бензинов Белаз в Софийско.......... :lol: Ма как бе, дизела бил много икономичен,давал само 6/100........ :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като достатъчно четох за това колко лош бил Галант, пък и някой хора във форума не спряха да повтарят това в почти всеки свой пост, а също така и да издигат в култ невероятната - извънземна Honda Accord (повечето от които са виждали само на картичка или в списания), реших да запозная многоуважаемите колеги с този супер кар и неговите страни по обслужването.

Колата я познавам от 30 метра, купена чисто нова. Като лично аз съм я карал доста километри по принуда. След това тя беше заменена, защото пушеше и трябваше да се смени.

Историята: 168000 километра.

До преди репортажа дадени 2800 лева за сервизно обслужване.

Колата влиза във сервиз за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик (не че не тропаше, като нова).

Цена в Бултрако с труда 10 хиляди лева без ДДС.

След многократна профилактика на уникално сложните и не ефективни спирачни апарати Лукас, пълна подмяна на един с цена 780 лева без ДДС!

Установява се и повреда в турбината + още нещо си не знам си там какво - цена 4800 лева Без ДДС. Всичко = 15580 лева без ДДС.

Алтернативни източници на ремонт - в някой не оторизиран сервиз за половината сума.

Крайна цена за за смяна на съединител, ангренажна верига, маховик - 6300 лева.

Рециклиране на турбина 1800 лева + спирачен апарат 160 лева = Всичко 8260 лева без ДДС.

 

 

Цифрите са ти малко завишени, но пак са там някъде, ма то при това положение ,дали ще е 100 или 200 ,няма значение......караш съвременен дизел все пак......... :lol: :lol:

Цената за смяна на съединител е около 3000-3500 лв. в зависимост от марката, за веригата е същото, от 1000 до 2000лв комплекта със смяната й, пак зависи от марката........и това горе долу на ВСЕКИ 150-180 000 км пробег,(дори не може да стигне 200к км)........пфууу, язък за икономията........ :D :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пак ще си дойдем до добрия стар телепорт.

Редактирано от Ivo Lenkov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Пламене, не са завишени изобщо цените. В Хонда толкова искат за смяната.

Колко пари излиза да смениш на тази Хонда при тебе съединител, ангренажна верига, маховик?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не е срамно маховикът на една съвременна кола да струва повече от твоята собствена :icon_doh:

За маздите ще направя и аз един репортаж със снимки :icon_bye:

Срам и позор е .........тамън си врътнал 10к км и си спестил некой лев(тук оспорвам и тази терория, ама хайде да не издребняваме, щото видиш ли, цифрите показват друго.......10/100 нафта градско и 7.5-8/100 извънградско.......) от икономията, и ся току виж си ги дал за части......... :D от ръцете на петролната мафия в ръцете на производителите на резервни части, и кво излиза, пак на гол шкембак........ :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По голяма глупост не бях чувал.......нютоните се вадят от конструктивните свойства на мотора, а не от маховика........... :icon_bye:

Искаш да кажеш, по голяма глупост не си си превел, при грешното четене ..:icon_bye:

Я кажи сега, къде точно го пише това, че нютоните се вадят от маховика, че аз 5 пъти го четох и все си пише, че маховика е просто необходимост ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, не са завишени изобщо цените. В Хонда толкова искат за смяната.

Колко пари излиза да смениш на тази Хонда при тебе съединител, ангренажна верига, маховик?

Колкото и да го умувам,колкото и съчуствие да имам към човечеца, пак толкова, съединител - 2.5-3к лв.............за верига, (то и на бензиновите коли които са с верига са пак там някъде, но има доста по евтини варианти при тях, за Мазда 6 1.8 мотора,оригиналде е към 1200 лв само частите, но има и алтернативи никак лоши за по 4-500лв..........) същото положение......

Ама тук имаме и още неща, от сорта на гръмнала турбина, която издава багажа на около 200к км( тук е като маховика, колкото повече се "ръчка" печката, толкова по малко карат тия неща)......или пък дюзи,чиято цена на брой ще вгорчи вкуса и на доста богатите чичковци :D от цена 1200-1500 лв. на брой.......... :icon_doh:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш, по голяма глупост не си си превел, при грешното четене ..:icon_bye:

Я кажи сега, къде точно го пише това, че нютоните се вадят от маховика, че аз 5 пъти го четох и все си пише, че маховика е просто необходимост ..

Ами ти професоре кажи ми как без тоз маховик при тез нютони?Как ще остане коляновия вал читав.....? :D Щото аз 10 пъти го четох и си задавам тоз въпрос и не мога да вдяна нещо......... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колкото и да го умувам,колкото и съчуствие да имам към човечеца, пак толкова, съединител - 2.5-3к лв.............за верига, (то и на бензиновите коли които са с верига са пак там някъде, но има доста по евтини варианти при тях, за Мазда 6 1.8 мотора,оригиналде е към 1200 лв само частите, но има и алтернативи никак лоши за по 4-500лв..........) същото положение......

Ама тук имаме и още неща, от сорта на гръмнала турбина, която издава багажа на около 200к км( тук е като маховика, колкото повече се "ръчка" печката, толкова по малко карат тия неща)......или пък дюзи,чиято цена на брой ще вгорчи вкуса и на доста богатите чичковци :D от цена 1200-1500 лв. на брой.......... :icon_doh:

С тия цени скоро дизел няма да имам,а казват че вървял много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех, зимата няма да е скучна и бяла, ще кипи огИн пак :D. Решавам да се включа, но няма да се правя на разбирач, нито ще задавам глупави въпроси. По-скоро само ще чета, за да се науча и аз като вас (то и практика трябва де...) :).

Първо - да, тази тема ще стане доста четена, дали ще бие "онзи" рекорд, времето ще покаже :)

Второ - ако искаме да бъдем обективни и изчерпателни, нека да задълбаем малко по-детайлно. Имам предвид - това, което аз научих от анализа на Хондата, е че доста важни елементи са немски, въпросът е "какво от това?", лошо ли е да са немски?... И тук отговорът трябва да е подплатен предимно с факти, конструктивни и технически недостатъци и т.н., а не коментари от вида "немското е боклук!"... Все пак разправяхме в онази тема, че в Япония "не знаели що е това дизел", а Европа изкуствено го налагала. Значи е логично Хонда да ползва немските достижения :).

Трето - нека има само "техн. обосновани коментари" (моля за врори път). Наскоро четох материал, писан от Dj-я през далечната... 2005/8 (не помня) за турбото - еми стана ми всичко ясно (т.е. нищо не ми стана ясно, но разбрах, че е нещо доста доста сложно :)). Така, ако може пак подобен анализ за съвременния дизел... Евала. Знам, че изисква много време, но... при добро желание всичко е възможно. Знам, че и това, да разглобиш Хондата и да снимаш, изисква усилия, за което благодаря на админа :). А точка 3 (настоящата) я казвам по повод на това, че демпферния маховик не прави нютони, а е необходимост при много нютони да присъства между двигателя и скоростите, за да предава въртящ момент без тресене (така мисля) - това което казва Роско. А не, че той правил нютоните :D (с молба да четем внимателно постовете).

Четвърто - аз пък искам да пусна една също много интересна тема (относно дизела), но вече ме е страх... засега ще изчакам да достигнем кулминацията в тази тема и да охладим страстите :)

Очакваме Маздата, а дотогава ще четем за Хондата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тия цени скоро дизел няма да имам,а казват че вървял много.

:lol: :lol: :lol:

Вървят бре, аз съм карал една такава......бегачка е да знаиш......... :lol: ма то всека таратайка с принудително пълнене бега, ако ще и на ракия да е........само поне нема да трака като трактор, щото на тез като запалиш и требе да стоиш на 1 км. разтояние да си чуеш думата........... :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По голяма глупост не бях чувал.......нютоните се вадят от конструктивните свойства на мотора, а не от маховика........... :icon_bye:

Не можеш да четеш, или имаш някакви недостатъци? Демпферните маховици обират дизеловите вибрации, трябват и на коли с висок въртящ момент. Взами да четеш форума, преди да пишеш! Може малко за твоя газов самолет да ни кажеш :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ех, зимата няма да е скучна и бяла, ще кипи огИн пак :D. Решавам да се включа, но няма да се правя на разбирач, нито ще задавам глупави въпроси. По-скоро само ще чета, за да се науча и аз като вас (то и практика трябва де...) :).

Първо - да, тази тема ще стане доста четена, дали ще бие "онзи" рекорд, времето ще покаже :)

Второ - ако искаме да бъдем обективни и изчерпателни, нека да задълбаем малко по-детайлно. Имам предвид - това, което аз научих от анализа на Хондата, е че доста важни елементи са немски, въпросът е "какво от това?", лошо ли е да са немски?... И тук отговорът трябва да е подплатен предимно с факти, конструктивни и технически недостатъци и т.н., а не коментари от вида "немското е боклук!"... Все пак разправяхме в онази тема, че в Япония "не знаели що е това дизел", а Европа изкуствено го налагала. Значи е логично Хонда да ползва немските достижения :).

Трето - нека има само "техн. обосновани коментари" (моля за врори път). Наскоро четох материал, писан от Dj-я през далечната... 2005/8 (не помня) за турбото - еми стана ми всичко ясно (т.е. нищо не ми стана ясно, но разбрах, че е нещо доста доста сложно :)). Така, ако може пак подобен анализ за съвременния дизел... Евала. Знам, че изисква много време, но... при добро желание всичко е възможно. Знам, че и това, да разглобиш Хондата и да снимаш, изисква усилия, за което благодаря на админа :). А точка 3 (настоящата) я казвам по повод на това, че демпферния маховик не прави нютони, а е необходимост при много нютони да присъства между двигателя и скоростите, за да предава въртящ момент без тресене (така мисля) - това което казва Роско. А не, че той правил нютоните :D (с молба да четем внимателно постовете).

Четвърто - аз пък искам да пусна една също много интересна тема (относно дизела), но вече ме е страх... засега ще изчакам да достигнем кулминацията в тази тема и да охладим страстите :)

Очакваме Маздата, а дотогава ще четем за Хондата :)

Архитекте,прав си и има риска да обидя още някого,за което предварително се извинявам........ще се опитам целенасочено,смислено да обясня всикчко в детайли без излишни"емоции" ,и снимков материал ще има.....но това по късно...... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не можеш да четеш, или имаш някакви недостатъци? Демпферните маховици обират дизеловите вибрации, трябват и на коли с висок въртящ момент.

Ок, но това какво променя нещата???Нали е за смяна, пак удря в джоба на всеки заблудил се.....?? :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Нали ги видяхме страхотните демпферните маховици, които обират вибрациите. Представляват ето това:

 

http://media.snimka.bg/s1/1660/029563744.jpg?r=0

 

Два съчленени диска с няколко пружинки вътре. И за това 1800 лева на 160 000 км + съединителя целия комплект отделно.

Няма такова недоразумение, като "съвременния дизел". Иначе вибрациите при обикновените маховици се поемат от пружините на феродовия диск в предишните модели и всичко си беше идеално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Срам и позор е .........тамън си врътнал 10к км и си спестил некой лев(тук оспорвам и тази терория, ама хайде да не издребняваме, щото видиш ли, цифрите показват друго.......10/100 нафта градско и 7.5-8/100 извънградско.......) от икономията, и ся току виж си ги дал за части......... :D от ръцете на петролната мафия в ръцете на производителите на резервни части, и кво излиза, пак на гол шкембак........ :lol:

Нещо на мен ли икаш да ми кажеш. Айде, 500 кинта на масата. :icon_thumbup: София Варна София. Двата вана, пълно:--пълно. Който мине пътя с по малко пари, прибира кешчето. Босът ще се вози при мен, за баланс :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...